AnonymBruker Skrevet 23. juni #341 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spør helt oppriktig, vet ikke hva som er greit eller ikke lengre. Det er framstilt frustrerende å aldri vite hvor jeg har henne Anonymkode: 930f5...7bc Du må gå til psykolog, dette er galskap. Hun ødelegger deg og etter 17 sider så stiller du fortsatt de samme spørsmålene. Du vil aldri bli fornøyd med svarene du får, for usikkerheten kommer fra deg selv. Antagelig har den alltid ligget der, men hun har forsterket den. Vil du ha et annet liv så må du ta grep. Eller så får du bare fortsette å velte deg i usikkerhet og bli værende i dette ødeleggende forholdet du er i. Ditt liv, ditt valg. "Ja, men det er så vanskelig" hjelper ikke. Det er mange ting i livet som er vanskelig, men likevel må gjøres. Anonymkode: fe734...1c5 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #342 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du hadde satt deg til venstre for henne, hadde hun blitt sur over hun ikke fikk snakke med de gamle kolleger. Hvis du hadde satt deg til høyre for henne, hadde hun blitt sur over hun ikke fikk snakke med svigersøster. Hvis du ikke hadde satt deg sammen med henne, hadde hun blitt sur over hun ikke fikk snakke med deg. Hvis du hadde satt deg på en stol, burde du ha sittet i sofaen. Hvis du hadde satt deg i sofaen, burde du ha sittet på taburetten. Hvis du hadde satt deg på taburetten, burde du ha sittet i lenestolen. Hvis du hadde satt deg i lenestolen, burde du ha sittet i sofaen. Skjønner du? Du ikke kan vinne. Reglene er ikke skrevet på forhånd. Hvis hun vil være sur, og det vil hun, så velger hun bare å bli sur for akkurat den tingen du gjorde. Anonymkode: b9b7e...a15 Tror ikke hun hadde blitt sur om jeg satt med henne. Det var vel mer at hun ville ha nærhet av meg. Så hadde jeg bare satt meg i sofaen så hadde hun ikke vært sur Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #343 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er bare så ekstremt usikker, klarer ikke ta egne valg Anonymkode: 930f5...7bc Jo, det kan du. Du tar egne valg hele dagen. Håper jeg ihvertfall... Du tar det valget som gjør deg mest glad. Og det er kun du som vet hvilket valg det er. KUN DEG. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #344 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ekstremt vanlig. Eller å ikke forstå at man blir utsatt for vold. Kanskje man må gå i terapi eller begynne å lese seg opp for å forstå. Og så er det alltid en unnskyldning for hvorfor personen gjør som hen gjør. Man må ofte komme seg bort fra personen før man forstår hva man har blitt utsatt for. Anonymkode: 07e04...5f2 Hm, skal hvertfall til psykolog. Men føler seriøst jeg ikke blir utsatt for vold. Mye dårlig stemning, ja, men vold er å dra det litt langt Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #345 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, TS, den usikkerheten du viser her i tråden er ikke normal. Du er jo totalt under hennes kontroll og det virker ikke som om du klarer å ta noen egne valg. Det er frustrerende og skremmende lesning. Jeg vet ikke om det er hun som har gjort deg sånn eller om dette lå latent hele tiden, men det er et mønster som MÅ stoppe. Ellers kommer du til å få et forferdelig liv. Du må rett og slett lære deg å lytte til egne følelser og tro på dem og stå opp for deg selv. Dere er unge, du vet ike hvordan forhold skal være. Du lever i et dysfunksjonelt forhold hvor du er det store offeret. Du må komme deg ut. Familien din i går- de la garantert merke til at hun ble sur, virker ikke akkurat som om hun prøver å skjule noe. Send en melding, spør om de opplevde hnne som det. Si kanskje at hun ble sur fordi du ikke satt ved siden av henne. SPør hva de syns om det. (Spoiler alert, de vil ikke komme til å si hun hadde rett til å bli sur!) Anonymkode: b0a2b...fdf Usikkerheten kommer dypt inni meg når det kommer til forholdet. E jo glad i henne og svigerfamilien, så det å skulle forlate dette er veldig veldig ubehagelig. Jeg har aldri vært slik før, med tanke på å lytte til egne følelser. Det har bare kommet Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #346 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm, skal hvertfall til psykolog. Men føler seriøst jeg ikke blir utsatt for vold. Mye dårlig stemning, ja, men vold er å dra det litt langt Anonymkode: 930f5...7bc Helt irrelevant. Du trives ikke i forholdet, da kan du avslutte. Det er alt du trenger å vite. Anonymkode: fe734...1c5 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #347 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg spør helt oppriktig, vet ikke hva som er greit eller ikke lengre. Det er framstilt frustrerende å aldri vite hvor jeg har henne Anonymkode: 930f5...7bc Du skal ikke ta hensyn til henne i valget ditt. Du skal ta hensyn til DEG. DEG, DEG, DEG. Du er hovedpersonen i livet ditt. HVA VIL DU? Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #348 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må gå til psykolog, dette er galskap. Hun ødelegger deg og etter 17 sider så stiller du fortsatt de samme spørsmålene. Du vil aldri bli fornøyd med svarene du får, for usikkerheten kommer fra deg selv. Antagelig har den alltid ligget der, men hun har forsterket den. Vil du ha et annet liv så må du ta grep. Eller så får du bare fortsette å velte deg i usikkerhet og bli værende i dette ødeleggende forholdet du er i. Ditt liv, ditt valg. "Ja, men det er så vanskelig" hjelper ikke. Det er mange ting i livet som er vanskelig, men likevel må gjøres. Anonymkode: fe734...1c5 Nei det er sant. Jeg kjenner Join hele kroppen hva som er riktig, men hjerte en en hard nøtt å knekke Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #349 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skal ikke ta hensyn til henne i valget ditt. Du skal ta hensyn til DEG. DEG, DEG, DEG. Du er hovedpersonen i livet ditt. HVA VIL DU? Anonymkode: 07e04...5f2 Per nå vil jeg få det bedre med meg selv, lære meg å like å være hjemme etter jobb. Ikke bruke jobb som skjulested. Å kunne dra på besøk til hvem jeg vil uten å møtte spørre om lov først Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #350 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt irrelevant. Du trives ikke i forholdet, da kan du avslutte. Det er alt du trenger å vite. Anonymkode: fe734...1c5 Takk Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #351 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så jeg er ingen dårlig kjæreste fordi jeg ikke satt med henne i går kveld mens vi hadde venner over? Anonymkode: 930f5...7bc Men faen da! Tror du jeg sitter oppå typen min hele tiden da eller? Ikke er jeg lenket til sofaen for å se på serier heller. Han så fotball i natt mens jeg sov på loftet i sengen min. Det er jo henne det er noe galt med, hun er en rævva kjæreste som føkker med hodet ditt… Anonymkode: a784f...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #352 Skrevet 23. juni Nå må du slutte å tenke og faktisk gjøre noe. Det er åpenbart at du ikke klarer å gjøre det slutt med en gang. Men da tar du noen små skritt. Enten snakek med venner/brødre (hvilket du er blitt oppfordret til her igjen og igjen) eller så tar du en samtale med henen og sier du ikke er lykkelig. Så får du masse informasjon om hvordan hun reagerer. Poenget er at du ikke gjør noen ting, du bare kverner og kverner og stiller de samme spørsmålene side opp og ned. Du kommer til å bli 50 år, farlig overvektig og dypt dypt ulykkelig om du fortsetter slik. Men det gode er at dette er helt opp til deg, du kan gjøre hva du vil! Du er herre over ditt eget liv og du skylder deg selv å bli lykkelig og ta deg selv på alvor. Nå må du gjøre noe, snakke med noen, ikke bare sitte her og gjemme deg på jobb! Come on! Anonymkode: b0a2b...fdf
AnonymBruker Skrevet 23. juni #353 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men faen da! Tror du jeg sitter oppå typen min hele tiden da eller? Ikke er jeg lenket til sofaen for å se på serier heller. Han så fotball i natt mens jeg sov på loftet i sengen min. Det er jo henne det er noe galt med, hun er en rævva kjæreste som føkker med hodet ditt… Anonymkode: a784f...5ac Jeg vet faktisk ikke hva et sunt forhold er, så beklager dumme spørsmål! Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #354 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet faktisk ikke hva et sunt forhold er, så beklager dumme spørsmål! Anonymkode: 930f5...7bc Det var ikke meningen å være spydig, kun tydelig. Gå ut og gjør livet ditt bedre! Det er sommer og sol. 🌞 Anonymkode: a784f...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #355 Skrevet 23. juni Er du redd for at du ikke vil få en annen kjæreste om du gjør det slutt? Anonymkode: f914d...b67
AnonymBruker Skrevet 23. juni #356 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hm, skal hvertfall til psykolog. Men føler seriøst jeg ikke blir utsatt for vold. Mye dårlig stemning, ja, men vold er å dra det litt langt Anonymkode: 930f5...7bc Anonymkode: 07e04...5f2 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #357 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det var ikke meningen å være spydig, kun tydelig. Gå ut og gjør livet ditt bedre! Det er sommer og sol. 🌞 Anonymkode: a784f...5ac Skjønner, trenger litt hard feedback noen ganger😅 Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #358 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du redd for at du ikke vil få en annen kjæreste om du gjør det slutt? Anonymkode: f914d...b67 Nei, redd for alt som har med brudd å gjøre Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #359 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Anonymkode: 07e04...5f2 Ja…. Ser jo poenget Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #360 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Per nå vil jeg få det bedre med meg selv, lære meg å like å være hjemme etter jobb. Ikke bruke jobb som skjulested. Å kunne dra på besøk til hvem jeg vil uten å møtte spørre om lov først Anonymkode: 930f5...7bc Flott. Go and make it happen. 🙂 Anonymkode: 07e04...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå