AnonymBruker Skrevet 22. juni #281 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, vet det jo egentlig, jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke reagerte med en gang det skjedde. Hadde jeg reagert korrekt og samtidig visste hvordan forholdet vårt er nå ville jeg gjort det slutt. ffs, hun bestemmer hvilke glass jeg kan drikke av. Det er en viss type glass jeg ikke får lov til å bruke uansett hva. Det er ikke dyre glass, de koster 100kr stk, men hun mener jeg aldri kan bruke de og blir sur på meg hvis jeg bruker de. Hun kan derimot bruke de Anonymkode: 930f5...7bc Hun er gærn og kontrollerende. Og hun behandler deg som et lite barn. Du får ikke drikke av glass og du må spørre om lov til å være med vennene dine. At hun selv kan drikke av glassene var også kirsebæret på toppen av det hele. Du er voksen og gjør som du vil. Svar dette neste gang; "Jeg er en voksen mann og bestemmer over meg selv". Kun det, hver gang. Ingen diskusjon, du bare gir beskjed. Prøver hun seg igjen, bare gjenta samme setning. Det vil ikke forandre henne, men det vil hjelpe deg og gi deg ryggrad. Men du må komme deg vekk. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #282 Skrevet 22. juni Nå har du dratt denne tråden til 15 sider, er det bra nå eller skal du legge på mer og mer for hver side? Anonymkode: ce145...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #283 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hun er gærn og kontrollerende. Og hun behandler deg som et lite barn. Du får ikke drikke av glass og du må spørre om lov til å være med vennene dine. At hun selv kan drikke av glassene var også kirsebæret på toppen av det hele. Du er voksen og gjør som du vil. Svar dette neste gang; "Jeg er en voksen mann og bestemmer over meg selv". Kun det, hver gang. Ingen diskusjon, du bare gir beskjed. Prøver hun seg igjen, bare gjenta samme setning. Det vil ikke forandre henne, men det vil hjelpe deg og gi deg ryggrad. Men du må komme deg vekk. Anonymkode: 07e04...5f2 Du har helt rett, men igjen, det er så jævla vanskelig. Sliter skikkelig med å bare dra Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #284 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nå har du dratt denne tråden til 15 sider, er det bra nå eller skal du legge på mer og mer for hver side? Anonymkode: ce145...1b1 Beklager. Som du sikkert har skjønt er jeg ute etter bekreftelse på at valget er riktig Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #285 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Beklager. Som du sikkert har skjønt er jeg ute etter bekreftelse på at valget er riktig Anonymkode: 930f5...7bc Må du virkelig ha mer bekreftelse på det? Vil du være i et forhold der du ikke får lov til å være med familie og venner? Der du må tilbringe dagene på sofaen/senga? Bli spyttet på? Ikke får bruke det glasset du vil? 15 sider og alle sier det samme. Mer bekreftelse trenger du ikke. Anonymkode: ce145...1b1 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #286 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): ffs, hun bestemmer hvilke glass jeg kan drikke av. Det er en viss type glass jeg ikke får lov til å bruke uansett hva. Det er ikke dyre glass, de koster 100kr stk, men hun mener jeg aldri kan bruke de og blir sur på meg hvis jeg bruker de. Hun kan derimot bruke de Anonymkode: 930f5...7bc Er det hennes glass? Anonymkode: b9b7e...a15
AnonymBruker Skrevet 22. juni #287 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må du virkelig ha mer bekreftelse på det? Vil du være i et forhold der du ikke får lov til å være med familie og venner? Der du må tilbringe dagene på sofaen/senga? Bli spyttet på? Ikke får bruke det glasset du vil? 15 sider og alle sier det samme. Mer bekreftelse trenger du ikke. Anonymkode: ce145...1b1 Nei jeg vet det, men sliter bare så jævlig med valget Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #288 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det hennes glass? Anonymkode: b9b7e...a15 Nei, svigerfamilien kjøpte det som innføytningsgave Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 22. juni #289 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Beklager. Som du sikkert har skjønt er jeg ute etter bekreftelse på at valget er riktig Anonymkode: 930f5...7bc Bruk dine nærmeste, så får nok bekreftelse tenker jeg. Snakk med brødrene dine! Det er familie og dine beste venner du trenger nå for å komme ut av dette grepet hun har på deg. Anonymkode: a784f...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #290 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruk dine nærmeste, så får nok bekreftelse tenker jeg. Snakk med brødrene dine! Det er familie og dine beste venner du trenger nå for å komme ut av dette grepet hun har på deg. Anonymkode: a784f...5ac Tusen takk. Problemet er jo at hun i dag er fornøyd. Tuller og tøyser og viser omsorg. Dette kan riktignok snu på femøringen, men det gjør valget mitt mer usikkert. Jeg vet jo at forholdet ikke er bærekraftig. Jeg har gått opp 60kg etter vi ble sammen og jeg gleder meg ikke til vi skal være sammen. Jeg klarer heller ikke å ha samleie med henne. Dette er klare tegn på at jeg ikke ønsker at forholdet skal vare, men så kommer det fine dager og jeg tenker at vi passer greit sammen. jeg vet jeg må anerkjenne valget mitt og stå for det hvis/når jeg velger å bryte ut, men det er bare så innmari vanskelig Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #291 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk. Problemet er jo at hun i dag er fornøyd. Tuller og tøyser og viser omsorg. Dette kan riktignok snu på femøringen, men det gjør valget mitt mer usikkert. Jeg vet jo at forholdet ikke er bærekraftig. Jeg har gått opp 60kg etter vi ble sammen og jeg gleder meg ikke til vi skal være sammen. Jeg klarer heller ikke å ha samleie med henne. Dette er klare tegn på at jeg ikke ønsker at forholdet skal vare, men så kommer det fine dager og jeg tenker at vi passer greit sammen. jeg vet jeg må anerkjenne valget mitt og stå for det hvis/når jeg velger å bryte ut, men det er bare så innmari vanskelig Anonymkode: 930f5...7bc Du trenger ikke å anerkjenne valget, altså å være sikker. Du må ta det på tross av usikkerhet og stå for det. Hvis du ender opp med å trøste henne, ok. Å trøste noen er ikke å bli sammen igjen. Stå på ditt. Anonymkode: 22bd1...3f5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #292 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tusen takk. Problemet er jo at hun i dag er fornøyd. Tuller og tøyser og viser omsorg. Dette kan riktignok snu på femøringen, men det gjør valget mitt mer usikkert. Jeg vet jo at forholdet ikke er bærekraftig. Jeg har gått opp 60kg etter vi ble sammen og jeg gleder meg ikke til vi skal være sammen. Jeg klarer heller ikke å ha samleie med henne. Dette er klare tegn på at jeg ikke ønsker at forholdet skal vare, men så kommer det fine dager og jeg tenker at vi passer greit sammen. jeg vet jeg må anerkjenne valget mitt og stå for det hvis/når jeg velger å bryte ut, men det er bare så innmari vanskelig Anonymkode: 930f5...7bc Har du fått opp 60 kg?😳 Anonymkode: 864bb...d45
AnonymBruker Skrevet 22. juni #293 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du trenger ikke å anerkjenne valget, altså å være sikker. Du må ta det på tross av usikkerhet og stå for det. Hvis du ender opp med å trøste henne, ok. Å trøste noen er ikke å bli sammen igjen. Stå på ditt. Anonymkode: 22bd1...3f5 Hm, selvfølgelig. Er bare et veldig stort valg å ta Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 22. juni #294 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du fått opp 60 kg?😳 Anonymkode: 864bb...d45 Jupp, 60kg Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 22. juni #295 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, svigerfamilien kjøpte det som innføytningsgave Anonymkode: 930f5...7bc Greit. Her er en den nemmeste vei ut: Knus et glass, si det var et uhell, la henne gå beserk i sinne. Lat som om en grense er nådd, lat som om du klikker, si hun er en føkkings kontrollerende psycho bitch som du aldri vil se igjen, dra til en kompis/familie (ha arrangert det i forkant), blokker og aldri se deg tilbake. Problem løst. Anonymkode: b9b7e...a15
AnonymBruker Skrevet 22. juni #296 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei, svigerfamilien kjøpte det som innføytningsgave Anonymkode: 930f5...7bc Da kan hun og glassene kose seg alene etter at du har dratt. Tenk at hun setter glassene over ditt velvære. Og for hva? Hva er så viktig med de at du ikke er bra nok for glassene hennes. Håper du ser galskapen i dette. Tenk om du hadde begynt å nekte henne å bruke ting som kom fra din familie. Dette er forresten noe du kan gjøre som kan hjelpe. Snu rundt på det og spør deg selv om du ville gjort det hun gjør mot deg. Da kan det være enklere å se hva du blir utsatt for. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #297 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Greit. Her er en den nemmeste vei ut: Knus et glass, si det var et uhell, la henne gå beserk i sinne. Lat som om en grense er nådd, lat som om du klikker, si hun er en føkkings kontrollerende psycho bitch som du aldri vil se igjen, dra til en kompis/familie (ha arrangert det i forkant), blokker og aldri se deg tilbake. Problem løst. Anonymkode: b9b7e...a15 Det der er ikke dumt, lage en scene. Kanskje det er det jeg gjør. Drastisk men tror det skal funke Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #298 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har du fått opp 60 kg?😳 Anonymkode: 864bb...d45 Det er vel ikje så rart. Han har blitt tatt som gissel og er lenket til sofaen😱 Anonymkode: a784f...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #299 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan hun og glassene kose seg alene etter at du har dratt. Tenk at hun setter glassene over ditt velvære. Og for hva? Hva er så viktig med de at du ikke er bra nok for glassene hennes. Håper du ser galskapen i dette. Tenk om du hadde begynt å nekte henne å bruke ting som kom fra din familie. Dette er forresten noe du kan gjøre som kan hjelpe. Snu rundt på det og spør deg selv om du ville gjort det hun gjør mot deg. Da kan det være enklere å se hva du blir utsatt for. Anonymkode: 07e04...5f2 Faen, der sier du noe. Kunne aldri spyttet på henne for en vits, aldri nektet hun å være med venninner eller nektet å bruke glass.. det gir mer mening nå. Tusen takk Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #300 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel ikje så rart. Han har blitt tatt som gissel og er lenket til sofaen😱 Anonymkode: a784f...5ac Kanskje ikke så drastisk men er vel en grunn til at vekta har økt😅 Anonymkode: 930f5...7bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå