Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det der er ikke dumt, lage en scene. Kanskje det er det jeg gjør. Drastisk men tror det skal funke

Anonymkode: 930f5...7bc

Du trenger ikke å skape en situasjon for å gjøre det slutt. Og du kan gjøre det slutt når hun er blid. Hun må ikke være sint når du ender forholdet.

Jeg er ikke lykkelig. Jeg vil ut av forholdet. Og ingenting mere å diskutere.

Gråter hun så gråter hun. Det endrer ikke din beslutning. 

Sier hun at livet ikke er verdt å leve uten deg så sier du at det er trist, men det endrer ingenting.

Og begynn å spise 1500 kalorier 6 dager i uken og 2200 kalorier den 7 dagen. Da vil du ta av. Du finner apper som teller kalorier.

Anonymkode: 07e04...5f2

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje ikke så drastisk men er vel en grunn til at vekta har økt😅 

Du spiser mere enn du forbrenner. Du må telle kalorier.

Folk som er glad i seg selv passer på seg selv.

Veldig viktig at du blir glad i deg selv sånn at du ikke bare faller for en ny lik dame i fremtiden.

Og for å bli glad i deg selv så må du begynne å behandle deg selv som om du har verdi. 

Start med å slanke deg 60 kg + en samboer. 👍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier så enormt på deg. Håper du får en fantastisk sommer der du kan være deg selv og bare være sammen med venner og familie som vil deg godt.

Skritt 1 er å avslutte med hun som drar deg ned. Nei du overdriver ikke, nei det skal ikke være sånn. Nei det er ikke et greit forhold bare fordi hun har 2 gode dager. 

Anonymkode: 628ed...e5d

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du trenger ikke å skape en situasjon for å gjøre det slutt. Og du kan gjøre det slutt når hun er blid. Hun må ikke være sint når du ender forholdet.

Jeg er ikke lykkelig. Jeg vil ut av forholdet. Og ingenting mere å diskutere.

Gråter hun så gråter hun. Det endrer ikke din beslutning. 

Sier hun at livet ikke er verdt å leve uten deg så sier du at det er trist, men det endrer ingenting.

Og begynn å spise 1500 kalorier 6 dager i uken og 2200 kalorier den 7 dagen. Da vil du ta av. Du finner apper som teller kalorier.

Sant, men slik som i dag; vi hadde en trivelig dag. Når vi har det trivelig, da blir jeg glad og jeg føler kjærlighet for henne. Er dette normalt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du spiser mere enn du forbrenner. Du må telle kalorier.

Folk som er glad i seg selv passer på seg selv.

Veldig viktig at du blir glad i deg selv sånn at du ikke bare faller for en ny lik dame i fremtiden.

Og for å bli glad i deg selv så må du begynne å behandle deg selv som om du har verdi. 

Start med å slanke deg 60 kg + en samboer. 👍

Skal begynne å elske meg selv igjen! Det er tydelig at jeg har neglisjert egne følelser og holdninger alt for lenge nå. Det trengs endring. Så håper jeg at jeg finner styrken. Jeg tror jeg har bestemt meg, men er så innmari vanskelig. Om jeg bryter forholdet så blir det mot helga

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg heier så enormt på deg. Håper du får en fantastisk sommer der du kan være deg selv og bare være sammen med venner og familie som vil deg godt.

Skritt 1 er å avslutte med hun som drar deg ned. Nei du overdriver ikke, nei det skal ikke være sånn. Nei det er ikke et greit forhold bare fordi hun har 2 gode dager. 

Anonymkode: 628ed...e5d

Tusen, tusen takk. Det betyr utrolig mye! Setter stor pris på at du/dere gidder å skrive til meg. Jeg vet jeg har problemer selv, som må jobbes med. Denne jobbes gjøres nok best uten en negativ partner. Jeg håper bare jeg klarer å stå i det om/når jeg gjør det slutt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sant, men slik som i dag; vi hadde en trivelig dag. Når vi har det trivelig, da blir jeg glad og jeg føler kjærlighet for henne. Er dette normalt?

Var det en trivelig dag fordi du droppet å gå i bursdag og bare ble hjemme og makket rett?

Anonymkode: b9b7e...a15

AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre det slutt er noe av det verste man gjør i livet, så forbered deg på tøffe tak. Bare prøv å tenke at det blir bedre etter hvert og til slutt helt fantastisk. Har vært i dårlige forhold hvor jeg var knust etter bruddet og ville bare tilbake. Et år senere hadde jeg «the time of my life»!

Anonymkode: 6c1c9...530

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Var det en trivelig dag fordi du droppet å gå i bursdag og bare ble hjemme og makket rett?

Nei, snakker om i dag. Var ganske trivelig fra hun kom hjem fra jobb. Festen var i helga. Makket rett?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å gjøre det slutt er noe av det verste man gjør i livet, så forbered deg på tøffe tak. Bare prøv å tenke at det blir bedre etter hvert og til slutt helt fantastisk. Har vært i dårlige forhold hvor jeg var knust etter bruddet og ville bare tilbake. Et år senere hadde jeg «the time of my life»!

Anonymkode: 6c1c9...530

Virker helt jævlig, men kjenner på det selv at det beste er kanskje å være litt alene. Jeg trenger å kjenne på egenverdi. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg husker jeg virkelig håpet sånn hver gang personen var grei at det skulle vare, men det varte aldri. 

Ja, jeg tror ikke det du opplever er unormalt.

Og det er ikke enkelt å gjøre det slutt nei. Jo lenger forholdet varer jo verre blir det jo også. 

Psykologen min sa at den største frykten mennesker har er ofte frykten for å være alene.

Men etter en stund så blir det veldig bra. Mulig det går noen måneder, men så begynner man å se også hva man har blitt utsatt for hvis forholdet var dårlig.

Men du går glipp av å kunne ha et godt liv sammen med en annen om du fortsetter i et forhold du ikke er glad i. Hva er vitsen med livet om man ikke nyter det?

AnonymBruker
Skrevet

Virker helt jævlig, men kjenner på det selv at det beste er kanskje å være litt alene. Jeg trenger å kjenne på egenverdi. 

Veldig lurt. Du har hodet rett på skuldrene dine nå. Det er veldig klokt observert. Kanskje oppsøke psykolog og få hjelp til fortidstraumer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Makket rett?

Gammelt uttryk = gjorde akkurat som hun sa. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg husker jeg virkelig håpet sånn hver gang personen var grei at det skulle vare, men det varte aldri. 

Og det er ikke enkelt å gjøre det slutt nei. Jo lenger forholdet varer jo verre blir det jo også. 

Psykologen min sa at den største frykten mennesker har er ofte frykten for å være alene.

Men etter en stund så blir det veldig bra. Mulig det går noen måneder, men så begynner man å se også hva man har blitt utsatt for hvis forholdet var dårlig.

Men du går glipp av å kunne ha et godt liv sammen med en annen om du fortsetter i et forhold du ikke er glad i. Hva er vitsen med livet om man ikke nyter det?

Tusen takk, tror jeg merker det ja. Føler jeg har vært litt lengre ned i kjelleren enn det jeg først trodde.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lurt. Du har hodet rett på skuldrene dine nå. Det er veldig klokt observert. Kanskje oppsøke psykolog og få hjelp til fortidstraumer.

Tusen takk. Har snakket med psykolog om mobbingen da jeg var ca 12-13 år. Lenge siden nå, kanskje jeg må snakke mer om det. Jeg merker ikke mye til det i hverdagen, foruten at jeg frykter at mange baksnakker meg eller finner på ting uten meg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gammelt uttryk = gjorde akkurat som hun sa. 

Åja, har aldri hørt det før😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde gjester over i dag for å se kamp. Gikk fint, dama var ikke særlig interessert i å bli med på det sosiale og prate. Det er nå ferdig og gjestene har gått og dama er sur, igjen, på meg. Sikkert fordi jeg ikke satt med henne under kampen, da det var noen kompiser som satt seg ved siden av henne som gjorde at jeg måtte sette meg lengre bort. Hun er sur, snakket kun høflighetsfraser med gjestene og mener jeg skulle kranglet meg til å sitte med henne. Er så jævli lei av at når vi gjør noe sosialt så blir jeg alltid sett på som «den store stygge ulven» og alt som er negativt blir rettet mot meg. Uansett hva jeg gjør så blir det kjekling og dårlig stemning. Dette gjør at jeg kvier meg til å ha venner over, når jeg en sjelden gang får lov.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde gjester over i dag for å se kamp. Gikk fint, dama var ikke særlig interessert i å bli med på det sosiale og prate. Det er nå ferdig og gjestene har gått og dama er sur, igjen, på meg. Sikkert fordi jeg ikke satt med henne under kampen, da det var noen kompiser som satt seg ved siden av henne som gjorde at jeg måtte sette meg lengre bort. Hun er sur, snakket kun høflighetsfraser med gjestene og mener jeg skulle kranglet meg til å sitte med henne. Er så jævli lei av at når vi gjør noe sosialt så blir jeg alltid sett på som «den store stygge ulven» og alt som er negativt blir rettet mot meg. Uansett hva jeg gjør så blir det kjekling og dårlig stemning. Dette gjør at jeg kvier meg til å ha venner over, når jeg en sjelden gang får lov.

Hun oppfinner ting å bli sur over og bruker surheten som et våpen til å holde deg nede. Du skal krype og gå, adlyde, lystre, unnskylde inntil hun bestemmer seg for å ta deg til nåde igjen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hun oppfinner ting å bli sur over og bruker surheten som et våpen til å holde deg nede. Du skal krype og gå, adlyde, lystre, unnskylde inntil hun bestemmer seg for å ta deg til nåde igjen. 

Fikk bekreftet at hun var sur fordi jeg ikke satt med henne. Jeg sa at det satt noen der og at jeg også ville prate med mine venner da jeg ikke ser de hver dag. Hun begynte å gnåle om at hun kun kjenner meg (noe som er tull, for både broren min og svigersøster var der, i tillegg til tidligere kolleger AV HENNE). Kjenner jeg blir mer og mer frustrert og irritert over væremåten hennes

AnonymBruker
Skrevet

Run, baby. RUN!

Anonymkode: 5eecc...0a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...