AnonymBruker Skrevet i går, 17:52 #921 Skrevet i går, 17:52 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle er enige om at du bør komme deg bort fra denne dama. Det mener jeg og. Dere passer ikke sammen, noen vil si hun er slem. Vi har ikke hørt hennes versjon og kan derfor ikke konkludere med det. Det samme hadde jeg sagt dersom ts var kvinne og partner var mann. Det er visse ting jeg reagerer på i innlegget. Familien din misliker henne åpenbart, det er klart dette også påvirker deg i negativ retning. De sier at hun virker sur og irritert, generelt sett og på deg. Du har en venn som har sagt rett ut at han ikke liker henne. Ikke særlig pent og over streken respektløst, mot deg og henne. Klart dette påvirker deg og gjør deg usikker på alt. Du sier at hun KREVER at dere ligger på sofaen og ser tv 2-4 dager i uka. Her er det stor forskjell. 2 dager er innafor, 4 dager er for drøyt. Men du omtaler 2 eller 4 dager som om det skulle vært det samme. Dere har ulike interesser, det er naturlig at det oppstår konflikt av det. Helt ærlig, jeg synes du prioriterer venner og festing i overkant mye. Skjønner at dama di er litt sur. Men å rive dynetrekket av senga er galskap. Dere har kanskje ting å jobbe med begge to, hver for dere. Dere er for ulike og passer ikke sammen. Trenger ikke være noe mer hokus pokus enn det. Anonymkode: 89890...b41 Vi kranglet istad. Jeg fjernet festbilder vi hadde, men hun var ikke fornøyd før jeg avfølgte henne fra insta. Jeg sa nei fordi jeg ikke vil bli kontrollert. Fikk da høre «er det rart jeg er kontrollerende når du holder på slik?». Altså at jeg fulgte henne. Hun sa hun ville avfølge en gutt hvis det var motsatt. Hun sa hun kom til å fortsette med å være kald og avvisende fram til jeg slettet henne. hun sa også «snart går jeg inn på telefonen din og sletter henne fra insta selv». Anonymkode: 3e60a...c1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå