AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:45 #881 Skrevet torsdag kl. 10:45 På tide å finne ut av dette selv nå ts Anonymkode: f914d...b67 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:30 #882 Skrevet torsdag kl. 11:30 Jeg forstår at du spør og ikke forstår at du blir utsatt for vold for jeg selv visste ikke om det for min psykolog fortalte og jeg begynte å lese masse om forskjellige typer vold og andre menneskers opplevelser som minnet om mine egne. Når jeg begynte å lese om andres opplevelser så hjalp det veldig. Anbefaler at du gjør det. Og din ekstreme usikkerhet er også er produkt av det du blir utsatt for. Noen i livet ditt gjør deg så utrygg og usikker på deg selv at du ikke forstår hva som er hva. Kvitt deg med alle som oppfører seg dårlig mot deg. Jeg visste helt ærlig ikke helt hvem alle var før etter de var borte. Så jeg vet det er tøft. Det er en prosess og ikke gjort på en-to-tre. Bli glad i deg selv og vis deg selv at du har verdi. Du gjør det gjennom å verne om deg selv og behandle deg selv bra. Min anbefaling er å starte med å bli singel og å telle kalorier. Da viser du deg selv at du er viktig. Anonymkode: 07e04...5f2 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:47 #883 Skrevet torsdag kl. 14:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår at du spør og ikke forstår at du blir utsatt for vold for jeg selv visste ikke om det for min psykolog fortalte og jeg begynte å lese masse om forskjellige typer vold og andre menneskers opplevelser som minnet om mine egne. Når jeg begynte å lese om andres opplevelser så hjalp det veldig. Anbefaler at du gjør det. Og din ekstreme usikkerhet er også er produkt av det du blir utsatt for. Noen i livet ditt gjør deg så utrygg og usikker på deg selv at du ikke forstår hva som er hva. Kvitt deg med alle som oppfører seg dårlig mot deg. Jeg visste helt ærlig ikke helt hvem alle var før etter de var borte. Så jeg vet det er tøft. Det er en prosess og ikke gjort på en-to-tre. Bli glad i deg selv og vis deg selv at du har verdi. Du gjør det gjennom å verne om deg selv og behandle deg selv bra. Min anbefaling er å starte med å bli singel og å telle kalorier. Da viser du deg selv at du er viktig. Anonymkode: 07e04...5f2 Takk. Nei jeg klarer ikke selv se hva jeg blir utsatt for. Sliter veldig Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:05 #884 Skrevet torsdag kl. 15:05 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk. Nei jeg klarer ikke selv se hva jeg blir utsatt for. Sliter veldig Anonymkode: 930f5...7bc Gå til psykolog. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:58 #885 Skrevet torsdag kl. 15:58 Du har melket denne tråden for alt den er verdt TS. Om dette er 45 sider med trolling, så trenger du seriøst hjelp fra psykolog for å finne ut hvorfor du har dette behovet for å lure andre. Om dette er 45 sider med en hjelpesløs mann som ikke klarer å ta en eneste beslutning alene, så trenger du seriøst hjelp fra psykolog for å finne ut hvorfor du ikke klarer å ta valg i ditt eget liv. Anonymkode: 7eced...3a1 3
got2go Skrevet torsdag kl. 18:22 #887 Skrevet torsdag kl. 18:22 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk. Nei jeg klarer ikke selv se hva jeg blir utsatt for. Sliter veldig Anonymkode: 930f5...7bc Du kommer aldri til å klare å se det. Jeg er sikker på at du egentlig elsker denne offerrollen du selv har satt deg i, og at du sluker i deg alle innleggene hvor folk kommer med ord som "stakkars deg", "psykelig forhold" "du fortjener bedre" osv. Det er blitt en rus for deg. Og så kommer du tilbake til tråden med et "halvveis ut av forholdet, men..." når du trenger å få boosta martyrrollen din. Endret torsdag kl. 18:22 av got2go 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:00 #888 Skrevet torsdag kl. 19:00 AnonymBruker skrev (På 20.6.2026 den 0.07): Du har rett. Føler at hver gang jeg kommer med mine behov og følelser så blir sånn akkurat forstått og respektert, samtidig ikke. Hun sier for eksempel at jeg kan dra ut med enkelte venner, men da skal hun sende meg meldinger ofte, og skal vite hvem jeg satt ved siden av. Nåde meg hvis jeg satt atme en jente. Da er det silenttreatment resten av dagen/kvelden. Hun er god til å argumentere og jeg føler at hun får sagt sine behov på en god måte, so mgjør at jeg ikke kommer godt ut av situasjonen. Håper dette gav mening, måtte prøve å få ned tankene i ordformat. Anonymkode: 930f5...7bc Hva om hun dro ut å satt atmed en mann? Er det greit? Anonymkode: ccbf4...f29
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:02 #889 Skrevet torsdag kl. 19:02 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ❗️Update❗️ jeg har ikke fattet mot til meg enda men merker at denne situasjonen pusher meg nærmere. jeg og min bror har et nært forhold. Vi snakker sammen om alt og er hverandres støttespillere. I går ringte han meg i 15 tiden med en stor nyhet. Vi snakket litt frem og tilbake om denne nyheten i ca 1 time. Når jeg legger på er dama sur og mener jeg ikke skal prate så lenge med han. Jeg forklarte situasjonen men hun nektet å høre. Vi ble enige om å være uenige og hadde en ellers grei ettermiddag. senere på kvelden ringer min bror igjen, da med hele nærfamilien for å fortelle det glade buskap. Jeg spør om hun vil være med på samtalen, det vil hun ikke. Vi snakker sammen i rundt 45 minutter før vi legger på. Hun er igjen dritsur og sier jeg ikke får lov til å prate så lenge. Jeg sier det er teit og at jeg prater med min familie når jeg vil. Under samtalen flytter hun seg fra sengen til sofaen og veksler på å stirre på meg og lukke øynene og «sove». Hun mener det er unødvendig og snakke så lenge. Jeg mener at jeg kan prate hvor lenge jeg vil med familien, innen rimelighetens grenser. Hun mener tydeligvis at det kan jeg ikke. Jeg fikk silent treatment en stund etter samtalen, helt til vi la oss. Da skulle vi nemlig kose. er det jeg som er teit, har hun et poeng? To timer totalt er mye, jeg er klar over det. Men dette skjer ikke hver dag. Det var en spesiell situasjon med et glad budskap, noe hun ikke evner å fatte. Jeg prater med min bror på FaceTime 2 ganger i uken ala 20-40 min ellers Anonymkode: 930f5...7bc Dette gjør mannen min også. Han er en faens utålmodig løk. Han gjør det HVER gang noen ringer meg eller jeg ringer andre. Han er ikke en demon selv om, han bare har ikke tålmodighet. Anonymkode: ccbf4...f29
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:07 #890 Skrevet torsdag kl. 19:07 Ts. Hvor gamle er dere??? Anonymkode: ccbf4...f29
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:52 #891 Skrevet torsdag kl. 20:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva om hun dro ut å satt atmed en mann? Er det greit? Anonymkode: ccbf4...f29 Null problem med dette Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:52 #892 Skrevet torsdag kl. 20:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts. Hvor gamle er dere??? Anonymkode: ccbf4...f29 25 og 24 Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #893 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): 25 og 24 Anonymkode: 930f5...7bc Okei. Men ikke kast bort dine unge år på noe som du ikke trives i. Anonymkode: ccbf4...f29 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #894 Skrevet 8 timer siden Denne tråden minner meg om den med hun dama som var så opphengt i en eksvenninne hun ikke selv tok noe kontakt med og som gnagde på det samme i månedsvis uten å komme noe sted. Alle sa "søk hjelp!" "dette må du legge bak deg!" men i stedet var det side opp og ned med det samme gnålet. Enten er det samme troll som elsker å se alle på KG bli enstemmig frustrerte, eller så er det bare helt utrolig tragisk. TS, nå har vi sagt det ørten ganger her: Søk hjelp! Du har seriøse problemer du trenger profesjonell hjelp med, dette er på ingen måter normalt. Anonymkode: b0a2b...fdf
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #895 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne tråden minner meg om den med hun dama som var så opphengt i en eksvenninne hun ikke selv tok noe kontakt med og som gnagde på det samme i månedsvis uten å komme noe sted. Alle sa "søk hjelp!" "dette må du legge bak deg!" men i stedet var det side opp og ned med det samme gnålet. Enten er det samme troll som elsker å se alle på KG bli enstemmig frustrerte, eller så er det bare helt utrolig tragisk. TS, nå har vi sagt det ørten ganger her: Søk hjelp! Du har seriøse problemer du trenger profesjonell hjelp med, dette er på ingen måter normalt. Anonymkode: b0a2b...fdf Dersom det er samme troll har vedkommende talent for hva det driver med ☺️ Anonymkode: f914d...b67 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #896 Skrevet 3 timer siden Det er ingenting galt med å snakke med bror 2 ganger i x antall minutter når han har noe stort/spesielt å dele. Bra at du gjør det som er naturlig for deg i denne situasjonen. At hun ikke unner deg (og din bror) å være tilgjengelig for han i denne situasjonen er absolutt ikke greit, hun bestemmer ikke om du kan snakke med broren din om det som er viktig for han! (og kanskje indirekte noe du også synes er bra/viktig). Hun blir invitert inn i en gruppesamtale senere men velger å ikke delta. Det sier mye om henne, hun velger å ikke være en del av felleskapet i din familie. Bare denne lille detaljen hadde gjort meg skeptisk til et forhold, da jeg synes det er viktig å være en del av storfamilien. Når alt dette er sagt, om det er slik du beskriver, at dere deler viktige ting, så er det på høy tid at du bare hopper i det og forteller om alt denne tråden handler om. Om du ikke klare det så hvis han denne tråden. Anonymkode: 628ed...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #897 Skrevet 3 timer siden ^ ser at jeg formulerte meg dårlig i siste avsnitt, her snakker jeg om at du og broren din "deler ting som betyr noe for dere". Anonymkode: 628ed...e5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå