AnonymBruker Skrevet 4. august #901 Skrevet 4. august CrispiP0et skrev (På 30.7.2026 den 10.42): Har du fått avsluttet forholdet? Nei, ikke gjort det enda. Jeg er ekstremt usikker. Vi har hatt to veldig fine uker. Virker som familie har begynt å godta det å Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 4. august #902 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2026 den 15.32): Det kan jeg aldri tenke meg. Han går nok rundt og lider og syns synd på seg selv. HVis ikke hadde han nok skrevet noe her. Anonymkode: b0a2b...fdf Stemmer. Syns riktignok ikke synd på meg selv Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 4. august #903 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, ikke gjort det enda. Jeg er ekstremt usikker. Vi har hatt to veldig fine uker. Virker som familie har begynt å godta det å Anonymkode: 930f5...7bc Hva har du gjort disse to ukene? Adlydet henne, gjort akkurat hva hun ville hele tiden, ikke møtt venner og sett fotball? Anonymkode: b9b7e...a15
AnonymBruker Skrevet 4. august #904 Skrevet 4. august Han har vel fridd, så nå er hun dritfornøyd. Anonymkode: 628ed...e5d
AnonymBruker Skrevet 4. august #905 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva har du gjort disse to ukene? Adlydet henne, gjort akkurat hva hun ville hele tiden, ikke møtt venner og sett fotball? Anonymkode: b9b7e...a15 Egentlig hadd det ganske greit. Jeg har egentlig bare tatt for meg. I den grad at jeg har sagt «jeg drar og spiller fotball med …, sees senere». Det virker som hun respekterer? Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 4. august #906 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Egentlig hadd det ganske greit. Jeg har egentlig bare tatt for meg. I den grad at jeg har sagt «jeg drar og spiller fotball med …, sees senere». Det virker som hun respekterer? Anonymkode: 930f5...7bc Så fint. Du har sluttet å spørre om lov. Så flott. 😄 Du tar tilbake livet ditt og blir sjef i eget liv. Jeg er så stolt av deg. Fortsett sånn. 💪😃 Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:43 #908 Skrevet lørdag kl. 22:43 AnonymBruker skrev (På 4.8.2026 den 17.08): Så fint. Du har sluttet å spørre om lov. Så flott. 😄 Du tar tilbake livet ditt og blir sjef i eget liv. Jeg er så stolt av deg. Fortsett sånn. 💪😃 Anonymkode: 07e04...5f2 ‼️ OPPDATERING ‼️ dama har blitt besatt på at jeg skal slettet hun ene venninna/kollegaen mi på Instagram. Vi har hatt noen fine måneder men nå virker det som det gamle er på vei opp igjen. vi satt for et par dager siden og så på gamle bilder på min telefon. Der kom vi over et par bilder jeg hadde tatt med venninna mi fra en jobbfest (ingenting spesielt, bare to selfier). Hun klikker å forlanger at jeg skal slette både bildene og avfølge henne på Instagram. Jeg sier jeg kan slette bildene men jeg vil ikke avfølge henne på insta ettersom vi faktisk er venner og jeg vil ikke ødelegge det. Da sier hun at jeg bryr meg mer om vennskapet enn forholdet, noe som gjør vondt å høre. Hun har mast i hele dag om at jeg skal slutte å følge henne og slette bildene. Jeg har sagt at jeg sletter bildene men ikke fra Instagram. Da har hun kommet med både silent treatment og sagt senere at jeg ikke bryr meg om hennes grenser. Hun mener at siden hun ikke liker venninna mi så skal jeg respektere dette og ikke stille flere spørsmål. Hun sier hun ville gjort det samme for meg. i går spurte hun om å låne telefonen min. Jeg spurte hva hun skulle men hun sa hun skulle fortelle meg etter jeg hadde lånt henne telefonen. Jeg gir henne den, hun sjekker det hun skal også får jeg den tilbake. Jeg spør hva hun gjorde men hun nekter å svare. Jeg sier greit og tiden går. Senere samme dag konfronterte hun meg og sa hun hadde snoket på Snapchat og sett at jeg hadde sendt henne noen snapper. Jeg sa at «ja, jeg har sendt henne snapper ettersom vi er venner». Hun blir deretter surere og nekter å prate. nå sitter jeg her på stua, hun vil ikke prate med meg og ligger å sover. Anonymkode: 3e60a...c1d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:29 #909 Skrevet lørdag kl. 23:29 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): ‼️ OPPDATERING ‼️ dama har blitt besatt på at jeg skal slettet hun ene venninna/kollegaen mi på Instagram. Vi har hatt noen fine måneder men nå virker det som det gamle er på vei opp igjen. vi satt for et par dager siden og så på gamle bilder på min telefon. Der kom vi over et par bilder jeg hadde tatt med venninna mi fra en jobbfest (ingenting spesielt, bare to selfier). Hun klikker å forlanger at jeg skal slette både bildene og avfølge henne på Instagram. Jeg sier jeg kan slette bildene men jeg vil ikke avfølge henne på insta ettersom vi faktisk er venner og jeg vil ikke ødelegge det. Da sier hun at jeg bryr meg mer om vennskapet enn forholdet, noe som gjør vondt å høre. Hun har mast i hele dag om at jeg skal slutte å følge henne og slette bildene. Jeg har sagt at jeg sletter bildene men ikke fra Instagram. Da har hun kommet med både silent treatment og sagt senere at jeg ikke bryr meg om hennes grenser. Hun mener at siden hun ikke liker venninna mi så skal jeg respektere dette og ikke stille flere spørsmål. Hun sier hun ville gjort det samme for meg. i går spurte hun om å låne telefonen min. Jeg spurte hva hun skulle men hun sa hun skulle fortelle meg etter jeg hadde lånt henne telefonen. Jeg gir henne den, hun sjekker det hun skal også får jeg den tilbake. Jeg spør hva hun gjorde men hun nekter å svare. Jeg sier greit og tiden går. Senere samme dag konfronterte hun meg og sa hun hadde snoket på Snapchat og sett at jeg hadde sendt henne noen snapper. Jeg sa at «ja, jeg har sendt henne snapper ettersom vi er venner». Hun blir deretter surere og nekter å prate. nå sitter jeg her på stua, hun vil ikke prate med meg og ligger å sover. Anonymkode: 3e60a...c1d Hvor gamle er dere? Ærlig talt. Real time oppdateringer på bagateller på Kvinneguiden. Hadde jeg vært henne og sett dette, hadde jeg blitt lite tiltrukket av deg. Du fremstår utrolig lite selvstendig. Mitt råd: Lytt til din egen magefølelse. Den pleier å gi gode svar. Anonymkode: a9631...804 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:50 #910 Skrevet lørdag kl. 23:50 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor gamle er dere? Ærlig talt. Real time oppdateringer på bagateller på Kvinneguiden. Hadde jeg vært henne og sett dette, hadde jeg blitt lite tiltrukket av deg. Du fremstår utrolig lite selvstendig. Mitt råd: Lytt til din egen magefølelse. Den pleier å gi gode svar. Anonymkode: a9631...804 Alle kan trenge noen å rådføre seg med å alle føler ikke de kan det med venner eller familie bestandig. Anonymkode: 2289f...d50
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:43 #911 Skrevet søndag kl. 07:43 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ‼️ OPPDATERING ‼️ dama har blitt besatt på at jeg skal slettet hun ene venninna/kollegaen mi på Instagram. Vi har hatt noen fine måneder men nå virker det som det gamle er på vei opp igjen. vi satt for et par dager siden og så på gamle bilder på min telefon. Der kom vi over et par bilder jeg hadde tatt med venninna mi fra en jobbfest (ingenting spesielt, bare to selfier). Hun klikker å forlanger at jeg skal slette både bildene og avfølge henne på Instagram. Jeg sier jeg kan slette bildene men jeg vil ikke avfølge henne på insta ettersom vi faktisk er venner og jeg vil ikke ødelegge det. Da sier hun at jeg bryr meg mer om vennskapet enn forholdet, noe som gjør vondt å høre. Hun har mast i hele dag om at jeg skal slutte å følge henne og slette bildene. Jeg har sagt at jeg sletter bildene men ikke fra Instagram. Da har hun kommet med både silent treatment og sagt senere at jeg ikke bryr meg om hennes grenser. Hun mener at siden hun ikke liker venninna mi så skal jeg respektere dette og ikke stille flere spørsmål. Hun sier hun ville gjort det samme for meg. i går spurte hun om å låne telefonen min. Jeg spurte hva hun skulle men hun sa hun skulle fortelle meg etter jeg hadde lånt henne telefonen. Jeg gir henne den, hun sjekker det hun skal også får jeg den tilbake. Jeg spør hva hun gjorde men hun nekter å svare. Jeg sier greit og tiden går. Senere samme dag konfronterte hun meg og sa hun hadde snoket på Snapchat og sett at jeg hadde sendt henne noen snapper. Jeg sa at «ja, jeg har sendt henne snapper ettersom vi er venner». Hun blir deretter surere og nekter å prate. nå sitter jeg her på stua, hun vil ikke prate med meg og ligger å sover. Anonymkode: 3e60a...c1d Herregud! - du må slutte å klage her inne og heller bruke energien din på å bestemme deg for hva du vil ha ut av livet ditt. Dump den dama om du ikke orker tullet hennes. Hvor langt skal du dra dette egentlig… 🙄🙄🙄 Anonymkode: a784f...5ac 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:02 #912 Skrevet søndag kl. 08:02 Alle er enige om at du bør komme deg bort fra denne dama. Det mener jeg og. Dere passer ikke sammen, noen vil si hun er slem. Vi har ikke hørt hennes versjon og kan derfor ikke konkludere med det. Det samme hadde jeg sagt dersom ts var kvinne og partner var mann. Det er visse ting jeg reagerer på i innlegget. Familien din misliker henne åpenbart, det er klart dette også påvirker deg i negativ retning. De sier at hun virker sur og irritert, generelt sett og på deg. Du har en venn som har sagt rett ut at han ikke liker henne. Ikke særlig pent og over streken respektløst, mot deg og henne. Klart dette påvirker deg og gjør deg usikker på alt. Du sier at hun KREVER at dere ligger på sofaen og ser tv 2-4 dager i uka. Her er det stor forskjell. 2 dager er innafor, 4 dager er for drøyt. Men du omtaler 2 eller 4 dager som om det skulle vært det samme. Dere har ulike interesser, det er naturlig at det oppstår konflikt av det. Helt ærlig, jeg synes du prioriterer venner og festing i overkant mye. Skjønner at dama di er litt sur. Men å rive dynetrekket av senga er galskap. Dere har kanskje ting å jobbe med begge to, hver for dere. Dere er for ulike og passer ikke sammen. Trenger ikke være noe mer hokus pokus enn det. Anonymkode: 89890...b41 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:37 #913 Skrevet søndag kl. 08:37 Dette er for dumt. Slutt med disse oppdateringene, de fører ikke til noe uansett. Du kommer ikke til å gå uansett hvor mange flere svar du får som sier dette er toxic. Anonymkode: fe734...1c5 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:20 #914 Skrevet søndag kl. 09:20 Nå er vel dagen kommet for å ta farvel med tilværelsen din som dørmatte. Dette som du holder på med på KG er bare en klagemur for deg. Omtrent som en dykker må opp for trekke luft for å kunne dykke ned igjen . Når du har beklaget deg her inne så får du litt ork til til å forsette i den begredelige hverdagen din. Du eier jo ikke selvrespekt! Anonymkode: 4f355...5ec 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:02 #915 Skrevet søndag kl. 13:02 AnonymBruker skrev (14 timer siden): ‼️ OPPDATERING ‼️ dama har blitt besatt på at jeg skal slettet hun ene venninna/kollegaen mi på Instagram. Vi har hatt noen fine måneder men nå virker det som det gamle er på vei opp igjen. vi satt for et par dager siden og så på gamle bilder på min telefon. Der kom vi over et par bilder jeg hadde tatt med venninna mi fra en jobbfest (ingenting spesielt, bare to selfier). Hun klikker å forlanger at jeg skal slette både bildene og avfølge henne på Instagram. Jeg sier jeg kan slette bildene men jeg vil ikke avfølge henne på insta ettersom vi faktisk er venner og jeg vil ikke ødelegge det. Da sier hun at jeg bryr meg mer om vennskapet enn forholdet, noe som gjør vondt å høre. Hun har mast i hele dag om at jeg skal slutte å følge henne og slette bildene. Jeg har sagt at jeg sletter bildene men ikke fra Instagram. Da har hun kommet med både silent treatment og sagt senere at jeg ikke bryr meg om hennes grenser. Hun mener at siden hun ikke liker venninna mi så skal jeg respektere dette og ikke stille flere spørsmål. Hun sier hun ville gjort det samme for meg. i går spurte hun om å låne telefonen min. Jeg spurte hva hun skulle men hun sa hun skulle fortelle meg etter jeg hadde lånt henne telefonen. Jeg gir henne den, hun sjekker det hun skal også får jeg den tilbake. Jeg spør hva hun gjorde men hun nekter å svare. Jeg sier greit og tiden går. Senere samme dag konfronterte hun meg og sa hun hadde snoket på Snapchat og sett at jeg hadde sendt henne noen snapper. Jeg sa at «ja, jeg har sendt henne snapper ettersom vi er venner». Hun blir deretter surere og nekter å prate. nå sitter jeg her på stua, hun vil ikke prate med meg og ligger å sover. Anonymkode: 3e60a...c1d Du? Dere har ikke BARN en gang. Hvorfor avslutter du ikke forholdet bare??? Vil du leve slik. Rolig 2 uker,4 uker osv så lager hun problemer igjen? Ustabilt. Hun sliter med sitt og det går utover deg. Bli singel. Anonymkode: b7234...3f3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:13 #916 Skrevet søndag kl. 13:13 Hvordan går det med vekten? Har du klart å komme deg i aktivitet og fått kontroll på spisingen din? Anonymkode: 628ed...e5d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:18 #917 Skrevet søndag kl. 13:18 Du finner deg i for mye. Hun kontrollerer deg. Du virker som en super kjæreste, og fortjener bedre behandling enn dette. Håper og tror at du finner lykken! Heier på deg!! M27 Anonymkode: a8591...515
got2go Skrevet søndag kl. 14:13 #918 Skrevet søndag kl. 14:13 AnonymBruker skrev (15 timer siden): ‼️ OPPDATERING ‼️ dama har blitt besatt på at jeg skal slettet hun ene venninna/kollegaen mi på Instagram. Vi har hatt noen fine måneder men nå virker det som det gamle er på vei opp igjen. vi satt for et par dager siden og så på gamle bilder på min telefon. Der kom vi over et par bilder jeg hadde tatt med venninna mi fra en jobbfest (ingenting spesielt, bare to selfier). Hun klikker å forlanger at jeg skal slette både bildene og avfølge henne på Instagram. Jeg sier jeg kan slette bildene men jeg vil ikke avfølge henne på insta ettersom vi faktisk er venner og jeg vil ikke ødelegge det. Da sier hun at jeg bryr meg mer om vennskapet enn forholdet, noe som gjør vondt å høre. Hun har mast i hele dag om at jeg skal slutte å følge henne og slette bildene. Jeg har sagt at jeg sletter bildene men ikke fra Instagram. Da har hun kommet med både silent treatment og sagt senere at jeg ikke bryr meg om hennes grenser. Hun mener at siden hun ikke liker venninna mi så skal jeg respektere dette og ikke stille flere spørsmål. Hun sier hun ville gjort det samme for meg. i går spurte hun om å låne telefonen min. Jeg spurte hva hun skulle men hun sa hun skulle fortelle meg etter jeg hadde lånt henne telefonen. Jeg gir henne den, hun sjekker det hun skal også får jeg den tilbake. Jeg spør hva hun gjorde men hun nekter å svare. Jeg sier greit og tiden går. Senere samme dag konfronterte hun meg og sa hun hadde snoket på Snapchat og sett at jeg hadde sendt henne noen snapper. Jeg sa at «ja, jeg har sendt henne snapper ettersom vi er venner». Hun blir deretter surere og nekter å prate. nå sitter jeg her på stua, hun vil ikke prate med meg og ligger å sover. Anonymkode: 3e60a...c1d Ts vi slutta å bry oss for lenge siden
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:47 #919 Skrevet søndag kl. 17:47 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan går det med vekten? Har du klart å komme deg i aktivitet og fått kontroll på spisingen din? Anonymkode: 628ed...e5d Gått ned noen kilo, jobber fortsatt med dette Anonymkode: 3e60a...c1d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:48 #920 Skrevet søndag kl. 17:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du finner deg i for mye. Hun kontrollerer deg. Du virker som en super kjæreste, og fortjener bedre behandling enn dette. Håper og tror at du finner lykken! Heier på deg!! M27 Anonymkode: a8591...515 Takk. Hun mener problemet er at jeg følger venninna mi på Instagram og ønsker at jeg sletter henne derfra. Ingen andre steder, kun Instagram. Hun sier hun stoler mindre på meg pga dette og at jeg fulgte henne «i skjul», noe jeg ikke har gjort Anonymkode: 3e60a...c1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå