AnonymBruker Skrevet 28. juni #801 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så jeg må ikke svare om hun spør veldig mye eller nekter meg å sette med ved siden av en annen jente? Anonymkode: 930f5...7bc Du trenger ikke å gjøre noe du ikke vil og du kan sitte med hvem du vil. Bare si du ikke gidder å svare på så mange spørsmål. At det føles som et avhør. Gir ingen mening at hun skal ha en detaljert avhandling om hva som har skjedd. Det er jo ikke et politiavhør. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #802 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor jeg er sint. Føler jeg ikke har grunn til det. Hun «spyttet» igår. Dvs, hun spyttet luft. Jeg sa hvis hun gjorde det igjen ville jeg anmelde. Jeg klarer ikke å bli sur på henne. Eller, jeg blir sur, men hun er god på å snakke seg bort. Jeg klarer ikke være sur på henne. I dag hadde vi en fin dag så nå har jeg begynt å tvile på min tidligere avgjørelse om å gå fra henne Anonymkode: 930f5...7bc Nå har du sagt to ganger at du skal anmelde om hun spytter igjen. Da vet hun at du ikke følger opp truslene dine. Evt trusler må du alltid følge opp. Nå vet hun at hun ikke trenger å ta deg seriøst. Hvis ikke du blir sint når noen spytter på deg så har du undertrykket sinne og har du undertrykket sinne så har noe alvorlig galt skjedd med deg som har gjort at du ikke tør å bli sint. Anonymkode: 07e04...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #803 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Funker det? Jeg ser ikke at dette er mulig. Vi er to personer under forhold og føler jeg ikke bare kan informere om hva jeg gjør Anonymkode: 930f5...7bc Nei. Da forblir du en slave. Slaver spør om lov. Slaver og barn. Og du er ikke et barn. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #804 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Funker det? Jeg ser ikke at dette er mulig. Vi er to personer under forhold og føler jeg ikke bare kan informere om hva jeg gjør Anonymkode: 930f5...7bc Funker hva forresten? Å si nei? Du bare sier det og gjør som du vil. Slutt å være en slave. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #805 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du skal ikke ha lov av noen. Du er ikke fem år og hun er ikke mammaen din. Fra nå av gjør du det du vil når du vil. Ikke diskutere med henne. Bare si i fra at på lørdag skal jeg bort til Egil. Og på søndag skal jeg besøke bror. Gjør det du vil når du vil det. Sier hun nei. Så går du likevel. Begynner hun å gråte så går du likevel. Blir det bråk i tre dager etterpå så blir det det. Du holdt nettopp ut to dager med henne sur og kort, og med gråt og trusler. Og så ble hun blid igjen. Du kan ikke la henne kontrollere deg mere. Du var ingen mann mere, du ble en nikkedukke. Og slutt å svare på 20 spørsmål. Hvem var du med og hadde du det kjekt?, er nok med spørsmål. Forstår ikke hvor mye mere enn det en person trenger å vite. Og når jeg spør om det så ønsker jeg kun å vise interesse for mannens liv, ikke fordi jeg egentlig bryr meg hvem som var der. Og blir du straffet med at nå må du være med henne to dager på rad neste helg. Så sier du bare nei. Eller, jeg får se hva jeg finner på og så gjør du bare det du vil. Anonymkode: 07e04...5f2 vet du, jeg synes faktisk at når man er i forhold- så tar man hensynt til partneren sin og man lever ikke solo liv som dette. man er ikke bare to roomies som bor under samme tak. man deler et liv sammen. jeg vilel syntes det var utrolig respektløst om en partner behandlet meg slik og kun informerte meg om hva han skulle gjøre fremfor å inkludere meg i planer- helst at vi planla sammen. men helt greit måte å gjøre det på om man tenker at dette ikke skal vare- Anonymkode: 360c1...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. juni #806 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Funker hva forresten? Å si nei? Du bare sier det og gjør som du vil. Slutt å være en slave. Anonymkode: 07e04...5f2 men nå skjønner jeg jo hvorfor du skriver slik. her har vi en en ekte incel. Anonymkode: 360c1...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. juni #807 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): vet du, jeg synes faktisk at når man er i forhold- så tar man hensynt til partneren sin og man lever ikke solo liv som dette. man er ikke bare to roomies som bor under samme tak. man deler et liv sammen. jeg vilel syntes det var utrolig respektløst om en partner behandlet meg slik og kun informerte meg om hva han skulle gjøre fremfor å inkludere meg i planer- helst at vi planla sammen. men helt greit måte å gjøre det på om man tenker at dette ikke skal vare- Anonymkode: 360c1...6ce Det er helt problemfritt i et forhold og bare informere om hva man skal. F.eks kan jeg si til min mann at "neste lørdag skal jeg til min venninne X på filmkveld". Og det er ingen problem. En av oss kan gjerne si at nå har det vært litt mye hos andre og vi kunne trenge litt kjærestetid. Helt greit, da avtaler vi kjærestetid. Men som regel har vi avtalt det før det går så langt at vi trenger å nevne det. Anonymkode: fe734...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #808 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du trenger ikke å gjøre noe du ikke vil og du kan sitte med hvem du vil. Bare si du ikke gidder å svare på så mange spørsmål. At det føles som et avhør. Gir ingen mening at hun skal ha en detaljert avhandling om hva som har skjedd. Det er jo ikke et politiavhør. Anonymkode: 07e04...5f2 Nei sant det da, du sier noe der Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. juni #809 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har du sagt to ganger at du skal anmelde om hun spytter igjen. Da vet hun at du ikke følger opp truslene dine. Evt trusler må du alltid følge opp. Nå vet hun at hun ikke trenger å ta deg seriøst. Hvis ikke du blir sint når noen spytter på deg så har du undertrykket sinne og har du undertrykket sinne så har noe alvorlig galt skjedd med deg som har gjort at du ikke tør å bli sint. Anonymkode: 07e04...5f2 Jeg kommer vel ift enes tomme trusler Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. juni #810 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er helt problemfritt i et forhold og bare informere om hva man skal. F.eks kan jeg si til min mann at "neste lørdag skal jeg til min venninne X på filmkveld". Og det er ingen problem. En av oss kan gjerne si at nå har det vært litt mye hos andre og vi kunne trenge litt kjærestetid. Helt greit, da avtaler vi kjærestetid. Men som regel har vi avtalt det før det går så langt at vi trenger å nevne det. Anonymkode: fe734...1c5 Jeg kan ikke bare informere. Jeg må spørre om lov, helst 2-3 uker før det skjer. Hvis det er noe i regi av min kvinnelige venn så er det forbudt. Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. juni #811 Skrevet 28. juni Spørre om lov..... herregud. Du må begynne å ta til deg rådene du får. Anonymkode: 628ed...e5d 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #812 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er helt problemfritt i et forhold og bare informere om hva man skal. F.eks kan jeg si til min mann at "neste lørdag skal jeg til min venninne X på filmkveld". Og det er ingen problem. En av oss kan gjerne si at nå har det vært litt mye hos andre og vi kunne trenge litt kjærestetid. Helt greit, da avtaler vi kjærestetid. Men som regel har vi avtalt det før det går så langt at vi trenger å nevne det. Anonymkode: fe734...1c5 jeg personlig synes ikke det- spesielt ikke når det ikke er unntaket. tor du det ville vært like problemfritt om du bare informerter din man 3-4 ganger i uka om at nå skal du ditt eller datt, og han var lik med deg? uten å sjekke innom for noe annet- bare gi beskjed om at det skal jeg- ferdig snakka. da er man jo bare to mennesker som bor under samme tak. men igjen- folk er forskjellige og har forskjellige ønsker for hvordan de vil et forhold skal være. jeg kunne aldri tenke meg å være sammen med noen som kun informerer meg om hva de skal gjøre, og ikke inkluderer meg i det. for meg er et forhold, spesielt om man er samboere, noe som gjør at man planlegger hverdager og ferier sammen. vil man være bare roomies så er flust av muligheter for det også. min mann sjekker alltid om vi har noe planlagt sammen før han eventuelt hører om det passer at han gjør ditt eller datt som han vil, og det samme gjør jeg. det er en helt normal måte å vise hensyn og respekt ovenfor partneren sin. og det handler jo heller ikke om å nekte- eller "gi lov", men i å inkludere partneren sin i livet sitt. blir litt på samme måte som med middagslaging. klart du kan lage å spise akkurat hva du vil, men bor man sammen pleier man å snakke sammen om hva begge har lyst på og gå for det. egoløp kan man kjøre som singel, i mitt hode. Anonymkode: 360c1...6ce
AnonymBruker Skrevet 29. juni #813 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan ikke bare informere. Jeg må spørre om lov, helst 2-3 uker før det skjer. Hvis det er noe i regi av min kvinnelige venn så er det forbudt. Anonymkode: 930f5...7bc Hun kan ikke bestemme at noe er forbudt. Og du skal ikke spørre om lov. Og hvordan skal du vite alltid 2-3 uker på forhånd hva du vil. Gjør det du vil. Slutt å la deg styre. Du skriver "kan ikke". Jo du kan. Du kan akkurat det du vil. Du må forstå det ellers skjer det aldri en forandring. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #814 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Spørre om lov..... herregud. Du må begynne å ta til deg rådene du får. Anonymkode: 628ed...e5d Jeg vet, har begynt å ta tiltak Anonymkode: 930f5...7bc
Anonymkaktus Skrevet 29. juni #815 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun kan ikke bestemme at noe er forbudt. Og du skal ikke spørre om lov. Og hvordan skal du vite alltid 2-3 uker på forhånd hva du vil. Gjør det du vil. Slutt å la deg styre. Du skriver "kan ikke". Jo du kan. Du kan akkurat det du vil. Du må forstå det ellers skjer det aldri en forandring. Anonymkode: 07e04...5f2 Bare føler at jeg alltid man involvere dama i alt jeg gjør, uansett hva
AnonymBruker Skrevet 29. juni #816 Skrevet 29. juni Anonymkaktus skrev (24 minutter siden): Bare føler at jeg alltid man involvere dama i alt jeg gjør, uansett hva Det er helt normalt å involvere den man bor med. Jeg sier foreksempel i fra at på lørdag skal jeg til Ola på fest. Og så sier han at han skal til Lise på bursdag. Og så sier jeg ok, da går vi hver vår plass. Men jeg må overnatte der. Og så sier han jeg overnatter i byen. Og så sier jeg, ok, jeg kan hente deg på vei hjem dagen etter. Han: Ok. En samtale fra virkeligheten. Vi hadde en samtale der vi involverte hverandre. Det var ikke sånn at noen av oss gikk uten å si i fra. Vi bare sa i ifra at dette er det som skjer. Ingen spurte om lov. Ingen begynte å grine. Og dagen etter var det null spørsmål fra noen av oss om hva som skjedde på den andres fest. Hva er vitsen med det egentlig? Så uinteressant. Har det skjedd noen den ene har lyst til å fortelle om så gjør jo personen det. Vi sier selvfølgelig i fra hvor vi går. Men vi spør ikke om lov. Og det er ikke 20 spørsmål når den andre kommer hjem. Og ingen griner. Anonymkode: 07e04...5f2
got2go Skrevet 29. juni #817 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg vet, har begynt å ta tiltak Anonymkode: 930f5...7bc Hvilke konkrete tiltak har du begynt med? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #818 Skrevet 29. juni Anonymkaktus skrev (2 timer siden): Bare føler at jeg alltid man involvere dama i alt jeg gjør, uansett hva Er du TS? LAget deg ny profil? Dette var kanskje tegnet på at dette er et troll, utrolig kjip trolling i så fall. Anonymkode: b0a2b...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #819 Skrevet 29. juni På tide å la tråden dø ut, eller? Anonymkode: 27e09...a81
AnonymBruker Skrevet 29. juni #820 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kommer vel ift enes tomme trusler Anonymkode: 930f5...7bc Hva står det her? 👆 Anonymkode: 07e04...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå