AnonymBruker Skrevet 29. juni #841 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Her har vi TS. “Fanget” i et forhold som han kan forlate når som helst, men som fuglen så ser han bare at han er “fanget”, ikke at han kan unslippe så lett som bare det. Anonymkode: 7eced...3a1 Problemet er at jeg føler jeg ikke bare kan komme en dag også «vi er slått opp». Går jeg fra henne frykter jeg en lang periode med forklaringer ++ Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #842 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er at jeg føler jeg ikke bare kan komme en dag også «vi er slått opp». Går jeg fra henne frykter jeg en lang periode med forklaringer ++ Anonymkode: 930f5...7bc Alle mennesker på jorden slår opp på denne måten. Ingen av oss sender et varsel på forhånd. Og du trenger ikke å forklare noe som helst. Jeg ønsker å være singel er foreksempel nok. Du snakker som en person som ikke har noe bestemmelsesrett i eget liv. Hun er ikke sjefen din og kan ikke forlange noe som helst fra deg. Og sånn som du forklarer henne så synes jeg ikke at du skal være med henne etter det er slutt. Gjerne ikke være i sammen med henne når du gjør du det slutt heller. Det er lov å sende melding og si det når damen er så sprø at du frykter hennes reaksjon. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #843 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Går jeg fra henne frykter jeg en lang periode med forklaringer ++ Dette er slaveprat. Du er altfor underdanig. Gleder meg til den dagen du er sånn... fuck it, jeg gjør som jeg vil. Den dagen vil du føle makt i eget liv. Skal vedde på du føler deg veldig maktesløs nå. Kast den maktesløsheten fra deg. Anonymkode: 07e04...5f2 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #844 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle mennesker på jorden slår opp på denne måten. Ingen av oss sender et varsel på forhånd. Og du trenger ikke å forklare noe som helst. Jeg ønsker å være singel er foreksempel nok. Du snakker som en person som ikke har noe bestemmelsesrett i eget liv. Hun er ikke sjefen din og kan ikke forlange noe som helst fra deg. Og sånn som du forklarer henne så synes jeg ikke at du skal være med henne etter det er slutt. Gjerne ikke være i sammen med henne når du gjør du det slutt heller. Det er lov å sende melding og si det når damen er så sprø at du frykter hennes reaksjon. Anonymkode: 07e04...5f2 Så jeg kan egentlig bare drite i hennes reaksjon? Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #845 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er slaveprat. Du er altfor underdanig. Gleder meg til den dagen du er sånn... fuck it, jeg gjør som jeg vil. Den dagen vil du føle makt i eget liv. Skal vedde på du føler deg veldig maktesløs nå. Kast den maktesløsheten fra deg. Anonymkode: 07e04...5f2 Føler meg veldig maktesløs og giddeløs. Det er en grunn til at jeg har rast opp i vekt. Jeg føler på en enorm maktesløshet når det kommer til forholdet og det å slå opp Anonymkode: 930f5...7bc
Plexi Skrevet 29. juni #846 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så jeg kan egentlig bare drite i hennes reaksjon? Anonymkode: 930f5...7bc Ja, hennes reaksjon er ikke ditt problem. 3
Maleficenta Skrevet 29. juni #847 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2026 den 15.54): Men hva skal jeg si til henne da? Føler jeg har sagt at jeg skal bli hjemme i helgen og da blir det sånn. At jeg har låst meg til det, ergo hun vil ikke stolende noe av det jeg sier framover Anonymkode: 930f5...7bc Nei altså. Først og fremst må du snakke med henne. Det er ingen fin måte å gjøre det slutt med henne på men du må bare gjøre det. Forklare henne hvordan du har og har hatt det i dette forholdet og at det ikke fungerer. Bare sørg for at du ikke er alene med henne. Sørg for å ha noen som ikke er for langt unna iallefall i tilfelle hun klikker.
Drpepper Skrevet 29. juni #848 Skrevet 29. juni Ganske innlysende hva du burde gjøre, og det vet du nok godt selv også. Hvis du trenger et klapp på skulderen og litt support så ja her: det forholdet avslutter du 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #849 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Så jeg kan egentlig bare drite i hennes reaksjon? Anonymkode: 930f5...7bc Hvor mange ganger skal du stille de samme spørsmålene før du kan slå deg til ro med svarene? Og hvorfor skal folk gidde å svare deg når du bare fortsetter å spørre de samme spørsmålene igjen og igjen - over 40 sider? Anonymkode: fe734...1c5 3
Drpepper Skrevet 29. juni #850 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jeg kan egentlig bare drite i hennes reaksjon? Anonymkode: 930f5...7bc Det er korrekt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #851 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Problemet er at jeg føler jeg ikke bare kan komme en dag også «vi er slått opp». Går jeg fra henne frykter jeg en lang periode med forklaringer ++ Anonymkode: 930f5...7bc Du kan ikke fortsette i et forhold fordi du er redd for å måtte forklare deg. Hva gjør du når hun krever ring på fingeren, skal du kjøpe en ring fordi du er redd for å forklare at du egentlig ikke vil gifte deg med henne? Dette er jo galskap. Du svikter deg selv pga en idé om at forholdet ikke er dårlig nok til å gå. Det er faktisk ikke så vanskelig, snakk med bror/svigerinne/familie dersom du trenger moralsk støtte. Anonymkode: 628ed...e5d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #852 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så jeg kan egentlig bare drite i hennes reaksjon? Anonymkode: 930f5...7bc Ja. Selvfølgelig. Du snakker som om hun eier deg. Ingen blir glad når de blir dumpa. Men det er normalt å godta det. Er du redd henne? Eller hennes reaksjon? Det er bare følelser og det er uunngåelig. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #853 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Føler meg veldig maktesløs og giddeløs. Det er en grunn til at jeg har rast opp i vekt. Jeg føler på en enorm maktesløshet når det kommer til forholdet og det å slå opp Anonymkode: 930f5...7bc Noen ganger så må man bare brette opp ermene og hoppe i det. Du vil lære av det, og det vil være bra for deg. Og slutt å spise sjokolade ihvertfall 6 dager i uken. Putt det inn i kaloriteller app alt du spiser fra morgen til kveld så du ser hvor du overspiser ellers. Du er verdifull og du fortjener et godt liv og god helse. 💚 Og ta opp igjen kontakten med de hun tvang deg til å kutte ut. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #854 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan ikke fortsette i et forhold fordi du er redd for å måtte forklare deg. Hva gjør du når hun krever ring på fingeren, skal du kjøpe en ring fordi du er redd for å forklare at du egentlig ikke vil gifte deg med henne? Dette er jo galskap. Du svikter deg selv pga en idé om at forholdet ikke er dårlig nok til å gå. Det er faktisk ikke så vanskelig, snakk med bror/svigerinne/familie dersom du trenger moralsk støtte. Anonymkode: 628ed...e5d Ja, jeg tror jeg må gjøre det Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 30. juni #855 Skrevet 30. juni Maleficenta skrev (15 timer siden): Nei altså. Først og fremst må du snakke med henne. Det er ingen fin måte å gjøre det slutt med henne på men du må bare gjøre det. Forklare henne hvordan du har og har hatt det i dette forholdet og at det ikke fungerer. Bare sørg for at du ikke er alene med henne. Sørg for å ha noen som ikke er for langt unna iallefall i tilfelle hun klikker. Ja får prøve på det. Tror nok hun reagerer kraftig Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 30. juni #856 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Selvfølgelig. Du snakker som om hun eier deg. Ingen blir glad når de blir dumpa. Men det er normalt å godta det. Er du redd henne? Eller hennes reaksjon? Det er bare følelser og det er uunngåelig. Anonymkode: 07e04...5f2 Redd hennes reaksjon og min egen for den saks skyld Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 30. juni #857 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen ganger så må man bare brette opp ermene og hoppe i det. Du vil lære av det, og det vil være bra for deg. Og slutt å spise sjokolade ihvertfall 6 dager i uken. Putt det inn i kaloriteller app alt du spiser fra morgen til kveld så du ser hvor du overspiser ellers. Du er verdifull og du fortjener et godt liv og god helse. 💚 Og ta opp igjen kontakten med de hun tvang deg til å kutte ut. Anonymkode: 07e04...5f2 Tusen takk, skal gjøre det! Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 30. juni #858 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Redd hennes reaksjon og min egen for den saks skyld Anonymkode: 930f5...7bc Hvorfor er du redd din egen reaksjon? Hva mener du? Og hva er du redd med hennes reaksjon? Anonymkode: 07e04...5f2
Tubaluba Skrevet 30. juni #859 Skrevet 30. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 18.6.2026 den 13.20): Takk, hun begynte å gråte sist helg da jeg sa jeg dro på vors på festen. Jeg sa i samme vaset at jeg ble hjemme neste helg (altså festen jeg nevnte i kommentar over) for å få henne til å roe seg ned. Kjenner jeg angrer på at jeg sa det, fordi jeg har skikkelig lyst til å dra på festen. Men da VET jeg at hu kommer til å lage et jævla helvette hvis jeg spør. Og da har jeg liksom ikke noe å si, jeg sa aktivt at jeg ble hjemme denne helgen fordi jeg dro ut sist helg. Anonymkode: 930f5...7bc Hvis du har sagt du blir hjemme, så syns iallfall jeg at du bør stå for det. Ønsker du et videre forhold til kjæresten din, så må du holde det du lover. Bortsett fra det, så er det dårlige tegn slik hun holder på. Du må la henne vite at du ikke kan leve sånn. Deretter vurdere forholdet etter svaret og om hun evt viser tegn til endring. Endret 30. juni av Tubaluba 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #860 Skrevet 30. juni Har hun blitt kjempe grei nå som du står opp for deg selv og nekter å gi etter for noe annet hun prøver seg på? Det er helt normalt og du ble advart mot det tidligere i tråden. Nå vil hun at du skal like henne så hun kan opprettholde kontrollen over deg. En dag når du er sårbar så slår hun til igjen. Som en alligator ligger hun bare å venter før hun PANG slår til igjen. 🐊 Anonymkode: 07e04...5f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå