AnonymBruker Skrevet 29. juni #821 Skrevet 29. juni got2go skrev (3 timer siden): Hvilke konkrete tiltak har du begynt med? Stå opp for meg selv bla annet Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #822 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du TS? LAget deg ny profil? Dette var kanskje tegnet på at dette er et troll, utrolig kjip trolling i så fall. Anonymkode: b0a2b...fdf Ts ja, ingen trolling, jeg sverger Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #823 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva står det her? 👆 Anonymkode: 07e04...5f2 Kommer med en del tomme trusler* Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #824 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du TS? LAget deg ny profil? Dette var kanskje tegnet på at dette er et troll, utrolig kjip trolling i så fall. Anonymkode: b0a2b...fdf Profilen ble opprettet samtidig som tråden ble opprettet da, så vet ikke hvorfor det er et tegn på trolling? Uansett, greit å la tråden dø ut, ja. Det finnes ikke flere råd å gi, så TS kan jo heller oppdatere hvis han noen gang forlater dama. Anonymkode: fb789...552 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #825 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer med en del tomme trusler* Anonymkode: 930f5...7bc Trusler er ikke vits i hvis de er tomme. Du må tenke over sånt før du kommer med de. Om du har tenkt å gjennomføre eller ikke. Ellers betyr ikke ordene dine noe. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #826 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer med en del tomme trusler* Anonymkode: 930f5...7bc Men hun har ikke spyttet på deg igjen, etter du sa du ville anmelde - eller? Hvilke andre (tomme) trusler du har kommet med? Anonymkode: b9b7e...a15
got2go Skrevet 29. juni #827 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Stå opp for meg selv bla annet Anonymkode: 930f5...7bc Hadde du stått opp for deg selv så hadde du gjort det slutt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #828 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Trusler er ikke vits i hvis de er tomme. Du må tenke over sånt før du kommer med de. Om du har tenkt å gjennomføre eller ikke. Ellers betyr ikke ordene dine noe. Anonymkode: 07e04...5f2 Jeg vet, blir sagt i affekt Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #829 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hun har ikke spyttet på deg igjen, etter du sa du ville anmelde - eller? Hvilke andre (tomme) trusler du har kommet med? Anonymkode: b9b7e...a15 Nei ikke siden da. Har sagt at hvis hun gjør det igjen så forlater jeg henne, virker ikke som hun tror på det Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #830 Skrevet 29. juni got2go skrev (55 minutter siden): Hadde du stått opp for deg selv så hadde du gjort det slutt. Jo, men er så forbanna tøft Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #831 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ikke siden da. Har sagt at hvis hun gjør det igjen så forlater jeg henne, virker ikke som hun tror på det Anonymkode: 930f5...7bc Selvsagt gjør hun ikke det, du har jo allerede vist at du kommer med tomme trusler. Jo mer du gjør det, jo mindre alvorlig vil hun ta noe av det du sier. Du gjør bare ting enda verre for deg selv. Anonymkode: fe734...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #832 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jo, men er så forbanna tøft Anonymkode: 930f5...7bc Men nå har du det enkelt? Du er akkurat som en fyr som tørster ihjel rett ved siden av brønnen. Anonymkode: 07e04...5f2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #833 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvsagt gjør hun ikke det, du har jo allerede vist at du kommer med tomme trusler. Jo mer du gjør det, jo mindre alvorlig vil hun ta noe av det du sier. Du gjør bare ting enda verre for deg selv. Anonymkode: fe734...1c5 Ok, så hvis jeg blir spytta på igjen, skal jeg bare slå opp? Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #834 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men nå har du det enkelt? Du er akkurat som en fyr som tørster ihjel rett ved siden av brønnen. Anonymkode: 07e04...5f2 Nei, både og. Er gode og dårlige dager. Jeg vet hva jeg bør gjøre Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. juni #835 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, så hvis jeg blir spytta på igjen, skal jeg bare slå opp? Anonymkode: 930f5...7bc Du skulle ha gjort det første gangen. Det ville vært spikeren i kista for de aller fleste. Å spytte på noen er så åpenbart å dra det alt for langt. Hun kan manipulere deg og du ikke forstår det fordi det starter i det små. Men når noen spytter på deg så blir jo alt veldig klart. Føles bare ekstremt respektløst. Spytter man på noen så hater man de. Klarer ikke å se for meg at jeg skulle klart å spytte på noen. Det er rett og slett ren forakt. Anonymkode: 07e04...5f2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #836 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, både og. Er gode og dårlige dager. Jeg vet hva jeg bør gjøre Anonymkode: 930f5...7bc Du burde bare ha gode dager. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #837 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ok, så hvis jeg blir spytta på igjen, skal jeg bare slå opp? Anonymkode: 930f5...7bc Nei, du skal hoppe i strikk fra Gorsabrua. Anonymkode: b9b7e...a15 2
Maleficenta Skrevet 29. juni #838 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2026 den 10.04): Hei, vet ikke hvor jeg skal putte dette innlegget men jeg prøver meg. Jeg og min samboer har vært i et forhold i snart 4 år. Det har vært til tider krevende og jeg har flere ganger tatt runder med meg selv om det er verdt å fortsette forholdet og har følt på en konstant indre uro og usikkerhet rundt forholdet i rundt 1.5 - 2 år nå. Jeg føler vi er to VELDIG ulike personer som har veldig ulike behov. Hun liker å ligge inne å se på tv, dag inn, dag ut. Jeg ønsker å besøke venner og familie og være ute. Hennes idé av kvalitetstid sammen er når vi kun ligger å ser på tv vi to. Jeg mener kvalitetstid er all tid vi har sammen, uansett hva vi gjør. Om det er besøk hos familie, venner eller fester. Det mener ikke hun og forlanger at vi bruker 2-4 dager i uken hvor vi ligger å ser på tv når jeg ikke er på jobb. Om jeg sier jeg har lyst til å f.eks dra ut med venner får jeg en regle om at vi aldri bruker tid sammen og at hun blir nedprioritert. Jeg har vært til tider opptatt mye med skole så jeg skjønner litt hvor dette kommer fra, men totalt i uken er jeg med venner/familie 7-12 timer. Resten er det kun vi to. Mine nærmeste har også snakket med meg om at hun virker irritert og sur, både generelt og på meg. I tillegg har en av mine venner sagt rett ut han han ikke liker henne. Jeg blir kontrollert over hvem jeg får være med. Jeg får sjeldent lov til å dra på fest uten henne, selv om det er i jobbsammenheng. Da må jeg fortelle hvem jeg skal være med og at jeg ikke får prate med andre jenter. Jeg har ikke gitt henne noen grunn til å tvile på min lojalitet til henne. Sist fest ble jeg sjekket opp. Jeg sa jeg hadde kjæreste og dro fra situasjonen. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å fortelle om dette til dama. Hun blir blodrød og sur og nekter meg å dra på fest uten henne, noensinne igjen. Tidligere den kvelden hadde hun revet av dynetrekket på dyna mi, fordi jeg ikke svarte henne raskt nok på Snap. Hun kreerer også at jeg svarer henne ofte på Snap om jeg er borte fra henne. Jeg har kjent lenge på en mistrivsel i forholdet men jeg vet ikke om jeg skal slå opp eller fortsette. Vil ikke at hun skal være lei seg og opprørt over noe jeg har gjort. Anonymkode: 930f5...7bc Dette høres ikke bra ut. Først før jeg leste alt, tenkte jeg at hallo finner dere aldri på noe ute sammen bare dere to og at jeg forstod det var kjipt om du bare ville finne på ting når mange andre og var med hver gang, men at det måtte gå an å finne på noe annet enn å se på tv hele tiden. Sååå leste jeg resten av innlegget og da tyder jo det på at dette kvinnemennesket ikke er psykisk frisk og at hun er ekstremt kontrollerende, og det er ikke bra for deg å være sammen med henne. Hun kan bli farlig. Hun trenger profesjonell hjelp før hun kan være i et forhold tror jeg. Har hun alltid vært slik?
AnonymBruker Skrevet 29. juni #839 Skrevet 29. juni Her har vi TS. “Fanget” i et forhold som han kan forlate når som helst, men som fuglen så ser han bare at han er “fanget”, ikke at han kan unslippe så lett som bare det. Anonymkode: 7eced...3a1 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #840 Skrevet 29. juni Maleficenta skrev (53 minutter siden): Dette høres ikke bra ut. Først før jeg leste alt, tenkte jeg at hallo finner dere aldri på noe ute sammen bare dere to og at jeg forstod det var kjipt om du bare ville finne på ting når mange andre og var med hver gang, men at det måtte gå an å finne på noe annet enn å se på tv hele tiden. Sååå leste jeg resten av innlegget og da tyder jo det på at dette kvinnemennesket ikke er psykisk frisk og at hun er ekstremt kontrollerende, og det er ikke bra for deg å være sammen med henne. Hun kan bli farlig. Hun trenger profesjonell hjelp før hun kan være i et forhold tror jeg. Har hun alltid vært slik? Var ikke slik i starten. Har utviklet seg sakte over tid. Det siste året har utviklingen vært mer fremtredende, noe som har fått meg til å tenke. Jeg vet at min familie og mine venner er skeptiske til forholdet vårt Anonymkode: 930f5...7bc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå