Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du driver hele kg til vanvidd med å være så tafatt, og alt du godtar. NEI det erpå ingen måte greit å spytte på NOEN! Det er sjuk oppførsel. Du må snart ta til vettet og gå fra den dama der. Du kommer til å få en helt nydelig sommer. En ny frihet, et eget liv og du kan gjøre hva du vil sammen med hvem du vil hele tiden. Ta tilbake livet ditt mann❤️🌞🍻

Anonymkode: a784f...5ac

Takk, trenger harde ord. Jeg er vel såpass inni mitt eget hode at jeg har godtatt all form for oppførsel, uansett hvilken type oppførsel det er snakk om. Det gjør vondt. Jeg trenger bare å få samlet meg litt før jeg eventuelt går fra henne. Må ha hodet i orden skal jeg klare å ta den kampen uten å knekke

Anonymkode: 930f5...7bc

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da ligger nok forklaringen der da. Du ble mobbet og nå tror du ikke at du er verdifull. Og så legger du muligens på deg for å vise at mobberne har rett i at du ikke er verdifull.

Du er verdifull selv om folk har behandlet deg dårlig. 

Du må begynne å vise deg selv det med å behandle deg selv godt.

Og du kan starte med å spise noe mindre kalorier hver dag sånn at vekten går ned igjen. Og så gjør du det slutt med damen sånn at du kan bli mere glad igjen.

Anonymkode: 07e04...5f2

Det er nok der det kommer fra ja, føler meg generelt lite verdifull og sett i hverdagen. Føler jeg bidrar med lite når jeg ikke er på jobb

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og du er forresten sammen med en mobber. Hun kniper deg i siden og kommenterer kroppen din.

Vær glad i deg selv og gå.

Jo, men tenkte jo først at alle par holder på slik. Småerting med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, men tenkte jo først at alle par holder på slik. Småerting med hverandre.

Nei. Det er mobbing. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke svare på flere avsporinger fra folk som traumedumper og projiserer. 🙄

TS: Du er en pyse. 

Jentungen har aldri opplevd å bli dumpet av mann en som ikke ville tolerere hennes oppførsel. En som sa "buhu, prinsesse" og gikk uten å se seg tilbake, når hun ble hysterisk. Som nektet å la seg kontrollere med surhet og sinne. Som anmeldte henne for vold når hun spyttet. Hun tror hun har uendelig høy markedsverdi, har aldri vært tvunget til å reflektere over måten hun velger (!!) å oppføre seg på. Fatter neppe at oppførsel påvirker markedsverdi. Hun er ingen mester-manipulator på noe vis, hun har bare aldri vært borti en partner som forventet hun oppførte seg som et voksent menneske. 

Anonymkode: b9b7e...a15

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må lese nøye gjennom alle svarene du har fått som omhandler dette med å diskutere og forklare og snakke med henne om at det er slutt. Du må ikke ha en timeslang diskusjon eller forklaring, det er faktisk nok å si at du ikke har det bra lenger i dette forholdet og at du derfor har bestemt deg. Du vet selv allerede at dersom du blir med på en diskusjon så vinner hun, du gir deg og så fortsetter bare dette dårlige forholdet.

Anonymkode: 628ed...e5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gidder ikke svare på flere avsporinger fra folk som traumedumper og projiserer. 🙄

TS: Du er en pyse. 

Jentungen har aldri opplevd å bli dumpet av mann en som ikke ville tolerere hennes oppførsel. En som sa "buhu, prinsesse" og gikk uten å se seg tilbake, når hun ble hysterisk. Som nektet å la seg kontrollere med surhet og sinne. Som anmeldte henne for vold når hun spyttet. Hun tror hun har uendelig høy markedsverdi, har aldri vært tvunget til å reflektere over måten hun velger (!!) å oppføre seg på. Fatter neppe at oppførsel påvirker markedsverdi. Hun er ingen mester-manipulator på noe vis, hun har bare aldri vært borti en partner som forventet hun oppførte seg som et voksent menneske. 

Anonymkode: b9b7e...a15

Grunnen til at jeg ikke har slått opp enda er fordi jeg har trodd at forholdet vårt er greit, ikke supert, men helt ok. Det jeg derimot opplever på KG er at det slett ikke er så greit som jeg trodde. Jeg har også tatt på meg ansvaret av hennes traumer over på meg selv og sliter med å se en hverdag hvor hun ikke er fremtredene

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må lese nøye gjennom alle svarene du har fått som omhandler dette med å diskutere og forklare og snakke med henne om at det er slutt. Du må ikke ha en timeslang diskusjon eller forklaring, det er faktisk nok å si at du ikke har det bra lenger i dette forholdet og at du derfor har bestemt deg. Du vet selv allerede at dersom du blir med på en diskusjon så vinner hun, du gir deg og så fortsetter bare dette dårlige forholdet.

Anonymkode: 628ed...e5d

Det er helt sant, jeg skal prøve å holde det kort om/når jeg går fra henne. Det blir tungt men skal prøve. Er bare så redd for at jeg slår opp også går jeg. Jeg har da ikke kontroll på situasjonen og hva som helst kan skje da. Ska jeg bare si «vi er ferdige» også gå da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er helt sant, jeg skal prøve å holde det kort om/når jeg går fra henne. Det blir tungt men skal prøve. Er bare så redd for at jeg slår opp også går jeg. Jeg har da ikke kontroll på situasjonen og hva som helst kan skje da. Ska jeg bare si «vi er ferdige» også gå da?

Du må selvsagt involvere familien din, slik at de tar vare på deg. Så kan du si at du ikke orker å være sammen med henne mer. Og at det er slutt. Ikke forklar, ikke diskuter. Hun vet garantert selv at hun ikke er helt god… Aner ikke hvordan bo situasjonen deres er, leier dere sammen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Slipp tak i kontrollen. Må være stress å skulle prøve å kontrollere denne damen. Hun gjør det hun vil uansett. 

Du ønsker ikke lenger å være sammen med henne og den beslutningen er tatt. Og så kan du gå ja.

Men jeg synes ikke engang at du burde være alene i samme rom som henne når du sier du mener hun er så ustabil.

Og etter du har gått hvor skal du sove? Hvis ikke du skal tilbake så må du ha en plan for hvor du skal sove.

Husk at hun liker å argumentere til hun får viljen sin. Når hun vil ha en forklaring på ditt og datt. Og du forklarer henne, så gjetter jeg at hun vil snu det mot deg sånn at du automatisk begynner å forsvare deg. Du skal ikke forsvare deg. Beslutningen er tatt og forholdet er over.

Og slutt å reagere på gråten hennes. Hvis hun gråter hver gang hun er uenig i noe som skjer så vet du at det er manipulerende atferd. Det er ikke vanlig å gråte så ofte og så mye.

Så hvis du gjør det slutt og hun løper inn på badet for å gråte så kan du jo bare gå.

Sender hun deg melding eller ringer deg og du fremdeles bor der med henne så kan du svare at du har gått ut og ønsker ikke å snakke med henne. Du har lov å sette grenser. Og noen mennesker trenger sterke grenser for de prøver alltid å tråkke over de. Det er et maktspill for de. Og en fullstendig mangel på respekt for andres autonomi.

Og truer hun med selvmord kan du si at hvis hun sier det igjen så ringer du 113 og ber de hente henne. Men at du ikke kommer hjem eller forandrer mening pga truslene hennes.

Du må være bestemt.

AnonymBruker
Skrevet

Du må selvsagt involvere familien din, slik at de tar vare på deg. Så kan du si at du ikke orker å være sammen med henne mer. Og at det er slutt. Ikke forklar, ikke diskuter. Hun vet garantert selv at hun ikke er helt god… Aner ikke hvordan bo situasjonen deres er, leier dere sammen? 

Leier sammen ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slipp tak i kontrollen. Må være stress å skulle prøve å kontrollere denne damen. Hun gjør det hun vil uansett. 

Du ønsker ikke lenger å være sammen med henne og den beslutningen er tatt. Og så kan du gå ja.

Men jeg synes ikke engang at du burde være alene i samme rom som henne når du sier du mener hun er så ustabil.

Og etter du har gått hvor skal du sove? Hvis ikke du skal tilbake så må du ha en plan for hvor du skal sove.

Husk at hun liker å argumentere til hun får viljen sin. Når hun vil ha en forklaring på ditt og datt. Og du forklarer henne, så gjetter jeg at hun vil snu det mot deg sånn at du automatisk begynner å forsvare deg. Du skal ikke forsvare deg. Beslutningen er tatt og forholdet er over.

Og slutt å reagere på gråten hennes. Hvis hun gråter hver gang hun er uenig i noe som skjer så vet du at det er manipulerende atferd. Det er ikke vanlig å gråte så ofte og så mye.

Så hvis du gjør det slutt og hun løper inn på badet for å gråte så kan du jo bare gå.

Sender hun deg melding eller ringer deg og du fremdeles bor der med henne så kan du svare at du har gått ut og ønsker ikke å snakke med henne. Du har lov å sette grenser. Og noen mennesker trenger sterke grenser for de prøver alltid å tråkke over de. Det er et maktspill for de. Og en fullstendig mangel på respekt for andres autonomi.

Og truer hun med selvmord kan du si at hvis hun sier det igjen så ringer du 113 og ber de hente henne. Men at du ikke kommer hjem eller forandrer mening pga truslene hennes.

Du må være bestemt.

Hm, det er klart. Det er gode poeng. Føles fortsatt litt ut som jeg har svartmalt henne. Vi har gode dager og fine stunder. Er det noen sjangs for at jeg har overreagert?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm, det er klart. Det er gode poeng. Føles fortsatt litt ut som jeg har svartmalt henne. Vi har gode dager og fine stunder. Er det noen sjangs for at jeg har overreagert?

Hun som er ment å skulle elske deg spytter på deg og mobber deg. Og kontrollerer deg pga egen sjalusi. 

Nei, du overreagerer ikke.

Du blir også mindre glad jo lenger dere er sammen. Du skal alltid gjøres det som gjør deg glad her i livet. Hvis ikke lever du ikke er godt liv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun som er ment å skulle elske deg spytter på deg og mobber deg. Og kontrollerer deg pga egen sjalusi. 

Nei, du overreagerer ikke.

Du blir også mindre glad jo lenger dere er sammen. Du skal alltid gjøres det som gjør deg glad her i livet. Hvis ikke lever du ikke er godt liv.

Nei det er sant. Heldigvis ikke mye mobbing under daglige, ei heller mye spytting heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er sant. Heldigvis ikke mye mobbing under daglige, ei heller mye spytting heldigvis.

Hvorfor finner du deg i at det har skjedd én eneste gang?

Du er verdifull og du fortjener bedre enn dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei men altså, du gjør jo som du vil.. Sender deg styrke❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor finner du deg i at det har skjedd én eneste gang?

Du er verdifull og du fortjener bedre enn dette.

Jeg vet ikke. Godtok liksom «straffen» for å komme med vitsen. Hun hadde jo advart meg. Gir svært lite mening ser jeg nå, har skjønt at det å spytte på folk gjør man bare ikke

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei men altså, du gjør jo som du vil.. Sender deg styrke❤️

Takk, jeg vet jeg trenger det. Skal ta meg i skinnet å prøve å komme meg ut at denne relasjonen

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg vet ikke. Godtok liksom «straffen» for å komme med vitsen. Hun hadde jo advart meg. Gir svært lite mening ser jeg nå, har skjønt at det å spytte på folk gjør man bare ikke

Måtte du lese det her på KG nå i denne tråden for å forstå at det å spytte på folk ikke er greit?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (40 minutter siden):

Måtte du lese det her på KG nå i denne tråden for å forstå at det å spytte på folk ikke er greit?

Nei, vet det jo egentlig, jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke reagerte med en gang det skjedde. Hadde jeg reagert korrekt og samtidig visste hvordan forholdet vårt er nå ville jeg gjort det slutt.

ffs, hun bestemmer hvilke glass jeg kan drikke av. Det er en viss type glass jeg ikke får lov til å bruke uansett hva. Det er ikke dyre glass, de koster 100kr stk, men hun mener jeg aldri kan bruke de og blir sur på meg hvis jeg bruker de. Hun kan derimot bruke de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...