AnonymBruker Skrevet 23. juni #441 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 100%. Lenge siden jeg følte hun elsket meg. Føler jeg er en redningsbøye for hun som hun kan bruke litt som hun vil Anonymkode: 930f5...7bc Jeg spør deg igjen, hva hvis hun kommer over denne tråden og leser ting som det her som du skriver om henne? Anonymkode: 5c7ff...bf2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #442 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 100%. Lenge siden jeg følte hun elsket meg. Føler jeg er en redningsbøye for hun som hun kan bruke litt som hun vil Anonymkode: 930f5...7bc Kvitt deg med henne. I et forhold er en ment å holde hverandre flytende. Her driver kun den ene og drukner den andre. Hun ser på deg som en hun kan kontrollere. Pass deg for nå om hun plutselig blir skikkelig blid. Hvis ikke veldig sur og vanskelig fungerer som det alltid har gjort så prøver hun andre ting. Kanskje tårer hvis det pleier å fungere. Og blir hun desperat så blir hun blid igjen. Det vil ikke vare. Jeg lover deg. Alt er bare et spill og manipulasjon for å få deg under sin kontroll. Men nå begynner du å få verktøy og til og med bruker de. 👍 Anonymkode: 07e04...5f2 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #443 Skrevet 23. juni Åh, nå ble jeg letta her, ENDELIG klarte du å gjøre noe! Kanskje ikke mye, men et stort skritt for deg! Og for hver gang du står opp for deg selv, vil du merke hvor godt det gjør deg, at du gror selvfølelse og får det bedre med deg selv. For din selvfølelse er helt ødelagt og må bygges opp fra grunn. Det vil ta tid, men for hver gang du gjør slike ting vil du både merke at hennes reaksjoner er helt gale og slemme, samtidig at det ikke er farlig å stå opp for seg selv og si hva du vil. Heier så innmari! Anonymkode: b0a2b...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #444 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kom med råd til deg tidlig i tråden men du tok det ikke til det. Nå begynner jeg å lure på om dette bare er en trolletråd. Du har lagt ut såpass mye info at folk som kjenner dere lett kan tipse henne. Og hvis hun er så ille som du skal ha det til - hvordan tror du hun kommer til å ta det om hun finner denne tråden her hvor du skriver side opp og side ned om henne?? "Hun leser ikke kvineguiden" pfft hva vet vel du. Uansett en nettside man fort svinger innom når man googler etter tips og råd. Anonymkode: 5c7ff...bf2 Det var virkelig ikke meningen, tenkte ikke så mye over det. Skal redusere meg skikkelig Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #445 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg spør deg igjen, hva hvis hun kommer over denne tråden og leser ting som det her som du skriver om henne? Anonymkode: 5c7ff...bf2 Skal begynne å avslutte nå, var ikke meningen Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #446 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvitt deg med henne. I et forhold er en ment å holde hverandre flytende. Her driver kun den ene og drukner den andre. Hun ser på deg som en hun kan kontrollere. Pass deg for nå om hun plutselig blir skikkelig blid. Hvis ikke veldig sur og vanskelig fungerer som det alltid har gjort så prøver hun andre ting. Kanskje tårer hvis det pleier å fungere. Og blir hun desperat så blir hun blid igjen. Det vil ikke vare. Jeg lover deg. Alt er bare et spill og manipulasjon for å få deg under sin kontroll. Men nå begynner du å få verktøy og til og med bruker de. 👍 Anonymkode: 07e04...5f2 Supert, tusen takk for god hjelp. Settes enormt stor pris på Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #447 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åh, nå ble jeg letta her, ENDELIG klarte du å gjøre noe! Kanskje ikke mye, men et stort skritt for deg! Og for hver gang du står opp for deg selv, vil du merke hvor godt det gjør deg, at du gror selvfølelse og får det bedre med deg selv. For din selvfølelse er helt ødelagt og må bygges opp fra grunn. Det vil ta tid, men for hver gang du gjør slike ting vil du både merke at hennes reaksjoner er helt gale og slemme, samtidig at det ikke er farlig å stå opp for seg selv og si hva du vil. Heier så innmari! Anonymkode: b0a2b...fdf Tusen hjertlig takk! Det betyr mye. Det var godt å få noen verktøy å jobbe med! Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #448 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg kom med råd til deg tidlig i tråden men du tok det ikke til det. Nå begynner jeg å lure på om dette bare er en trolletråd. Du har lagt ut såpass mye info at folk som kjenner dere lett kan tipse henne. Og hvis hun er så ille som du skal ha det til - hvordan tror du hun kommer til å ta det om hun finner denne tråden her hvor du skriver side opp og side ned om henne?? "Hun leser ikke kvineguiden" pfft hva vet vel du. Uansett en nettside man fort svinger innom når man googler etter tips og råd. Anonymkode: 5c7ff...bf2 Det er kun damen som vil kjenne det igjen. Mange tusen mennesker ser på fotball vm, studerer, jobber og har en samboer. Kun damen ville i såfall kjent igjen det med spytting og drikkeglass. Og hvis ikke dette er atferd hun er stolt over så burde hun ikke gjøre det. Det viktigste er at ts har fått hjelp. Du vet heller ikke om informasjon har blitt byttet om på for personsikkerhet. Anonymkode: 07e04...5f2 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #449 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg spør deg igjen, hva hvis hun kommer over denne tråden og leser ting som det her som du skriver om henne? Anonymkode: 5c7ff...bf2 Det er bra at folk som blir utsatt for vold får hjelp en plass. Ts visste ikke engang at han ble utsatt for vold. Anonymkode: 07e04...5f2 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #450 Skrevet 23. juni Et sunt forhold er et forhold der du blir hørt sett og respektert. Og i et sunt forhold er det flott med kommunikasjon. Det du har et ikke et sunt forhold. Det du får råd om i denne tråden er å sette grenser og vinne tilbake autonomi og selvrespekt. Du er i et forhold med en giftig partner. Rådene du får her ville ikke vært nødvendige i et sunt forhold. Og å gi betyr ikke å være underdanig. Det er noe du har forstått feil der. Du skal aldri adlyde noen. Å lytte til andres behov er fint. Men igjen. Du blir jo ikke lyttet til. Du blir befalt og behandlet dårlig. Du kan sikkert spørre både Google og ChatGPT om råd og spørsmål om hva er et sunt forhold. Og hva som helst annet. Jeg håper du finner ut av det. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #451 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kun damen som vil kjenne det igjen. Mange tusen mennesker ser på fotball vm, studerer, jobber og har en samboer. Kun damen ville i såfall kjent igjen det med spytting og drikkeglass. Og hvis ikke dette er atferd hun er stolt over så burde hun ikke gjøre det. Det viktigste er at ts har fått hjelp. Du vet heller ikke om informasjon har blitt byttet om på for personsikkerhet. Anonymkode: 07e04...5f2 Mye er endret i teksten. Oppdatering: hun er nå forbanna over at jeg følger samme kollega på et annet sosialt medie🙂 Jeg stod på stedet hvil og sa at jeg følger hvem jeg vil, når jeg vil (innen rimelighetens grenser vel og merke). Nå gråter hun, nekter å svare meg, og jeg skal legge meg😎 Anonymkode: 930f5...7bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #452 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bra at folk som blir utsatt for vold får hjelp en plass. Ts visste ikke engang at han ble utsatt for vold. Anonymkode: 07e04...5f2 Ante virkelig ikke at det var det som skjedde! Så tusen tusen takk til alle som har skrevet og fått meg til å skjønne mer av hva som skjer Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #453 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Et sunt forhold er et forhold der du blir hørt sett og respektert. Og i et sunt forhold er det flott med kommunikasjon. Det du har et ikke et sunt forhold. Det du får råd om i denne tråden er å sette grenser og vinne tilbake autonomi og selvrespekt. Du er i et forhold med en giftig partner. Rådene du får her ville ikke vært nødvendige i et sunt forhold. Og å gi betyr ikke å være underdanig. Det er noe du har forstått feil der. Du skal aldri adlyde noen. Å lytte til andres behov er fint. Men igjen. Du blir jo ikke lyttet til. Du blir befalt og behandlet dårlig. Du kan sikkert spørre både Google og ChatGPT om råd og spørsmål om hva er et sunt forhold. Og hva som helst annet. Jeg håper du finner ut av det. Anonymkode: 07e04...5f2 Blir ikke å ta med det jeg gjør nå i fremtidige forhold, men noe må gjøres nå. jeg har tatt for gitt at når dama sier at vi skal gjøre det og det, så skal vi gjøre det som hun vil, når hun vil. Det har jeg gått mer bort i fra nå! Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #454 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var en sabrura vits. Hun skulle til å spytte på meg istad fordi noen på sammenkomsten i går sa en og jeg slang meg med. Avverget det heldigvid Anonymkode: 930f5...7bc Heldigvis? Det hadde da vært fantastisk om hun spyttet deg i ansiktet foran 11 gjester på grunn av en sabrura-vits. Så kan alle se hvor syk hun er. Anonymkode: b9b7e...a15 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #455 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Heldigvis? Det hadde da vært fantastisk om hun spyttet deg i ansiktet foran 11 gjester på grunn av en sabrura-vits. Så kan alle se hvor syk hun er. Anonymkode: b9b7e...a15 «Problemet» er at hun aldri ville spyttet på meg foran, hun venter alltid til hver gang vi er alene. Hun har riktignok bare spyttet 3-5 ganger på 4 år sammen Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #456 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): «Problemet» er at hun aldri ville spyttet på meg foran, hun venter alltid til hver gang vi er alene. Hun har riktignok bare spyttet 3-5 ganger på 4 år sammen Anonymkode: 930f5...7bc Da vet du at hun vet at dette ikke er akseptabel oppførsel. Du var redd hun ikke forsto hva hun holdt på med. Her har du beviset på at hun vet. Hun venter til dere er alene. Anonymkode: 07e04...5f2 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #457 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg stod på stedet hvil og sa at jeg følger hvem jeg vil, når jeg vil (innen rimelighetens grenser vel og merke). Nå gråter hun, nekter å svare meg, og jeg skal legge meg😎 Da legger du deg en annen plass hvis ikke hun vil gå ut av soverommet for å gråte en annen plass. Hun slutter visst å svare deg ofte. Da må du bare drite i henne. Hun vil sikkert at du skal fortsette å spørre og bli fortvilet over at hun ikke svarer. Så ikke bli fortvilet. Bare drit i det og fortsett med ditt. Ingenting av dette bil være gøy lenger når det ikke lenger fungerer. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #458 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da vet du at hun vet at dette ikke er akseptabel oppførsel. Du var redd hun ikke forsto hva hun holdt på med. Her har du beviset på at hun vet. Hun venter til dere er alene. Anonymkode: 07e04...5f2 Ja det gir jo mening, hun er jo aldri «slem» når vi er ute blant folk. Krass, ja, men ikke direkte slem Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #459 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Da legger du deg en annen plass hvis ikke hun vil gå ut av soverommet for å gråte en annen plass. Hun slutter visst å svare deg ofte. Da må du bare drite i henne. Hun vil sikkert at du skal fortsette å spørre og bli fortvilet over at hun ikke svarer. Så ikke bli fortvilet. Bare drit i det og fortsett med ditt. Ingenting av dette bil være gøy lenger når det ikke lenger fungerer. Anonymkode: 07e04...5f2 Det er sant! Hver gang jeg snakker tilbake eller om hun opplever noe som hun ikke liker, så pleier hun å slutte å snakke. Noen ganger blir jeg frustrert og sprø mye, andre ganger spør jeg ikke i det hele tatt. Da blir hun iallfall gæren og er sur fordi jeg overså henne Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #460 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er sant! Hver gang jeg snakker tilbake eller om hun opplever noe som hun ikke liker, så pleier hun å slutte å snakke. Noen ganger blir jeg frustrert og sprø mye, andre ganger spør jeg ikke i det hele tatt. Da blir hun iallfall gæren og er sur fordi jeg overså henne Anonymkode: 930f5...7bc Det handler om kontroll. Når du maser og blir sprø så har hun makt og kontroll over deg. Når du driter i henne så har hun ingenting av det. Det er faktisk det verste du kan gjøre mot en som ønsker makt og kontroll. Ikke la henne få en reaksjon ut av deg. Bare drit i henne og gjør din egen greie. Uansett utspill. Hun vil gjerne eskalere etterhvert fordi hun blir helt desperat etter å få tilbake makten over deg. Bare stå på ditt og drit i henne. Slutt å reagere på henne. Anonymkode: 07e04...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå