AnonymBruker Skrevet 24. juni #541 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk at hun ikke klarer at du gjør på en ting og hun en annen. Men hvis hun er en person som liker makt og kontroll så vil hun ikke at du skal ha egne meninger, tanker og handle på egenhånd. Da viser du jo at du er din egen person. Anonymkode: 07e04...5f2 Helt enig! Hun fikk et utbrudd og lurt epå om jeg skulle slette min kollega på de to plattformene slik at hun skulle «gå tilbake til seg selv igjen» (ikke sur). Hun var tydeligvis lei av å være sur. Jeg sa jeg ikke kom til å slette henne fordi hun er en god venn. Da begynte tårene å presse seg på. Hun stakk fingern på magen min, jeg sa slutt, hun fortsatte. Jeg ba henne slutte og hun svarer da de tjen sa til henne i går om at jeg ikke lar meg kontrolleres. Hun prøver å snu situasjonen… Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #542 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så slutt å se på tv og gjør det du vil. Anonymkode: 07e04...5f2 Det er gjort, er så lei. Se svaret over så ser du hva jeg håndterer Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #543 Skrevet 24. juni 200 gram med melkesjokolade er 1100 kalorier. Begynn å legge til det du spiser i en kaloriteller app og så ser du hvor mye du faktisk spiser i kalorier. Kanskje du tenker deg om to ganger før du spiser igjen da. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #544 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 200 gram med melkesjokolade er 1100 kalorier. Begynn å legge til det du spiser i en kaloriteller app og så ser du hvor mye du faktisk spiser i kalorier. Kanskje du tenker deg om to ganger før du spiser igjen da. Anonymkode: 07e04...5f2 I alle dager, det er såpass ja. Da skal det telles jevnt! Visste ikke det var SÅ mye Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #545 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hun svarer da de tjen sa til henne i går om at jeg ikke lar meg kontrolleres. Hun prøver å snu situasjonen… Anonymkode: 930f5...7bc Det var noen skrivefeil, men hun svarer deg det du svarte henne i går? At hun ikke kan kontrolleres? Min mor er psykopat og hun svarte også alltid det samme tilbake. Og det ga alltid null mening når hun sa det tilbake fordi det var kun relevant for min situasjon. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #546 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var noen skrivefeil, men hun svarer deg det du svarte henne i går? At hun ikke kan kontrolleres? Min mor er psykopat og hun svarte også alltid det samme tilbake. Og det ga alltid null mening når hun sa det tilbake fordi det var kun relevant for min situasjon. Anonymkode: 07e04...5f2 Beklager, pølsefingre! Hun stakk meg på magen og jeg sa slutt. Hun gjorde det igjen og jeg sa slutt. Hun svarer med å gjenta det jeg sa i går om at jeg ikke vil kontrolleres. Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #547 Skrevet 24. juni Hun vet ikke hva hun skal gjøre lenger fordi du ikke gjør som hun vil lenger og nå blir hun fysisk. Hun er desperat. Du bør forresten forlate situasjonen hvis hun er stygg mot deg. Bare gå. Men litt trist da at dere bor sammen. Men du kan jo sove en annen plass. Eller bare gå en tur. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #548 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun vet ikke hva hun skal gjøre lenger fordi du ikke gjør som hun vil lenger og nå blir hun fysisk. Hun er desperat. Du bør forresten forlate situasjonen hvis hun er stygg mot deg. Bare gå. Men litt trist da at dere bor sammen. Men du kan jo sove en annen plass. Eller bare gå en tur. Anonymkode: 07e04...5f2 Vurderer det sterkt. Men ble jeg slette denne kollegaen eller skal jeg bare stå på mitt? Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #549 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager, pølsefingre! Hun stakk meg på magen og jeg sa slutt. Hun gjorde det igjen og jeg sa slutt. Hun svarer med å gjenta det jeg sa i går om at jeg ikke vil kontrolleres. Anonymkode: 930f5...7bc Sa hun DU ikke vil kontrolleres eller at HUN ikke vil kontrolleres? Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #550 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vurderer det sterkt. Men ble jeg slette denne kollegaen eller skal jeg bare stå på mitt? Anonymkode: 930f5...7bc Du står på ditt. Du bestemmer selv, men for ditt eget ve og vel så må du aldri gi deg nå. Da må du bare starte på nytt igjen for da er hun i kontroll igjen. Vennen din er grei og hun er ingen trussel og dette vurderer du for ditt eget liv. Du er sjef i eget liv. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #551 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sa hun DU ikke vil kontrolleres eller at HUN ikke vil kontrolleres? Anonymkode: 07e04...5f2 Hun vil ikke kontrolleres, altså, hun kan stikke fingrene i magen min. Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #552 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du står på ditt. Du bestemmer selv, men for ditt eget ve og vel så må du aldri gi deg nå. Da må du bare starte på nytt igjen for da er hun i kontroll igjen. Vennen din er grei og hun er ingen trussel og dette vurderer du for ditt eget liv. Du er sjef i eget liv. Anonymkode: 07e04...5f2 Genialt, takk. Hun mener bestemt at jeg skal slette henne. Hun kommer til å svare kort/ ignorerer meg hvis ikke. Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #553 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun vil ikke kontrolleres, altså, hun kan stikke fingrene i magen min. Anonymkode: 930f5...7bc Det kan hun ikke. Det er vold. Bare forlat rommet eller hjemmet om du ikke får fred. Da viser du henne at nei, det kan hun ikke. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #554 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun vil ikke kontrolleres, altså, hun kan stikke fingrene i magen min. Anonymkode: 930f5...7bc Fy, for en syk dame. Hvem faen tror hun at hun er til å trykke fingrene sine inn i din kropp. Du burde bare forlate hjemmet. Kunne ønske du ikke fant deg i dette her. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #555 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Genialt, takk. Hun mener bestemt at jeg skal slette henne. Hun kommer til å svare kort/ ignorerer meg hvis ikke. Anonymkode: 930f5...7bc Bra. Du slipper du å høre henne snakke. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #556 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Genialt, takk. Hun mener bestemt at jeg skal slette henne. Hun kommer til å svare kort/ ignorerer meg hvis ikke. Anonymkode: 930f5...7bc Bare si ok greit det. Og så fortsetter du med ditt. Og du sletter selvsagt ikke. Du sier greit til at hun ikke snakker. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #557 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan hun ikke. Det er vold. Bare forlat rommet eller hjemmet om du ikke får fred. Da viser du henne at nei, det kan hun ikke. Anonymkode: 07e04...5f2 Gikk på do. Hun sitter å surmuler på rommet. Skal tilbake nå og hente noe Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #558 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fy, for en syk dame. Hvem faen tror hun at hun er til å trykke fingrene sine inn i din kropp. Du burde bare forlate hjemmet. Kunne ønske du ikke fant deg i dette her. Anonymkode: 07e04...5f2 Nei si det, jeg begynner å bli lei. Men bruker ikke kjærestene på trykke litt på kroppene? Har jeg misforstått helt? Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #559 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra. Du slipper du å høre henne snakke. Anonymkode: 07e04...5f2 Definitivt Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #560 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare si ok greit det. Og så fortsetter du med ditt. Og du sletter selvsagt ikke. Du sier greit til at hun ikke snakker. Anonymkode: 07e04...5f2 Ja, det var det jeg mente Anonymkode: 930f5...7bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå