Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere har da forskjellige behov og trenger å treffe andre.

Anonymkode: 07e04...5f2

Jeg sa det til henne. Vi er ganske ulike og har ulike behov. Fikk da beskjed om at vi må møte hverandres behov

Anonymkode: 930f5...7bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk psykolog. For dette er ikke bra. Og du trenger hjelp. Du blir utsatt for vold og vil bli. Da trenger du profesjonell hjelp.

Jo men jeg føler ikke det er vold, mer erting, ikke ondsinnet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk. Jeg skulle ønske jeg ikke fant meg i det jeg heller. Jeg tror jeg ville blitt gladere og mer fornøyd om jeg ble singel igjen. Jeg vet liksom ikke om hun vet at hun er kontrollerende. Jeg sa det flere  ganger til henne men hun mente at jeg var det og at det minste jeg kunne gjøre for å fjerne hobedproblemet var å slette henne på insta. Face og Snap går fint?. Dersom jeg sletter henne så vil hun bli blid igjen

Du vet ikke om hun er kontrollerende - samme dame gir deg altså ultimatum og sier at HVIS du gjør det og det SÅ skal hun bli blid igjen. Vet du hva kontrollerende er? Dette er ordbokdefinisjonen! Altså, nå blir jeg slem her, men jeg må spørre: Er du mindre intelligent? For så vanskelig for det som det du har, det har jeg aldri opplevd, ikke her inne en gang. 
En ting er å bli et destruktivt forhold, man har mange vansker og grunner, men du stiller helt idiotiske spørsmål, som om du ikke klarer å se forskjellen på helt grunnleggende rett og galt, godt og ondt.
Du trenger HJELP!!!

Anonymkode: b0a2b...fdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hun vet alt dette selv? Jeg begynte å lure om jeg hadde tatt grovt feil og at jeg burde beklage, slette vennen min og bruke mer tid på dama. 

Hvis det er sant så er du så skadet av denne damen at du må pakke en bag her og nå og flytte ut. Blokkere henne overalt. Og oppsøke profesjonell hjelp. For du tok en full 180° snuoperasjon nå. Altså da er du veldig skadet og dette er bare trist.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sa det til henne. Vi er ganske ulike og har ulike behov. Fikk da beskjed om at vi må møte hverandres behov

Nei, da må dere treffes andre. For dere er så langt i fra hverandre i behovene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo men jeg føler ikke det er vold, mer erting, ikke ondsinnet

Du har blitt utsatt for tortur siste døgnet. Hun straffer deg med sitt humør. Det er psykisk vold. Du er jo så ødelagt at du holdt på å unnskylde til henne for at hun har torturert deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du vet ikke om hun er kontrollerende - samme dame gir deg altså ultimatum og sier at HVIS du gjør det og det SÅ skal hun bli blid igjen. Vet du hva kontrollerende er? Dette er ordbokdefinisjonen! Altså, nå blir jeg slem her, men jeg må spørre: Er du mindre intelligent? For så vanskelig for det som det du har, det har jeg aldri opplevd, ikke her inne en gang. 
En ting er å bli et destruktivt forhold, man har mange vansker og grunner, men du stiller helt idiotiske spørsmål, som om du ikke klarer å se forskjellen på helt grunnleggende rett og galt, godt og ondt.
Du trenger HJELP!!!

Nei kjør på, jeg trenger det. Jeg er bare livredd for at hun ikke mener å være kontrollerende og at jeg går fra henne uten at hun vet hva hun gjør galt

AnonymBruker
Skrevet

Og hun vi bare at hennes behov skal møtes! 
Nei, jeg må ut av denne tråden her selv, den trigger. TS: du må få hjelp, du må snakke med brødrene dine, du er virkelig virkelig helt ødelagt av denne damen. Ta det til deg, på 30 sider har ingen sagt noe annet! Du mangler jo helt troen på deg selv og dine egne indre føleler og signaler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis det er sant så er du så skadet av denne damen at du må pakke en bag her og nå og flytte ut. Blokkere henne overalt. Og oppsøke profesjonell hjelp. For du tok en full 180° snuoperasjon nå. Altså da er du veldig skadet og dette er bare trist.

Nei altså jeg vet ikke. Jeg ser på henne som en søt, «uskyldig» jente som ikke er i stand til å gjøre noe slikt. Tydelig at jeg har bommet der. Det er noe som holder meg tilbake, men jeg vet ikke hva. Jeg vet hun er spesiell men det er et eller annet som får meg til å bli. Jeg var nesten å sa «det er slutt» da hun gråt istad men jeg klarte det ikke

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Jeg mener det holder i det daglige med «alenetid» i sengen med kos i maks to timer. Vi er i samme hus og nærvær fra vi kommer hjem fra jobb i 16 tiden. Hun vil jo ha hele dagen i senga tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Du har blitt utsatt for tortur siste døgnet. Hun straffer deg med sitt humør. Det er psykisk vold. Du er jo så ødelagt at du holdt på å unnskylde til henne for at hun har torturert deg.

Jo, men er det tortur? Ja, hun svarte meg såvidt umi hele dag, jeg prøvde å føre samtaler, men det eneste jeg fikk var nikk/rist på hodet eller skuldertrekk

AnonymBruker
Skrevet

Nei kjør på, jeg trenger det. Jeg er bare livredd for at hun ikke mener å være kontrollerende og at jeg går fra henne uten at hun vet hva hun gjør galt

HUN VET. HUN SA DET JO SELV. Hun sa at hun kontrollerer deg fordi du ikke er nok med henne og hun trenger å kontrollere deg for p hundre deg i å væreef andre. Og så sier hun at hun kommer til å fortsette å være dur og vanskelig helt til du sletter vennen din. DET ER KONTROLL.

Dsmen din er ikke blåst i hodet. Hun vet hva hun gjør. Alt hun gjør er veldig kontrollert. Og designet kun for å kontrollere deg.

Les deg opp om psykopater og narsissister. Hun har disse kjennetegnene ut i fra det jeg lærer her. Leste du de siste screenshotene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hun vi bare at hennes behov skal møtes! 
Nei, jeg må ut av denne tråden her selv, den trigger. TS: du må få hjelp, du må snakke med brødrene dine, du er virkelig virkelig helt ødelagt av denne damen. Ta det til deg, på 30 sider har ingen sagt noe annet! Du mangler jo helt troen på deg selv og dine egne indre føleler og signaler.

Jeg vet ikke hvorfor, jeg føler bare at hun har veldig gode poeng og at jeg har vært en litt tafatt kjæreste som ikke alltid har prioritert henne, men heller familie/ venner

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HUN VET. HUN SA DET JO SELV. Hun sa at hun kontrollerer deg fordi du ikke er nok med henne og hun trenger å kontrollere deg for p hundre deg i å væreef andre. Og så sier hun at hun kommer til å fortsette å være dur og vanskelig helt til du sletter vennen din. DET ER KONTROLL.

Dsmen din er ikke blåst i hodet. Hun vet hva hun gjør. Alt hun gjør er veldig kontrollert. Og designet kun for å kontrollere deg.

Les deg opp om psykopater og narsissister. Hun har disse kjennetegnene ut i fra det jeg lærer her. Leste du de siste screenshotene?

Jepp, jeg leste de. Det er klart at jeg tenker hardt på det. Jeg skal lese mer

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, men er det tortur? Ja, hun svarte meg såvidt umi hele dag, jeg prøvde å føre samtaler, men det eneste jeg fikk var nikk/rist på hodet eller skuldertrekk

Det er psykisk vold. Hun prøver å kontrollere deg med humøret sitt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor, jeg føler bare at hun har veldig gode poeng og at jeg har vært en litt tafatt kjæreste som ikke alltid har prioritert henne, men heller familie/ venner

Du ser jo kun famile og venner en dag i uken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei altså jeg vet ikke. Jeg ser på henne som en søt, «uskyldig» jente som ikke er i stand til å gjøre noe slikt. Tydelig at jeg har bommet der. Det er noe som holder meg tilbake, men jeg vet ikke hva. Jeg vet hun er spesiell men det er et eller annet som får meg til å bli. Jeg var nesten å sa «det er slutt» da hun gråt istad men jeg klarte det ikke

Søte og uskyldige jenter spytter ikke etter kjærestene sine og og prøver å kontrollere andre mennesker. Eller truer kjærestene sine.

Og du er ikke ansvarlig for hennes atferd. Hun har nå snudd dette helt rundt og holder DEG ansvarlig for sin egen oppførsel. Du må slutte å lytte til hva hun sier. Hun er veldig giftig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er psykisk vold. Hun prøver å kontrollere deg med humøret sitt.

Så dette er ikke normalt da. Jeg tenkte at jeg har gjort feil ettersom mage fulgte min kollega, derfor var hun sur og det eneste som gjør at hun blir fornøyd er om jeg sletter kollegaen

AnonymBruker
Skrevet

Du ser jo kun famile og venner en dag i uken.

Ja, kanskje to, men da må vi tilbringe hele neste helgen sammen, bare oss

AnonymBruker
Skrevet

Søte og uskyldige jenter spytter ikke etter kjærestene sine og og prøver å kontrollere andre mennesker. Eller truer kjærestene sine.

Og du er ikke ansvarlig for hennes atferd. Hun har nå snudd dette helt rundt og holder DEG ansvarlig for sin egen oppførsel. Du må slutte å lytte til hva hun sier. Hun er veldig giftig.

Så hun har 100% feil i dette? Det er ikke noe jeg har gjort? Jeg kan kanskje bli flinkere til å prioritere hun foran andre, men føler jeg er flinkere enn før på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...