Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei si det, jeg begynner å bli lei. Men bruker ikke kjærestene på trykke litt på kroppene? Har jeg misforstått helt?

Anonymkode: 930f5...7bc

Har aldri plaget noen av mine kjærester med trykking på kroppene deres eller noe annet plagsomt.

Anonymkode: 07e04...5f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun eier ikke kroppen din og kan gjøre hva hun vil med deg. Hun behandler deg som en eiendel.

Nei, du kan ikke kontrollere henne. Du har heller ikke prøvd. Men å si nei til å bli trykket på magen er din rett fordi det er din kropp. Hun gjør noe galt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har aldri plaget noen av mine kjærester med trykking på kroppene deres eller noe annet plagsomt.

Ikkesant, hvis rollene var snudd ville det vært ramaskrik vil jeg tro

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun eier ikke kroppen din og kan gjøre hva hun vil med deg. Hun behandler deg som en eiendel.

Nei, du kan ikke kontrollere henne. Du har heller ikke prøvd. Men å si nei til å bli trykket på magen er din rett fordi det er din kropp. Hun gjør noe galt.

Det var det jeg sa, jeg har ikke prøvd å kontrollert henne, men hun får det til å virke sånn. Det er så sykt at hun prøver å vri det over på meg

AnonymBruker
Skrevet

Ikkesant, hvis rollene var snudd ville det vært ramaskrik vil jeg tro

Ja, hver gang hun gjør noe spør deg selv om du ville gjort det samme mot henne. Da har du svaret ditt om det hun gjør er greit.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hver gang hun gjør noe spør deg selv om du ville gjort det samme mot henne. Da har du svaret ditt om det hun gjør er greit.

Hun har gjort mye jeg aldri ville gjort, dette forholdet er svakt sltså

AnonymBruker
Skrevet

Det var det jeg sa, jeg har ikke prøvd å kontrollert henne, men hun får det til å virke sånn. Det er så sykt at hun prøver å vri det over på meg

Hun er nok syk i hodet. Det er det psykologen sier om mine foreldre at de er syke i hodet. De er begge psykopater. 

Det at hun lager en så stor maktkamp viser bare hvor syk hun er. Og jeg mener ikke sånn "stakkars henne så syk hun er". Hun bare er ikke sånn som meg eller deg og sikkert folk flest. Hun er opptatt å kontrollere deg. Og liker hun konflikt i tillegg så får hun bare energi av dette mens du tappes. 

Men du er jo veldig sterk nå og ser at du klarer både tårer og sinne fra henne. Du står jo godt i mot.

Du tenker ikke å bo med denne personen hvis ikke du vil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke å bo med denne personen hvis ikke du vil.

Skrivefeil 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Beklager, pølsefingre! Hun stakk meg på magen og jeg sa slutt. Hun gjorde det igjen og jeg sa slutt. Hun svarer med å gjenta det jeg sa i går om at jeg ikke vil kontrolleres.

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hun vil ikke kontrolleres, altså, hun kan stikke fingrene i magen min.

Jeg mistenker hun forsøker å provosere deg såpass at du fysisk stopper henne fra å stikke deg i magen. For deretter å beskylde deg for å ha vært voldelig mot henne. Ta video av at hun stikker deg, hvis du kan. 

Anonymkode: b9b7e...a15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hun er nok syk i hodet. Det er det psykologen sier om mine foreldre at de er syke i hodet. De er begge psykopater. 

Det at hun lager en så stor maktkamp viser bare hvor syk hun er. Og jeg mener ikke sånn "stakkars henne så syk hun er". Hun bare er ikke sånn som meg eller deg og sikkert folk flest. Hun er opptatt å kontrollere deg. Og liker hun konflikt i tillegg så får hun bare energi av dette mens du tappes. 

Men du er jo veldig sterk nå og ser at du klarer både tårer og sinne fra henne. Du står jo godt i mot.

Du tenker ikke å bo med denne personen hvis ikke du vil.

Hun stormer ut i gråt og høylytt kjekling. Sitter på do. Alt dette fordi hun fant ut at jeg la til en kvinnelig kollega på Instagram. Er det fortsatt greit av meg eller har jeg driti på leggen av å aktivt legge til en kvinnelig kollega?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mistenker hun forsøker å provosere deg såpass at du fysisk stopper henne fra å stikke deg i magen. For deretter å beskylde deg for å ha vært voldelig mot henne. Ta video av at hun stikker deg, hvis du kan. 

Anonymkode: b9b7e...a15

Skal se, hun løp på badet gråtende

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å ha en kvinnelig kollega på Instagram. Ikke la henne få overbevise deg om noe annet. Interessant hvordan hun reagerer på dette. Det er ikke normal oppførsel..

(Dette forutsetter at dere ikke flørter eller lignende, men det har du allerede sagt at dere ikke gjør)

Anonymkode: 628ed...e5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun stormer ut i gråt og høylytt kjekling. Sitter på do. Alt dette fordi hun fant ut at jeg la til en kvinnelig kollega på Instagram. Er det fortsatt greit av meg eller har jeg driti på leggen av å aktivt legge til en kvinnelig kollega?

Nei. Du har ikke gjort noe galt. 

Trist at du spør om og om igjen. Men for all del spør så lenge du er usikker. 

Men selv om hun reagerer som hun gjør så betyr ikke det at du har gjort noe galt. Det er noe galt i veien med damen din. Og ikke sånn stakkars henne hun er ikke i orden i hodet sitt. Men stakkars deg som har vært sammen med henne så lenge. Dette må jo være tortur å leve med. 

Ikke slett vennen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å ha en kvinnelig kollega på Instagram. Ikke la henne få overbevise deg om noe annet. Interessant hvordan hun reagerer på dette. Det er ikke normal oppførsel..

(Dette forutsetter at dere ikke flørter eller lignende, men det har du allerede sagt at dere ikke gjør)

Takk. Nei jeg har til og med vist dama at vi ikke har noen historikk, verken på Snap eller Instagram. Jeg er ikke interessert i min kollega som mer enn en god venn!

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du har ikke gjort noe galt. 

Trist at du spør om og om igjen. Men for all del spør så lenge du er usikker. 

Men selv om hun reagerer som hun gjør så betyr ikke det at du har gjort noe galt. Det er noe galt i veien med damen din. Og ikke sånn stakkars henne hun er ikke i orden i hodet sitt. Men stakkars deg som har vært sammen med henne så lenge. Dette må jo være tortur å leve med. 

Ikke slett vennen din. 

Takk, ja det begynner å bli ganske nok. Jeg er dritlei. Jeg sa det til henne, at hun var kontrollerende og ikke respekterte meg. Fyf jeg fikk høre både om tidsbruk mellom oss (alenetid, familietid), venner, festing etc. hun takler ikke at jeg har et liv ved siden av oss to

AnonymBruker
Skrevet

Så nå har hun holdt på i et døgn og prøver alt hun kan å kontrollere deg med ubehagelig oppførsel/psykisk og emosjonell vold. Fysisk vold med trykking på magen uten samtykke.

Lurer på hvor lenge hun har tenkt å fortsette. 1 uke, 1 måned, 1 år, 20 år, 50 år?

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Nei jeg har til og med vist dama at vi ikke har noen historikk, verken på Snap eller Instagram. Jeg er ikke interessert i min kollega som mer enn en god venn!

Du er så transparent at det ikke er noe å være sur for. Du trenger kollegaer og venner, spesielt nå når du sitter fast i denne hengemyren av et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så nå har hun holdt på i et døgn og prøver alt hun kan å kontrollere deg med ubehagelig oppførsel/psykisk og emosjonell vold. Fysisk vold med trykking på magen uten samtykke.

Lurer på hvor lenge hun har tenkt å fortsette. 1 uke, 1 måned, 1 år, 20 år, 50 år?

Det spørs om det ryker iløpet av uka. Jeg må bare manne meg opp til å faktisk gå fra henne. Jeg antar at hvis jeg sier «jeg vil slå opp», så kommer hun til å klikke helt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er så transparent at det ikke er noe å være sur for. Du trenger kollegaer og venner, spesielt nå når du sitter fast i denne hengemyren av et forhold.

Det er akkurat det, forholdet her varer ikke lenge, det kan jeg si. Jeg sliter bare med måten jeg skal slå opp på. Hu griner av alt jeg gjør som ikke tilfredsstiller hennes rammer, samtidig som hun er ekstremt kontrollerende, men mener selv hun ikke er det. Hun sier hun må besetemme over meg fordi hun føler vi ikke er sammen nok i hverdagen. Jeg har i ganske lang tid, ligget i sengen fra 1730-18 og bare kost med henne til leggetid. 

hva faen er nok da??

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det spørs om det ryker iløpet av uka. Jeg må bare manne meg opp til å faktisk gå fra henne. Jeg antar at hvis jeg sier «jeg vil slå opp», så kommer hun til å klikke helt. 

Du trenger ihvertfall ikke å forklare hvorfor du gjør det slutt. Hun er bat shit crazy og vet om det. Hun vet nøyaktig hva hun holder på med.

Jeg har gått fra flere sånne kontrollerende og maktsyke mennesker og de spurte meg aldri hvorfor jeg gikk. DE VISSTE VELDIG GODT. Og det vet hun også.

"Jeg gidder ikke mere. Det er slutt."

Det er alt som må sies.

Men planlegg først i hodet hvem som skal flytte ut. Backup plan tilfelle hun nekter å flytte. Sånn at du er forberedt og virker sterk i beslutningen din.

Det er veldig vanskelig å kaste ut en person som har registrert postadresse hos deg. Men nekter hun å flytte så bare sier du opp din leieavtale hos utleier og så flytter du. Da er hun utleier sitt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...