AnonymBruker Skrevet 24. juni #621 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dette er ikke normalt da. Jeg tenkte at jeg har gjort feil ettersom mage fulgte min kollega, derfor var hun sur og det eneste som gjør at hun blir fornøyd er om jeg sletter kollegaen Anonymkode: 930f5...7bc Nei. Det er ikke normalt. Det du opplever er psykisk vold og ekstrem kontroll over ditt liv. Og du er så skadet at du ikke gang ser det. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #622 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, kanskje to, men da må vi tilbringe hele neste helgen sammen, bare oss Anonymkode: 930f5...7bc JFC Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #623 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hun har 100% feil i dette? Det er ikke noe jeg har gjort? Jeg kan kanskje bli flinkere til å prioritere hun foran andre, men føler jeg er flinkere enn før på det Anonymkode: 930f5...7bc Du har svaret inni deg. Du trenger ikke å spørre folk utenfor deg selv. Men siden du spør. Så ja, hun tar feil. Det hun gjør er vold og ulovlig. Hun har jo ødelagt deg. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #624 Skrevet 24. juni Denne damen vil aldri bli permanent blid uansett hva du gjør. Ikke om du så syr din kropp sammen med hennes og kutter ut alle du kjenner. Du blir utsatt for vold. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #625 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei. Det er ikke normalt. Det du opplever er psykisk vold og ekstrem kontroll over ditt liv. Og du er så skadet at du ikke gang ser det. Anonymkode: 07e04...5f2 Takk. Følte faktisk på at det var min feil. Ettersom jeg hadde tilbrakt lite tid med henne og nedprioritert henne, derfor var hun litt kontrollerende som førte til kaos Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #626 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): JFC Anonymkode: 07e04...5f2 Dette er kanskje ikke helt normalt? Sliter veldig med å se logiske slutninger Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #627 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du har svaret inni deg. Du trenger ikke å spørre folk utenfor deg selv. Men siden du spør. Så ja, hun tar feil. Det hun gjør er vold og ulovlig. Hun har jo ødelagt deg. Anonymkode: 07e04...5f2 Jeg vet det men det føles fortsatt som om jeg har feil av en eller annen rar grunn. Jeg føler på ansvar for at hun har det slik hun har det og hvertfall når hun sier at jeg ikke prioriterer henne Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #628 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Denne damen vil aldri bli permanent blid uansett hva du gjør. Ikke om du så syr din kropp sammen med hennes og kutter ut alle du kjenner. Du blir utsatt for vold. Anonymkode: 07e04...5f2 Hm, høres drastisk ut. Hvordan skal et oppegående forhold være da? Sliter med å se forbi dette Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #629 Skrevet 24. juni Hun er ikke søt og snill, og ute av stand til å være slem. Du sa jo selv tidligere at hun venter til dere er alene før hun tar vreden ut over deg. Hun er helt klar over at adferden er uakseptabel.. Anonymkode: 4c768...d15 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #630 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun er ikke søt og snill, og ute av stand til å være slem. Du sa jo selv tidligere at hun venter til dere er alene før hun tar vreden ut over deg. Hun er helt klar over at adferden er uakseptabel.. Anonymkode: 4c768...d15 Ja sant det. Er aldri foran andre, kun når vi er alene Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #631 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hm, høres drastisk ut. Hvordan skal et oppegående forhold være da? Sliter med å se forbi dette Anonymkode: 930f5...7bc Det finner du kanskje ut av hvis du går nå og bruker laaaang tid i terapi og blir skikkelig trygg i deg selv. Du bør ikke gå inn i noe forhold før du har brukt tid for deg selv. Være med venner og familie, lære hvem du er når du slipper å gå med den konstante klumpen i magen og alle tankene dine. Av alle spørsmål du har stilt i denne tråden så er 99% du har rett og hun tar feil/oppfører seg ufint/er stygg med deg. Du har ørten bortforklaringer på hvorfor hun er slik hun er og om det egentlig er din feil at hun er sånn. Det er ikke deg. Men jeg tror ikke hun har det veldig greit i dette forholdet heller. Hun kan umulig være lykkelig så du gjør dere begge en tjeneste nå hvis du klarer å bryte ut av dette. Anonymkode: 628ed...e5d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #632 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det finner du kanskje ut av hvis du går nå og bruker laaaang tid i terapi og blir skikkelig trygg i deg selv. Du bør ikke gå inn i noe forhold før du har brukt tid for deg selv. Være med venner og familie, lære hvem du er når du slipper å gå med den konstante klumpen i magen og alle tankene dine. Av alle spørsmål du har stilt i denne tråden så er 99% du har rett og hun tar feil/oppfører seg ufint/er stygg med deg. Du har ørten bortforklaringer på hvorfor hun er slik hun er og om det egentlig er din feil at hun er sånn. Det er ikke deg. Men jeg tror ikke hun har det veldig greit i dette forholdet heller. Hun kan umulig være lykkelig så du gjør dere begge en tjeneste nå hvis du klarer å bryte ut av dette. Anonymkode: 628ed...e5d Det er sant, jeg vet jeg har spurt tidligere, men hvordan skal jeg bryte ut av dette forholdet? Hva skal jeg si til ei som tror at vi skal gifte oss og få barn? Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #633 Skrevet 24. juni Det har blitt svart på ørten ganger her i tråden....feks pakke bagen og si at dette forholdet ikke er det rette for deg. Du må bare gjøre det. Bestemme deg og gjennomføre det. Jeg har selv gått fra et forhold som ikke var bra for meg. Familien og vennene mine så at jeg var utsatt for psykisk vold, men det tok lang tid å se det selv. Jeg prøvde lenge å "fikse" ting. Ikke si det og det, ikke snakke med den eller den. "Det er min feil at helgen ble ødelagt av krangling siden jeg snakket med en mann på butikken ". Jeg pakket bagen og sa at jeg ikke orket å være i huset lenger og så flyttet jeg inn på gjesterommet til en veninne. Der bodde jeg i 2 uker før jeg fant et sted å leie. Jeg visste inni meg at det var slutt, men selve samtalen tok jeg etter en uke. Da holdt jeg meg rolig og fokuserte på at forholdet fungerte ikke for meg, at jeg var ikke lykkelig. Jeg måtte fysisk fjerne meg fra leiligheten jeg bodde i før jeg skjønte hvor mye forholdet hadde ødelagt meg. Anonymkode: 628ed...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #634 Skrevet 25. juni Igjen: Min feil og din feil er helt irrelevant. Kan godt være du har gjort noen feil i forholdet. Antagelig har du det fordi det gjør vi alle. MEN DET ER HELT IRRELEVANT. Det eneste som betyr noe er at du ikke har det bra i forholdet. That's it. Alt annet er IRRELEVANT. 32 sider! Anonymkode: fe734...1c5 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #635 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Per nå ser jeg to muligheter. Mulighet 1: Bruker mer tid med hun. Sikkert da fra jeg kommer hjem fra jobb i 16 tiden til vi legger oss, og muligens minimere familiebesøk? Problemet er jo at hun også liker å dra på besøk.. den andre muligheten er å slå opp og ikke se meg tilbake Anonymkode: 930f5...7bc Det er ikke bare du som skal gjøre en innsats her!! Vil hun ha mer tid med deg, får hun hs seg opp av sofaen et psr ettermiddager/kvelder i uka og bli med ut. Så har dere et par rolige kvelder på sofaen også. Er ikke hun villig til å bidra her, så er det ikke liv laga. Dere må inngå kompromi når dere har forskjellige behov. Det skal ikke bare gå en vei... Anonymkode: c0600...14f
AnonymBruker Skrevet 25. juni #636 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det har blitt svart på ørten ganger her i tråden....feks pakke bagen og si at dette forholdet ikke er det rette for deg. Du må bare gjøre det. Bestemme deg og gjennomføre det. Jeg har selv gått fra et forhold som ikke var bra for meg. Familien og vennene mine så at jeg var utsatt for psykisk vold, men det tok lang tid å se det selv. Jeg prøvde lenge å "fikse" ting. Ikke si det og det, ikke snakke med den eller den. "Det er min feil at helgen ble ødelagt av krangling siden jeg snakket med en mann på butikken ". Jeg pakket bagen og sa at jeg ikke orket å være i huset lenger og så flyttet jeg inn på gjesterommet til en veninne. Der bodde jeg i 2 uker før jeg fant et sted å leie. Jeg visste inni meg at det var slutt, men selve samtalen tok jeg etter en uke. Da holdt jeg meg rolig og fokuserte på at forholdet fungerte ikke for meg, at jeg var ikke lykkelig. Jeg måtte fysisk fjerne meg fra leiligheten jeg bodde i før jeg skjønte hvor mye forholdet hadde ødelagt meg. Anonymkode: 628ed...e5d Ja det er sant, føles bare litt maktesløst, jeg sliter med å godta valget Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #637 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Igjen: Min feil og din feil er helt irrelevant. Kan godt være du har gjort noen feil i forholdet. Antagelig har du det fordi det gjør vi alle. MEN DET ER HELT IRRELEVANT. Det eneste som betyr noe er at du ikke har det bra i forholdet. That's it. Alt annet er IRRELEVANT. 32 sider! Anonymkode: fe734...1c5 Jeg vet jeg har drøyd det, jeg syns bare det er godt å lufte hodet og få andre input på hva andre mener Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #638 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke bare du som skal gjøre en innsats her!! Vil hun ha mer tid med deg, får hun hs seg opp av sofaen et psr ettermiddager/kvelder i uka og bli med ut. Så har dere et par rolige kvelder på sofaen også. Er ikke hun villig til å bidra her, så er det ikke liv laga. Dere må inngå kompromi når dere har forskjellige behov. Det skal ikke bare gå en vei... Anonymkode: c0600...14f Tror hun føler at jeg aldri tar meg tid til henne, jeg prioriterer alltid andre. Jeg føler det ikke slik. Jeg setter alltid av hver kveld med henne i tillegg til de fleste helger. Hun sier hun godt kan finne på ting som ikke er å ligge i sengen. Det er godt, men det endrer ikke at hun, når hun ikke er på jobb, ikke engang gidder å kle på seg. Hun ligger i sengen, lager seg mat, for deretter å gå til sengen igjen. HVER dah Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #639 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror hun føler at jeg aldri tar meg tid til henne, jeg prioriterer alltid andre. Jeg føler det ikke slik. Jeg setter alltid av hver kveld med henne i tillegg til de fleste helger. Hun sier hun godt kan finne på ting som ikke er å ligge i sengen. Det er godt, men det endrer ikke at hun, når hun ikke er på jobb, ikke engang gidder å kle på seg. Hun ligger i sengen, lager seg mat, for deretter å gå til sengen igjen. HVER dah Anonymkode: 930f5...7bc Gjør hun aldri husarbeid? Anonymkode: b9b7e...a15
AnonymBruker Skrevet 25. juni #640 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Gjør hun aldri husarbeid? Anonymkode: b9b7e...a15 Joda, hun vasker kjøkken og stue innimellom. Oppvaskmaskinen også. Men det er jeg som støvsuger, skifter senga, skifter til husdyr, vasker bad, kjøkken og soverom ++ Anonymkode: 930f5...7bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå