Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stikar skrev (3 minutter siden):

Unskyld meg!!!! Men har du selv sett videoen der hun har lagt på sounden fra ei som er psykisk utviklingshemmet? Snakk pokker ikke om at vi mobber altså!  Og kom IKKE å belær andre om rettskriving! For det skrives rettskriving og IKKE rett skriving..!! 

Legger meg flat for den RETTSKRIVINGEN, den ble feil 🫣😂 Det er fascinerende hvor mange som mener de er eksperter på andres liv, innhold og valg. Hvis alt er så enkelt og gjøre riktig, er det kanskje på tide å lage eget innhold i stedet for å kritisere andres! 

Det er helt greit å være uenig eller komme med konstruktive innspill, men det er stor forskjell på det og å sitte og plukke alt fra hverandre med en nedlatende tone. Det koster ingenting å vise respekt, bak skjermen sitter det faktisk et menneske! Hvis dere har så mye å si til henne og så mye kunnskap dere vil dele med henne, så si det uten og gjemme dere bak et brukernavn! 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Annepålanne skrev (1 minutt siden):

Legger meg flat for den RETTSKRIVINGEN, den ble feil 🫣😂 Det er fascinerende hvor mange som mener de er eksperter på andres liv, innhold og valg. Hvis alt er så enkelt og gjøre riktig, er det kanskje på tide å lage eget innhold i stedet for å kritisere andres! 

Det er helt greit å være uenig eller komme med konstruktive innspill, men det er stor forskjell på det og å sitte og plukke alt fra hverandre med en nedlatende tone. Det koster ingenting å vise respekt, bak skjermen sitter det faktisk et menneske! Hvis dere har så mye å si til henne og så mye kunnskap dere vil dele med henne, så si det uten og gjemme dere bak et brukernavn! 

Jeg har sagt det med fult og eget navn jeg du. På Tiktok, men ble da blokkert😊

• Nyttig 8
Skrevet (endret)
Annepålanne skrev (25 minutter siden):

Husk hu er ikke lydhør for tips og Konstruktiv kritikk. Og så tenker jeg når en person sier at det hun opplever her er mye værre en det å få døds ønsker mot seg og barna sine, bruker lyd av en med funksjons nedsettelse på en video og så  sitte å klage over hvor ille dette er som står her. Da må hun begynne å gå i seg selv også. Og se på hvordan hun selv fremstår. Så snakker du om respekt, så bør hun utøver det selv.

Endret av Juste_moi
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Vintermåne skrev (På 3.4.2026 den 15.48):

Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. 

herregud……. 
Andre også som får opp henne?? 

Nei, jeg får ikke opp henne, jeg vet ikke hvem det der ER engang, aldri hørt om henne i det hele tatt!:ler:

Skrevet
Juste_moi skrev (8 minutter siden):

Husk hu er ikke lydhør for tips og Konstruktiv kritikk. Og så tenker jeg når en person sier at det hun opplever her er mye værre en det å få døds ønsker mot seg og barna sine, bruker lyd av en med funksjons nedsettelse på en video og så  sitte å klage over hvor ille dette er som står her. Da må hun begynne å gå i seg selv også. Og se på hvordan hun selv fremstår. Så snakker du om respekt, så bør hun utøver det selv.

Stiller meg 110% bak denne her! Gunn har ikke snev av selvinnsikt. Og er svært lite eller overhode ikke ydmyk på noe som helst måte. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Annepålanne skrev (1 time siden):

Du hoppet over den delen noen påpekte for deg at hun selv har brukt lyd fra en person med funksjonsnedsettelse i en video for å latterliggjøre. Hva tenker du om det?

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Annepålanne skrev (2 timer siden):

Har sagt i fra til henne med mitt fulle navn, men ble blokkert. Hadde jeg truffet henne ute, så hadde jeg også sagt det jeg skrev til henne på melding ansikt til ansikt! 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Tenker at kanskje den personen som forsvarer henne voldsomt her inne, er personen selv? 
Det skjedde en anne kveld her også at det var inne en person her og forsvarte henne noe voldsomt på nesten hvert innlegg. 
Moderator var fort inne og slettet innleggene til personen som forsvarte henne så veldig. 

Bare en tanke.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Tenker at kanskje den personen som forsvarer henne voldsomt her inne, er personen selv? 
Det skjedde en anne kveld her også at det var inne en person her og forsvarte henne noe voldsomt på nesten hvert innlegg. 
Moderator var fort inne og slettet innleggene til personen som forsvarte henne så veldig. 

Bare en tanke.

Ja, det så jeg. Hver eneste kommentar ble slettet. Godt mulig det er henne selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt spesielt at flere forsvarer tonen her med at Gunn selv skal ha gjort narr av andre. Hvis den videoen det siktes til faktisk var nedsettende mot en person med funksjonsnedsettelse, så kritiser gjerne akkurat det. Det er helt legitimt. Men det gjør da ikke resten av kommentarene her noe bedre? 

Å sitte anonymt og gjentatte ganger kalle et annet menneske «cringe», «utrolig dårlig», latterliggjøre at hun ønsker seg samarbeid og gjøre narr av at en kvinne på 40+ har lyst til å prøve seg som influencer, er ikke plutselig greit fordi hun selv har gjort noe man mener er kritikkverdig.

Det er også forskjell på å kritisere innhold og å rakke ned på personen bak innholdet. Når en tråd over tid går ut på å le av hvor klein, dårlig eller håpløs en person er, begynner det etter min mening å ligne ganske mye på mobbing, uansett hva man velger å kalle det. Hadde dere fortsatt ment at det var innafor, dersom det var deres familiemedlem eller venn som ble utsatt for noe slikt?

Jeg følger henne ikke tett nok til å forsvare alt hun noen gang har lagt ut og det er heller ikke poenget mitt. Jeg synes bare det er litt trist å se voksne mennesker bruke så mye energi på å latterliggjøre en dame som åpenbart har lyst til å lage innhold, få noen samarbeid og prøve å få til noe hun synes er gøy. Man trenger ikke like innholdet hennes. Man trenger heller ikke mene at hun fortjener sponsoravtaler. Men det går faktisk an å mene alt dette uten å gjøre henne til en person det er greit å sitte i flokk og le av

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Annepålanne skrev (4 timer siden):

Skam dere alle sammen, dere analyserer og kommenterer på innhold og måten hun prater på!! Hun snakker dialekt, og kommenterer om at hun prater som en med funksjonsnedsettelse...... Prater de annerledes????? Ny info for meg da, men hva vet jeg - ei gammal kjerring fra vestlandet, med stygg dialekt og lite vett. 

"Mener ikke noe vondt", skriver dere, likevel plukker dere innholdet hennes i stykker og "gir henne tips", med hvilken rett kan dere gi henne tips???? Vet dere bedre? Kan  dere bedre? Og hvorfor i svarte kan dere ikke  stå frem med navn og rykte!!! Shame on you all!!! Gunns følgere kjenner seg igjen i henne og hennes hverdag, og hvorfor kan ikke det være like bra innhold på lik linje med dyre sminketips, spa  opphold i Spania mat tips lest på nett...........??? Et gratis tips fra denne kanten, lær dere rett skriving før dere smeller noe ut på nett!! Hilsen Annepålanne fra vestlandet 

Var ikke at en med funksjonsnedsettelse prater annerledes, men at hu bruker en med funksjonsnedsettelse for og få veiws selv. Det er vell ikke helt innafor eller? Ren diskutering det som foregår her ikke mobbing. Tror ikke Gunn kan være en offentlig person hvis hun ikke tåler at folk har forskjellige meninger om innholdet hennes

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Stikar skrev (På 28.8.2026 den 0.16):

Ja, veldig!! Og i den videoen hun la ut i går. Sier hun at alle her inne syntes hun er et fælt menneske. Jeg har ikke sett noen har skrivi noe sånt. At det hun gjør er flaut og kleint ja. Men det har ikke noe med å være et fælt menneske å gjøre. Hun liker å dra på litt selv også, offerkortet dras kjapt opp..

Hun har ikke sterk nok psyke til å være en ekte influenser . Å heller ikke bredt nok eller interessant nok interessefelt . 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Annepålanne skrev (5 timer siden):

Hun snakker dialekt, og kommenterer om at hun prater som en med funksjonsnedsettelse...... Prater de annerledes????? Ny info for meg da, men hva vet jeg - ei gammal kjerring fra vestlandet, med stygg dialekt og lite vett. 

Hun bruker lyden til ei jente fra tiktok som er klart funksjonsnedsatt, det var ingen som sa at Gunn snakket som en funksjonsnedsatt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
abracadabra skrev (2 timer siden):

Jeg synes egentlig det er litt spesielt at flere forsvarer tonen her med at Gunn selv skal ha gjort narr av andre. Hvis den videoen det siktes til faktisk var nedsettende mot en person med funksjonsnedsettelse, så kritiser gjerne akkurat det. Det er helt legitimt. Men det gjør da ikke resten av kommentarene her noe bedre? 

Å sitte anonymt og gjentatte ganger kalle et annet menneske «cringe», «utrolig dårlig», latterliggjøre at hun ønsker seg samarbeid og gjøre narr av at en kvinne på 40+ har lyst til å prøve seg som influencer, er ikke plutselig greit fordi hun selv har gjort noe man mener er kritikkverdig.

Det er også forskjell på å kritisere innhold og å rakke ned på personen bak innholdet. Når en tråd over tid går ut på å le av hvor klein, dårlig eller håpløs en person er, begynner det etter min mening å ligne ganske mye på mobbing, uansett hva man velger å kalle det. Hadde dere fortsatt ment at det var innafor, dersom det var deres familiemedlem eller venn som ble utsatt for noe slikt?

Jeg følger henne ikke tett nok til å forsvare alt hun noen gang har lagt ut og det er heller ikke poenget mitt. Jeg synes bare det er litt trist å se voksne mennesker bruke så mye energi på å latterliggjøre en dame som åpenbart har lyst til å lage innhold, få noen samarbeid og prøve å få til noe hun synes er gøy. Man trenger ikke like innholdet hennes. Man trenger heller ikke mene at hun fortjener sponsoravtaler. Men det går faktisk an å mene alt dette uten å gjøre henne til en person det er greit å sitte i flokk og le av

Gunn støtter voldtekt og partnervold, jeg er lei av og se mennesker forsvare henne, lei av og se at en sånt menneske skal få noe som helst av positive kommentarer, lei av at hun ikke er seg selv lei av juginingen på sosiale medier. Da får hun og «fansen» hennes tåle at vi diskuterer innholdet hennes

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Annonym567 skrev (2 minutter siden):

Gunn støtter voldtekt og partnervold, jeg er lei av og se mennesker forsvare henne, lei av og se at en sånt menneske skal få noe som helst av positive kommentarer, lei av at hun ikke er seg selv lei av juginingen på sosiale medier. Da får hun og «fansen» hennes tåle at vi diskuterer innholdet hennes

What? At hun støtter noe slikt er en ekstremt alvorlig påstand. Hva konkret har hun sagt eller gjort som dokumenterer at hun støtter dette? Jeg har aldri hørt henne forsvare verken voldtekt eller partnervold, så her synes jeg faktisk du må vise til hva du bygger påstanden på. Men igjen, jeg følger henne ikke fast. Titter bare innom av og til

• Liker 3
Skrevet
abracadabra skrev (4 minutter siden):

What? At hun støtter noe slikt er en ekstremt alvorlig påstand. Hva konkret har hun sagt eller gjort som dokumenterer at hun støtter dette? Jeg har aldri hørt henne forsvare verken voldtekt eller partnervold, så her synes jeg faktisk du må vise til hva du bygger påstanden på. Men igjen, jeg følger henne ikke fast. Titter bare innom av og til

Gunn har sagt til meg at partnervold er greit så lenge jenta i forholdet har gjort noe litt dumt for og fortjene det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Annonym567 skrev (3 minutter siden):

Gunn har sagt til meg at partnervold er greit så lenge jenta i forholdet har gjort noe litt dumt for og fortjene det.

Men dette er jo fortsatt bare en udokumentert påstand fra en anonym bruker. Ingen andre har noen mulighet til å vite om denne samtalen har funnet sted eller hva som eventuelt ble sagt. Det er en svært alvorlig beskyldning å skrive offentlig at et navngitt menneske «støtter voldtekt og partnervold» og da bør det kunne dokumenteres.. dette blir jo bare ryktespredning.

Og dette er vel strengt tatt heller ikke å diskutere innholdet hennes, som det nettopp ble hevdet at tråden handler om

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Gunn du kommer ALDRI til å bli noen influenser. For å bli det må du faktisk tåle å få litt kritikk på ting som det er rett å få kritikk på! Ta det til deg det folk sier. 

• Liker 9
Skrevet
Lillemy_87 skrev (6 minutter siden):

Gunn du kommer ALDRI til å bli noen influenser. For å bli det må du faktisk tåle å få litt kritikk på ting som det er rett å få kritikk på! Ta det til deg det folk sier. 

Å tåle kritikk er ikke det samme som å måtte være enig i den? 😅 Det du skriver her, at hun aldri kommer til å bli noen influencer, er jo mer en nedsettende spådom enn konstruktiv kritikk. Skal hun liksom gi opp fordi noen anonyme forumbruker har bestemt at hun ikke kommer til å lykkes?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes noe av det mest påfallende her er hvor provoserende det tydeligvis er at en dame på 40+ faktisk har ambisjoner og koser seg med å lage innhold, selv om hun ikke passer inn i den typiske influencer-malen 🤷🏻‍♀️

Hun danser, mimer, lager sketsjer og håper på samarbeid. Ja, kanskje hun ønsker seg samarbeid veldig sterkt. Men hvorfor er det i seg selv noe å håne? Hun har vel like stor rett som alle andre til å ha en drøm og prøve å få til noe hun liker? Det er nesten som om hun anses som offentlig nok til at alt ved henne kan plukkes fra hverandre, men samtidig for gammel og «klein» til å få lov til å ta influencerambisjonene sine på alvor. 

Jeg skjønner rett og slett ikke behovet for å trykke noen ned for sånne helt harmløse ting. Det er ikke lenge siden medmenneskelighet og raushet var noe «alle» sluttet opp om etter Kongens død. Det er litt trist hvor fort det tilsynelatende glemmes når man sitter anonymt bak et tastatur..

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...