erbaremeg Skrevet 1. september #241 Skrevet 1. september Annonym567 skrev (10 timer siden): Var ikke at en med funksjonsnedsettelse prater annerledes, men at hu bruker en med funksjonsnedsettelse for og få veiws selv. Det er vell ikke helt innafor eller? Ren diskutering det som foregår her ikke mobbing. Tror ikke Gunn kan være en offentlig person hvis hun ikke tåler at folk har forskjellige meninger om innholdet hennes Nei. Diskuterer er jaja 🙄🙄🙄🙄🙄
erbaremeg Skrevet 1. september #242 Skrevet 1. september erbaremeg skrev (23 timer siden): Nei ingen her hater henne. Det er noe hun har fått for seg. Absolutt ingen her som hater henne. Det hun sier til sine følgere stemmer derfor ikke helt. Hun er jo tydeligvis inne for å lese her, men alt blir snudd i hennes sammenheng. 2
erbaremeg Skrevet 1. september #243 Skrevet 1. september (endret) Vintermåne skrev (På 3.4.2026 den 15.48): Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. herregud……. Andre også som får opp henne?? Nå er det noe med ellos som kommer til å komme.....men det er jo superhemmelig ....slik som alle de sore "INFULENSERNE" MERK INFLUENSERNE.. Endret 1. september av erbaremeg 7 2
erbaremeg Skrevet 1. september #244 Skrevet 1. september (endret) erbaremeg skrev (1 time siden): Nå er det noe med elles som kommer tilnå komme.....men det er jo duperhemmelig ....slik som med de stor influenserne/infulenserne som hun skriver. Alle på snap får henne opp. Men vi vi blir alle sett grusomt ned på. Vi snakkerbikke om henne som person, for vi kjenner henne ikke, men innholdet holder ikke influenser mål! Sorry alle, men that's the reality. Men det har ikke noe med henne som person å gjøre slik hun selv tror. At hun føler det. Vel.....det er jo hennes eget valg. Klem fra meg, Kristin Ja denne gangen går jeg ut med fornavnet mitt. For vi er jo så slemme og kjempeanonyme alle sammen. Men ja, mitt navn er kristin Endret 1. september av erbaremeg 2 2
erbaremeg Skrevet 1. september #245 Skrevet 1. september Men gud bedre....herregud har flere "store" navn både 100, 200 og 300.....helt til 1600 sider med ting vi og ekstremt mange andre har skrevet. De tar det ikke opp. Men en infulensr/influenser Men tja...8 sider? Blir hysterisk og desperat fordi hun mener vi mobber henne. Det er fortsatt ingen som tar henne som person, men at innlegg kan bli litt kleine er jo også våres tenåringer enige om. Min venninnes 17 åring lurte på hvem hun rare dama med den der "nora" og dustemamma var. Jeg prøvde å si at det var en parodi på hvordan noen av oss voksne hadde vært for noen år siden (ja jeg har sagt jeg var sånn)....men når tenåringer sier at fy dette er jo værre enn dette egentlig var så vet jeg ikke hva jeg skal si. Hun tror selv også at hennes barn.. en jente som fylte 13 nå blir (tror jeg, mulig det er en gutt]). Rett meg på dette om jeg tar feil... blir hengt ut av oss her inne. Dette har jeg ALDRI SETT NOEN HAR NEVNT HER! DERSOM HUN SELV MENER VI OGSÅ MOBBER DATTERA(eller sønn...som jeg sier jeg er usikker på), OG DE ANDRE BARNA (JEG VET IKKE ENGANG HVOR MANGE BARN HUN HAR), JA DA BØR HUN I ALLEFALL TENKE SEG OM FØR HUN SIER NOE PÅ SNAP...FOR INGEN HER HAR NEVNT DENNE 13 ÅRINGEN PÅ EN FLEKK!!!!! KJENNER JEG BLIR SINT NÅR VI/JEG BLIR BESKYLDT FOR NOE VI ALDRI ALDI HAR SAGT NOE OM... OG GJORT!!. Men angrip meg gjerne... jeg kommer uansett ikke til å dvstw noen før i morgen da noen av oss vil sove nå . Men det piper og plinger i tlf i ett stupendes renn (mulige det er dialekt), så her blir lyden dempet da 2åringen våkner fort. Jeg kjenner jeg bare blir så sint når jeg vet hva vi og jeg har skrevet her inne. Det hun sier er noe totalt annet. Jeg har til og med sluttet å følge henne, men venner kommer med info om hva hun poster hele tiden. Beklager alle dere som støtter henne....men vi liker bare ikke innholdet. Det kan aldri fenge absolutt. Hun er sikker en kjenpedame/jente på privaten. Så sorry alle som følger og støtter henne. Jeg vil henne virkelig ikke noe vondt. Her i huset har vi fått så mye pes hele helgen (snap, insta, tiktok og facebook), at at vi kommer til å kutte sosiale noen dager pgs av venner av den vi diskuterer. Det er ikke noen her inne som noengang som plager oss, men folk som sier de er hennes venner, ikke vet jeg,(konstant terroriser både meg og samboer...holder oss våkne), men med syke foreldre for min del, da kan jeg ikke ha hennes venner som plagere)....så snur hun snur tydeligvis på alt og hennes venner er med på dette. Ta gjerne meg Gunn, men ligger unna familiefreden. Og hold deg unna barna mine. 🥺🥺🥺 Kristin 🥺🥺🥺 3
erbaremeg Skrevet 1. september #246 Skrevet 1. september abracadabra skrev (1 time siden): Du har helt rett. Hvis ikke flere av kommentarene her kan kalles mobbing, lurer jeg på hvor grensen går. Vi forventer at barn og unge skal vise respekt og nettvett, men da bør vel vi voksne klare å etterleve de samme holdningene selv Hva om det faktisk går begge veier. Altså fra hennes venner, eller hun selv til andre her. Kristin 1
abracadabra Skrevet 1. september #247 Skrevet 1. september erbaremeg skrev (6 minutter siden): Hva om det faktisk går begge veier. Altså fra hennes venner, eller hun selv til andre her. Kristin Kristin? Poenget mitt gjelder begge veier. Men at noen andre oppfører seg dårlig, gir ikke oss andre frikort til å gjøre det samme 2 1
erbaremeg Skrevet 1. september #248 Skrevet 1. september abracadabra skrev (1 minutt siden): Kristin? Poenget mitt gjelder begge veier. Men at noen andre oppfører seg dårlig, gir ikke oss andre frikort til å gjøre det samme Jeg har skrevet om trusler jeg fikk fra henne eller noen som er i hennes nærmeste krets lengre ned her. Det er vel hellerbikke greit å få trusler når man har en 2åring i hus. Altså ikke deg. Men noen som sier de er hennes nærmeste.
erbaremeg Skrevet 1. september #249 Skrevet 1. september erbaremeg skrev (Akkurat nå): Jeg har skrevet om trusler jeg fikk fra henne eller noen som er i hennes nærmeste krets lengre ned her. Det er vel hellerbikke greit å få trusler når man har en 2åring i hus. Altså ikke deg. Men noen som sier de er hennes nærmeste. Kan iķee bevise at det er hun selv som skriver til både meg og samboer (for han er ikke her inne ). Det får andre bedømme. Men det er faan meg ikke greit å få trusler av folk som utgir seg for å være henne uansett om det er henne eller ikke!!. Da kan vi vel trygt si det går begge veier. Det er bare det jeg mener. Hun selv følger og leser absolutt alt vi skriver og det er jo en ting. Hadde det ikke gått utover en 2åring så hade jeg gitt så f*****
erbaremeg Skrevet 1. september #250 Skrevet 1. september abracadabra skrev (10 minutter siden): Kristin? Poenget mitt gjelder begge veier. Men at noen andre oppfører seg dårlig, gir ikke oss andre frikort til å gjøre b Glem det. Les deg opp,God høst. Håper du får en fin tid. Kristin
Annonym567 Skrevet 2. september #251 Skrevet 2. september abracadabra skrev (7 timer siden): Kristin? Poenget mitt gjelder begge veier. Men at noen andre oppfører seg dårlig, gir ikke oss andre frikort til å gjøre det samme Synes det er skikkelig skamfullt og forsvare henne når en dame her har fortalt at hun mottar trussler, og så vidt jeg har sett har ikke denne damen vært så veldig aktiv i denne tråden og heller ikke skrivd noe hate fult rettet mot Gunn. Da synes jeg det der ganske skamfullt og forsvare en sånn handling når hun forteller at hun og mannen hennes ikke får sove om natten på grunn av disse meldingene. Greit at det ikke gir noen et «frikort» og være slem men jeg har heller ikke sett denne damen gjøre noe annet en og fortelle hva hun opplevde, og hvis det er slemt, hva er det Gunn gjør da?
Sologmåne1 Skrevet 2. september #252 Skrevet 2. september (endret) erbaremeg skrev (8 timer siden): Jeg har skrevet om trusler jeg fikk fra henne eller noen som er i hennes nærmeste krets lengre ned her. Det er vel hellerbikke greit å få trusler når man har en 2åring i hus. Altså ikke deg. Men noen som sier de er hennes nærmeste. Hva skjer her? Du driver med ryktespredning her. Det har du gjort både med Ulrikke B. Sanna S. og denne Gunn. Kjenner du flere som du kan henge ut her…dette er ikke greit! Endret 2. september av Sologmåne1 2
Tiara07 Skrevet 2. september #253 Skrevet 2. september erbaremeg skrev (9 timer siden): Jeg har skrevet om trusler jeg fikk fra henne eller noen som er i hennes nærmeste krets lengre ned her. Det er vel hellerbikke greit å få trusler når man har en 2åring i hus. Altså ikke deg. Men noen som sier de er hennes nærmeste. Nei, det er selvsagt ikke greit hvis du mottar trusler. Overhodet ikke!
abracadabra Skrevet 2. september #254 Skrevet 2. september Annonym567 skrev (3 timer siden): Synes det er skikkelig skamfullt og forsvare henne når en dame her har fortalt at hun mottar trussler, og så vidt jeg har sett har ikke denne damen vært så veldig aktiv i denne tråden og heller ikke skrivd noe hate fult rettet mot Gunn. Da synes jeg det der ganske skamfullt og forsvare en sånn handling når hun forteller at hun og mannen hennes ikke får sove om natten på grunn av disse meldingene. Greit at det ikke gir noen et «frikort» og være slem men jeg har heller ikke sett denne damen gjøre noe annet en og fortelle hva hun opplevde, og hvis det er slemt, hva er det Gunn gjør da? Jeg har ikke forsvart trusler eller trakassering noe sted. Hvis det denne brukeren forteller stemmer, er det selvfølgelig helt uakseptabelt. Men jeg kjenner ikke vedkommende og at et anonymt innlegg avsluttes med «Kristin» gjør ikke innholdet etterprøvbart. Jeg vet verken om meldingene finnes, hvem som eventuelt har sendt dem eller om Gunn har noe med dem å gjøre. Å ikke behandle udokumenterte påstander som fakta er ikke det samme som å forsvare handlingene det påstås at noen har gjort. Så skamfullt? Nei 4
abracadabra Skrevet 2. september #255 Skrevet 2. september Sologmåne1 skrev (2 timer siden): Hva skjer her? Du driver med ryktespredning her. Det har du gjort både med Ulrikke B. Sanna S. og denne Gunn. Kjenner du flere som du kan henge ut her…dette er ikke greit! Det er akkurat dette jeg mener. Dette ER ren og skjær ryktespredning. Det er DETTE som er skamfullt 2
abracadabra Skrevet 2. september #256 Skrevet 2. september erbaremeg skrev (10 timer siden): Glem det. Les deg opp,God høst. Håper du får en fin tid. Kristin Les meg opp? Står det skrevet om truslene du mottar i mediene noe sted? Har du bevis for det? 1
abracadabra Skrevet 2. september #257 Skrevet 2. september erbaremeg skrev (10 timer siden): Kan iķee bevise at det er hun selv som skriver til både meg og samboer (for han er ikke her inne ). Det får andre bedømme. Men det er faan meg ikke greit å få trusler av folk som utgir seg for å være henne uansett om det er henne eller ikke!!. Da kan vi vel trygt si det går begge veier. Det er bare det jeg mener. Hun selv følger og leser absolutt alt vi skriver og det er jo en ting. Hadde det ikke gått utover en 2åring så hade jeg gitt så f***** Anmeld heller truslene da istedenfor å spre dette i KG. Du kan jo ikke bare forvente vi skal tro på en anonym bruker 3
Annonym567 Skrevet 2. september #258 Skrevet 2. september abracadabra skrev (28 minutter siden): Anmeld heller truslene da istedenfor å spre dette i KG. Du kan jo ikke bare forvente vi skal tro på en anonym bruker Kleint! At du skriver at du selvfølgelig ikke støter sånne handlinger men alikevell forsvarer det, nei hun kan ikke bevise at det har blitt skrevet, men kan du bevise at det ikke har blitt skrevet, for utifra det du sier hører det nesten sånn ut. Og når du ikke kjenner Gunn personlig kan du heller ikke uttale deg om hva slags person hun er. Jeg kjenner hun og vet hva slags person hun er, og utifra den Kristin skriver så synes jeg det hører ut som noe Gunn kunne gjort. Skikkelig skamfullt og forsvare mennesker som driver med trussel, støtter så ekle og uforskammede ting som hun gjør. Fysj! 2
Annonym567 Skrevet 2. september #259 Skrevet 2. september Sologmåne1 skrev (3 timer siden): Hva skjer her? Du driver med ryktespredning her. Det har du gjort både med Ulrikke B. Sanna S. og denne Gunn. Kjenner du flere som du kan henge ut her…dette er ikke greit! Kanskje hun forteller hva hun opplevde?
abracadabra Skrevet 2. september #260 Skrevet 2. september Annonym567 skrev (24 minutter siden): Kleint! At du skriver at du selvfølgelig ikke støter sånne handlinger men alikevell forsvarer det, nei hun kan ikke bevise at det har blitt skrevet, men kan du bevise at det ikke har blitt skrevet, for utifra det du sier hører det nesten sånn ut. Og når du ikke kjenner Gunn personlig kan du heller ikke uttale deg om hva slags person hun er. Jeg kjenner hun og vet hva slags person hun er, og utifra den Kristin skriver så synes jeg det hører ut som noe Gunn kunne gjort. Skikkelig skamfullt og forsvare mennesker som driver med trussel, støtter så ekle og uforskammede ting som hun gjør. Fysj! Kleint? 😆 Jeg trenger jo ikke bevise at det ikke har skjedd, for jeg har aldri påstått det. Jeg sier at vi ikke vet. «Det høres ut som noe hun kunne gjort» er en antakelse, ikke dokumentasjon. Å ikke dømme noen for en alvorlig handling uten grunnlag er ikke det samme som å forsvare handlingen. Husk at damen diskuteres under fullt navn her og hun har familie. Barn i tenårene som kan lese det dere skriver her. Hadde dere ønsket det for deres familie/barn? Det er ikke på et nettforum man tar opp en slik konflikt, for det BLIR ryktespredning uansett hvordan dere snur og vender det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå