Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. 

herregud……. 
Andre også som får opp henne?? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke snap, men søkte opp henne på FB.. Fikk to mattips, frøbagett m/ ost og skinke og "Taco steg for steg" . Altså, bagett med ost og skinke er slikt som jeg lagde mye av for 30-40 år siden, det er godt, men ingen nyhet.Heller ikke taco.. Ellers var det noen dansevideoer,alt i alt et stort gjesp!😴

• Liker 2
Skrevet
Jonette skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke snap, men søkte opp henne på FB.. Fikk to mattips, frøbagett m/ ost og skinke og "Taco steg for steg" . Altså, bagett med ost og skinke er slikt som jeg lagde mye av for 30-40 år siden, det er godt, men ingen nyhet.Heller ikke taco.. Ellers var det noen dansevideoer,alt i alt et stort gjesp!😴

Ja, det er liksom ekstremt dårlig «innhold» - også virker det som hun ønsker, eller tror, å bli stor influencer 😳😳🫣 jeg får henne opp hele tiden nå 🤪😝 og det er noen sånne kleine dansevideoer også ja 🫣 

lurer på om hun er «kjent» fra noe liksom, eller om hun bare er en random person? 

• Liker 3
Skrevet

Fått henne opp på Tik Tok der hun snakket om at hun ønsket seg samarbeid. Fikk litt vondt av henne faktisk, hun virker litt stusslig på en måte. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Helt krise.

• Liker 3
Skrevet
Vintermåne skrev (21 timer siden):

Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. 

herregud……. 
Andre også som får opp henne?? 

Jeg fikk også frøbagett-tipset opp!🥹 Lurte også på hva det var og om det var tull. Det sagt, en meny jeg nøt mye på videregående i 1998🤓

• Liker 1
Skrevet

Synes hun virker litt kul jeg. Gjør sin egen greie 

Skrevet

Hun dukket plutselig opp her også, aner ikke hva som skjedde,men jeg følger henne tydeligvis 🤔 Har sikkert kommet borti i halvsøvne 😴

Regner med å avfølge snart. Men synes litt synd på henne, på en måte. Litt stakkarslig, men hun vil så gjerne, og vil så mye virker det som 🫂

• Liker 1
Skrevet

Ser genuin ut den løpevideoen med reklame for løpevest 😅

• Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Herregud - jeg klarer ikke la vær å se nå 🫣🫣 for jeg følger henne plutselig - aner ikke hvordan det har skjedd 🤔 

men altså, det er flaut å se på, samtidig klarer jeg ikke å la vær 🫣 jeg blir flau over meg selv 😅 

Skrevet

Fikk også opp frøbaguett tipset i går:)

Skrevet
MiniMjau skrev (4 timer siden):

Fikk også opp frøbaguett tipset i går:)

😂😂😂

Skrevet

Jeg har også fått frøbaguetten! Algoritmer be working altså! 😂 

Ga meg i det minste litt nostalgi. @Frøkenfryden svett, men også veldig seig frøbaguett, med hinsides varm ost, er definitivt et kjerneminne 😅👌 

• Hjerte 1
Skrevet

Har bare sett henne på Facebook. Og hun virker en smule...... spesiell... 😳 

Hun skriver at hun er kronisk syk, men er det en spesiell diagnose hun har? 

Skrevet
Mardina skrev (På 19.4.2026 den 21.49):

Har bare sett henne på Facebook. Og hun virker en smule...... spesiell... 😳 

Hun skriver at hun er kronisk syk, men er det en spesiell diagnose hun har? 

Tror hun skrev Fibro,stoffskifte,og hørselshemming. 🤔

Skrevet

For en skuespillerprestasjon på den migrenelue-reklamen 

• Nyttig 1
Skrevet
Nordlysstøv skrev (På 24.4.2026 den 18.41):

Tror hun skrev Fibro,stoffskifte,og hørselshemming. 🤔

Men jeg får en følelse av at det er noe annet. Hun er så spesiell. Og snakker på en rar måte 🤔 

Skrevet
Mardina skrev (9 timer siden):

Men jeg får en følelse av at det er noe annet. Hun er så spesiell. Og snakker på en rar måte 🤔 

Ser hun har høreapparat. Mulig hun snakker dårlig pga dårlig hørsel? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tiara07 skrev (12 timer siden):

Min tanke også, at det er pga hørselen 🤔

Skrevet
Tiara07 skrev (På 29.4.2026 den 9.36):

Vil bare moderere meg selv. Synes ikke hun snakker dårlig, var feil ord, men annerledes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...