borealizaurora Skrevet 14. august #101 Skrevet 14. august Hun er litt stakkarslig, en som prøver veldig, men får det ikke helt til. Det har vært klaging over at hun har for lite følgere og at det ikke er sikkert at hun gidder å holde på mer. Hun tror jo at hun gjør litt annerledes ting enn andre og at hun er morsom. Dessverre stemmer ingen av de tingene. 9
Stikar Skrevet 14. august #102 Skrevet 14. august FrøkenFarao skrev (2 timer siden): De der dustemamma videoene er d mest kleine jeg har sett🙄 ingen snakker sånn?? D er jo ikke humor engang.. Dem er så flaue at jeg orker ikke å se dem. 🫣 7
Vintermåne Skrevet 14. august Forfatter #103 Skrevet 14. august Stikar skrev (9 timer siden): Har noen sagt at hun plager noen, er umoralsk eller et dårlig menneske? Det har ikke jeg sett noe til. Men hun blir på lik linje med alle andre diskutert her inne. Hun er jo i følge seg selv en influencer, en offentlig person😉 Evnt - infulenser 3 1
Stikar Skrevet 14. august #104 Skrevet 14. august FrøkenFarao skrev (8 timer siden): De der dustemamma videoene er d mest kleine jeg har sett🙄 ingen snakker sånn?? D er jo ikke humor engang.. Det er så kleint og flaut at det finnes egentlig ikke ord Dette har ikke noe med humor å gjøre i det hele tatt. Men hun skal ha for pågangsmotet. Selv om jeg helt oppriktig tror at hun selv tror dette er en innertier🫣 5 1
Stikar Skrevet 17. august #105 Skrevet 17. august Dustemamma videoen i dag, har jeg ikke klart å se ferdig engang. Fy flate noe så flaut😳 viste en video til mannen i huset og spurte hva han hadde gjort om jeg hadde lagt ut sånne videoer. Han hadde pakka kofferten og flytta så langt unna han bare kom😅😂 7 2
FrøkenFarao Skrevet 17. august #106 Skrevet 17. august Stikar skrev (1 time siden): Dustemamma videoen i dag, har jeg ikke klart å se ferdig engang. Fy flate noe så flaut😳 viste en video til mannen i huset og spurte hva han hadde gjort om jeg hadde lagt ut sånne videoer. Han hadde pakka kofferten og flytta så langt unna han bare kom😅😂 Grusomt,d ringer i ørene mine enda😟fikk opp videoen med et vræl🥴 1
Stikar Skrevet 17. august #107 Skrevet 17. august FrøkenFarao skrev (3 minutter siden): Grusomt,d ringer i ørene mine enda😟fikk opp videoen med et vræl🥴 Helt forferdelig. 🫣og jeg lurer på, hvilken aldersgruppe er det hun ønsker å nå ut til? Jeg er voksen, har tenåringer og ungdom på over 20, og alle syntes dette er like kleint🙄 4 1
Stikar Skrevet 18. august #108 Skrevet 18. august Er nok veldig ute etter å bli anerkjent som influenser nå😅 3
Stikar Skrevet lørdag kl. 09:52 #109 Skrevet lørdag kl. 09:52 Hei Gunn. Siden du leser her så kommer et svar på ranten du hadde i går kveld. Nei Gunn, jeg kan ikke begynne med sosiale medier jeg. For jeg kjenner min besøkelsestid, og vet at nei jeg passer ikke til å drive med some, så det holder jeg meg unna. Jeg har hvertfall såpass innsikt at jeg selv forstår at det overlates til de som er gode til det😅 6 1
Sandie Skrevet lørdag kl. 12:47 #110 Skrevet lørdag kl. 12:47 Om du leser dette Gunn så synes jeg du er et friskt pust i forhold til mange andre i SoMe. Det er mye dritt her på KG men det skal du heve deg over. Stå på videre! 🙂 2 2
duskelapp Skrevet lørdag kl. 16:07 #111 Skrevet lørdag kl. 16:07 (endret) Jeg heier på at det er rom for alle! For mange kan hun være ett lysglimt i hverdagen Det er jo bare feil at vi lager en greie av dette med å "passe" inn i det som fenger oss eller det vi tenker på som "godt nok" Så jeg tar selvkritikk for å slenge med leppa når det kun er for å "næge" og ikke fordi personen har brutt noen grenser, loven eller at jeg synker så lavt å kommenterer utseende. Sistnevnte er bare helt tullete å gjøre, når/om det skulle skje Endret lørdag kl. 16:08 av duskelapp 3
Sol Rampelyset Skrevet lørdag kl. 19:06 #112 Skrevet lørdag kl. 19:06 Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Orly Skrevet lørdag kl. 19:18 #113 Skrevet lørdag kl. 19:18 Sol Rampelyset skrev (11 minutter siden): Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Hva var Brukerdebatt med mitt innlegg? Jeg kommenterte det hun selv la ut..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå