Stikar Skrevet onsdag kl. 14:08 #41 Skrevet onsdag kl. 14:08 Kjære kjære deg Gunn. Vær så inderlig snill og IKKE tro på noen som helst måte at jeg er sjalu og misunnelig på deg og det du driver med på some. For det kan jeg love deg med 250% sikkerhet at det er jeg ikke på noen måte. Jeg vil aller helst at du ikke tror det. Takk🙏 2
Kygo Skrevet onsdag kl. 15:29 #42 Skrevet onsdag kl. 15:29 (endret) Hvem er dere som kan skrive så mye stygt om en person? Hun har helt sikkert ikke gjort dere noe. La dama drive med det hun vil, scroll bare rett Makan!!!! Endret onsdag kl. 15:31 av Kygo 2
Stikar Skrevet onsdag kl. 16:56 #43 Skrevet onsdag kl. 16:56 Kygo skrev (1 time siden): Hvem er dere som kan skrive så mye stygt om en person? Hun har helt sikkert ikke gjort dere noe. La dama drive med det hun vil, scroll bare rett Makan!!!! Stygt? Jeg har ikke sett noe stygt jeg. Folk modererer seg MYE her i forhold til i andre tråder her inne.. Og sånn er det nå engang, hun kaller seg jo en offentlig person, at de får både på godt og vondt. Og det må man ha ryggrad til å tåle å stå i også. Det også på godt og vondt. Thats life. 3 1
Orly Skrevet onsdag kl. 17:11 #44 Skrevet onsdag kl. 17:11 Stikar skrev (14 minutter siden): Stygt? Jeg har ikke sett noe stygt jeg. Folk modererer seg MYE her i forhold til i andre tråder her inne.. Og sånn er det nå engang, hun kaller seg jo en offentlig person, at de får både på godt og vondt. Og det må man ha ryggrad til å tåle å stå i også. Det også på godt og vondt. Thats life. Da foreslår jeg at du leser på første side , for det står stygge innlegg der jo 1 1
Stikar Skrevet onsdag kl. 17:24 #45 Skrevet onsdag kl. 17:24 Orly skrev (11 minutter siden): Da foreslår jeg at du leser på første side , for det står stygge innlegg der jo Det har jeg gjort, og jeg tenker at hvis man vil være en offentlig person så må du tåle litt juling altså. Men uansett så syntes jg ikke det er noe unormalt mye stygt her. Og man må nesten tåle det. Dette gjelder alle som stikker seg frem 2
Vintermåne Skrevet onsdag kl. 17:41 Forfatter #46 Skrevet onsdag kl. 17:41 Stikar skrev (44 minutter siden): Stygt? Jeg har ikke sett noe stygt jeg. Folk modererer seg MYE her i forhold til i andre tråder her inne.. Og sånn er det nå engang, hun kaller seg jo en offentlig person, at de får både på godt og vondt. Og det må man ha ryggrad til å tåle å stå i også. Det også på godt og vondt. Thats life. Enig- synes ikke det er mye stygt her!
Sandie Skrevet onsdag kl. 17:47 #47 Skrevet onsdag kl. 17:47 Stikar skrev (På 30.6.2026 den 16.56): Jeg er helt enig med deg, dette blir dessverre bare kleint og veldig flaut🥺 Man må liksom ha det lille ekstra for å få det til. Og det mangles så til de grader her. Men hun skal ha for at hun prøver, samtidig som det er leit at hun ikke helt skjønner at noen influenser blir hun neppe🙄 Det lille ekstra er å kunne posere i pro-ana positurer og stirre forelsket på eget speilbilde når man tar selfies dagen lang? Vise frem et helt vanvittig forbruk og en livsstil som er gjennomgående fake? Er jo det mange av de største innen denne bransjen gjør. Mange såkalte influensene prøver bare å gjøre unormal oppførsel og ekstrem selvdigging normalt. Det er faktisk mye mer flaut og patetisk enn det jeg ser hos denne "influenseren". 2
Stikar Skrevet onsdag kl. 18:31 #48 Skrevet onsdag kl. 18:31 Sandie skrev (42 minutter siden): Det lille ekstra er å kunne posere i pro-ana positurer og stirre forelsket på eget speilbilde når man tar selfies dagen lang? Vise frem et helt vanvittig forbruk og en livsstil som er gjennomgående fake? Er jo det mange av de største innen denne bransjen gjør. Mange såkalte influensene prøver bare å gjøre unormal oppførsel og ekstrem selvdigging normalt. Det er faktisk mye mer flaut og patetisk enn det jeg ser hos denne "influenseren". Bare sier at alt ligger ikke for alle. På lik linje som ikke alle kan bli leger eller advokater. Kan ikke alle bli influensere heller. Og jeg tenker at her mangler det en del vesentlige ting før vedkommende er helt der. 1 1
Kygo Skrevet onsdag kl. 18:33 #49 Skrevet onsdag kl. 18:33 Stikar skrev (1 time siden): Stygt? Jeg har ikke sett noe stygt jeg. Folk modererer seg MYE her i forhold til i andre tråder her inne.. Og sånn er det nå engang, hun kaller seg jo en offentlig person, at de får både på godt og vondt. Og det må man ha ryggrad til å tåle å stå i også. Det også på godt og vondt. Thats life. Da bør du ta på deg brillene og lese en gang til. 1
Stikar Skrevet onsdag kl. 18:36 #50 Skrevet onsdag kl. 18:36 Kygo skrev (2 minutter siden): Da bør du ta på deg brillene og lese en gang til. Vi kan rett og slett være enige om å være uenige.. jeg oppfatter det ikke som noe stygt her. Da bør du lese litt på andre sine tråder. 1
Orly Skrevet onsdag kl. 19:20 #51 Skrevet onsdag kl. 19:20 Mardina skrev (På 19.4.2026 den 21.49): Har bare sett henne på Facebook. Og hun virker en smule...... spesiell... 😳 Hun skriver at hun er kronisk syk, men er det en spesiell diagnose hun har? Mardina skrev (På 29.4.2026 den 0.18): Men jeg får en følelse av at det er noe annet. Hun er så spesiell. Og snakker på en rar måte 🤔 Stikar skrev (1 time siden): Det har jeg gjort, og jeg tenker at hvis man vil være en offentlig person så må du tåle litt juling altså. Men uansett så syntes jg ikke det er noe unormalt mye stygt her. Og man må nesten tåle det. Dette gjelder alle som stikker seg frem Du tenker dette ikke er stygt? Vel da har vi veldig forskjellig definisjoner på hva som er stygt og ikke hvertfall. At en person er offentlig betyr ikke at man trenger å lire ut av seg hva som helst av dritt 2 1
Stikar Skrevet onsdag kl. 20:05 #52 Skrevet onsdag kl. 20:05 Orly skrev (44 minutter siden): Du tenker dette ikke er stygt? Vel da har vi veldig forskjellig definisjoner på hva som er stygt og ikke hvertfall. At en person er offentlig betyr ikke at man trenger å lire ut av seg hva som helst av dritt Hva tenker du er så stygt? Gjerne gjengi her. For jeg klarer ikke å finne noe. 2
Vintermåne Skrevet onsdag kl. 20:18 Forfatter #53 Skrevet onsdag kl. 20:18 Orly skrev (55 minutter siden): Du tenker dette ikke er stygt? Vel da har vi veldig forskjellig definisjoner på hva som er stygt og ikke hvertfall. At en person er offentlig betyr ikke at man trenger å lire ut av seg hva som helst av dritt Hva som helst av dritt?? Hva er det som er dritt her da? Beklager, men jeg mener oppriktig at denne tråden ikke er ille- i endel av de andre trådene her kan det være mye usaklig dritt ja, men her?? 1
Stikar Skrevet onsdag kl. 20:20 #54 Skrevet onsdag kl. 20:20 Vintermåne skrev (Akkurat nå): Hva som helst av dritt?? Hva er det som er dritt her da? Beklager, men jeg mener oppriktig at denne tråden ikke er ille- i endel av de andre trådene her kan det være mye usaklig dritt ja, men her?? Enig, tåles det ikke mer en det som er i denne tråden her. Ja da har man heller ikke nerver til å være influenser. For da må man ta i mot begge deler. 1 1
Orly Skrevet onsdag kl. 20:24 #55 Skrevet onsdag kl. 20:24 Orly skrev (59 minutter siden): Du tenker dette ikke er stygt? Vel da har vi veldig forskjellig definisjoner på hva som er stygt og ikke hvertfall. At en person er offentlig betyr ikke at man trenger å lire ut av seg hva som helst av dritt Du går å sier til folk de snakker rart og må ha en spesiell diagnose altså fordi man mener noen er så spesiell og snakker rart? Så da kan det ikke være bare kronisk sykdom men må være en spesiell diagnose 🙈Igjen vi har åpenbart veldig forskjellig syn på hva som er greit å skrive , jeg synes ikke dette er ok , du synes åpenbart det, vi kommer ingen vei i denne diskusjonen tydeligvis så vi får bare være enige om å være uenige 2
Orly Skrevet onsdag kl. 20:25 #56 Skrevet onsdag kl. 20:25 Vintermåne skrev (5 minutter siden): Hva som helst av dritt?? Hva er det som er dritt her da? Beklager, men jeg mener oppriktig at denne tråden ikke er ille- i endel av de andre trådene her kan det være mye usaklig dritt ja, men her?? At den ikke er like ille spiller vel ingen rolle, at det er styggere tråder betyr likevel ikke at alt alt som skrives her er ok heller selv om man er en offentlig person 1 1
Stikar Skrevet onsdag kl. 20:27 #57 Skrevet onsdag kl. 20:27 Orly skrev (1 minutt siden): At den ikke er like ille spiller vel ingen rolle, at det er styggere tråder betyr likevel ikke at alt alt som skrives her er ok heller selv om man er en offentlig person Her snakker vi om hva som er stygt. Meldinger som. sebastian Solberg har fått..
Vintermåne Skrevet onsdag kl. 22:15 Forfatter #58 Skrevet onsdag kl. 22:15 Orly skrev (1 time siden): Du går å sier til folk de snakker rart og må ha en spesiell diagnose altså fordi man mener noen er så spesiell og snakker rart? Så da kan det ikke være bare kronisk sykdom men må være en spesiell diagnose 🙈Igjen vi har åpenbart veldig forskjellig syn på hva som er greit å skrive , jeg synes ikke dette er ok , du synes åpenbart det, vi kommer ingen vei i denne diskusjonen tydeligvis så vi får bare være enige om å være uenige Hun har selv uttalt at hun har kronisk sykdom, så blir det stilt spm om det er en spesiell diagnose (kronisk sykdom er veldig uspesifikt, derfor spør man om det er en spesiell diagnose…) er det stygt??? Da burde hun vel ikke sagt noe om helsa da, hvis det ikke kan stilles spørsmål om det? Og at hun snakker rart - ja? Er det så ille å kommentere, eller spørre om? 1
Vintermåne Skrevet onsdag kl. 22:16 Forfatter #59 Skrevet onsdag kl. 22:16 Stikar skrev (1 time siden): Her snakker vi om hva som er stygt. Meldinger som. sebastian Solberg har fått.. Herregud 😱😱 så jævlig - så grusomt å sende slikt til folk, hva feiler det slike folk??
Stikar Skrevet i går, 07:59 #60 Skrevet i går, 07:59 Vintermåne skrev (9 timer siden): Herregud 😱😱 så jævlig - så grusomt å sende slikt til folk, hva feiler det slike folk?? Helt grusomt. For dette er virkelig så stygt og grusomt det kan få blitt😥
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå