Stikar Skrevet 4. juli #61 Skrevet 4. juli Stikar skrev (På 2.7.2026 den 9.59): Helt grusomt. For dette er virkelig så stygt og grusomt det kan få blitt😥 1
Stikar Skrevet 4. juli #62 Skrevet 4. juli Hva slags sykdom har hun egentlig? Hun klarer og orker da ekstremt mye til å være ufør og ikke kunne jobbe. Det er festivaler, VG liste, dansing, løping, maling opp og ned fra stiger. Osv osv… Heldig hun som klarer så mye. 3
Maskopi Skrevet 6. juli #63 Skrevet 6. juli Stikar skrev (På 4.7.2026 den 14.41): Hva slags sykdom har hun egentlig? Hun klarer og orker da ekstremt mye til å være ufør og ikke kunne jobbe. Det er festivaler, VG liste, dansing, løping, maling opp og ned fra stiger. Osv osv… Heldig hun som klarer så mye. Står i intervjuet i Avisa Valdres at hun har høreapparat, fibromyalgi og lavt stoffskifte. https://www.avisa-valdres.no/gunn-45-fra-vestringsbygda-har-30-000-folgere-pa-sosiale-medier-jeg-gir-ikke-oppmerksomhet-til-hatmeldinger/s/5-54-1194601 1
tånegla Skrevet 6. juli #64 Skrevet 6. juli Stikar skrev (På 4.7.2026 den 14.41): Hva slags sykdom har hun egentlig? Hun klarer og orker da ekstremt mye til å være ufør og ikke kunne jobbe. Det er festivaler, VG liste, dansing, løping, maling opp og ned fra stiger. Osv osv… Heldig hun som klarer så mye. 🙄
Irja Skrevet 8. juli #65 Skrevet 8. juli Har tittet innom snappen hennes flere ganger de siste ukene. Det er mye husarbeid, shopping, maling av hus, klatring på stiger, dans, turer, festivaler, festing ++ Det går i ett kjør. Ikke kom og fortell meg at denne dama ikke kunne ha jobbet. Bare tull. 4 2
Stikar Skrevet 8. juli #66 Skrevet 8. juli Irja skrev (11 minutter siden): Har tittet innom snappen hennes flere ganger de siste ukene. Det er mye husarbeid, shopping, maling av hus, klatring på stiger, dans, turer, festivaler, festing ++ Det går i ett kjør. Ikke kom og fortell meg at denne dama ikke kunne ha jobbet. Bare tull. Helt korrekt👏 og det er dette som blir så feil, for de som virkelig er syke og ikke kan jobbe. De sliiter ofte mer og lenger før de evt får en uføretrygd. 4
Måne Rampelyset Skrevet 9. juli #67 Skrevet 9. juli Tråden er ryddet for avsporing og krenkelser. Måne, admin. 1 2
Tough cookie Skrevet 12. juli #68 Skrevet 12. juli Hva slags influenser er det denne damen prøver/ønsker å være? Skal hun gi folk godt humør ved å tulledanse foran kameraet etter trekkspillmusikk og country?🤔 5
Zenhouse Skrevet 13. juli #69 Skrevet 13. juli Tough cookie skrev (15 timer siden): Hva slags influenser er det denne damen prøver/ønsker å være? Skal hun gi folk godt humør ved å tulledanse foran kameraet etter trekkspillmusikk og country?🤔 En enkel, hverdagslig, «væra seg sjæl»- influenser. Syns det funker. Det er mer enn nok av glamour og clicbait- folk der ute. Tok et kjapp kikk og ser ut som hun holder barna utenfor sosiale medier også. Så tommel opp fra meg. 1 3
Orly Skrevet 13. juli #70 Skrevet 13. juli Zenhouse skrev (13 minutter siden): En enkel, hverdagslig, «væra seg sjæl»- influenser. Syns det funker. Det er mer enn nok av glamour og clicbait- folk der ute. Tok et kjapp kikk og ser ut som hun holder barna utenfor sosiale medier også. Så tommel opp fra meg. Ene barnet har vært med i flere av videoene, så nei det stemmer ikke at de holdes utenfor 2
Høstfjellet Skrevet 14. juli #71 Skrevet 14. juli Synes hu sa her om dagen at hu hadde vært rundt med flere CVer til diverse butikker.. 1 1
Måne Rampelyset Skrevet 15. juli #72 Skrevet 15. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Måne Rampelyset Skrevet 24. juli #73 Skrevet 24. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
erbaremeg Skrevet 26. juli #74 Skrevet 26. juli Høstfjellet skrev (På 14.7.2026 den 16.02): Synes hu sa her om dagen at hu hadde vært rundt med flere CVer til diverse butikker.. Ja, hun var det. Hun vil jo prøve å få en liten stilling.....noe som er fullt lovlig for den som er uføretrygdet , men tror ikke hun har hørt noe eller nevnt noe mer om det.
Vintermåne Skrevet 1. august Forfatter #75 Skrevet 1. august Altså, hun sier så mye merkelig 🤔🤔 i går var hun på tur i Vassfaret- og da skreiv hun at Mikkjel Fønhus reiste inn i Vassfaret og skaut en bjørn 🙄 altså, Mikkjel Fønhus har skrevet utrolig mye fra vassfaret, han er jo tidenes største naturromantiker, dyrevenn og naturverner - han har jo aldri skutt en bjørn 😅 hvor i alle dager får hun set fra?? Har lagt merke til det samme før også, med andre ting- blant anna «politikk» eller- klage på regjeringa, da også uttaler hun merkelige påstander - eller det med at ALLE de store inFULenserne promoterer lydbok apper osv- hun hadde en lang rant om dette og at hun ikke trodde de hørte på lydbøker osv…. Og etter 3 uker eller noe så annonserte hun for det sjøl 😂😂😂 4
erbaremeg Skrevet 2. august #76 Skrevet 2. august Vintermåne skrev (5 timer siden): Altså, hun sier så mye merkelig 🤔🤔 i går var hun på tur i Vassfaret- og da skreiv hun at Mikkjel Fønhus reiste inn i Vassfaret og skaut en bjørn 🙄 altså, Mikkjel Fønhus har skrevet utrolig mye fra vassfaret, han er jo tidenes største naturromantiker, dyrevenn og naturverner - han har jo aldri skutt en bjørn 😅 hvor i alle dager får hun set fra?? Har lagt merke til det samme før også, med andre ting- blant anna «politikk» eller- klage på regjeringa, da også uttaler hun merkelige påstander - eller det med at ALLE de store inFULenserne promoterer lydbok apper osv- hun hadde en lang rant om dette og at hun ikke trodde de hørte på lydbøker osv…. Og etter 3 uker eller noe så annonserte hun for det sjøl 😂😂😂 Hun retta på det med fønhus i dag tror jeg.. eller før midnatt da så. Er og noen treningsstrikker hun reklamere for. Fra normalområdet eller noe sånt. Så reklamen kan være så som så. Er enig i den. Ikke alt som blir sagt der stemmer. Så det skal ikke jeg heller nekte på 1
Stikar Skrevet 2. august #77 Skrevet 2. august erbaremeg skrev (17 timer siden): Hun retta på det med fønhus i dag tror jeg.. eller før midnatt da så. Er og noen treningsstrikker hun reklamere for. Fra normalområdet eller noe sånt. Så reklamen kan være så som så. Er enig i den. Ikke alt som blir sagt der stemmer. Så det skal ikke jeg heller nekte på Vintermåne skrev (23 timer siden): Altså, hun sier så mye merkelig 🤔🤔 i går var hun på tur i Vassfaret- og da skreiv hun at Mikkjel Fønhus reiste inn i Vassfaret og skaut en bjørn 🙄 altså, Mikkjel Fønhus har skrevet utrolig mye fra vassfaret, han er jo tidenes største naturromantiker, dyrevenn og naturverner - han har jo aldri skutt en bjørn 😅 hvor i alle dager får hun set fra?? Har lagt merke til det samme før også, med andre ting- blant anna «politikk» eller- klage på regjeringa, da også uttaler hun merkelige påstander - eller det med at ALLE de store inFULenserne promoterer lydbok apper osv- hun hadde en lang rant om dette og at hun ikke trodde de hørte på lydbøker osv…. Og etter 3 uker eller noe så annonserte hun for det sjøl 😂😂😂 Hele dama er merkelig. Sier å gjør mye rart. Rett og slett utrolig snål
Stikar Skrevet 4. august #78 Skrevet 4. august Gud bedre meg.. Hun er no forferdelig opptatt av anerkjennelser hun godeste Gunn. Legger stadig ut videoer hvor hun søker støtte og syntes fryktelig synd på seg selv. Influenseryrket er ikke for alle. Og hvertfall ikke hvis du er så hårsår. 7
Vintermåne Skrevet 4. august Forfatter #79 Skrevet 4. august Stikar skrev (35 minutter siden): Gud bedre meg.. Hun er no forferdelig opptatt av anerkjennelser hun godeste Gunn. Legger stadig ut videoer hvor hun søker støtte og syntes fryktelig synd på seg selv. Influenseryrket er ikke for alle. Og hvertfall ikke hvis du er så hårsår. Ja!!! Veldig sånn passiv agressiv/offerrolle mot andre som har det hun ikke har selv….. større influensere som får samarbeid, folk som er på ferie og legger ut på sosiale medier, folk som har bedre råd, regjeringen som skrudde opp drivstoffprisene (🤪) osv osv 2
erbaremeg Skrevet 4. august #80 Skrevet 4. august Stikar skrev (På 2.8.2026 den 21.51): Skal være enig i at det er litt ymse....... titta innpå i dag. . Hun har jo aldri direkte samarbeid. Hun får noen kr dersom noen av følgere tilfeldigvis klikker seg inn på akkurat hennes link og bestiller. Jeg selv går direkte til careless, eller hva det måtte være. Har i det siste innsett at det er desperate forsøk fra henne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå