Stikar Skrevet 31. august #161 Skrevet 31. august Mann1976 skrev (1 time siden): Jeg skjønte meningen. Jeg synest det er kleint til tider. Men ikke superkleint eller putekleint som jeg nå har lært😁 Jeg syntes det er verre en putekleint😮💨😮💨😮💨 5
Sophie1988 Skrevet 31. august #162 Skrevet 31. august De der «Nora og dustemamma»-videoene hennes må være det mest hesblesende og masete jeg har sett. Gud så slitsomt å høre på? Er det det som liksom skal være humoren hun har å by på? Jeg har ikke ledd en eneste gang. 3
Stikar Skrevet 31. august #163 Skrevet 31. august Annonym567 skrev (28 minutter siden): Hun gjentar jo også veldig ofte at hun skal slutte med TikTok fordi hun får så mye hat, dette er jeg helt sikker på at hu gjør for og få kommentarer av folk som ikke vil at hun skal slutte, det er bare et stort sympati spill Ja, det nye nå er at vi må normalisere å ikke skrolle forbi små kreatør kontoer😆 følger mange små jeg, som jeg syntes både er morsomme og kloke🤗Men jeg kan dessverre ikke si det samme om Gunn. 1 2
Stikar Skrevet 31. august #164 Skrevet 31. august Sophie1988 skrev (4 minutter siden): De der «Nora og dustemamma»-videoene hennes må være det mest hesblesende og masete jeg har sett. Gud så slitsomt å høre på? Er det det som liksom skal være humoren hun har å by på? Jeg har ikke ledd en eneste gang. Jeg er helt enig! Jeg har ikke en eneste gang hverken ledd eller mått dratt på smilebåndet. Og jeg fatter ikke hvem målgruppe hun er ute etter. Det her er jo ikke noe for voksne folk. Bare utrolig kleint og flaut😳🤯 5
Sophie1988 Skrevet 31. august #165 Skrevet 31. august Stikar skrev (19 minutter siden): Jeg er helt enig! Jeg har ikke en eneste gang hverken ledd eller mått dratt på smilebåndet. Og jeg fatter ikke hvem målgruppe hun er ute etter. Det her er jo ikke noe for voksne folk. Bare utrolig kleint og flaut😳🤯 Nei, jeg skjønner heller ikke helt hvem hun prøver å nå med disse sketsjene. Tror både unge og voksne synes det er mer flaut enn morsomt. Men hun koser seg vel da… 😅 2
Annonym567 Skrevet 31. august #166 Skrevet 31. august Stikar skrev (24 minutter siden): Jeg er helt enig! Jeg har ikke en eneste gang hverken ledd eller mått dratt på smilebåndet. Og jeg fatter ikke hvem målgruppe hun er ute etter. Det her er jo ikke noe for voksne folk. Bare utrolig kleint og flaut😳🤯 Tror det bare er hun selv som synes det er morsomt, det faktum at hu trykker på «post» knappen etter og ha sett igjen sin egen video og tenkt at «det her vil sikkert folk like» synes jeg er flaut. Og at hun mener det er alle andre mennesker det er noe galt med hvis hun får bare litt kritikk, i stedet for og tenkte at det kanskje har noe med hva hun poster 3 2
Stikar Skrevet 31. august #167 Skrevet 31. august Annonym567 skrev (13 minutter siden): Tror det bare er hun selv som synes det er morsomt, det faktum at hu trykker på «post» knappen etter og ha sett igjen sin egen video og tenkt at «det her vil sikkert folk like» synes jeg er flaut. Og at hun mener det er alle andre mennesker det er noe galt med hvis hun får bare litt kritikk, i stedet for og tenkte at det kanskje har noe med hva hun poster Enig! Og i fare nå for å fremstå som en mobber, noe hverken jeg eller noen i familien min er. Så syntes vi i denne husstanden at alt hun legger ut er like kleint. Alder i dette huset er fra 14 år og opp til ca 50. Vi er ikke mobbere selv om vi syntes og mener at dette er fryktelig kleint å både se å høre på 6 1
Annonym567 Skrevet 31. august #168 Skrevet 31. august Stikar skrev (14 minutter siden): Enig! Og i fare nå for å fremstå som en mobber, noe hverken jeg eller noen i familien min er. Så syntes vi i denne husstanden at alt hun legger ut er like kleint. Alder i dette huset er fra 14 år og opp til ca 50. Vi er ikke mobbere selv om vi syntes og mener at dette er fryktelig kleint å både se å høre på Enig. Er vil ikke si at det som står her er stygt eller «nettmobbing» som Gunn påstår, dette er diskutering av innholdet hennes, at alle har forskjellig meninger på hva som er kleint og ikke eller bra og ikke må få være lov, hun kan faktisk ikke mene at absolutt alle skal like innholdet hennes, hun bør lære seg og ta i mot vanlig meninger og bittelitt kritikk uten at hun skal kalle det for nettmobbing 5
Sandie Skrevet 31. august #169 Skrevet 31. august (endret) Stikar skrev (1 time siden): Enig! Og i fare nå for å fremstå som en mobber, noe hverken jeg eller noen i familien min er. Så syntes vi i denne husstanden at alt hun legger ut er like kleint. Alder i dette huset er fra 14 år og opp til ca 50. Vi er ikke mobbere selv om vi syntes og mener at dette er fryktelig kleint å både se å høre på Du har tidligere skrevet hvordan du viser Gunn sine innlegg til de andre i familien. Dere ler og konkluderer med at hun er helt utrolig klein og merkelig. Det er helt greit å synes noen er kleine eller rare, og å dele det med et annet voksent menneske er en ting. Men jeg hadde aldri vist det til ungene og tenåringene mine og lagt opp til at de skal ta del i latterliggjøringen. Hva slags signaler sender det? Endret 31. august av Sandie 3 1
Juste_moi Skrevet 31. august #170 Skrevet 31. august Sandie skrev (9 minutter siden): Du har tidligere skrevet hvordan du viser Gunn sine innlegg til de andre i familien. Dere ler og konkluderer med at hun er helt utrolig klein og merkelig. Det er helt greit å synes noen er kleine eller rare, og å dele det med et annet voksent menneske er en ting. Men jeg hadde aldri vist det til ungene og tenåringene mine og lagt opp til at de skal ta del i latterliggjøringen. Hva slags signaler sender det? Ikke sikkert vedkommende har vist det rundt heller, for mange får opp det samme innholdet på sosiale medier som andre i familien. Særlig på Instagram og TikTok, mye mulig like mye på Facebook også. Uansett så må det være lov å spørre barnet/andre familiemedlemmer om man syns denne dama er morsom eller klein uten å gjøre det til mobbing og latterliggjøring. 3
Stikar Skrevet 31. august #171 Skrevet 31. august Sandie skrev (11 minutter siden): Du har tidligere skrevet hvordan du viser Gunn sine innlegg til de andre i familien. Dere ler og konkluderer med at hun er helt utrolig klein og merkelig. Det er helt greit å synes noen er kleine eller rare, og å dele det med et annet voksent menneske er en ting. Men jeg hadde aldri vist det til ungene og tenåringene mine og lagt opp til at de skal ta del i latterliggjøringen. Hva slags signaler sender det? Mine barn er såpass voksne at de har både tiktok, snap, instagram og facebook selv😅 Så jeg har en sønn på 14år, 15 om 5 dager, og de øvrig barna er 20 år og oppover. Så det har de så absolutt funnet ut helt selv. Trengte ikke under noen omstendigheter hverken vise dem eller fortelle dem om det som legges ut🙃 3
Sandie Skrevet 31. august #172 Skrevet 31. august Stikar skrev (2 minutter siden): Mine barn er såpass voksne at de har både tiktok, snap, instagram og facebook selv😅 Så jeg har en sønn på 14år, 15 om 5 dager, og de øvrig barna er 20 år og oppover. Så det har de så absolutt funnet ut helt selv. Trengte ikke under noen omstendigheter hverken vise dem eller fortelle dem om det som legges ut🙃 Uansett er poenget mitt det samme 1
Stikar Skrevet 31. august #173 Skrevet 31. august Sandie skrev (2 minutter siden): Uansett er poenget mitt det samme Regner med du med hånda på hjerte aldri har (hvis du har barn) ledd sammen med dem av noe som er kleint og flaut😁 2
Fiskeburger Skrevet 31. august #174 Skrevet 31. august (endret) Er ikke lenge siden Gunn la ut en story der hun skulle fortelle om helt «sjuk nettmobbing». Hun er ikke i nærheten av å ha blitt utsatt for «sjuk nettmobbing». 🙄 Endret 31. august av Fiskeburger 7
Fiskeburger Skrevet 31. august #175 Skrevet 31. august Også smått spesielt å legge til en sang om at verden raser og man ikke vet hvordan man skal holde ut, på en story om at hun vil ha flere følgere…. 1
Stikar Skrevet 31. august #176 Skrevet 31. august Fiskeburger skrev (4 minutter siden): Er ikke lenge siden Gunn la ut en story der hun skulle fortelle om helt «sjuk nettmobbing». Hun er ikke i nærheten av å ha blitt utsatt for «sjuk nettmobbing». 🙄 100% enig!! Og det var jeg som la ut det med Sebastian Solberg, tidligere i denne tråden. Der han hadde fått en personlig melding om en som ønsket at han ble alvorlig syk å døde av det. Men først skulle han oppleve at hans egene barn ble alvorlige syke å dø. Og det sitter hun å himler med øynene av å gjør om stemmen sin til en sånn spydig og hånlig måte. For det hun opplever er visst myyyye verre 2
Sandie Skrevet 31. august #177 Skrevet 31. august Stikar skrev (7 minutter siden): Regner med du med hånda på hjerte aldri har (hvis du har barn) ledd sammen med dem av noe som er kleint og flaut😁 Vi kan fint le av mye forskjellig. Men for meg er det stor forskjell på å le av noe som er kleint/flaut og det å le av enkeltpersoner som gjør kleine/flaue ting. Det sistnevnte kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har inkludert ungene i ja.
Stikar Skrevet 31. august #178 Skrevet 31. august Sandie skrev (2 minutter siden): Vi kan fint le av mye forskjellig. Men for meg er det stor forskjell på å le av noe som er kleint/flaut og det å le av enkeltpersoner som gjør kleine/flaue ting. Det sistnevnte kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har inkludert ungene i ja. Ja, det tror jeg på😆 Men Gunn legger jo ut for at folk skal le, er jo det hun til stadig legger ut. Kanalen hennes består av mye humor. En humor vi overhode ikke ser,og vi ler da av at for oss finnes det ikke et snev av humor. Men kleint😮💨 4
erbaremeg Skrevet 31. august #179 Skrevet 31. august Jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si i forhold til Gunn. På en måte kan jeg kjenne meg igjen i Nora og dustemamma(som tenåring selv). Men så er det noe med det store ordet MEN...Jeg har de siste dagene bare blitt mer og mer forvirret over hele poenget hennes. Mener hun Influenser eller infulenser? Ja, jeg forstår at dialekten og at den føles tung. Men det er en annen debatt. Hun prøver, prøver og prøver...feiler, feiler og feiler. Har overhodet ikke noe imot henne som person eller noe sånt, men det blir forvirrende når det tigges og trygler om likes og positive kommentarer. Det blir feil. Bygdedyret er vel det samme over hele landet, trodde jeg. Men hun kan ikke bare tro hun er like stor som de influenserne som er virkelig store. Hun har drevet siden pandemien (rett gjerne på meg her),men det sier sitt når det ikke har blitt flere følgere enn det hun har. Som sagt som person så har jeg ikke imot henne, ei kjenner jeg henne. Så om hun, (eller når hun ser dette...for hun er her inne og leser absolutt alt vi skriver), SÅ ØNSKER JEG HENNE BARE LYKKE TIL I DENNE PROSESSEN OM Å BLI VERDENSKJENT....Hun har jo hittil fått melding av sjølvaste Tobias Steen eller hva han nå heter( men ble ikke sponset til en dag på hunderfossen). Soorrfor alle som ikke er enige her......putekleint er vel et pent ord å bruke her. Og ja, vi modererer oss noe så ekstremt her...Det er det faktisk ingen tvil om🍂🍁 Ha en fin kveld alle sammen 3 3
erbaremeg Skrevet 31. august #180 Skrevet 31. august Stikar skrev (16 minutter siden): Ja, det tror jeg på😆 Men Gunn legger jo ut for at folk skal le, er jo det hun til stadig legger ut. Kanalen hennes består av mye humor. En humor vi overhode ikke ser,og vi ler da av at for oss finnes det ikke et snev av humor. Men kleint😮💨 Jeg har ikke ledd en gang jeg...eller jo, når hun klagde over mobbing og at hun hadde hele 6 sider med mobbing her (se på raad og de som har flere hundre sider). Joda ikke alt vi skriver er like fint, men til mer vi skriver, dess mer følgere får hun ser jeg. Det er ikke alle som har anlegg for å bli superkjent. Men hun synes det er stas at folk spør om selfie. Bra for henne og hun fikk "sponsa et hotellopphold" og fikk snakka med sjølvaste sjefen der somnogså var tiktokstjerne osom hun sa. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå