Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stikar skrev (På 27.8.2026 den 8.28):

Vil bare pressisere at det du Gunn, ser på som en liten sak. Og sitter nærmest å himler med øya av den meldinga Sebastian Solberg fikk, der noen ønsker at han skal bli syk å dø. Og at ungene hans skal få alvorlige sykdommer å dø unge. Og du sitter å småler. Og mener at det du opplever er mye verre.🤦🏻‍♀️ jeg ser seriøst ingen som har vært i nærheten av å skrive så stygge ting i denne tråden her..

Det er overhode ikke grei oppførsel fordi om man selv opplever at folk er ekkel med en. Å man kan heller ikke måle hverandres opplevelser oppmot hverandre heller. Å vil nok si at å få kommentarer om at en ønskes død og barna død er langt værre en det som står her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Medusa66 skrev (9 timer siden):

Tror det er alt det snakket hennes om hvorfor hun ikke får noen samarbeid, hvorfor hun ikke blir en "ordentlig" influenser, særlig når "alle" liker de mamma-video-greiene..Sånn tigging etter likes liksom, det trigger nok folk. Kan hun ikke bare holde på med sitt, ha det gøy selv så kanskje hun "slår igjennom"....

Tror du har helt rett her.

• Liker 3
Skrevet
Stikar skrev (16 timer siden):

Ja, veldig!! Og i den videoen hun la ut i går. Sier hun at alle her inne syntes hun er et fælt menneske. Jeg har ikke sett noen har skrivi noe sånt. At det hun gjør er flaut og kleint ja. Men det har ikke noe med å være et fælt menneske å gjøre. Hun liker å dra på litt selv også, offerkortet dras kjapt opp..

Ja! Hun drar på, overdriver og lager det til en kjempesak - jeg tror hun bruker det til å få klikk og likes…. 
nettmobbing liksom 🙄 

såg noen hadde foreslått å anmelde - og det skulle hun sjekke ut nøyere 😂😂 anmelde for hva liksom - at noen skriver at det hun legger ut offentlig er kleint å se på?? 😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Vintermåne skrev (1 time siden):

Ja! Hun drar på, overdriver og lager det til en kjempesak - jeg tror hun bruker det til å få klikk og likes…. 
nettmobbing liksom 🙄 

såg noen hadde foreslått å anmelde - og det skulle hun sjekke ut nøyere 😂😂 anmelde for hva liksom - at noen skriver at det hun legger ut offentlig er kleint å se på?? 😅

Hvis hun vil anmelde meg så værsågod😅  For jeg står for hvert eneste ord, og jeg hadde heller ikke hatt problem med å si det face to face. Men i følge de som kommenterer så gjør vi det pga misunnelse😂 Unskyld meg, misunnelse på hva da?? Kleine og flaue danse, nora og mamma videoer.  Det må bli nei takk😅😁

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Dobbeltmoralen lenge leve ja. Du roper høyt om nettmobbing for minste motstand, og så legger du selv ut video der du bruker stemmen til en person med utviklingshemming  for å få views? Det er jo akkurat det du sier at andre ikke skal gjøre mot deg.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Stikar skrev (13 timer siden):

Dobbeltmoralen lenge leve ja. Du roper høyt om nettmobbing for minste motstand, og så legger du selv ut video der du bruker stemmen til en person med utviklingshemming  for å få views? Det er jo akkurat det du sier at andre ikke skal gjøre mot deg.

Reagerte på dette jeg og😡 hun burde skamme seg!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvilken video var det?

Skrevet

Dette kan være et godt eksempel for henne at ikke alt man skriver, sier eller gjør skal tolkes i verste mening. For jeg velger å tro at hun ikke mente å såre eller mobbe noen med dette, likevel valgte hun å poste det.

• Liker 2
Skrevet
Lillemy_87 skrev (På 27.8.2026 den 10.26):

Gunn er en enkel sjel! 

Hun ER så tett 😂🤦‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Måtte titte innom etter å ha sett denne tråden. Hun virker ikke som den klareste kula på treet.. Det var putekleint.

• Liker 4
Skrevet
mamanodrama skrev (27 minutter siden):

Måtte titte innom etter å ha sett denne tråden. Hun virker ikke som den klareste kula på treet.. Det var putekleint.

Det har du helt rett i. Det er skikkelig putekleint. 

• Liker 4
Skrevet
Lillemy_87 skrev (På 27.8.2026 den 10.26):

Gunn er en enkel sjel! 

En svært så enkel sjel.!

• Liker 6
Skrevet

Tror faktisk aldri jeg har følt så mye second hand embarrassment noensinne 🥴🥴🙈🙈🙈

Samtidig er ho litt morsom òg 😆😆😆😆😆

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Putekleint.... Aldri hørt😅

Skrevet
Mann1976 skrev (16 minutter siden):

Putekleint.... Aldri hørt😅

Du vet når det er så flaut og du nesten ikke klarer å se, så du vil gjemme deg bak puta? Det er putekleint😅Og det hun legger ut er absolutt putekleint😮‍💨😆

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Stikar skrev (På 29.8.2026 den 19.51):

Hele hun er dobbeltmoralsk, hun er ikke sånn på privaten som hu er på sosiale medier, hun er manipulerende og narsissistisk 

• Nyttig 5
Skrevet
Annonym567 skrev (1 time siden):

Hele hun er dobbeltmoralsk, hun er ikke sånn på privaten som hu er på sosiale medier, hun er manipulerende og narsissistisk 

Det har jeg sett fler skriver under videoene hennes faktisk. Men de blir veldig fort blokkert og kommentarene slettet. Jeg kjenner henne overhode ikke så det kan jeg ikke uttale meg om. Men er jo rart at fler skriver ting som heller i den retningen. Men kan godt tenke meg at hun ikke liker å ikke få det som hun vil. Det har skint igjenom mange ganger. Og da blir hun direkte usmakelig!!!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Stikar skrev (1 time siden):

Du vet når det er så flaut og du nesten ikke klarer å se, så du vil gjemme deg bak puta? Det er putekleint😅Og det hun legger ut er absolutt putekleint😮‍💨😆

Jeg skjønte meningen. Jeg synest det er kleint til tider. Men ikke superkleint eller putekleint som jeg nå har lært😁

Skrevet
Stikar skrev (1 time siden):

Det har jeg sett fler skriver under videoene hennes faktisk. Men de blir veldig fort blokkert og kommentarene slettet. Jeg kjenner henne overhode ikke så det kan jeg ikke uttale meg om. Men er jo rart at fler skriver ting som heller i den retningen. Men kan godt tenke meg at hun ikke liker å ikke få det som hun vil. Det har skint igjenom mange ganger. Og da blir hun direkte usmakelig!!!

Ja jeg har også sett flere som skriver det under videoene hennes, hun snakker også alltid om dette «bygdedyret» og da kan man jo begynne og lure på hvor mange som mener det samme der hun kommer i fra, synes det er så skamfullt og tigge så mye om følgere og samarbeid som hun gjør

• Liker 4
Skrevet
Annonym567 skrev (2 minutter siden):

Ja jeg har også sett flere som skriver det under videoene hennes, hun snakker også alltid om dette «bygdedyret» og da kan man jo begynne og lure på hvor mange som mener det samme der hun kommer i fra, synes det er så skamfullt og tigge så mye om følgere og samarbeid som hun gjør

Hun gjentar jo også veldig ofte at hun skal slutte med TikTok fordi hun får så mye hat, dette er jeg helt sikker på at hu gjør for og få kommentarer av folk som ikke vil at hun skal slutte, det er bare et stort sympati spill

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...