Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Politikk er ikke hennes sterkeste side, det kommer fram i dag 🫠

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Malle2021 skrev (24 minutter siden):

Nei, men en har vel lov til å ha en mening selv om man ikke er politiker, les litt så finner du ut at hele livet er politikk.

Sa jeg at hun ikke har lov å ha sin egen mening? Å støtte Ukraina og å hjelpe våre egne er ikke nødvendigvis motsetninger. Norge har et sterkt velferdssystem og et statsbudsjett med mange ulike formål. Det er heller ikke statsministeren alene som bestemmer hvordan alle pengene fordeles.

Samtidig er det ikke nødvendigvis slik at Sverige har en generelt bedre politikk for innbyggerne sine enn Norge. De prioriterer noen ting annerledes, mens Norge bruker store summer på velferdsordninger, helse og trygdesystemer som gir mange av oss en trygghet som er blant de beste i verden. Derfor blir det litt for enkelt å se på én eller to avgifter og konkludere med at hele politikken er bedre.

Sorry rant og avsporing, jeg blir bare matt av sånne som skal skylde alt på politikerne og at de bare skal fikse opp i alt 🤐 (....følger meg selv ut 😁)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Stikar skrev (På 4.8.2026 den 22.05):

Gud bedre meg.. Hun er no forferdelig opptatt av anerkjennelser hun godeste Gunn.  Legger stadig ut videoer hvor hun søker støtte og syntes fryktelig synd på seg selv. Influenseryrket er ikke for alle. Og hvertfall ikke hvis du er så hårsår. 

Ja, det er "stakkars meg"-mentalitet ut av en annen verden. Kronisk (og uironisk) håpefull om at folk sier at hun aaaadri må slutte med Some 🙈

Endret av Tradegy
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Gunn er misfornøyd fordi Støre ikke vil prioritere «kutt i bensinprisene» Kanskje bare være glad han ikke kutter i trygda di, Gunn? Prøv å bo i et annet land uten å ha en jobb, så skal du fort få se hvor godt vi har det her i Norge.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Irja skrev (5 minutter siden):

Gunn er misfornøyd fordi Støre ikke vil prioritere «kutt i bensinprisene» Kanskje bare være glad han ikke kutter i trygda di, Gunn? Prøv å bo i et annet land uten å ha en jobb, så skal du fort få se hvor godt vi har det her i Norge.

Nettopp! Sverige som hun sammenligner oss med har et helt annet trygdesystem basert på medleskap i A-kasse og hun hadde garantert kommet mye dårligere ut økonomisk om vi hadde den modellen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Maskopi skrev (2 timer siden):

Sa jeg at hun ikke har lov å ha sin egen mening? Å støtte Ukraina og å hjelpe våre egne er ikke nødvendigvis motsetninger. Norge har et sterkt velferdssystem og et statsbudsjett med mange ulike formål. Det er heller ikke statsministeren alene som bestemmer hvordan alle pengene fordeles.

Samtidig er det ikke nødvendigvis slik at Sverige har en generelt bedre politikk for innbyggerne sine enn Norge. De prioriterer noen ting annerledes, mens Norge bruker store summer på velferdsordninger, helse og trygdesystemer som gir mange av oss en trygghet som er blant de beste i verden. Derfor blir det litt for enkelt å se på én eller to avgifter og konkludere med at hele politikken er bedre.

Sorry rant og avsporing, jeg blir bare matt av sånne som skal skylde alt på politikerne og at de bare skal fikse opp i alt 🤐 (....følger meg selv ut 😁)

Enig!! 
og når man flere ganger omtaler statsministeren som Jens….. da skjønner man at hun kanskje ikke har satt seg veldig godt inn i dette med politikk?? 😅

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Vintermåne skrev (12 minutter siden):

Enig!! 
og når man flere ganger omtaler statsministeren som Jens….. da skjønner man at hun kanskje ikke har satt seg veldig godt inn i dette med politikk?? 😅

Enig, bør kansje la politikerdebatten ligge😅

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin. 

Skrevet

Er det Meta som sørger for at brukere blir såkalt verifisert på IG? 

Skrevet

Ja får litt vondt av henne. Men venninnen hennes er jo mye mer Klein å se på for henne får man ikke vondt av… hun er jo bare spes (hannemonica)

Skrevet

Vil bare pressisere at det du Gunn, ser på som en liten sak. Og sitter nærmest å himler med øya av den meldinga Sebastian Solberg fikk, der noen ønsker at han skal bli syk å dø. Og at ungene hans skal få alvorlige sykdommer å dø unge. Og du sitter å småler. Og mener at det du opplever er mye verre.🤦🏻‍♀️ jeg ser seriøst ingen som har vært i nærheten av å skrive så stygge ting i denne tråden her..

• Liker 11
Skrevet
Stikar skrev (1 time siden):

Vil bare pressisere at det du Gunn, ser på som en liten sak. Og sitter nærmest å himler med øya av den meldinga Sebastian Solberg fikk, der noen ønsker at han skal bli syk å dø. Og at ungene hans skal få alvorlige sykdommer å dø unge. Og du sitter å småler. Og mener at det du opplever er mye verre.🤦🏻‍♀️ jeg ser seriøst ingen som har vært i nærheten av å skrive så stygge ting i denne tråden her..

Enig!! Hun har heller ikke blitt mobbet her som flere skriver, forskjell på meninger og mobbing 

• Liker 10
Skrevet
QuietEcho89 skrev (20 minutter siden):

Enig!! Hun har heller ikke blitt mobbet her som flere skriver, forskjell på meninger og mobbing 

Nei det har hun virkelig ikke! Og om du velger å blottlegge livet ditt på some, så må du regne med å bli diskutert. Uansett om du heter Gunn eller Isabel, eller hva du måtte hete eller være. 

• Liker 8
Skrevet
Tradegy skrev (20 timer siden):

Er det Meta som sørger for at brukere blir såkalt verifisert på IG? 

Det kan man vel betale for, mener jeg. Hvem som helst kan bli verifisert.

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Stikar skrev (På 14.8.2026 den 7.16):

Har noen sagt at hun plager noen, er umoralsk eller et dårlig menneske?  Det har ikke jeg sett noe til. Men hun blir på lik linje med alle andre diskutert her inne. Hun er jo i følge seg selv en influencer, en offentlig person😉

Tror det er alt det snakket hennes om hvorfor hun ikke får noen samarbeid, hvorfor hun ikke blir en "ordentlig" influenser, særlig når "alle" liker de mamma-video-greiene..Sånn tigging etter likes liksom, det trigger nok folk. Kan hun ikke bare holde på med sitt, ha det gøy selv så kanskje hun "slår igjennom"....

• Liker 3
Skrevet
Medusa66 skrev (5 minutter siden):

Tror det er alt det snakket hennes om hvorfor hun ikke får noen samarbeid, hvorfor hun ikke blir en "ordentlig" influenser, særlig når "alle" liker de mamma-video-greiene..Sånn tigging etter likes liksom, det trigger nok folk. Kan hun ikke bare holde på med sitt, ha det gøy selv så kanskje hun "slår igjennom"....

Jeg er helt enig i alt du skriver. Hun ble nok også fryktelig skuffet når hun ikke fikk det svaret hun ønsket, på den videoen der hun lurer på om man automatisk er en ekte influenser når man har over 10 tusen følgere. ALLE skjønte jo hvorfor hun lurte så veldig på det. 😅 ønskene er nok større en ferdighetene, dessverre.

• Liker 6
Skrevet
Stikar skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig i alt du skriver. Hun ble nok også fryktelig skuffet når hun ikke fikk det svaret hun ønsket, på den videoen der hun lurer på om man automatisk er en ekte influenser når man har over 10 tusen følgere. ALLE skjønte jo hvorfor hun lurte så veldig på det. 😅 ønskene er nok større en ferdighetene, dessverre.

Helt klart, og det blir bare dumt og flaut når hun holder på sånn. 

• Liker 5
Skrevet
Medusa66 skrev (2 minutter siden):

Helt klart, og det blir bare dumt og flaut når hun holder på sånn. 

Ja, veldig!! Og i den videoen hun la ut i går. Sier hun at alle her inne syntes hun er et fælt menneske. Jeg har ikke sett noen har skrivi noe sånt. At det hun gjør er flaut og kleint ja. Men det har ikke noe med å være et fælt menneske å gjøre. Hun liker å dra på litt selv også, offerkortet dras kjapt opp..

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...