Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vintermåne skrev (På 3.4.2026 den 15.48):

Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. 

herregud……. 
Andre også som får opp henne?? 

De filmene av seg og «datteren» er rett og slett skamflaue😳

  • Liker 5
Skrevet

haha, jeg fikk også opp henne og ble mest sjokkert over meg selv: jeg så hele frøbaguettvideoen😅

Skrevet

Fikk opp frøbaguette-videoen på Instagram i dag og følte det var litt throwback til "influenserne" som var med på det famøse influencer-kurset til Anne-Brith.🫣

  • Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Blir godt humør av dama jeg 😊 en sånn influenser trenger vi. En som er ekte.

  • Nyttig 1
Skrevet
Janmar skrev (13 minutter siden):

Blir godt humør av dama jeg 😊 en sånn influenser trenger vi. En som er ekte.

Enig. Hun er ekte og genuin, noe man ikke kan si om de fleste influensere.

  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 3.4.2026 den 22.01):

Fått henne opp på Tik Tok der hun snakket om at hun ønsket seg samarbeid. Fikk litt vondt av henne faktisk, hun virker litt stusslig på en måte. 
 

Hoho, jeg har også fått henne opp på tiktok, guuud så klein ho er ! Hjelpes meg ! Hadde mamma drevet slikt med meg hadde jeg blitt satt ut !

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Advocadomama skrev (På 5.6.2026 den 14.13):

Hoho, jeg har også fått henne opp på tiktok, guuud så klein ho er ! Hjelpes meg ! Hadde mamma drevet slikt med meg hadde jeg blitt satt ut !

Rett og slett så grådig flaut😖 

  • Liker 1
Skrevet

Fikk opp en reel på insta der hun klagde over at hun ikke fikk samarbeid og det var så vanskelig å lykkes på SoMe… Minner meg litt om Wenche Larsen, egentlig..

Skrevet
Fiskeburger skrev (1 time siden):

Fikk opp en reel på insta der hun klagde over at hun ikke fikk samarbeid og det var så vanskelig å lykkes på SoMe… Minner meg litt om Wenche Larsen, egentlig..

Tror hun har misforstått veldig dette med samarbeid og få brands. Hun mener selv hun gir mye av seg selv både på insta, snap og tiktok. Noe hun sikkert gjør, men det er nok ganske mye mer som skal være på plass for å bli en sponset influenser. Og ikke slemt ment, men dit kommer hun aldri til å komme. Noen ganger må man bare innse realiteter. Men det sliter hun med, for dette tar hun opp igjen gang på gang i alle sine kanaler 

  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...