Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vintermåne skrev (På 3.4.2026 den 15.48):

Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. 

herregud……. 
Andre også som får opp henne?? 

De filmene av seg og «datteren» er rett og slett skamflaue😳

• Liker 6
Skrevet

haha, jeg fikk også opp henne og ble mest sjokkert over meg selv: jeg så hele frøbaguettvideoen😅

• Liker 2
Skrevet

Fikk opp frøbaguette-videoen på Instagram i dag og følte det var litt throwback til "influenserne" som var med på det famøse influencer-kurset til Anne-Brith.🫣

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Blir godt humør av dama jeg 😊 en sånn influenser trenger vi. En som er ekte.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Janmar skrev (13 minutter siden):

Blir godt humør av dama jeg 😊 en sånn influenser trenger vi. En som er ekte.

Enig. Hun er ekte og genuin, noe man ikke kan si om de fleste influensere.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 3.4.2026 den 22.01):

Fått henne opp på Tik Tok der hun snakket om at hun ønsket seg samarbeid. Fikk litt vondt av henne faktisk, hun virker litt stusslig på en måte. 

Hoho, jeg har også fått henne opp på tiktok, guuud så klein ho er ! Hjelpes meg ! Hadde mamma drevet slikt med meg hadde jeg blitt satt ut !

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Advocadomama skrev (På 5.6.2026 den 14.13):

Hoho, jeg har også fått henne opp på tiktok, guuud så klein ho er ! Hjelpes meg ! Hadde mamma drevet slikt med meg hadde jeg blitt satt ut !

Rett og slett så grådig flaut😖 

• Liker 2
Skrevet

Fikk opp en reel på insta der hun klagde over at hun ikke fikk samarbeid og det var så vanskelig å lykkes på SoMe… Minner meg litt om Wenche Larsen, egentlig..

• Liker 1
Skrevet
Fiskeburger skrev (1 time siden):

Fikk opp en reel på insta der hun klagde over at hun ikke fikk samarbeid og det var så vanskelig å lykkes på SoMe… Minner meg litt om Wenche Larsen, egentlig..

Tror hun har misforstått veldig dette med samarbeid og få brands. Hun mener selv hun gir mye av seg selv både på insta, snap og tiktok. Noe hun sikkert gjør, men det er nok ganske mye mer som skal være på plass for å bli en sponset influenser. Og ikke slemt ment, men dit kommer hun aldri til å komme. Noen ganger må man bare innse realiteter. Men det sliter hun med, for dette tar hun opp igjen gang på gang i alle sine kanaler 

• Liker 6
  • 4 uker senere...
Skrevet

Du Gunn du Gunn🥹 Jeg får litt vondt av deg også. Men samtidg så sammenligner du deg med Isabel Raad og Sara Emilie. 😅 Så at du er en stor vaskeekte influenser, ja det hersker det ingen tvil om lenger😉

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ja, det er kleint. Dritkleint. MEN, det finnes ikke noe vondt eller usunt i det hun legger ut, hun framstår værtfall veldig snill, og ikke er det silikon, botox eller unger i feeden hennes. 

Og, heller en klein 40åring enn en halvnaken 21åring.

Endret av Nepped
  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg får bare vondt av henne. Hun prøver for hardt, å det blir bare kleint. Jeg tenker at skal du bli influenser må det komme naturlig, men hun er ikke influenser av natur rett og slett… Veldig synd at det å bli influenser er noe man skal hige etter, tror mange tenker at det er en lett vei for å tjene penger. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Shias skrev (2 timer siden):

Jeg får bare vondt av henne. Hun prøver for hardt, å det blir bare kleint. Jeg tenker at skal du bli influenser må det komme naturlig, men hun er ikke influenser av natur rett og slett… Veldig synd at det å bli influenser er noe man skal hige etter, tror mange tenker at det er en lett vei for å tjene penger. 

Jeg er helt enig med deg, dette blir dessverre bare kleint og veldig flaut🥺 Man må liksom ha det lille ekstra for å få det til. Og det mangles så til de grader her.  Men hun skal ha for at hun prøver, samtidig som det er leit at hun ikke helt skjønner at noen influenser blir hun neppe🙄

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Shias skrev (4 timer siden):

Kan det være hun egentlig bare gjør det slik bevisst, at hun egentlig prøver å være en parodi på andre influensere? Bare en tanke som slo meg.

• Liker 1
Skrevet

Tror nok vi får det vi ser her. Synes hun har lært mye av de influenserne i hvertfall med tanke på: « kan ikke si mer nå, forteller senere» og laaange pauser i det hun sier.

• Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (2 timer siden):

Kan det være hun egentlig bare gjør det slik bevisst, at hun egentlig prøver å være en parodi på andre influensere? Bare en tanke som slo meg.

Vel, tror kansje ikke hun er helt der at hun tenker så langt. Stygg tanke fra meg kansje. Men tror kansje som sagt ikke at det tenkes så langt🙄

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg får også litt sånn vondt av henne - hun prøver altfor hardt, og har nå fått for seg at hun er den eneste oppi bygda si som driver med dette fordi hun er den eneste som tørr ??!!?? Underforstått at alle/mange andre også har SÅ lyst, men de tørr ikke - men hun tørr ….. 😵‍💫 

og altså- de der «dagens dans» - når hun danser og liksom synger med 🫣 altså- jeg vet om femåringer som er flinkere til å late som de synger - det holder liksom ikke å bare bevege vilkårlig på munnen 😂😂😂 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Vintermåne skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg får også litt sånn vondt av henne - hun prøver altfor hardt, og har nå fått for seg at hun er den eneste oppi bygda si som driver med dette fordi hun er den eneste som tørr ??!!?? Underforstått at alle/mange andre også har SÅ lyst, men de tørr ikke - men hun tørr ….. 😵‍💫 

og altså- de der «dagens dans» - når hun danser og liksom synger med 🫣 altså- jeg vet om femåringer som er flinkere til å late som de synger - det holder liksom ikke å bare bevege vilkårlig på munnen 😂😂😂 

Jeg veit jeg veit😳 Dette blir bare verre og verre. , og hun føler seg som en stor offentlig og kjent person sa hun i går😭

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes hun er litt søt og ser på i blant. Men plagsomt at hun legger på lydspor eller musikk på annenhver snap. Når hun snakker så lavt at man må makse volumet for å høre hva hun sier, og så kommer neste snap som inneholder et lydspor på full styrke eller jallamusikk som spilles HØYT 🔊

Er forøvrig ikke bare hun som er fæl til dette. Sånn humorlyd lagt oppå snappene, jeg finner det ikke morsomt en plass og tapper forbi så raskt jeg kan

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...