Stikar Skrevet 6. mai #22 Skrevet 6. mai Vintermåne skrev (På 3.4.2026 den 15.48): Altså- det dukker opp så mye merkelig på min snap om dagen- hun her dukker opp etter jeg har sett gjennom en story av andre snappere …… og hun er ……. merkelig!!! Hun satt og tagg om samarbeid- kommer med mattips - som er en frøbagett med ost og skinke i mikroen - lager noen elendige skuespill filmer av seg og «dattera» ….. herregud……. Andre også som får opp henne?? De filmene av seg og «datteren» er rett og slett skamflaue😳 5
Solya Skrevet 6. mai #23 Skrevet 6. mai haha, jeg fikk også opp henne og ble mest sjokkert over meg selv: jeg så hele frøbaguettvideoen😅
Christiane_W Skrevet 11. mai #24 Skrevet 11. mai Fikk opp frøbaguette-videoen på Instagram i dag og følte det var litt throwback til "influenserne" som var med på det famøse influencer-kurset til Anne-Brith.🫣 1
Janmar Skrevet 3. juni #25 Skrevet 3. juni Blir godt humør av dama jeg 😊 en sånn influenser trenger vi. En som er ekte. 1
DivaBit Skrevet 3. juni #26 Skrevet 3. juni Janmar skrev (13 minutter siden): Blir godt humør av dama jeg 😊 en sånn influenser trenger vi. En som er ekte. Enig. Hun er ekte og genuin, noe man ikke kan si om de fleste influensere. 2
Advocadomama Skrevet 5. juni #27 Skrevet 5. juni Teflonhjernen skrev (På 3.4.2026 den 22.01): Fått henne opp på Tik Tok der hun snakket om at hun ønsket seg samarbeid. Fikk litt vondt av henne faktisk, hun virker litt stusslig på en måte. Hoho, jeg har også fått henne opp på tiktok, guuud så klein ho er ! Hjelpes meg ! Hadde mamma drevet slikt med meg hadde jeg blitt satt ut ! 1 1
Stikar Skrevet 6. juni #28 Skrevet 6. juni Advocadomama skrev (På 5.6.2026 den 14.13): Hoho, jeg har også fått henne opp på tiktok, guuud så klein ho er ! Hjelpes meg ! Hadde mamma drevet slikt med meg hadde jeg blitt satt ut ! Rett og slett så grådig flaut😖 1
Fiskeburger Skrevet 6. juni #29 Skrevet 6. juni Fikk opp en reel på insta der hun klagde over at hun ikke fikk samarbeid og det var så vanskelig å lykkes på SoMe… Minner meg litt om Wenche Larsen, egentlig..
Stikar Skrevet 6. juni #30 Skrevet 6. juni Fiskeburger skrev (1 time siden): Fikk opp en reel på insta der hun klagde over at hun ikke fikk samarbeid og det var så vanskelig å lykkes på SoMe… Minner meg litt om Wenche Larsen, egentlig.. Tror hun har misforstått veldig dette med samarbeid og få brands. Hun mener selv hun gir mye av seg selv både på insta, snap og tiktok. Noe hun sikkert gjør, men det er nok ganske mye mer som skal være på plass for å bli en sponset influenser. Og ikke slemt ment, men dit kommer hun aldri til å komme. Noen ganger må man bare innse realiteter. Men det sliter hun med, for dette tar hun opp igjen gang på gang i alle sine kanaler 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå