Stikar Skrevet 31. august #181 Skrevet 31. august erbaremeg skrev (7 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si i forhold til Gunn. På en måte kan jeg kjenne meg igjen i Nora og dustemamma(som tenåring selv). Men så er det noe med det store ordet MEN...Jeg har de siste dagene bare blitt mer og mer forvirret over hele poenget hennes. Mener hun Influenser eller infulenser? Ja, jeg forstår at dialekten og at den føles tung. Men det er en annen debatt. Hun prøver, prøver og prøver...feiler, feiler og feiler. Har overhodet ikke noe imot henne som person eller noe sånt, men det blir forvirrende når det tigges og trygler om likes og positive kommentarer. Det blir feil. Bygdedyret er vel det samme over hele landet, trodde jeg. Men hun kan ikke bare tro hun er like stor som de influenserne som er virkelig store. Hun har drevet siden pandemien (rett gjerne på meg her),men det sier sitt når det ikke har blitt flere følgere enn det hun har. Som sagt som person så har jeg ikke imot henne, ei kjenner jeg henne. Så om hun, (eller når hun ser dette...for hun er her inne og leser absolutt alt vi skriver), SÅ ØNSKER JEG HENNE BARE LYKKE TIL I DENNE PROSESSEN OM Å BLI VERDENSKJENT....Hun har jo hittil fått melding av sjølvaste Tobias Steen eller hva han nå heter( men ble ikke sponset til en dag på hunderfossen). Soorrfor alle som ikke er enige her......putekleint er vel et pent ord å bruke her. Og ja, vi modererer oss noe så ekstremt her...Det er det faktisk ingen tvil om🍂🍁 Ha en fin kveld alle sammen Takk🤗Du setter akuratt de ordene på dette som jeg mener og vil frem til. Godt vi er fler som ser og mener det samme. Jeg har ikke noe i mot Gunn på noe som helst måte. Men tenker at noen ganger må man være realistisk å se realiteten i hvitøye. 2
Stikar Skrevet 31. august #182 Skrevet 31. august erbaremeg skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke ledd en gang jeg...eller jo, når hun klagde over mobbing og at hun hadde hele 6 sider med mobbing her (se på raad og de som har flere hundre sider). Joda ikke alt vi skriver er like fint, men til mer vi skriver, dess mer følgere får hun ser jeg. Det er ikke alle som har anlegg for å bli superkjent. Men hun synes det er stas at folk spør om selfie. Bra for henne og hun fikk "sponsa et hotellopphold" og fikk snakka med sjølvaste sjefen der somnogså var tiktokstjerne osom hun sa. Jeg er veldig enig med deg, og dessverre så tror jeg heller ikke Gunn helt forstår når noen kansje vil ha den selfien, ikke akuratt er for at hun er så populær. Men kansje mer for å gjøre litt narr av henne. Det er som en annen tiktoker som åpenlyst blir gjort mye narr av i kommentarfeletet, og hun forstår ikke at folk faktisk er ganske slemme med og mot henne. Men takker og bukker for alt folk skriver til henne. 8
erbaremeg Skrevet 31. august #183 Skrevet 31. august Stikar skrev (6 minutter siden): Takk🤗Du setter akuratt de ordene på dette som jeg mener og vil frem til. Godt vi er fler som ser og mener det samme. Jeg har ikke noe i mot Gunn på noe som helst måte. Men tenker at noen ganger må man være realistisk å se realiteten i hvitøye. Vet ikke om jeg ordna meg rett. Men gud, jeg tenkte lenge på formuleringen her. Vil ikke såre og skade noen 🙂🍁🍂 1 1
erbaremeg Skrevet 31. august #184 Skrevet 31. august Stikar skrev (4 minutter siden): Jeg er veldig enig med deg, og dessverre så tror jeg heller ikke Gunn helt forstår når noen kansje vil ha den selfien, ikke akuratt er for at hun er så populær. Men kansje mer for å gjøre litt narr av henne. Det er som en annen tiktoker som åpenlyst blir gjort mye narr av i kommentarfeletet, og hun forstår ikke at folk faktisk er ganske slemme med og mot henne. Men takker og bukker for alt folk skriver til henne. Det er noe med det du skriver her, men vi forstår hverandre tydeligvis. 🍂🍁❤️
Stikar Skrevet 31. august #185 Skrevet 31. august erbaremeg skrev (2 minutter siden): Det er noe med det du skriver her, men vi forstår hverandre tydeligvis. 🍂🍁❤️ Det gjør vi, helt klart❤️ 1
Fiskeburger Skrevet 31. august #186 Skrevet 31. august Nå mener hun at Kvinneguiden hater henne… Jeg vet ikke om det er så sunt for Gunn å skulle bli berømt «infulenser» når hun ikke takler å høre at hun har noen kleine reels. nei, Gunn. Ingen hater deg. Men du må tåle å høre det når du gjørr nare av andre. 8 2
Vintermåne Skrevet 31. august Forfatter #187 Skrevet 31. august ……… ooooooooog- hun legger ut en snap om at nå «tar det av» i tråden hennes på kvinneguiden 😂😂 hun er jo sikkert storfornøyd hun, ellers hadde hun ikke lagt ut dette- får oppmerksomhet og tenker nok litt som anne brith- at når man har en akymtiv tråd på kvinneguiden- da er man kjendis 😉😅 5
Annonym567 Skrevet 31. august #188 Skrevet 31. august Fiskeburger skrev (2 timer siden): Nå mener hun at Kvinneguiden hater henne… Jeg vet ikke om det er så sunt for Gunn å skulle bli berømt «infulenser» når hun ikke takler å høre at hun har noen kleine reels. nei, Gunn. Ingen hater deg. Men du må tåle å høre det når du gjørr nare av andre. Helt enig! Dobbelmoralsk hele veien, synes det er stygt og bruke souden til en med funksjonsnedsettelse for og få veiws, og den personen med funksjonsnedsettelse har til og med flere følgere en deg. Og synes det er direkte skamflaut sånn som hun driver på med tiggingen sin. Kanskje du skal begynne og vise den ekte deg i stedet for og vise alt rosen rødt, noe som det så absolutt ikke er. Ingen her som har sagt de vil deg noe vondt Gunn, vi bare diskuterer innholdet ditt og vi må få mene at det du legger ut er kleint, det kan ikke treffe alle. 2 3
Annonym567 Skrevet 31. august #189 Skrevet 31. august Vintermåne skrev (2 timer siden): ……… ooooooooog- hun legger ut en snap om at nå «tar det av» i tråden hennes på kvinneguiden 😂😂 hun er jo sikkert storfornøyd hun, ellers hadde hun ikke lagt ut dette- får oppmerksomhet og tenker nok litt som anne brith- at når man har en akymtiv tråd på kvinneguiden- da er man kjendis 😉😅 Alt pr er god pr vettu😉vi er jo tydligvis bare sjalue 1 2
Stikar Skrevet 31. august #190 Skrevet 31. august Annonym567 skrev (10 minutter siden): Helt enig! Dobbelmoralsk hele veien, synes det er stygt og bruke souden til en med funksjonsnedsettelse for og få veiws, og den personen med funksjonsnedsettelse har til og med flere følgere en deg. Og synes det er direkte skamflaut sånn som hun driver på med tiggingen sin. Kanskje du skal begynne og vise den ekte deg i stedet for og vise alt rosen rødt, noe som det så absolutt ikke er. Ingen her som har sagt de vil deg noe vondt Gunn, vi bare diskuterer innholdet ditt og vi må få mene at det du legger ut er kleint, det kan ikke treffe alle. Forstår ikke hvor hun får det fra at hun blir hatet så mye her inne. Aldri sett noen har skrivi så mye som et eneste ord om hat.. Ja, at det hun holder på med er ufattelig kleint, det skrives det mye om. Og at hun bruker sounden til hun vi vet, er direkte usmakelig!!! Og de kommentarene om at det var mobbing. Ja de er long gone, for hun sletter over en lav sko..! 5 1
Fiskeburger Skrevet 31. august #191 Skrevet 31. august Annonym567 skrev (16 minutter siden): Alt pr er god pr vettu😉vi er jo tydligvis bare sjalue Hjelper sikkert på sponsormengden når hun henger ut de som ikke vil sponse henne (fikk opp en story med Hunderfossen). Det er jo så lite profesjonelt!!? 4 1
Annonym567 Skrevet 31. august #192 Skrevet 31. august Stikar skrev (13 minutter siden): Forstår ikke hvor hun får det fra at hun blir hatet så mye her inne. Aldri sett noen har skrivi så mye som et eneste ord om hat.. Ja, at det hun holder på med er ufattelig kleint, det skrives det mye om. Og at hun bruker sounden til hun vi vet, er direkte usmakelig!!! Og de kommentarene om at det var mobbing. Ja de er long gone, for hun sletter over en lav sko..! Hun sletter alle kommentarer som kan oppfattes som litt krenkende, også blokkerer hun brukerene. Sett at hun sletter alle kommentarer som omhandler hvem hun er på privaten. Jeg selv kan skrive under på at hun ikke er så særlig snill på privaten, men det tror jeg hunner redd for at allmenheten skal vite. Hun tok seg veldig nær på at noen mente at den ene buksa hennes ikke var noe fin? Hvis hver eneste influencer skal lage en video på hver eneste lille kommentar de får tror jeg ikke kanalene dems kommer til og handle om noe annet. Gunn gjentar hele tiden at dette bryr hun seg ikke noe om, men alikevell må hun lage en video på det. Synes ufattelig synd på ungene hennes som må leve med og få høre hver eneste dag at mammaen dems driter seg ut på sosiale medier 5 3
Annonym567 Skrevet 31. august #193 Skrevet 31. august Fiskeburger skrev (Akkurat nå): Hjelper sikkert på sponsormengden når hun henger ut de som ikke vil sponse henne (fikk opp en story med Hunderfossen). Det er jo så lite profesjonelt!!? Ja helt ufattelig flaut. «Jeg har penger selv jeg» skamfullt. Men hun eier vel ikke skam. Ser i hvert fall ikke sånn ut utifra det hun legger ut 2 2
Annonym567 Skrevet 31. august #194 Skrevet 31. august Nå skrev hun akkurat på Snap at hun hadde mulighet til og tjene litt penger på ellos, alt hun bryr seg om er jo penger og utifra det hun legger ut hver dag ser det ut som at hun kunne vært i en jobb. Men det er vel bedre og bare snylte på andre. 4
erbaremeg Skrevet 31. august #195 Skrevet 31. august Fiskeburger skrev (3 timer siden): Nå mener hun at Kvinneguiden hater henne… Jeg vet ikke om det er så sunt for Gunn å skulle bli berømt «infulenser» når hun ikke takler å høre at hun har noen kleine reels. nei, Gunn. Ingen hater deg. Men du må tåle å høre det når du gjørr nare av andre. Nei ingen her hater henne. Det er noe hun har fått for seg. 1
Snuppiluppi84 Skrevet 31. august #196 Skrevet 31. august Hun trenger seriøst å bli flinkere med den lip syncen. 1 2
Snuppiluppi84 Skrevet 31. august #197 Skrevet 31. august Annonym567 skrev (2 timer siden): Ja helt ufattelig flaut. «Jeg har penger selv jeg» skamfullt. Men hun eier vel ikke skam. Ser i hvert fall ikke sånn ut utifra det hun legger ut Tenker hunderfossen må ha fått seg en god latter da de fikk forespørsel om å sponse hun. 2 4
FrøkenFarao Skrevet 1. september #198 Skrevet 1. september Hadde jeg lagt ut slike videoer fra rommet til dattera mi,hadde det blitt krig her i huset iallfall 😦 Hun har begynt på ungdomsskolen og mor sitter på rommet hennes å viser det til hele Norges befolkning 🫣 nei nei å atter nei🫣 7 3
Annepålanne Skrevet 1. september #199 Skrevet 1. september Skam dere alle sammen, dere analyserer og kommenterer på innhold og måten hun prater på!! Hun snakker dialekt, og kommenterer om at hun prater som en med funksjonsnedsettelse...... Prater de annerledes????? Ny info for meg da, men hva vet jeg - ei gammal kjerring fra vestlandet, med stygg dialekt og lite vett. "Mener ikke noe vondt", skriver dere, likevel plukker dere innholdet hennes i stykker og "gir henne tips", med hvilken rett kan dere gi henne tips???? Vet dere bedre? Kan dere bedre? Og hvorfor i svarte kan dere ikke stå frem med navn og rykte!!! Shame on you all!!! Gunns følgere kjenner seg igjen i henne og hennes hverdag, og hvorfor kan ikke det være like bra innhold på lik linje med dyre sminketips, spa opphold i Spania mat tips lest på nett...........??? Et gratis tips fra denne kanten, lær dere rett skriving før dere smeller noe ut på nett!! Hilsen Annepålanne fra vestlandet 2
Stikar Skrevet 1. september #200 Skrevet 1. september (endret) Annepålanne skrev (29 minutter siden): Skam dere alle sammen, dere analyserer og kommenterer på innhold og måten hun prater på!! Hun snakker dialekt, og kommenterer om at hun prater som en med funksjonsnedsettelse...... Prater de annerledes????? Ny info for meg da, men hva vet jeg - ei gammal kjerring fra vestlandet, med stygg dialekt og lite vett. "Mener ikke noe vondt", skriver dere, likevel plukker dere innholdet hennes i stykker og "gir henne tips", med hvilken rett kan dere gi henne tips???? Vet dere bedre? Kan dere bedre? Og hvorfor i svarte kan dere ikke stå frem med navn og rykte!!! Shame on you all!!! Gunns følgere kjenner seg igjen i henne og hennes hverdag, og hvorfor kan ikke det være like bra innhold på lik linje med dyre sminketips, spa opphold i Spania mat tips lest på nett...........??? Et gratis tips fra denne kanten, lær dere rett skriving før dere smeller noe ut på nett!! Hilsen Annepålanne fra vestlandet Unskyld meg!!!! Men har du selv sett videoen der hun har lagt på sounden fra ei som er psykisk utviklingshemmet? Snakk pokker ikke om at vi mobber altså! Og kom IKKE å belær andre om rettskriving! For det skrives rettskriving og IKKE rett skriving..!! Og det er INGEN her inne som har skrevet at hun snakker som noen med funksjonsnedsettelse. Men Gunn deriomot bruker jo selv sounden til noen med det på sin video. Endret 1. september av Stikar 8 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå