abracadabra Skrevet 2. september #281 Skrevet 2. september Annonym567 skrev (1 time siden): Jeg ble ødelagt totalt bare så det er sagt. Det er selvfølgelig vondt å høre og hvis du har opplevd noe som har ødelagt deg på den måten, har jeg oppriktig medfølelse med deg. Min intensjon har aldri vært å bagatellisere det du forteller. Jeg håper bare du også forstår hvorfor vi som står helt utenfor ikke kan vite hva som faktisk har skjedd eller trekke bastante konklusjoner om hvem som har gjort hva. At slike diskusjoner hører helst hjemme i det private rom og med den det gjelder 7
Stikar Skrevet 3. september #282 Skrevet 3. september Syntes Gunn sa på en video for en liten stund siden at hun hadde gått frisørskolen😅 Noen som vet, om hun faktisk er frisør?✂️
Annonym567 Skrevet 4. september #283 Skrevet 4. september Stikar skrev (21 timer siden): Syntes Gunn sa på en video for en liten stund siden at hun hadde gått frisørskolen😅 Noen som vet, om hun faktisk er frisør?✂️ Nope hu jobba i barnehage
Annonym567 Skrevet 4. september #284 Skrevet 4. september Stikar skrev (21 timer siden): Syntes Gunn sa på en video for en liten stund siden at hun hadde gått frisørskolen😅 Noen som vet, om hun faktisk er frisør?✂️ Hu tok fagbrev som barn og ungdoms arbeider, og jobba i barnehage til hun ble ufør 1
Stikar Skrevet 4. september #285 Skrevet 4. september Annonym567 skrev (11 minutter siden): Hu tok fagbrev som barn og ungdoms arbeider, og jobba i barnehage til hun ble ufør Fant igjen videoen, hun hadde gått noe på frisørskolen, men da fullførte hun sikkert ikke.
Annonym567 Skrevet 4. september #286 Skrevet 4. september (endret) Stikar skrev (På 4.9.2026 den 9.34): Fant igjen videoen, hun hadde gått noe på frisørskolen, men da fullførte hun sikkert ikke. Sikkert ikke Endret 9. september av Annonym567
Måne Rampelyset Skrevet 11. september #287 Skrevet 11. september Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Fuel91 Skrevet 11. september #288 Skrevet 11. september abracadabra skrev (På 1.9.2026 den 17.54): Det handler ikke om hva jeg velger å tro. Jeg kjenner verken deg eller Gunn privat og kan derfor ikke vite hva som eventuelt har skjedd mellom dere. Du må gjerne stå for din opplevelse, men når du skriver at «Gunn støtter voldtekt og partnervold», presenterer du som nevnt før en svært alvorlig påstand om en navngitt person som ikke kan bevises. At du selv sier at du ikke forventer at andre skal tro deg, illustrerer egentlig poenget mitt. Det er nettopp slik alvorlig ryktespredning kan oppstå og det trodde jeg heller ikke var tillatt her? Jeg kjenner henne. Har hverken inntrykk, hørt eller blitt fortalt dette om henne. Hun er veldig snill. Veldig stygge påstander. 2
Shias Skrevet 13. september #289 Skrevet 13. september erbaremeg skrev (På 31.8.2026 den 17.13): Jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si i forhold til Gunn. På en måte kan jeg kjenne meg igjen i Nora og dustemamma(som tenåring selv). Men så er det noe med det store ordet MEN...Jeg har de siste dagene bare blitt mer og mer forvirret over hele poenget hennes. Mener hun Influenser eller infulenser? Ja, jeg forstår at dialekten og at den føles tung. Men det er en annen debatt. Hun prøver, prøver og prøver...feiler, feiler og feiler. Har overhodet ikke noe imot henne som person eller noe sånt, men det blir forvirrende når det tigges og trygler om likes og positive kommentarer. Det blir feil. Bygdedyret er vel det samme over hele landet, trodde jeg. Men hun kan ikke bare tro hun er like stor som de influenserne som er virkelig store. Hun har drevet siden pandemien (rett gjerne på meg her),men det sier sitt når det ikke har blitt flere følgere enn det hun har. Som sagt som person så har jeg ikke imot henne, ei kjenner jeg henne. Så om hun, (eller når hun ser dette...for hun er her inne og leser absolutt alt vi skriver), SÅ ØNSKER JEG HENNE BARE LYKKE TIL I DENNE PROSESSEN OM Å BLI VERDENSKJENT....Hun har jo hittil fått melding av sjølvaste Tobias Steen eller hva han nå heter( men ble ikke sponset til en dag på hunderfossen). Soorrfor alle som ikke er enige her......putekleint er vel et pent ord å bruke her. Og ja, vi modererer oss noe så ekstremt her...Det er det faktisk ingen tvil om🍂🍁 Ha en fin kveld alle sammen Enig i denne. Men syns også synd på dama, hun må ha mer selvinnsikt. Noen er bare ikke laget for det her. Jeg liker mer dem influenserene som tar ting natulig og litt på sparket. Har selv ett fadderbarn på TikTok som begynte å poste kun på gøy, uten å skulle prøve å bli kjent å for å ha en plsss å lagre videoene sine. Men på kort tid fikk hun en god del følgere. (Tror hun nærmer seg 20.000 nå). Så nå har hun faktisk begynt å gjør litt mer ut av det. Poster mer spesifikt av det folk etterspør av sminke og hauls. (Hun er 18). Det som jeg også syns er trist er at mange av Gunn sine følgere følger henne nok for underholdningen sin del, i negativ forstand. Selv har jeg valgt å ikke følge henne. 7
Stikar Skrevet 13. september #290 Skrevet 13. september Shias skrev (2 timer siden): Enig i denne. Men syns også synd på dama, hun må ha mer selvinnsikt. Noen er bare ikke laget for det her. Jeg liker mer dem influenserene som tar ting natulig og litt på sparket. Har selv ett fadderbarn på TikTok som begynte å poste kun på gøy, uten å skulle prøve å bli kjent å for å ha en plsss å lagre videoene sine. Men på kort tid fikk hun en god del følgere. (Tror hun nærmer seg 20.000 nå). Så nå har hun faktisk begynt å gjør litt mer ut av det. Poster mer spesifikt av det folk etterspør av sminke og hauls. (Hun er 18). Det som jeg også syns er trist er at mange av Gunn sine følgere følger henne nok for underholdningen sin del, i negativ forstand. Selv har jeg valgt å ikke følge henne. Jeg er helt enig med dere, hun er jo et mennekse man faktisk får sympati og litt vondt inni seg følelse av. Og jeg vet at det er mange som følger, som sender hjerter og fine kommentarer som ikke mener det. Men gjør det litt på gøy, pg det er trist å se at man ikke helt skjønner at man blir ledd av og gjort narr av. Men takker og bukker og er veldig fornøyd med egen innsats. Jeg syntes heller ikke det er greit å sende masse positiv feedback åsså gjør du det egentlig for å være slem, og ha noe å le av. Sånt liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg tenker også at Gunn er helt sikkert både snill og koselig, men at hun legger altfor stor vekt på å bli stor. Og det er leit å se at selvinnsikten ikke er helt der til å forstå at hun blir nok aldri en av de store. For det kreves vanvittig mye, og vi kan vel være enige om at det er mye som mangler her. Det hjelper liksom ikke at 10 -20 stk kommenterer å syntes at dustemamma er SÅ gøy. 5 5
erbaremeg Skrevet 19. september #291 Skrevet 19. september Shias skrev (På 13.9.2026 den 9.49): Enig i denne. Men syns også synd på dama, hun må ha mer selvinnsikt. Noen er bare ikke laget for det her. Jeg liker mer dem influenserene som tar ting natulig og litt på sparket. Har selv ett fadderbarn på TikTok som begynte å poste kun på gøy, uten å skulle prøve å bli kjent å for å ha en plsss å lagre videoene sine. Men på kort tid fikk hun en god del følgere. (Tror hun nærmer seg 20.000 nå). Så nå har hun faktisk begynt å gjør litt mer ut av det. Poster mer spesifikt av det folk etterspør av sminke og hauls. (Hun er 18). Det som jeg også syns er trist er at mange av Gunn sine følgere følger henne nok for underholdningen sin del, i negativ forstand. Selv har jeg valgt å ikke følge henne. Så gøy at ditt fadderbarn får det til. Og det er sånn mange begynner..at ikke poenget er å bli kjent, men plutselig skyter ting fart. Og da har hun det som skal til og som fenger følgere. Hurra for 28 åringen som får det til. Dette var gøy å høre. Når det gjelder gunn så har du nok rett i at følger er der for underholdning i negativ forstand, for hun mangle r det lille ekstra som gjør at hun får det til. Virker som at alt som blir lagt ut er planlagt til minste detalj, men det feiler desverre ofte. Jeg følger henne ikke lengre, for jeg får ikke noe inspirasjon (fredagstaco Og pizza klarer vi å lage uten detaljert oppskrift fra henne). Onsdagsdansen er heller ikke noe jeg synes blir gøy.Jeg blir litt flau på hennes vegne. Men jeg hater uansett ikke dama, hun mangler bare det viktigste. Og så kan en jo ikke sittenå tigge etter å bli sponset. Har heller aldri sett noen som er så mye på shopping på normal, europris og rusta som gunn. Hun er ufør, men shopper inet sett. Det er ikke vondt ment fra meg det heletatt dette her, men jeg synes det blir dumt og rart+ kleint. At ditt fadderbarn på 18 er på tiktok og sånn er jo bare kjempegøy. For jeg synes de som er så unge har mye å komme med. Så ønsker henne alt godt og end fler følgere. Det er jo en grunn til at så mange følger jenta, da har hun klart å fenge folk med det hun gjør. 🥰 6
Stikar Skrevet 19. september #292 Skrevet 19. september Og nå har hun vært stille av forskjellige grunner. Blandt annet at det skjer litt på privaten hun ikke kan dele. Hun har lært av de «store» ser jeg😅De har jo stadig ting på privaten de ikke kan dele😬 4 1
QuietEcho89 Skrevet 20. september #293 Skrevet 20. september Klein hele dama, prøver og være noe hun ikke er eller kommer til og bli og de videoene hun lager er så kleine at jeg kjenner jeg blir flau 8 1
Fiskeburger Skrevet 20. september #294 Skrevet 20. september Musikken hun bruker i reelsene.. Her om dagen var det noe med «jeg vil ligge», og for en tid tilbake var det en der frasen «klapsa til deg med flathanda» var brukt. Altså… Hæ?? Er det for å få oppmerksomhet, det er jo så teit. (Og ja, jeg vet det bare er å scrolle forbi, men man blir så satt ut og må bare se litt. Så sånn sett funker det jo for henne). 😅 2 2
Måne Rampelyset Skrevet 20. september #295 Skrevet 20. september Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Vintermåne Skrevet 20. september Forfatter #296 Skrevet 20. september Fiskeburger skrev (2 timer siden): Musikken hun bruker i reelsene.. Her om dagen var det noe med «jeg vil ligge», og for en tid tilbake var det en der frasen «klapsa til deg med flathanda» var brukt. Altså… Hæ?? Er det for å få oppmerksomhet, det er jo så teit. (Og ja, jeg vet det bare er å scrolle forbi, men man blir så satt ut og må bare se litt. Så sånn sett funker det jo for henne). 😅 Jaaaaa- og de samme til de dansene for dagene hun legger ut - samme sangene om pg om igjen ….. og der og er det en om «hva som har skjedd mellom dine lår - og køen inn og lukter som ferskvaredisken på Meny» eller noe i den duren 😳😳😳 1 2
Maskopi Skrevet 20. september #297 Skrevet 20. september Og den kroniske forsinkelsen mellom musikk og miming, er ikke så vanskelig å redigere lyden til å matche bildet 😅 6 1
Fiskeburger Skrevet 20. september #298 Skrevet 20. september Vintermåne skrev (27 minutter siden): Jaaaaa- og de samme til de dansene for dagene hun legger ut - samme sangene om pg om igjen ….. og der og er det en om «hva som har skjedd mellom dine lår - og køen inn og lukter som ferskvaredisken på Meny» eller noe i den duren 😳😳😳 Det blir bare så vulgært. Jeg forstår ikke hva hun prøver å oppnå…😳 2 2
Stikar Skrevet 20. september #299 Skrevet 20. september Maskopi skrev (51 minutter siden): Og den kroniske forsinkelsen mellom musikk og miming, er ikke så vanskelig å redigere lyden til å matche bildet 😅 Den er helt forferdelig, og når den kleine dansen kommer på toppen, ja så værsågod bli skamflau🫣 4 1
Tinkerbellee Skrevet 20. september #300 Skrevet 20. september Stikar skrev (13 minutter siden): Den er helt forferdelig, og når den kleine dansen kommer på toppen, ja så værsågod bli skamflau🫣 Fiskeburger skrev (52 minutter siden): Det blir bare så vulgært. Jeg forstår ikke hva hun prøver å oppnå…😳 SÅ IKKE SE PÅ DET DA, herregud 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå