Milo83 Skrevet 4. oktober #341 Skrevet 4. oktober Maskopi skrev (På 6.7.2026 den 9.41): Står i intervjuet i Avisa Valdres at hun har høreapparat, fibromyalgi og lavt stoffskifte. https://www.avisa-valdres.no/gunn-45-fra-vestringsbygda-har-30-000-folgere-pa-sosiale-medier-jeg-gir-ikke-oppmerksomhet-til-hatmeldinger/s/5-54-1194601 Er nok ikke bare det nei……høres ut som det er par ting til minst 3
Milo83 Skrevet 4. oktober #342 Skrevet 4. oktober Stikar skrev (På 30.6.2026 den 20.46): Vel, tror kansje ikke hun er helt der at hun tenker så langt. Stygg tanke fra meg kansje. Men tror kansje som sagt ikke at det tenkes så langt🙄 Enig der, hun er nok ikke helt der nei….virker ikke sånn🙈 2
Stikar Skrevet 4. oktober #343 Skrevet 4. oktober Milo83 skrev (2 timer siden): Enig der, hun er nok ikke helt der nei….virker ikke sånn🙈 Nei, det tror jeg er et langt stykke unna😬 1
Fiskeburger Skrevet 4. oktober #344 Skrevet 4. oktober Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun bruker den skjærende, barnslige stemmen… 7
Stikar Skrevet 4. oktober #345 Skrevet 4. oktober Fiskeburger skrev (1 time siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun bruker den skjærende, barnslige stemmen… Alt hun foretar seg er jo i en «barnslig» stil. Alt fra snakking, lipsync, danser og IKKE for å glemme Nora og dustemamma videoene😵💫😵💫 2 6
Annonym567 Skrevet 5. oktober #346 Skrevet 5. oktober Stikar skrev (10 timer siden): Alt hun foretar seg er jo i en «barnslig» stil. Alt fra snakking, lipsync, danser og IKKE for å glemme Nora og dustemamma videoene😵💫😵💫 Også kan hun jo virkelig ikke lypsync heller da🫠 1 3
Stikar Skrevet 5. oktober #347 Skrevet 5. oktober Annonym567 skrev (6 timer siden): Også kan hun jo virkelig ikke lypsync heller da🫠 Absolutt IKKE😵💫
Snuppiluppi84 Skrevet mandag kl. 15:58 #348 Skrevet mandag kl. 15:58 Nå har jeg sett veldig mange snapper av den vindusvaskeren og hun merker alltid med reklame, men har ikke sett en eneste snap med link til hvor man kan kjøpe den.
Stikar Skrevet mandag kl. 16:51 #349 Skrevet mandag kl. 16:51 Snuppiluppi84 skrev (51 minutter siden): Nå har jeg sett veldig mange snapper av den vindusvaskeren og hun merker alltid med reklame, men har ikke sett en eneste snap med link til hvor man kan kjøpe den. Det er nok for mye forlangt😅 1
Milo83 Skrevet mandag kl. 18:17 #350 Skrevet mandag kl. 18:17 QuietEcho89 skrev (På 1.9.2026 den 15.25): Altså den dama må ta seg ei bolle. Hvem er det hun tror hun er egentlig. Kan ikke legge opp nå som hun har «kommet så langt» Ehh nei. Hun har jo ikke kommet noe langt og kommer nok ikke lenger heller. Gud så kleint!! Ho har fått samarbeid nå så jeg med og reklamere for noe glitter greier man kan bruke på fest….herregud hun tar det hun får og prøver og promotere noe hun overhode aldrig kommer til å bruke selv🙈 samme med den løpevesten😂 3
Milo83 Skrevet mandag kl. 18:18 #351 Skrevet mandag kl. 18:18 Stikar skrev (1 time siden): Det er nok for mye forlangt😅 Så du ikke nå da det glitteret ho har fått samarbeid med og promotere🙈 hvis man skal på fest osv…ho kommer da aldrig til å bruke det der😂 tar det ho får og later som det er dritbra 1
Stikar Skrevet mandag kl. 18:24 #352 Skrevet mandag kl. 18:24 Milo83 skrev (4 minutter siden): Så du ikke nå da det glitteret ho har fått samarbeid med og promotere🙈 hvis man skal på fest osv…ho kommer da aldrig til å bruke det der😂 tar det ho får og later som det er dritbra Om jeg så, jeg lo så jeg grein😂😂 1
Snuppiluppi84 Skrevet mandag kl. 18:33 #353 Skrevet mandag kl. 18:33 Milo83 skrev (14 minutter siden): Så du ikke nå da det glitteret ho har fått samarbeid med og promotere🙈 hvis man skal på fest osv…ho kommer da aldrig til å bruke det der😂 tar det ho får og later som det er dritbra Når la hun det ut?
NiceOrNothing Skrevet mandag kl. 18:54 #354 Skrevet mandag kl. 18:54 Snuppiluppi84 skrev (2 timer siden): Nå har jeg sett veldig mange snapper av den vindusvaskeren og hun merker alltid med reklame, men har ikke sett en eneste snap med link til hvor man kan kjøpe den. Kanskje hun reklamerer helt gratis for noe hun har kjøpt selv ? 😆 2
Stikar Skrevet mandag kl. 20:05 #355 Skrevet mandag kl. 20:05 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Kanskje hun reklamerer helt gratis for noe hun har kjøpt selv ? 😆 Akuratt det hadde ikke forundra meg et spøtt😅😂
NiceOrNothing Skrevet mandag kl. 20:13 #356 Skrevet mandag kl. 20:13 Stikar skrev (6 minutter siden): Akuratt det hadde ikke forundra meg et spøtt😅😂 Blir jo nesten så man syns litt synd i henne . Jeg veksler mellom å tro at hun parodierer noen , eller forsøker å fremstille en spesiell karakter . 3 1
Stikar Skrevet mandag kl. 22:15 #357 Skrevet mandag kl. 22:15 NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Blir jo nesten så man syns litt synd i henne . Jeg veksler mellom å tro at hun parodierer noen , eller forsøker å fremstille en spesiell karakter . Jeg fortsår ikke hva hun egentlig driver med i det hele tatt. Men jeg har forstått såpass at vi snakker ikke om den skarpeste kniven i skuffen. Så det er vel kansje litt synd på henne🤷🏻♀️ 7 1
lllll Skrevet tirsdag kl. 07:30 #358 Skrevet tirsdag kl. 07:30 NiceOrNothing skrev (12 timer siden): Kanskje hun reklamerer helt gratis for noe hun har kjøpt selv ? 😆 Husker hun Glade Hjem eller hva hun kalte seg, drev med akkurat det der 😅 hun sol kopierte så og si alt Villa Paprika foretok seg 3 3
Stikar Skrevet tirsdag kl. 12:34 #359 Skrevet tirsdag kl. 12:34 Nå skal jeg skrive noe som strider i mot alt jeg står for. Jeg er ikke for å snakke ned andres utseende og vekt. Er vel kansje ikke helt det jeg skal heller. MEN jeg får helt mara av den hentesveisen😵💫😵💫😵💫 Har sett hun har noen videoer der hun har midtskill, og jeg må si det er 100 ganger mer kledelig. Og minst det doble finere😅 4 1 1
erbaremeg Skrevet onsdag kl. 06:20 #360 Skrevet onsdag kl. 06:20 Milo83 skrev (På 4.10.2026 den 18.26): Skjønner ikke at noen vil betale ho der for å reklamere for noe….tunga er ikke rett i munn og allt er bare flaut Tror hun hun får penger dersom følgere hennes handler via akkurat den linken hun legger ut. Dersom jeg f.eks kjøper via samm link an annen har lagt ut, ja da er de de andre som få noen krni inntekt. Dette er det jeg tror altså..ta det med en klype salt. Nå skal de sies at jeg aldri har handla fra linken hun legger ut, og kommer ikke til å gjøre det. Så skal hun visst lage innhold for silly Santa. Jaja.....den blir liker lit rar som andre videoer. Ser på at noe ber henne slytte å snakke med et type banyspråk. Hun er jo så "søt" når hun snak🤯🤮🤢😴 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå