Annonym567 Skrevet mandag kl. 09:13 #301 Skrevet mandag kl. 09:13 Fiskeburger skrev (16 timer siden): Det blir bare så vulgært. Jeg forstår ikke hva hun prøver å oppnå…😳 Jeg tror hun faktisk tror hun er noe kjempe stort, hun sammenligner seg selv tross alt med Isabelle raad😂 1 4
MiniMusa Skrevet mandag kl. 11:29 #302 Skrevet mandag kl. 11:29 Jeg syns den tråden her er veldig snill, jeg. Men hovedpoenget mitt er jo at ikke alle egner seg som influenser, og Gunn er en av de. Hun eier verken takt, tone eller humor. Hun har også helt feil motivasjon for det hun gjør. Det må være for gøy, ikke fordi hun er desp etter å bli kjendis. Sønnen min på 16 koM og viste meg kontoen hennes her om dagen, og jeg måtte love på det aller helligste å ikke begynne med tiktok 🤣 Lipsync bør hun lære seg eller kutte ut. Og kan noen fortelle meg om Nora er 3 eller 17? Hun trasser som en baby det ene øyeblikket, og stjeler alkohol det neste. Og Gud forby at seerne skal forstå poenget selv. Nei, det skal forklares ned til den minste detalj. Puteflaut er ordet, som nevnt tidligere i tråden 🙈 Og nå har jeg tatt meg sammen for å være snill, ikke mobbe og komme med konstruktiv kritikk som ikke går på intellekt eller utseende….🙈 4 10
Stikar Skrevet mandag kl. 12:22 #303 Skrevet mandag kl. 12:22 MiniMusa skrev (50 minutter siden): Jeg syns den tråden her er veldig snill, jeg. Men hovedpoenget mitt er jo at ikke alle egner seg som influenser, og Gunn er en av de. Hun eier verken takt, tone eller humor. Hun har også helt feil motivasjon for det hun gjør. Det må være for gøy, ikke fordi hun er desp etter å bli kjendis. Sønnen min på 16 koM og viste meg kontoen hennes her om dagen, og jeg måtte love på det aller helligste å ikke begynne med tiktok 🤣 Lipsync bør hun lære seg eller kutte ut. Og kan noen fortelle meg om Nora er 3 eller 17? Hun trasser som en baby det ene øyeblikket, og stjeler alkohol det neste. Og Gud forby at seerne skal forstå poenget selv. Nei, det skal forklares ned til den minste detalj. Puteflaut er ordet, som nevnt tidligere i tråden 🙈 Og nå har jeg tatt meg sammen for å være snill, ikke mobbe og komme med konstruktiv kritikk som ikke går på intellekt eller utseende….🙈 DETTE👆👏Jeg er helt enig i alt du skriver, min 19 åring, 22 og 27 åringer mener akuratt det samme som din 16 åring😅 3 1
QuietEcho89 Skrevet mandag kl. 13:05 #304 Skrevet mandag kl. 13:05 MiniMusa skrev (1 time siden): Jeg syns den tråden her er veldig snill, jeg. Men hovedpoenget mitt er jo at ikke alle egner seg som influenser, og Gunn er en av de. Hun eier verken takt, tone eller humor. Hun har også helt feil motivasjon for det hun gjør. Det må være for gøy, ikke fordi hun er desp etter å bli kjendis. Sønnen min på 16 koM og viste meg kontoen hennes her om dagen, og jeg måtte love på det aller helligste å ikke begynne med tiktok 🤣 Lipsync bør hun lære seg eller kutte ut. Og kan noen fortelle meg om Nora er 3 eller 17? Hun trasser som en baby det ene øyeblikket, og stjeler alkohol det neste. Og Gud forby at seerne skal forstå poenget selv. Nei, det skal forklares ned til den minste detalj. Puteflaut er ordet, som nevnt tidligere i tråden 🙈 Og nå har jeg tatt meg sammen for å være snill, ikke mobbe og komme med konstruktiv kritikk som ikke går på intellekt eller utseende….🙈 Amen!!! 1 1
Annonym567 Skrevet mandag kl. 14:09 #305 Skrevet mandag kl. 14:09 Hun la joint her i dag tidlig at hun kom til og ta en pause fra sosiale medier og at hun ikke visste når hun kom tilbake på grunn av noe som har skjedd på privaten, det tok 10 minutter før hun la ut klesvasken 1
Annonym567 Skrevet mandag kl. 14:10 #306 Skrevet mandag kl. 14:10 Må rette min egen skrivefeil😅 skulle ikke så joint skulle stå ut😅 autokorrektur😂
Vintermåne Skrevet mandag kl. 17:42 Forfatter #307 Skrevet mandag kl. 17:42 Annonym567 skrev (3 timer siden): Hun la joint her i dag tidlig at hun kom til og ta en pause fra sosiale medier og at hun ikke visste når hun kom tilbake på grunn av noe som har skjedd på privaten, det tok 10 minutter før hun la ut klesvasken La hun ut at hun skulle ta ei pause? Har hun sletta det? Ser ikke det jeg … 1
Annonym567 Skrevet mandag kl. 17:49 #308 Skrevet mandag kl. 17:49 Vintermåne skrev (6 minutter siden): La hun ut at hun skulle ta ei pause? Har hun sletta det? Ser ikke det jeg … Er ute på tiktok tror jeg, hvis hun ikke har sletta den, hun la ut at hun tok seg en pause til ubestemt tid og at hun skulle komme tilbake sterkere
Tradegy Skrevet mandag kl. 17:49 #309 Skrevet mandag kl. 17:49 Tipper hun er tilbake om noen timer 1 1
Annonym567 Skrevet mandag kl. 18:04 #310 Skrevet mandag kl. 18:04 Tradegy skrev (14 minutter siden): Tipper hun er tilbake om noen timer Tok 10 minutter😂 3 3
Stripenmin Skrevet i går, 13:14 #311 Skrevet i går, 13:14 Annonym567 skrev (På 21.9.2026 den 11.13): Jeg tror hun faktisk tror hun er noe kjempe stort, hun sammenligner seg selv tross alt med Isabelle raad😂 Det har hun no fra venninnen sin (hannemonica). De begge mener du skal bli større en Isabel raad
MzMe Skrevet i går, 20:49 #312 Skrevet i går, 20:49 Annonym567 skrev (På 21.9.2026 den 19.49): Er ute på tiktok tror jeg, hvis hun ikke har sletta den, hun la ut at hun tok seg en pause til ubestemt tid og at hun skulle komme tilbake sterkere Det ligger der fortsatt…
erbaremeg Skrevet i går, 21:17 #313 Skrevet i går, 21:17 (endret) MzMe skrev (38 minutter siden): Det ligger der fortsatt… Hmmm ubestemt tid? Jaja, hun har jo posta på snap og alle sine "store" kanaler flere ganger etter den såkalte pausen. Eller...hun har jo ikke tatt pause i det heletatt...men må jo gjøre som de store infulensere (merk influensere). Lage spenning uten at en dritt skjer. Men ser jo at noen blodfans tryglet henne om å bli fordi de både digger og elsket henne fordi hun er så ekte og folkelig. Jeg hater ikke dama. Men hun mangler det aller meste for å tjene på dette. Og jeg misliker henne fortsatt ikke, men hun dukker jo opp absolutt over alt for tida. Hun venter vel på en vixen invitasjon... og en pris i tillegg...siden hun et sååååå populær blant de få følgere hun har. For det er jo samme følgere på alle kanalene hennes. Hun skal ha for pågangsmotet sitt, men ellers et det ikke mye å se på. Men som sagt. Jeg hater henne ikke og tror ikke andre hater henne heller . Folk her er veldig /ekstremt snille mot henne i forhold til de virkelig store. That's all Endret i går, 21:29 av erbaremeg 3
Måne Rampelyset Skrevet 23 timer siden #314 Skrevet 23 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Perle Skrevet 22 timer siden #315 Skrevet 22 timer siden (endret) Vi kjenner vel alle en "Gunn"... 🤪🫠 Det går ikke orientere mennesker av denne sorten. Man får nesten bare be og håpe at resten av familen er like "begrenset" og derfor ikke selv innser hvor ille dette oppfattes utad. Endret 15 timer siden av Perle 6
Stikar Skrevet 15 timer siden #316 Skrevet 15 timer siden Perle skrev (7 timer siden): Vi kjenner vel alle en "Gunn"... 🤪🫠 Det går ikke orientere mennesker av denne sorten. Man får nesten bare be og håpe at resten av familen er like "begrenset" og derfor ikke selv innser hvor ille dette oppfattes utad. Perle skrev (7 timer siden): Vi kjenner vel alle en "Gunn"... 🤪🫠 Det går ikke orientere mennesker av denne sorten. Man får nesten bare be og håpe at resten av familen er like "begrenset" og derfor ikke selv innser hvor ille dette oppfattes utad. Tror du har rett i dine håp😅🫣
erbaremeg Skrevet 9 timer siden #318 Skrevet 9 timer siden FrøkenFarao skrev (21 minutter siden): Men…inFULENSER?? 🫣 Konsekvent INFULENSER...... 6
Fiskeburger Skrevet 1 time siden #319 Skrevet 1 time siden Jeg lurer på om Gunn vet betydningen av det hun sitter og lipsyncer til….😳 1
Vintermåne Skrevet 46 minutter siden Forfatter #320 Skrevet 46 minutter siden Fiskeburger skrev (1 time siden): Jeg lurer på om Gunn vet betydningen av det hun sitter og lipsyncer til….😳 «Lipsyncer»
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå