Gå til innhold

Gunn Heggelund (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg merker at nå er jeg mektig lei, kanskje det er på tide at omverdenen får vite hvem Gunn heggelund er. Nå har jeg fortalt min historie med Gunn, og Kristin har gjort det. Hvorfor skal vi da fortsatt høre på den dama som sier «jeg kjenner ikke henne personlig» intensjonenen min var aldri og spre rykter men og opplyse folk om hva slags menneske hun er og hva hun har påført meg, når det kommer en til og sier hun har mottatt trusler av Gunn eller en som står henne nær. Jeg synes rett og slett at det er en ufyselig oppførsel og forvare sånne handlinger rett og slett skikkelig ekkelt. Greit man ikke kan besvise det, men hvor mange saker i Norge kan ikke besvis og blir henlagt, trodde alle var litt irritere på det systemet, så hvorfor drar vi det inn i hverdagen? 

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
abracadabra skrev (1 minutt siden):

Kleint? 😆 Jeg trenger jo ikke bevise at det ikke har skjedd, for jeg har aldri påstått det. Jeg sier at vi ikke vet. «Det høres ut som noe hun kunne gjort» er en antakelse, ikke dokumentasjon. Å ikke dømme noen for en alvorlig handling uten grunnlag er ikke det samme som å forsvare handlingen. Husk at damen diskuteres under fullt navn her og hun har familie. Barn i tenårene som kan lese det dere skriver her. Hadde dere ønsket det for deres familie/barn? Det er ikke på et nettforum man tar opp en slik konflikt, for det BLIR ryktespredning uansett hvordan dere snur og vender det

Fordi hun tar ikke opp sånne ting på sosiale medier? Det er sånn denne tråden starta var fordi folk var irriterte på han hun halset dette for mobbing og trakassering. Det du gjør er faktisk og forsvare og det er bare kleint når du ikke engang kjenner hun. 

Skrevet
Annonym567 skrev (3 minutter siden):

Fordi hun tar ikke opp sånne ting på sosiale medier? Det er sånn denne tråden starta var fordi folk var irriterte på han hun halset dette for mobbing og trakassering. Det du gjør er faktisk og forsvare og det er bare kleint når du ikke engang kjenner hun. 

Det kan ikke uten videre sammenlignes. Så vidt jeg har sett omtaler ikke Gunn disse personene med fullt navn eller på en måte som gjør at jeg vet hvem de er, mens denne tråden handler om en navngitt person. Ser du virkelig ikke forskjellen? Og jeg trenger ikke kjenne Gunn privat for å reagere på det som faktisk skrives om henne her. Jeg forsvarer ikke alt Gunn gjør. Jeg reagerer på måten enkelte omtaler henne og på at udokumenterte påstander presenteres som fakta

• Nyttig 1
Skrevet

Og jeg er mektig lei av at det jeg faktisk skriver blir tillagt en helt annen mening. Jeg har aldri sagt at det dere forteller ikke kan være sant og jeg har heller aldri forsvart trusler eller trakassering. Hvor mange ganger må jeg si det? Jeg sier at vi andre ikke har grunnlag for å vite hva som faktisk har skjedd.

At to anonyme forumbrukere forteller om egne erfaringer gir ikke resten av oss grunnlag for å konkludere med «hva slags menneske» en navngitt person er. Snu gjerne situasjonen: Hvordan hadde dere selv opplevd det dersom anonyme mennesker på nettet hevdet å kjenne dere og fremsatte alvorlige påstander om hva dere hadde sagt eller gjort, uten at andre kunne etterprøve dem? Ville dere virkelig ment at alle bare skulle ta det for god fisk og sluke det rått?

Det er fullt mulig å ta noens opplevelse på alvor uten å slå fast at deres versjon er sannheten. Forskjellen mellom å fortelle om sin egen opplevelse og å presentere alvorlige beskyldninger som sannheter om et annet menneske er ganske vesentlig. Der tror jeg rett og slett vi får være uenige..

• Nyttig 2
Skrevet
abracadabra skrev (18 minutter siden):

Og jeg er mektig lei av at det jeg faktisk skriver blir tillagt en helt annen mening. Jeg har aldri sagt at det dere forteller ikke kan være sant og jeg har heller aldri forsvart trusler eller trakassering. Hvor mange ganger må jeg si det? Jeg sier at vi andre ikke har grunnlag for å vite hva som faktisk har skjedd.

At to anonyme forumbrukere forteller om egne erfaringer gir ikke resten av oss grunnlag for å konkludere med «hva slags menneske» en navngitt person er. Snu gjerne situasjonen: Hvordan hadde dere selv opplevd det dersom anonyme mennesker på nettet hevdet å kjenne dere og fremsatte alvorlige påstander om hva dere hadde sagt eller gjort, uten at andre kunne etterprøve dem? Ville dere virkelig ment at alle bare skulle ta det for god fisk og sluke det rått?

Det er fullt mulig å ta noens opplevelse på alvor uten å slå fast at deres versjon er sannheten. Forskjellen mellom å fortelle om sin egen opplevelse og å presentere alvorlige beskyldninger som sannheter om et annet menneske er ganske vesentlig. Der tror jeg rett og slett vi får være uenige..

Greit og være uenige men jeg kommer alltid til og stå for det jeg står for fordi jeg vet hva jeg opplevde og det er ikke noe noen burde oppleve

Skrevet
abracadabra skrev (1 time siden):

Dette er så alvorlige beskyldninger at jeg håper denne Gunn tar det videre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sologmåne1 skrev (4 minutter siden):

Nå kjenner ikke jeg Gunn privat. Og jeg gjør meg heller ikke opp noen mening om dette stemmer eller ikke. Men du sier håper Gunn tar det videre? Hva om det stemmer da? Skal hun da ta det videre, for ting hun selv har stelt i stand? Jeg bare lurer av rein nysgjerrighet. 

• Liker 2
Skrevet
Annonym567 skrev (1 time siden):

Kanskje hun forteller hva hun opplevde?

Påfallende at hun har ryktet om flere. Det at du påstår at denne Gunn støtter voldtekt og voldsmenn vil jeg gjerne du dokumeterer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Stikar skrev (1 minutt siden):

Nå kjenner ikke jeg Gunn privat. Og jeg gjør meg heller ikke opp noen mening om dette stemmer eller ikke. Men du sier håper Gunn tar det videre? Hva om det stemmer da? Skal hun da ta det videre, for ting hun selv har stelt i stand? Jeg bare lurer av rein nysgjerrighet. 

Det å sette ut slike beskyldninger på ett så stort forum med fullt navn på denne Gunn  sier litt. Andmeld denne Gunn dersom dette stemmer. 

• Liker 2
Skrevet
Annonym567 skrev (2 timer siden):

Kleint! At du skriver at du selvfølgelig ikke støter sånne handlinger men alikevell forsvarer det, nei hun kan ikke bevise at det har blitt skrevet, men kan du bevise at det ikke har blitt skrevet, for utifra det du sier hører det nesten sånn ut. Og når du ikke kjenner Gunn personlig kan du heller ikke uttale deg om hva slags person hun er. Jeg kjenner hun og vet hva slags person hun er, og utifra den Kristin skriver så synes jeg det hører ut som noe Gunn kunne gjort. Skikkelig skamfullt og forsvare mennesker som driver med trussel, støtter så ekle og uforskammede ting som hun gjør. Fysj!

Hvor forsvarer hun det? Hun skriver at det er udokmentert, ikke at hun forsvarer det? 

• Nyttig 2
Skrevet
Annonym567 skrev (1 time siden):

Kritikken mot Gunn kom lenge før hun begynte å legge ut om å føle seg mobbet, og før folk her inne kommer med opplysninger om at hun er rasist osv. 

• Nyttig 1
Skrevet
Sologmåne1 skrev (12 minutter siden):

Det å sette ut slike beskyldninger på ett så stort forum med fullt navn på denne Gunn  sier litt. Andmeld denne Gunn dersom dette stemmer. 

Det kan jo for alt vi vet være gjort. 

Skrevet
Stikar skrev (1 minutt siden):

Det kan jo for alt vi vet være gjort. 

Da burde jo det være opplyst fra disse to som setter ut disse beskyldningene og dokumentere det her hvor de ytrer seg.

• Nyttig 1
Skrevet
Annonym567 skrev (2 timer siden):

Greit og være uenige men jeg kommer alltid til og stå for det jeg står for fordi jeg vet hva jeg opplevde og det er ikke noe noen burde oppleve

Det bestrider jeg heller ikke. Du vet hva du selv opplevde, mens vi andre bare vet hva du forteller oss. Det er egentlig hele forskjellen og der kan vi fint sette punktum

Skrevet
Sologmåne1 skrev (1 time siden):

Enig. Hvis påstandene er falske, er dette ekstremt alvorlig for den som blir rammet og da håper jeg også hun tar det videre. Det er nettopp derfor man bør være svært varsom med å fremsette så alvorlige beskyldninger om en navngitt person som fakta når andre ikke kan etterprøve dem. Det kan faktisk ødelegge et menneske totalt

• Nyttig 1
Skrevet
abracadabra skrev (6 minutter siden):

Enig. Hvis påstandene er falske, er dette ekstremt alvorlig for den som blir rammet og da håper jeg også hun tar det videre. Det er nettopp derfor man bør være svært varsom med å fremsette så alvorlige beskyldninger om en navngitt person som fakta når andre ikke kan etterprøve dem. Det kan faktisk ødelegge et menneske totalt

Det er jeg helt enig i. Er det falske beskyldninger så er det ikke under noen omstendigheter greit.  Er det derimot sant så er er ikke det under noen omstendigheter greit heller. 

• Liker 1
Skrevet
Stikar skrev (9 minutter siden):

Det er jeg helt enig i. Er det falske beskyldninger så er det ikke under noen omstendigheter greit.  Er det derimot sant så er er ikke det under noen omstendigheter greit heller. 

Der er vi enig.

Skrevet
abracadabra skrev (35 minutter siden):

Jeg ble ødelagt totalt bare så det er sagt.

Skrevet
Sologmåne1 skrev (1 time siden):

Da burde jo det være opplyst fra disse to som setter ut disse beskyldningene og dokumentere det her hvor de ytrer seg.

Men Fortell meg hvorfor jeg skulle vist disse dokumentene til deg? Hvis anmeldelsen allerede er gjort, hvorfor skulle jeg da ha lagt ut dokumentasjon på denne plattformen?

Skrevet
Annonym567 skrev (28 minutter siden):

Men Fortell meg hvorfor jeg skulle vist disse dokumentene til deg? Hvis anmeldelsen allerede er gjort, hvorfor skulle jeg da ha lagt ut dokumentasjon på denne plattformen?

Det får være helt opp til deg. Men å legge ut slike farlige beskyldninger uten dokumentasjon ute på ett slikt forum som KG med fullt navn på jenta, det setter du ikke spørsmålstegn ved. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...