*Emma* Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 3. mai 2006 IdaH - ja det får bare bli sånn. Som du sier - dette er jo litt special Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Siri_snuppa: her er bilder av noen av de kjolene jeg syns var ganske ålreite. (Har prøvd å luke ut de som var veldig trange og de som var stroppeløse bla.) Denne er lik den grønne jeg har bud inne på.... Kuul, men kanskje ikke sånn du liker i toppen?? Denne var jo søt. Og kanskje sånn du liker i "toppen"... Den grønne m halterneck top... Vet ikke helt hva jeg synes m denne.... Vet ikke helt med skjørtet men toppen var kuul. Fin farge! Endret 4. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Siri_snuppa: hvis du ikke liker noen er det bare å si det altså!! No hard feelings Også så jeg det var feil i passordet i mailen jeg sendte deg. De to midterste bokstavene skal selvfølgelig bytte plass Endret 4. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_snuppa Skrevet 4. mai 2006 #204 Del Skrevet 4. mai 2006 Endelig! Jeg har jo fulgt med i denne dagboken din leeeenge jeg. På tide at jeg kom med en kommentar.. Også syns jeg de der "klikkbare smilene" er så gøye. Jeg gleder meg så suuupermasse til 9.mars! Tenker på det hver dag, og har nesten skrevet tale i hodet allerede... (Jeg vet at Brudgom ikke er very fond of taler og formell shit, men jeg må få si bare noen FÅ velvalgte ord da..) Angående kjolene. Nå fikk jeg endelig sett alle bildene! Skjønner godt at man kan bli hekta på e-bay. Jeg syns den grønne var den fineste. Den som passer meg best hvertfall. Halterneck er veldig fint på andre, men hvis JEG har på det, ser jeg ut som tvillingsøstra til Hulk Hogan. Og det er ikke positivt sett. Lurer på om du fikk den der fine kjolen?! Uansett - du vil høre mer fra meg på denne supre siden din! Adios så lenge. P.S Fikk jeg det til tro...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_snuppa Skrevet 4. mai 2006 #205 Del Skrevet 4. mai 2006 Oj, det ble LITT feil. men det må man regne med. I`m in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Veldig flink jente :klemme: Så moro å få dratt deg på nett Jeg får vite i kvelde tror jeg - om jeg får den grønne kjolen. Det er ikke bestilt noe str så hvis du vil ha den kan du få den Jeg ringer deg om jeg får den. Så kan du eventuelt måle deg. Må ha mål over puppa, magen og hoftene og fra skulder til gulv....(dvs hvor lang den skal være basically. Husk at du skal ha hæler på kanskje du du bør kanskje legge på 2-3 cm ) Endret 4. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 4. mai 2006 Og ellers.....tale jeg kommer til å hylgrine.... Du er snill altså Nå sjekket jeg ebay og det er 12 timer til auksjonen slutter - dvs at jeg får vite i natt - så da skal jeg ringe deg i morgen tidlig om jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Siri_snuppa: Da ble det kjoler på oss begge Gleder meg og hper de blir fine. Og at vi får anledninger å bruke dem i Du kan ihvertfall ha din i mitt bryllupp - da fr folk ha på seg hva de vil. Og du kan jo være litt finere enn de andre (hvis de ikke også går all the way) for du er jo forlover HER er din igjen. Prisen blir rett under 400kr!! HER er min Min ble 470kr!! Det blir 8 lange uker å vente. Men det kan jo hende det tar kortere tid. (Det står 5-8 uker - WOOHOO. Endret 5. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Titttei og heia for 17 mai (Skulle være et norsk flagg kanskje....) Slenger inn noen 17 mai bilder jeg Snuppa sleiker krem av slikkepotten.... Pyntet og klar.... Meg,sambo og Erlend (6.5 år) Ferdig i sitt aller første 17mai tog Tulipaner I Tulipaner II Endret 17. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. mai 2006 #210 Del Skrevet 18. mai 2006 Så nydelig Emma! ...og så voksen Erlend har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Takk takk Ja de vokser til. Kan ikke tro at jeg snart har et barn som er ferdig i 1 klasse!! Også må jeg legge inn et lite sukk over at Aleksander vant Idol! Selvom Erlend kommer til å bli veldig happy i morgen tidlig når jeg forteller han det! Han heieet nemlig på Aleks ! Endret 25. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 25. mai 2006 Ingen nyheter her i gården. Har snakket litt m han som var sjefen min da jeg jobbet i USA. Sist vi var der fikk han oss gratis inn i parkene flere dager (noe som gjorde at vi sparte 100vis av $). Han visste ikke om han kunne gjøre det nå. Mulig at han kunne skaffe oss billetter for 40$ - han skulle sjekke. Det dumme (som gjør at vi kanskje ikke får) er at det er spring break når vi er der borte.....og da er det poppis å være der sånn at de ansatte ikke får bruke rabattene sine som vanlig... Yeah yeah for vente å se. Hadde nesten bestemt meg for hotell også men hvis han ikke kan hjelpe oss m billetter må vi ta et billigere ett Ja ja..details. Nå er det bare 1.5 mnd igjen til vi får bekreftet datoen og jeg får en bryllups planlegger som skal hjelpe til med alt mulig Gleder meg til å få gjort tingene litt mere konkret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 26. mai 2006 #213 Del Skrevet 26. mai 2006 Så spennende med bryllupsplanlegger!! Da får du gjøre det skikkelig på "the American way". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) He he ja....egentlig syns jeg hele bryllupsplanlegger greier er tåpelig og får sånn dårlig amerikansk "romatisk komedie" i tankene....men jeg ser behovet når jeg er her hjemme og bryllupet er der borte... Litt kjipt for meg å ringe rundt til prester/dommere, frisørsalonger, restauranter etc etc.....mye bedre at bryllupsplanleggern gjør alt sånt også får jeg bare en liste over muligheter etc... Gleder meg Endret 26. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #215 Del Skrevet 26. mai 2006 Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! Noe nytt? Kor får du tak i de kjempe-fine billige kjolane!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hei Veslo.... koselig å høre fra deg! Tenk at det snart er din tur. Husker jeg la merke til nicket ditt da jeg registrerte meg for 2 år siden og tenkte at oi hun starter tidlig....det e jo evigheter til 2006....og nå er det 3 uker igjen Ingen nye bryllupsplaner her.....men 13 juli får vi bekreftet datoen og DA starter den virkelige planleggingen. De skreddersydde selskapskjolene er kjøpt på Ebay. De hadde utallige kjoler og modeller å velge mellom. Vet ikke hvor bra de er enda da for vi må vente 6 uker til på dem - men til 400 kr er det ikke krise om de ikke er såååååå supre liksom. HER er link til den butikken på Ebay forresten Endret 26. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #217 Del Skrevet 27. mai 2006 Takk søta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #218 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Woohoo....en ting til gjort! Nå har jeg booket DisneyHotell for de 5 første nettene våre i Florida Vi skal bo på Disneys Port Orleans French Quarters. Budsjettet ser ut til å sprekke allerede...tror det må oppjusteres litt HER er link til hotellet med bilder. Endret 28. mai 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. mai 2006 #219 Del Skrevet 28. mai 2006 Ser veldig flott ut. Har vært i New Orleans og regner med at parkversjonen er nesten enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. mai 2006 #220 Del Skrevet 28. mai 2006 Det ser kjempe flott ut Emma. Jeg må nesten le litt av hvor politisk korrekt bildene er. Det er en jevn fordeling av hvite, svarte og hispanic på alle bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå