Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mart'n: ja jeg har vært på konsultasjon. Har time om ca 1 mnd. Jeg skal opereres på Fornebuklinikken. På Snarøya utenfor Oslo. (Har allerede vært der for noe annet og var veldig fornøyd med både behandlingen, personalet og arret så langt.)

Jeg hadde egentlig time hos to kirurger men valgte å avlyse timen på det andre stedet fordi jeg fikk så god følelse ang Fornubu. Har forløpig ikke angret og bare gleder meg til operasjonsdagen kommer!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...skjønner. Det er viktig man har en lege man føler seg bra sammen med.

Jeg har også tatt den type operasjon skjønner du...det er derfor jeg lurte ;)

Jeg var nemlig veldig fornøyd med min lege!

Kjenner igjen følelsen du har :klem:

lykke til!!

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mart'n - koselig at du ville hjelpe! Er det lenge siden du ble operert? Hvor gjorde du det??

3 ting å juble for i dag.....

* Mamma og pappa hadde lyst på sydentur med alle sammen (les: dem, broren min + dama, meg, sambo og barna våre) men vi er jo blakke pga USA og bryllup neste år......men pga arv og sånt skal de betale for oss!!! Jippi! 25 juni reiser vi alle sammen 1 uke tilbake til Chania på Kreta. Gleder oss veldig.

* Mormor har sagt hun vil betale for brudekjolen min!!!! Woohoo!! Men som mamma sa.....vet ikke om hun vet hva sånne kjoler koster så du skal kanskje ikke regne med at du får alt om den koster over 10.000 liksom....fair enough...alt hjelper!

* Og sist men absolutt ikke minst kan jeg flytte min aller beste venninde fra 99% lista til JA lista over gjester!! JIPPI! I utgangspunktet trodde jeg ikke hun skulle være med - men plutselig kom ting på gli og nå kommer hun!! Jeg er så glad!!

Siri...registrer deg da...så vi kan skravle lit :klem:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mart'n - koselig at du ville hjelpe! Er det lenge siden du ble operert? Hvor gjorde du det??

Bare hyggelig det :klem:

Det er vel faktisk allerede 2 år siden vel :klø:

Jeg ble operert på colosseum klinikken. Jeg er veldig fornøyd med min lege, og synes jeg har fått god oppfølging. Det ene arret mitt måtte åpnes og sys igjen etter et år for det så ikke så pent ut som det andre, skjønner du.

Jeg har tatt akkurat passe til min kropp, og er kjempe fornøyd!!

Etter operasjonen gjør det nok vondt i en ukes tid. Kjennes ut som man har tatt 1000 push ups fordi musklene på brystet er så såre :ler: + At puppene ser ikke fine ut med en gang du kan ta av bandasjen.Jeg ble skikkelig skuffa husker jeg "skal de være sånn??" :ler: Men de blir fine etterhvert som huden får strukket seg ordentlig ;)

Er det noe du lurer på så er det bare å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at ting ordner seg da vennen! :klem: Og at dere får ferietur også! Akkurat det ser litt dårlig ut for oss i år altså. Så jeg er litt misunnelig.

Gleder meg til å se deg på torsdag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla.

Tenkte at jeg fikk begynne å lese litt her også. Jeg skal også gifte meg i USA,, i new york.

Moro at flere velger å gifte seg over dammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei IdaH - ja det blir spennende, og annerledes enn her hjemme :) Det er jo kort tid til du skal da.....så moro. Jeg må vente lenge men tiden flyr vel....

Også fniser jeg litt av Veslo og Mart'n ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj...jeg gledet meg sååååå til åreise til Fredrikstad å prøve brudekjoler i morgen....endelig et sted som har Maggie Sottero kjoler........

Men så er sønnen min bedt i 2 bursdager så det blir rett å slett ikke tid.

Prøver igjen neste lørdag! Mamma skal være med også skal vi spise lunsj og sånn. Tror det blir koselig :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir koselig å prøve kjoler kan jeg tenke meg.

¨Fikk min spesialsydd når jeg var i tyrkia jeg da. Etter en kobi av maggie soettro..

husker ikke navnet nå i øyeblikket.. men det er den som har 3 tynne stropper. (på hver skulder altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjoleprøvingen ble desverre utsatt til neste lørdag....buhu.....sønnen min ble bedt i 2 bursdager i går så vi rakk rett slett ikke. Kunne dratt men da hadde jeg hatt skikkelig tidspress og jeg hadde ikke lyst til å stresse.....så nå gleder jeg meg til neste lørdag isteden!!!

IdaH - den heter kanskje Moulin Rouge?! Det var den aller første MS kjolen jeg falt for (for sikert 2 år siden...da jeg tittet sammen m ei venninde som skulle gifte seg..... ) Men siden dengang har jeg byttet mening mange ganger....thihi....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant den nå - den var kjempe fin IdaH. Tror faktisk ikke jeg har sett den før engang jeg.....

Er litt rart å snakke med deg for jeg innbiller meg at jeg kjenner deg ;) Kjenner nemlig ei som heter Ida Helene......

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke meg det da. Heter ikke Helene. (H`en står for noe annet).

Ja er den ikke fin..

skal se om jeg kan lete opp min kjole jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin IdaH :)

Gleder meg til lørdag når jeg skal få prøve MS kjole...woohoo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...