Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

He he he ja dette går strålende vettu ;)

Må "sitte" i senga i noen dager til men s er jeg fit for fight... :danse:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

billettene pleier å være klare for bestiilling 11 mnd i forveien,, men det er ikke alltid de greier å si prisen på det tidspunktet

,men tar du kontakt med et byrå holder de ofte billettene for deg. (de billigste).til prisen er klar.

vi må ut med 9004 kr for tur til new york og retur fra washinton.. flyr da air france til og klm tilbake (for begge to)

foreldrene mine + forlover betaler ca 3700 kr hver for tur/retur new york

så prisene er jo ikke så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaH - ja 11 mnd før var det jeg fikk vite men på Icelandair er allerede det meste utsolgt....dåner i vinkel...vi hadde jo tenkt å fly med dem....

Skal ringe ei jeg kjenner i reisebyrå og be henne sjekke diverse for meg.

Fikk et anslag for en tid tilbake på rundt 6000pr pers m KLM bla men hos Icelandair er det mye mindre...derfor vil vi gjerne fly med dem...

NY er nok endel billigere enn Orlando ja. For det går vel massevis av direktefly også dit.....heldiggris ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail er avsendt til reisebyrået og hun skulle sjekke alle muligheter. Kanskje vi får det billigere også sa hun fordi vi er så mange at vi går som en gruppe :hoppe:

Ellers...SIRI registrer deg da!! Hver gang jeg snakker med deg vet du jo mye mere enn jeg tror også forteller jeg deg alt to ganger..... Håper dere har det moro i kveld :danse:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra reisebyrået i dag...woohoo...vi kan gi dere dette gode tilbudet...ææææææ... jeg fant samme reisen 1000kr billigere pr pers på nett selv. Eneste som hadde vært bra m reisebyrå hadde vært at jeg var sikker på at alle hadde kommet på samme fly OG at vi ikke måtte betale før 1 mnd før avirese....men 100kr pr pers er mye penger å spare på å betale nå! Så jeg tror vi bare kjører på og booker selv....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mail fra reisebyrået i dag...woohoo...vi kan gi dere dette gode tilbudet...ææææææ... jeg fant samme reisen 1000kr billigere pr pers på nett selv. Eneste som hadde vært bra m reisebyrå hadde vært at jeg var sikker på at alle hadde kommet på samme fly OG at vi ikke måtte betale før 1 mnd før avirese....men 100kr pr pers er mye penger å spare på å betale nå! Så jeg tror vi bare kjører på og booker selv....

Bare sørg for at alle bookes inn nå, så går det nok greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare book selv. Å si i fra til dem andre reisene hva dere reiser med slik at de booker på samme fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det bir til at vi booker selv. Må bare snakke med rektor på skolen til lillegutt først for han må bes fri 2 uker utenom skoleferien.

Ellers var jeg i Fredrikstad og hentet kvittering på betalt depositum for kjolen på lørdag. Siden mormor ble med (som skal betale den) måtte jeg jo prøve dne igjen så hun fikk se. Og det var veldig koselig. Hun syns den var helt nydelig og var veldig begeistret :hjerte:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok nydelig i kjolen.

Alltid hyggelig å få bekreftet at det du har valgt er riktig (selv om du vet at kjolen er verdens fineste fra før! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart flybillett booking og etter å ha snakket m ei venninde i går er jeg veldig usikker.

Hun lurte på hvorfor vi ikke sendte barna med foreldrene våre hjem sånn at vi fikk 1 uke alene (som bryllups reise). Jeg sa at det ville vi ikke.....vi skal jo på ferie og jeg syns det er skummelt at de skal fly så langt uten meg....

....men jo mere jeg tenker på det jo mere får jeg litt lyst...så deilig det hadde vært da men 1 uke helt alene.....

Hmmmmm dilemma.....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsy - takk og ja det er litt ålreit ja. Mormor er sånn som ikke har problemer m å si om hun ikke liker noe så det var jo litt koselig.

Veslo - ja deilig å ha den i orden...selvom det er lenge til dagen....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 uke uten barna på bryllupsreise høres jo herlig ut da.. Litt mer tid til å bare være nygifte. Tror jeg ville slått til hvis besteforeldrene synes det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke uten barna på bryllupsreise høres jo herlig ut da.. Litt mer tid til å bare være nygifte. Tror jeg ville slått til hvis besteforeldrene synes det er greit.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for innspill jenter. Jeg er egentlig enig men vi klarte ikke helt å droppe dem.

Så nå er flybillettene bestilt. Det hadde vært deilig med en uke uten barn men de blir med hele veien :hjerte: (Vi får heller dra på kjæreste tur litt senere.....)

Eneste dumme er at Erlend ikke kan tas ut av skolen mere enn 14 dager og jeg blingset booket hjemreise den datoen vi hadde tenkt FØR vi fant ut dette. (Vi så først på 24.3 men fant ut vi måtte hjem 21.3) Nå har vi altså booket reise over 14 dager (15 dager ;) ) Så jeg må ringe skolen til uka å høre hva de sier....

Worst case må Erlend være "syk" den første av dagene (dvs 9 mars) også er han "bedt fri" de siste 14 dagene ;)

Så nå er det i boks ihvetfall.....

Fredag 9 mars 2007 reiser vi bort :hoppe: Og hjemreisen blir 24 mars - med ankomst i slo 25 mars!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei.

Jasså, du er like pingle som meg. Hihi. Nå har jeg forlest meg på sånn sjokolade-dingseboms her på bryllupsforum. *slafs* Så da riktig så festlig ut. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Veronal jeg er nok det. Hadde det vært i Europa tror jeg vi hadde sendt dem hjem, men USA er liksom så langt......tenkt om det skjer noe og vi vil hjem og alt det der....yeah yeah...

De sjokoladefontenene ser døds deilige ut. Min sambo ville veldig gjerne ha en så jeg må se hva mine kontakter i USA kan ordne :danse:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i verste fall for vel bare erlend være syk ja..

er jo ikke hver dag mamman hans gifter seg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...