Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Gratulerer med kjempesøt kanin!

(Kanskje du skal forsøke deg med alternative skrivemåter på navnet. Du kan jo likestille Hoppi og Håppi?)

Bør vel gratulere med kjolen også! Har ikke gjort det før tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk....

Neida HÅPPI er kuult det. Da blir det liksom litt "humor" i det også, (Det andre navnealternativet var nemlig BØNNI....som i bunny.... :danse: )

Kjolen er i boks ja. Skal muligens inn igjen på lørdag å prøve den igjen. For vi må hente kvittering for at vi har betalt depositum også vil sikkert mormor gjerne se den på også. Og jeg sier ikke nei akkurat.....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig på alle dere som får prøve i butikk da... Min ble kjøpt brukt, og p.g.a. litt forskjellig fikk jeg ikke prøvd den først. Men den sitter perfekt, og er fortsatt den vakreste kjolen jeg har sett altså! (Så det ikke er noen tvil.)

På den annen side kan jeg jo nesten prøve min så ofte jeg vil, og invitere alle jeg kjenner til å se. (Bare min kjære som ikke får se.)

Sikkert hyggelig for mormor som betaler å få se ja... Hun synes sikkert du er kjempefin i den flotte kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg shoppet på Ebay for første gang :danse: SLØR!

Håper det er like fint IRL som det så ut på nett. Jeg prøvde ett som var likt i butikken og syns den stilen passer meg godt. Har fått tilbud om å låne av noen men når det er så billig er det bare å slå til ;)

Er litt usikker på kursen men tror det kommer på i underkant av 200kr :hoppe:

BILDE. (Skal ha den bakpå hodet som på bilde nr 2...ikke oppå som bilde nr 1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløret ser kjempefint ut. Samme stil sm jeg har valgt jo... :ler:

Hvilken ebay bestilte du fra da? uk?

Håper det er like fint IRL til deg som det du har prøvd! Du får gå og glede deg til det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fra UK....selvom jeg tror det sto at det kom fra USA. Det skulle ta 2 uker før det kom :danse:

Tror det var du som tipset meg om Ebay uk ;) Takk :klem:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooops Ebay er ikke bra for lommeboken min...he he he....og vips...da hadde jeg shoppet TIARA også.

Hadde bestemt meg for denne for evigheter siden og fant den i en norsk butikk til 550nok. Nå er den på vei til meg fra USA for latterlige 161nok!!

Håper den er fin IRL også...og er det ikke det er det ingen krise siden den var sååå billig :danse:

Bilder.

Bilde - forfra

Bilde - close up

Bilde - fra siden

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er!! Jeg har bare ikke tålmodighet til å sette meg inn i hvordan betaling og sånn på ebay funker, så jeg har ikke giddet å kikke noe særlig der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er!! Jeg har bare ikke tålmodighet til å sette meg inn i hvordan betaling og sånn på ebay funker, så jeg har ikke giddet å kikke noe særlig der heller.

Det er super enkelt. Registrerte meg med PAYPAL for en stund siden. La ikk kredittkortet mitt. Er ikke helt sikker på hvordan det funker egentlig men ALLE siden er det trygt og de drar penger rett fra kontoen.

Veldig enkelt og greit.

Men jeg har enda ikke fått noen av tingene mine da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom sløret!

Er ikke helt sikker på om jeg synes det er noe fint eller ikke. Det virker liksom så "stort" (dårlig forklaring. ) Mulig det er fordi det er skrukkete etter reisen fra USA. Skal stryke det og se....uansett var det 160kr så ingen krise om det ikke blir brukt.

Rask levering da!! Tok 1 uke fra USA.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng sløret på badet, og ta deg en lang, god dusj. Så får du heller prøve det etterpå, når det har glattet seg ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Skal gjøre det i kveld..... Er fortsatt usikker på om det egentlig er noe "dårligere" enn det jeg prøvde i butikken eller om jeg husker feil.....

Off topic: vi har fått barnehageplass!!! Ritignok ikke før fra august (men det var mulighet for å begynne allerede i juni/juli! Da må jeg finne megen jobb!!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sløret føles bedre når det blir prøvd med kjolen! Synd om du skulle ble så skuffet at du må kjøpe et nytt!

Barnehageplass er kjempebra! Det er jo absolutt ikke noen selvfølge! Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det håper jeg også...men det er uansett ingen krise...det kostet bare 160kr inkludert frakt ;)

Ja barnehage er flotters!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: I dag er lille prinsessa mi 1 år :hjerte:

Tiden har bare flydd og fra å være en helt nydelig liten rosa bylt er hun nå blitt stor og kjempe fin bursdagsprinsesse!

Gratulerer med dagen Emma Helene :hjerte:

Her er bilde av prinsessa mi....

Flere bursdagsbilder!

Til slutt noen bilder av begge gullungene tatt i går....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :klem: Det var veldig koselig sagt :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Vil bare si at det jeg hørte om at Bruden i Fokus leide ut kjoler ulovlig, hørte jeg fra ei annen dame som driver med utleie... Vet jo ikke noe om slikt selv..Samme det egentlig, sålenge du har fått/funnet DRØMMEKJOLEN! :ler:

Den lille Håppi'n var jammen søt... :kose:Jeg har en kanin selv også, hin heter Trampeline og er så vakker at...Og SÅ snill! :) Koselig med dyr..

Lykke til videre her inne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...