Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Nok en gang - takk for tips Mart'n. Gleder meg bare enda mere til jeg virkelig kan begynne å planlegge skikkelig...gjøre noen av avgjørelsene endelige og sånn.

Fikk mail fra restauranten - men eneste svaret var at jeg skulle ringe dem. Så da venter jeg til jeg får booket dato etc i JULI. For da kan jeg booke bordet om de har noe bra.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har laget innlegg på side 1 som skal oppdateres etterhvert som ting bestemmes. (Kjole,blomstere etc etc)

Så slipper folk scrolle gjennom ørten sider å lete etter bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegetime i morgen - skrekk å gru - har ikke vært på pinlig mange år! Men i morgen skal altså den skumle tannlegen besøkes og jeg "skjelver i buksene". Gleder meg til å få et overstått.....

Så blir det lørdag og da skal jeg i den første brudebutikken (i Moss) å prøve kjoler!! WOOHOO!!

Neste time er i Oslo 4. mars.

Så har jeg planer om en time på den i Lillestrøm i begynnelsen av mai engang.

En viss kroppsdel (eller skal man kanskje si to) blir nemlig betydlig større i begynnelsen av april......så jeg må prøve kjoler etter at "kroppen er sånn den kommer til å være" når kjolen faktisk skal brukes ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Veslo - tannlegen gruer jeg meg veeeeeeeeeeldig til men det går nok bra....håper jeg ikkeh ar så mange hull ihvetfall...det blir jo så dyrt!

Elise - jepp!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg gleder meg veeeeeeeeeeeeeeldig Kunne egentlig tenkt meg å fått det gjort i morgen liksom - men måtte ta en uke så sambo kunne få fri. Han må passe Emmis i en uke for det kan ikke jeg da ;) :hoppe:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestemt deg for hvor mye du skal ha?

Nja sånn ca. Har ikke noen akkurat tall - for de er visst ikke helt like lenger.... :grine: Men jeg tipper "inntrykket" blir sånn ca 300-325ml Det vil si at jeg får en "full C" tror jeg. (Ikke noe gigapupper med andre ord.) Meningen er at de skal bli større og finere bare - ikke at det skal lyse falske pupper når jeg kommer inn i et rom. Jeg tror det kommer til å bli sånn at folk som kjener meg ser det (fordi de vet hvordan jeg var før) men at folk som ikke kjenner meg ikke vil legge merke til det......

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den første brudekjole prøvingen ferdig - MORO MORO MORO!!!

Butikken jeg var i var desverre ikke sånn veldig bra da. For det første er den liten og de hadde veldig få kjoler...og det det andre hadde de ingen av de merkene jeg egentlig liker best. (Maggie Sottero og Mori Lee). En annen ting var at de kun leier ut og ikke selger så jeg måtte "spille litt" og spørre om priser etc.....

Prøvde endel kjoler og fant vel kanskje 3 som var ålreite men ingen som jeg virkelig falt for. Den som var finest av de jeg prøvde var en fra Demetrios.

Bilde her: Demetrios Sposabella 4190.

Men det var kjempe moro uansett! Og jeg gleder meg allerede til neste gang. Må innrømme jeg følte meg sååå pen når jeg fikk på meg kjole, slør og tiara og alt....så gøy altså!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var veldig moro. Den kjolen jeg likte best var fin men det blir ikke den altså. (Den har forresten tre tynne stropper som liksom er festet på "motsatt side" bak...såd e går over ryggen.) Var fin men ikke - fin nok ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse::hoppe: Har oppdatert gjestelisten på side 3 :hoppe::danse:

Mest sannsynlig kommer også min bestevenninde som sto på "kanskje-lista" .....jippi!!

PS. Siri........registrer deg så du kan skrive også da :sjenert:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk Veslo og Elise :klem:

Ny oppdateringer på gjestelista:

Besteforeldrene til sambo er definitivt nei...(det var jo egentlib bra for vi var redd vi ble for mange.)

Sambos storesøster + kjæreste og hans sønn er flyttet fra 99% sikre til kommer ikke.

Slik det ser ut pr i dag blir vi totalt (inkludert oss og barna våre) mellom 12 og 16. - Mest sannsynlig tror jeg vi blir 15 -

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG....

Jeg skulle egentlig til "Brudekjolen" i Oslo å prøve kjoler neste lørdag (4 mars) men de har ikke Maggie Sottero og jeg vil så gjerne se om de er like fine IRL.

Har derfor bestemt meg for å reise til Fredrikstad istaden for der har de MS.

Gleder meg!!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...