Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdatering på gjestelisten:

11 - JA

Erlend og Emma Helene (Sønnen og dattern vår)

Moren og faren min

Moren til sambo

Dag - kompis til sambo (forlover)

Eivind og Siri M. (Broren min og kjæresten hans)

Therese - min venninde

Michael - sambos kompis

Siri S.N. - min bestevenninde (forlover)

1 - 99% SIKKER

Siri H. - min venninde

2 - KANSKJE

Faren til sambo

Ida (Lillesøstern til sambo)

4 - KOMMER IKKE...tror vi ihvertfall

Frode - kompis av sambo

Ida - lillesøstern til sambo

Lene - storesøstern til sambo + kjæreste og hans sønn

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye "ting på agendaen" her....er liksom ikke så mye jeg får gjort enda...men det betyr jo ikke at jeg ikke tenker masse.....

Så her er litt "tankespinn" og høyt tenkning :sjenert:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLØR OG TIARA

Har ikke bestemt meg for langt eller kort slør enda. Tipper jeg lander på langt.....skulle jeg bestemme meg for kort har jeg fått tilbud av ei venninde om å låne hennes. Har bestemt meg for stil på tiara....tror jeg.....men den samme venninden har sagt jeg kan låne en av henne (hun har 3 ) så det er mulig jeg ombestemmer meg.....

Men akkurat nå tenker jeg noe slikt....

SLØR

Slør 1

Slør 2 - chiffong

TIARA

Tiara alternativ.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BRUDEPIKE KJOLER

Kommer ann på hva slags kjole jeg velger til megselv,men jeg liker disse.....

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Kjole 4

Også skal hun ha den greien på hodet so er på alle kjolebildene....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTER

Får ikke kopiert bildene på den siden de ligger - så jeg måtte ta noen som liknet fra noen andre sider.

Kommer litt ann på hva slags kjole jeg velger.

Blir det en tradisjonell bløtkakekjole blir det mest sannsynlig bukett nr 1.

Velger jeg en litt mere "moderne elegant" kjole blir det nr 2.

Rose bukett - alternativ 1

Calla bukett - alternativ 2

:herremann: og Erlend (sønnen vår som da vil være 7) får blomst på jakkeslaget som hører til.

Lille snuppa skal få en slik blomsterstav:

Blomsterstav....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så mye fint å se på!!

Men har du ikke lest i reglene at du ikke kan linke inn bilder sånn som det? ;)

Nei det hadde jeg faktisk ikke fått m meg. Får slette alle sammen da...sukk...

Hvordan får meg seg album på "brukernes album" da???? Eller gallerier eller hva det heter???

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn - da var alt lagt inn igjen med LINKER. Det er vel lov?! Jeg betaler fader ikke for å få et eget album altså..makan ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke du som ødelegger Elise.....det er jo ikke du som lager reglene her ;) (Greit nok at man ikke kan legge til bilder men da syns jeg ikke knappen skal være tilgjengelig for andre enn de som har lov til å bruke den. )

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøvd å ringe rundt å finne ut dette ang ekteskap i utlandet og hva vi må gjøre for å få det gyldig her i Norge. Ikke enkelt!

* Ringte først UD - så lenge det ikke skal gjennomføres i en sjømannskinke eller på en ambassadde vet de ingenting. De ba meg ringe den Amerikanske ambassaden.

* Ringte den amerikanske ambasaden - de vet ingenting om hva som skal til for at ekteskapet skal være gyldig i Norge. De ba meg ringe norske myndigheter........

* Ringte folkeregisteret - endelig svar - de sa at vi må snake med de som skal vie oss i USA og spørre om de trenger noe fra Norge. Gjør de ikke det holder det å levere "den gyldige marriagelicense" fra USA til registrering når vi kommer hjem igjen også blir det registrert her og.

Så det er ikke sånn at ekteskapet ikke blir gyldig i Norge!

Da skal jeg bare sjekke med dem når vi booker dato om det er noe vi trenger å ta med herfra før vi kommer. Feks papirer på prøving av ekteskapet. Trenger de det tar vi det med.

Greit å få det bekreftet at alt blir ok. Og at ekteskapet blir godtatt i Norge også. Vil jo ikke være gift i USA men singel i Norge....hihihi.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra med et sånt svar da. :)

Ja det var deilig. Jeg trodde jo egentlig ikke det var noe problem men så var det flere som snakket om at det ikke kom til å være gyldig i Norge fordi det ikke var i en sjømanskirke eller på en ambassade......

Men ja, greit å ha riktig info i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg - ikke noe svar fra restauranten enda. Kjipinger. Har purret på dem......

Amerikanere eier ikke folkeskik altså....snurt..... :ler:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet litt rundt etter billig kjole. Og fant en på QXL som så litt ålreit ut....kanskje. Men jeg er usikker for det er bare ett bilde og skjørtet er veldig stort (tyll) og på bildet sitter modellen...ergo det ser enda verre ut......ville gjerne sett bilder av kjolen stående også...og bakfra.

Så får jeg til svar.....nei har ikke flere bilder av den (det er en butikk som selger) men her er flere andre fra samme merke.....det blir jo nesten det samme .De andre kjolene er i helt annet stoff og 2 av dem var stroppeløse.....

Det blir jo ikke det samme i det hele tatt....jeg vil se og f¨inntrykk av den kjolen - ikke de andre hun selger....dumme dame....

Her er link til kjolen på QXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...