Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Måtte bare stikke hodet innom å si at i morgen skal jeg prøve kjoler....... :hoppe: Gleder meg!

Håper de har mange fine!!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var den store "jeg skal prøve Maggie Sottero kjole for første gang" dagen endelig kommet :hoppe:

Kom inn i salongen - begynner å titte for dama hjelper en annen. Blar litt mellom kjolene som henger der.....og DER ER DEN!!! KJOLEN MIN!!!!! Den første jeg fant på nett - og som det ligger link til på side 1 i dagboken: Maggie Sottero Davina. (Ikke Davina Marie.)

Fant inegn str men dama sier - den passer deg - det ser jeg!

Så prøver jeg da.....ååååååååååååååååååååååååååååå......prøvde en til etterpå(som jeg tittet på før jeg fant denne.....) men det var helt meningsløst. It's the one!!

Dilemmaet er nå bare hvordan jeg skal kjøpe den. Mulighetene er:

1. Jeg kan kjøpe den som hang i butikken. Har vært leiekjole. Den koster 10.900kr Den hadde noen løse steiner men de skulle hun fikse. Så skulle hun rense den og henge den bort (om jeg vil ha den). Den syns inn eller ut om det trengs når det nærmer seg.... JEg kunne også få låne undeskjørt gratis hos henne.

2 Jeg kan kjøpe den på nett fra USA. Har sett den ett sted til ca 8.000kr inkludert toll og mva etc. Da må jeg selv finne noen som eventuelt kan sy den opp/ut/inn osv om det trengs. I tillegg må jeg leie/kjøpe underskjørt

3. Jeg kan leie kjolen med underskjørt for 6.000kr (det var greit at jeg hadde den i 14 dager). Men da er jeg redd for at mange leier den i mellomtiden og at den ikke lengere er så pen....det kan jo skje noe liksom...

Hva ville dere andre gjort???

Jeg heller mot å kjøpe den av henne for 10.900,-

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma!

Lurte bare på om du var hjos Bruden i Fokus i Fredrikstad jeg?

Det var nemlig jeg og prøvde kjoler...

Ville bare fortelle deg at hun leier ut Maggie Sottero brudekjoler ULOVLIG, det fant jeg ut ved bittelitt research... Du kunne jo brukt det som et argument hvis du skal kjøpe den...Kanskje litt dumt. :sjenert:

Hva med å kjøpe den så fort som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var der men jeg skjønner ikke det med ulovlig utleie....sier hvem??? Hun nevnte det nemlig at noen sa hun gjorde det ulovlig og noen hadde "klaget til MS" om henne. Men de sa at det ikke var noe de kunne gjøre og at hun ikke gjorde noe galt. Hun har jo kjøpt kjolene...hvorfor skal hun ikke da få lov til å gjøre som hun vil med dem???

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Emma!

Finner ikke Davina-kjolen på www.maggiesottero.com... Har du link til et bilde eller? Dødsnysgjerrig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise: jeg tror den er for gammel. Lurer på om det er 2003 eller mest sannsynlig 2004 modell. Tror det er derfor den ikke er der.

Her er bilde: http://www.drahoshcreations.com/wedding_go...b275hc/b275.jpg

Som sagt var skjørtet mye mindre i virkeligheten (sikkert dama på bildet som har rart underskjørt) og overdelen m blomster på virket ikke så voldsom heller når jeg hadde den på.......det var nemlig noen av tingene jeg var "redd for" at jeg skulle bli skuffet over på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det gjort!!! Har ringt og sagt jeg skal ha kjolen!

Er veldig glad! Veldig glad! Veldig glad! :hjerte:

Den er helt nydelig og jeg er så glad for at jeg fant den. Nå er brudekjole tittingen på nett over og jeg skal bare telle dager!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: I dag er det nøyaktig 1 år til vi gifter oss :hjerte:

Mest sannsynlig da....vi har jo ikke fått booket datoen enda...

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Helt of topic:

Nå har vi akkurat kommet tilbake fra dyrebutikken med lille Hoppi :danse:

En liten svart dverg kanin....sååååå skjønn....har aldri hatt kanin før...dette blir spennede!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolekjøp!! :klem:

Og kanin skjønner jeg.... Blir nok kos for barna. Men det er jo endel jobb med dem også da. Og lukt.... Men masse kos!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolekjøp!! :klem:

Og kanin skjønner jeg.... Blir nok kos for barna. Men det er jo endel jobb med dem også da. Og lukt.... Men masse kos!! :)

Takk takk....ja det lukter jo om man ikke vasker buret ofte nok...men da er det bare være flink da ;)

Planen er dessuten at den skal bo ute etterhvert.....de kan bo ute året rundt om de bare er vant til det.

Vi hadde jo tenkt til å ha katt men fant ut at det var enklere med kanin feks når vi skal på ferie. Da kan kaninen flyttes til "passerne" i buret sitt mens vi er borte....en katt må liksom de som skal passe komme hit til oss å mate og slippe ut og inn...mye mere pes...

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjempesøt! Hadde en sånn en en gang selv jeg, lysegrå. Så utrolig søte dyr. :hjerter: Naboen her har også, og den bor ute. De fikk den om vinteren og fant ganske raskt ut at en av dem var allergiske mot den, så da fikk den "hybel" ute i hagen når det ble varmt nok om våren, siden har den bodd ute hvis det ikke er voldsomt masse minusgrader. Den kommer selvfølgelig inn av og til og de er masse ute og koser med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei! Vet ikke om jeg har lagt spor etter meg tidligere, jeg.. Men her er et spor:

---...---^^^^^Fint, sant? ;)

Nydelig kjole du har funnet deg!

Og søøøte lille kaninen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mann og barn blitt enige om at den heter HÅPPI og ikke Hoppi.... *himle-med-øynene-smilie*

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...