Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Takk Veronal og Zianta. Koselig at dere titter innom :klem:

Har ikke tenkt på det Zianta men det er jo såååååå typisk Disney da. Men de får holde på...de vet definitivt hva de driver med :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :hoppe:

Skal ikke se så veldig bort i fra at dere får litt snoke besøk av meg når dere skal bo der vet du. Er vel i litt anna stil enn der vi skal bo eller hva? hehe :) Og kanskje anna prisklasse? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...ja det er en annen prisklasse ja....

Vi betaler vel sånn ca 205$ natta der og der dere skal bo (og vi resten av tiden) er det godt under 100$

Hadde gjerne bodd der dere skal bo hele tiden jeg altså - men siden de krever at vi bor "hos dem" i noen netter så får vi punge ut. Det er helt fint det andre også.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute med kredittkortet igjen og nå er vi helt ferdige med å booke hotellene vi skal bo på i USA. Det ble mye dyrere enn planlagt men vi orker ikke bare ta et billig hotell som vi ikke vet hvordan er også kommer man dit m barn og skal kose seg også er det møkkete og ekkelt.

Så det blir altså slik:

9 - 14 mars: Disneys Port Orleans French Quarters Her bor vi før og under bryllupet :hjerte:

14 - 19 mars: Comfort Inn Etter bryllupet flytter vi til hotellet alle gjestene bor på mens de er i Orlando (9.17.3)

19 - 22 mars: Shephard's Beach Resort i Clearwater Etter at gjestene er dratt tilbake til Norge skal vi nyte 4 lange,late dager på Clearwater Beach. :danse:

22 - 24 mars: Comfort Inn Så to netter på C.I. igjen før vi reiser hjem den 24 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh... nå fikk jeg sommerfølelse av å lese om strandliv i Florida :)

Det blir sikkert kjempedeilig (og varmt!) med ferie og late dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marsy :klem:

Ja det blir deilig!!! Gleder oss masse :hoppe:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg den skreddersydde kjolen jeg bestilte fra Ebay!! Det er gått 3.5 uke!! De sa det kom til å ta mellom 5 og 8 uker!!!!

Den var kjempe fin...kanskje litt veeeel råååååsa men....passet nesten helt!

Den er bittelitt for lang (det regnet jeg faktisk med) også er det litt for stor over puppene. Målet jeg oppga har de brukt men jeg målte jo der puppene er størst...og denne kjolen er stroppeløs og skal da "henge" på kroppen over puppene...der der er "flatt" og "bare bein" og der er jeg jo mye smalere enn over puppene...det tenkte jeg ikke på...

Skal få mormor til å legge inn en søm på hver side bare så blir den perfekt.

Nå trenger jeg bare en anledning til å bruke den.

Bilder kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine kjolen!!! :enig: Jeg å vil ha slik!!

Det er noe slik jeg vil ha i bryllupet ditt, men bare i lilla hihi... (alltid lilla :-D )

Jeg får se hva jeg finner i Oslo i sommer.

25 dager igjen!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du :klem:

Vi får fikse en til deg og da vet du..om du ikke finner noe i Oslo....eller uansett...de var jo super billige. Siri har fått sin også - hun skal hente den på posten i morgen. Blir spennende å se hvordan hennes er. Den var jo veldig ulik min :danse:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kjolebildene.....(eventuelle som leser her for første gang....dette er IKKE brudekjolen min :ler: )

Den var fin! riktignok litt vel rosa for min smak og bleke hud :) Men en flott kjole som garanterer at du blir festens midtpunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuu nå har jeg lest gjennom hele dagboken din... litt lite å gjøre på jobb om dagen ja :ler:

Helt fantastisk vakker kjole du har valgt, og også tiara :) Minner litt om min ;)

Så utrolig kult å gifte seg i Florida! Håper alt går bra med booking av sted, mat etc :)

Emma og Erlend er kjempesøte, men det skulle bare mangle med søt mamma ;)

Kos deg masse med forberedelsene! litt misunnelig, vil gifte meg en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappo :klem: Det var ikke dårlig ;) Hele dagboken. Ja det er spennede og moro. Venter bare på å få juli så jeg kan få booket stedet og kommet skikkelig igang :hoppe:

Marsy..vet at den er veldig råååsa men likte fasongen godt :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woops da.....hadde tenkt at jeg kunne bruke den rosa i eventuelle kommende bryllup etc (noen skal vel gifte seg snart) men siden så mange (ikke bare her) har kommet m kommentarer ala "du blir garantert midtpunktet med den kjolen" eller " da får du masse oppmerksomhet" syns jeg det blir litt dumt...

Tok meg en tur til på Bay...og OI der vant jeg en auksjon til... :ler: Denne blir enda billigere... 325kr inkl frakt....den er lyseblå så det er litt mere diskret.,

Nå må bare noen se til å gifte eg da.... :ler:

BILDE 1

BILDE 2

BILDE 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flott kjole!

Hvordan gjør man det egentlig med str og sånn der da?

oppgir man målene sine..

eller er det bare s, m og l osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott kjole!

Hvordan gjør man det egentlig med str og sånn der da?

oppgir man målene sine..

eller er det bare s, m og l osv?

De butikkene jeg har vært borti på ebay syr etter mål, og har en lang liste på 10-15 ting som skal måles, fra "skulder til tå", "over byste", "under byste", "midje på det smaleste" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaH - du måler deg. Hvis du passer rett i en av str de allerede har klart bestille du bare den (Amerikanske str 2-4-6-8-10-12 osv).

Jeg passet absolutt ikke i noen fast str (tror jeg var str 12 over brystet -str 10 i livt og str 6 over hoftene ) :ler:

Jeg målte disse målene: bryst,liv,hofte og lengde....når jeg betalte med Paypal er det er "skriv beskjed til selger" felt...der skrev jeg inn målene mine.

Så kom den i rett str. (Dvs nesten..den er litt stor over puppene men det er en smal sak å fikse det.)

Marsy: ikke 10-15 her. Bare 4 :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsy: ikke 10-15 her. Bare 4 :)

De jeg skal bestille kjole fra har en veeeeldig lang liste med mål, men det er vel like greit, for da er det større sjangs for at den passer, selv om det er mye styr med å måle "brystvorte til brystvorte" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...