Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silikonputer foran?

Hadde det selv. Skoene ble ørlitegrann trangere, men jeg skle ikke, og de gjorde at skoene fikk ennå bedre demping.

(Og så er de gjennomsiktige, så de synes ikke. )

Jeg bruker også silikonputer i skoene (mest lukkede sko) en utrolig fin oppfinnelse, fåes kjøpt i de fleste skobutikker! Man får også tak i litt tynnere puter på www.chic.no "foot petals", disse bruker jeg i alle mine pensko, blir aldri sliten under føttene lenger, selv etter lange dager!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Jeg har sånne silikonputer som jeg har brukt i noen pensko og de er toppen - men jeg er usikker på om det blir riktig her. Sålene i skoen er altså ganske glatt...og side de er høye (hælene) sklir foten min rfemover i skoen...egentlig burde det vært sandpapir inni dem :ler: men da hadde de kanskje blitt litt vonde å gå i...

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veldig stille. Er liksom ferdig planlagt. Alt er i boks så det er ikke noe å skrive om...

Mangler bare:

- marriage license...holder på å søke nå

- smoking til Erlend

- få fyllt ut skjemaer for leie av smoking til alle de andre gutta

- slipe og inngravere ringene våre på nytt

Og det var det....

Dessuten har jeg bestemt meg for å holde noen av detaljene hemmelig så dere som kommer ikke vet ALT på forhånd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen nei! :klem: Det med ringene kan forresten ta litt tid, spesielt om du skal ha noe gravert for hånd... Men det vet du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann.. jeg fikk invitasjon i posten idag. Den var kjempefin, så takk så mye for den. Gleder meg kjempe mye no, no er det ikke lenge igjen, iallefall ikke for meg som er opptatt i ett sett frem til vi reiser, jippi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

smykkesettet du har kjøpt via ebay, vet du om det er flere av dette eller om du har sett noe lignede? Det var utrolig fint skjønner du! Hadde passet perfekt! ikke for stort og ikke for lite.... har vanskeligheter med å finne smykker...sukk :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å sjekke nå,men det ser ikke ut som de har flere. De selger alt mulig rart og akkurat nå fant jeg ingen smykker...hmmm....

Du kan jo alltids få kjøpe mitt......jeg er ikke engang sikker på om jeg skal bruke det....mulig jeg går for noe enda enklere....men det vet jeg ikke før i slutten av mars...om du kan vente til da kan du eventuelt kjøpe mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å sjekke nå,men det ser ikke ut som de har flere. De selger alt mulig rart og akkurat nå fant jeg ingen smykker...hmmm....

Du kan jo alltids få kjøpe mitt......jeg er ikke engang sikker på om jeg skal bruke det....mulig jeg går for noe enda enklere....men det vet jeg ikke før i slutten av mars...om du kan vente til da kan du eventuelt kjøpe mitt....

Om jeg ikke har funnet noe innen den tid kan det hende jeg spør pent :sjenert: For det var veldig fint!!!! :)

Jeg titter, men synes utvalget akkurat nå er elendig... finner ingen ting :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom for å si hei!! :klem: Og for å se om du kanskje hadde skrevet noe om utdrikkingslaget i helga... Utrolig kjedelig at jeg skulle bli syk så jeg ikke fikk vært med. Jaja, skal sende deg en mail når jeg får tid, kanskje i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...