Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Peter Gabriel - Wedding Book :hjerte:

oi, den tror jeg ikke jeg har hørt, må laste ned i kveld og høre :)

så gøy at dere endelig kan begynne å bestemme en del detaljer rundt bryllupet!

nå er det bare 1 mnd til vi skal besøket hotellet vårt og bestemme meny og snakke med han som skal vie oss :hoppe:

ikke visste jeg at å planlegge bryllup var så spennende og moro!

spennende å følge med videre Emma..

PS: kan du ikke kaste ut de venninnnene dine fra KG, så vi andre får alle detaljene?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skulle gjøre det ;)

Har du funnet sangen? Den er helt nydelig. Jeg har den - men det følger med en video av et par som gifter seg (fra et annet forum jeg er på) jeg kan sende deg linken på PM om du vil men jeg vil ikke legge den ut for de vil sikkert ikke at "alle" skal de videoen.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle gjøre det ;)

Har du funnet sangen? Den er helt nydelig. Jeg har den - men det følger med en video av et par som gifter seg (fra et annet forum jeg er på) jeg kan sende deg linken på PM om du vil men jeg vil ikke legge den ut for de vil sikkert ikke at "alle" skal de videoen.

send gjerne linken på PM, ekstra stemningsfylt med en video!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg omsider fått sett videoen :sjenert:

sangen var kjempefin! ble ganske så rørt av både sang og video :)

skal dere også få noen til å filme bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi har ingen "videographer" eller hva de kaller det. Det blir for mye penger. Vi har allerede bestemt oss for å betale rundt 3.500-4.000 ekstra for at vi får alle bildene fotografen tar på CD sånn at vi kan printe ut selv etterpå....det er penger vi egentlig ikke hadde regnet med så video blir for dyrt. Noen kommer sikkert til å filme men det blir jo mere amatørmessig enn den flotte filmen i linken :hjerte:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg shoppet sko! :hoppe: Er såååå fornøyd. Håper nå bare at de passer!! Lurer på hvor lang tid det tar å få dem sendt hit...hmmm..

HER er bilde av mine super lekre sko :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snakket jeg forresten med Juliana (bryllupsplanleggern) og det var lenge siden sist. Vi snakker mest på mail.

Alt er bra og ting er "on track". Jeg har dessuten bestilt ny fotograf. Vi valgte en annen enn Disney sine fordi han var rundt 150$ billigere. Egentlig har vi jo fotograf inkludert i prisen men det kostet ekstra om vi skulle ha bildene på cd og det ønsket vi. Denne andre fotografen (som jeg også vet ofte brukes i Dinsney bryllup) er altå billigere + at han tar mange flere bilder.

Har også kontaktet Disney Floral ang blomstene i restauranten :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg shoppet sko! :hoppe: Er såååå fornøyd. Håper nå bare at de passer!! Lurer på hvor lang tid det tar å få dem sendt hit...hmmm..

HER er bilde av mine super lekre sko :hjerte:

kjempelekre sko Emma!! Jeg er alt for feig når det kommer til nettshopping dessverre. Bra at alt går som det skal med planleggingen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempelekre sko Emma!! Jeg er alt for feig når det kommer til nettshopping dessverre. Bra at alt går som det skal med planleggingen også :)

Marsy - det er ikke lenge sidne jeg oppdaget Ebay heller men gud så mye fint de har til billige penger der. Vet enda ikke hvor mye skoene kommer til å koste da men. Det er ca 300kr så langt også kommer jo frakten som "venninden min" bruker for å sende meg dem i tillegg....men hvis jeg tar det billogste burde ikke det bli mye over 100lappen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål angående fotograf :)

Får dere kun bildene på CD-rom eller får dere også et album?

Regner med at det går helt fint å fremkalle bilder fra den CD-romen når man kommer hjem til Norge??

Skal undersøke priser på fotografer skjønner du, og er litt usikker på hvor mye stæsj vi egentlig trenger å ha inkludert i prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får et album m alle bildene i men det er prøvebilder så jeg vet ikke om det står sånn "proof" over dem som det ofte gjør på prøvebilder?! Eller om de bare er små? Ikke sikkert. Det viktige for oss er CD'en. Den er "high resolution" slik at vi kan skrive ut både små bilder, til album og takkekort samt tore bilder til forstørrelser fra den.

Vi får rundt 300 bilder for prisen. Da er det endel som er tatt under vielsen, en del etter vielsen når vi har champis etc og en del som er "poserte" fotografbilder.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem: Takk for hilsen i dagboka! Må innrømme at det er lenge siden jeg har sneket her inne, men jeg var ganske oppdatert likevel ser jeg! :)

Gleder meg til skravling og god mat i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel - koselig at du stakk innom :klem: Og veldig koselig middag i kveld...selvom jeg enda er så mett at jeg er kvalm...

Tinkerbelle - koslig at du tittet innom :)

Skoene er på vei til Norge. Skal visst være her innen fredag :hoppe: Totalpris inkludert frakt ble 400 Nok.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist ja... Jeg lå våken halve natta pga halsbrann. Ikke lurt å spise så mye når magen er halvveis fylt opp med baby... :ler: Men godt var det! Håper ikke det blir så lenge til neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: I dag kom skoene mine :hoppe:

De var like fine IRL og PASSET!!!!

Eneste var at jeg var skikkelig svett på bena når jeg prøvde dem (noe jeg garantert er på bryllupsdagen også) og da skle jeg liksom frem og tilbake i dem...

Noen som har tips til noe man kan legge inni skoene så man ikke sklir???

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikonputer foran?

Hadde det selv. Skoene ble ørlitegrann trangere, men jeg skle ikke, og de gjorde at skoene fikk ennå bedre demping.

(Og så er de gjennomsiktige, så de synes ikke. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å se hvordan bryllupsplanleggingen går!!

*drømmer meg tilbake til planleggingen og dagen vår*

Gleder meg til fortsettelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du tittet innom Cappucino :klem:

I kveld "turte jeg endelig" å spørre sambo om jeg kunne bruke en sang jeg liker som inngangsmarsj i "kirken". (Var redd han skulle trashe forslaget mitt så jeg har drøyd og drøyd med å spørre...) Også sa han at jeg hadde spilt den så ofte at han trodde det var den jeg hadde ment vi skulle ha i utgangspunktet :ler: Han sa det var greit vi brukte den bare jeg lovte å ikke spille den p¨å pc`n min mere..fordi den har så dårlige høytalere at den dreper sangen...

It`s a deal...

Så nå er Tir nà noir forkastet :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...