Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Du kan godt få komme i bryllupet mitt med den flotte rosa kjolen!

Jeg er ikke noe redd for at du eller noen andre skal bli mer midtpunkt den dagen enn meg!

:)

Ikke for det, den blå var kjempeflott den også! (Må huske å hinte forloveren min om denne muligheten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensommerbruden - takk :klem: Jeg tror heller ikke den overskygger er brud og hadde ikke brydd meg om noen brukte den i mitt bryllup. Men har jo sett ba her på KG at noen bruder er livredde for at andre skal få litt oppmerksomhet også ;)

Marsy....det er veldig sant. Brystvorte til brystvorte :ler: i alle dager. Her burde de nok hatt et mål til....over brystet "der kjolen skal sitte fast"....for jeg er jo mye smalere der enn over puppene....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensommerbruden - takk :klem: Jeg tror heller ikke den overskygger er brud og hadde ikke brydd meg om noen brukte den i mitt bryllup. Men har jo sett ba her på KG at noen bruder er livredde for at andre skal få litt oppmerksomhet også ;)

Marsy....det er veldig sant. Brystvorte til brystvorte :ler: i alle dager. Her burde de nok hatt et mål til....over brystet "der kjolen skal sitte fast"....for jeg er jo mye smalere der enn over puppene....

Skal ta 4 puppe-mål :) over pupp, på pupp (der det er størst), under pupp, og brystvorte til brystvorte - så nå er puppene mine snart overanalysert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag i dag :hoppe:

I kveld skal jeg og sambo ut å spise middag - men han vil ikke si noe om hvor...spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen :klem:

Dagen har vært bra så langt...

Gave på senga

DENNE!

Lunsj m babysang-damene...

Masse koselige burdags sms'er hele dagen

Bursdags sangen sunget over tlf av ca 20 småbarn i barnehagen venninda mi jobber... Tusen takk Siri_snuppa de var jo bare så søte :grine:

Nå venter jeg på barnevakt og ....så skal vi ut å spise... :hjerte:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gave får du av oss på lørdag, og en klem fra oss begge fra god gutten, da jeg sitter fast i mattebøkene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott gave du fikk. Vi har satt den på ønskelista til bryllupet vi :)

Kos deg masse ute på middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk S. Vi sees jo snart på Kreta :ler:

Huldra - vi hadde den også på ønskelista men nå har vi den ikke der mere ;) Det var det eneste vi hadde klart å¨sette på lista så langt også så nå er den helt blank igjen.

Har fått gave av foreldrene mine og, ei bok, en CD, bodylotion,shampoo,balsam og ansikts servietter...penger og gavekort :hoppe: I morgen blir det shopping :danse:

Nå har vi akkurat kommet hjem etter 6 RETTER på EKEBERGRESTAURANTEN! Kjempe koselig og veldig god mat :hjerte:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Prøvde å ringe EPCOT i går å høre om priserfor selskap. Men fikk en helt annen beskjed enn det jeg har fått tidligere (dvs som jeg har funnet når jeg har lest på nett). Orket ikke krangle med dama...hun virket som hun ikke forsto meg..så jeg skal heller maile bryllups koordinatorn å høre om hun kan hjelpe meg...

I morgen reiser vit il KRETA i en uke :hoppe:

Og når vi kommer hjem er det bare 10 dager til jeg endelig kan BOOKE bryllupsdagen! JIPPI :danse:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Imorgen reiser vi!! :hoppe: (Ferdigpakka igår jeg, hehe)

Kanskje det blir bestilling på reisa te Florida på oss når vi kommer hjem fra Kreta, kommer jo ann på min kjære da, men jeg er sikker på at det går glimmers imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jeg var egentlig ferdigpakka i går jeg og , men kofferten min var så full at jeg bestemte meg for å være flink så jeg har fjernet et par ting...

Sambo mente jeg bare skulle ta ut noen par sko :ler: for man trenger ikke mere enn 1 par svarte sko som passer til alt....mannfolk altså...jeg fjernet noen skjørt g litt Emma tøy ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med oss er det motsatt, han vil at jeg skal ha med meg et par sko til og ikke bare flipflaps til å gå med om dagen. Så om det blir så, kommer jeg til å ha med meg 5 par sko. Men to av de er jo flipflaps da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 par...hmm hvor mange har jeg tro...telle telle....

Brune m kilehæl - dagtid

Hvite flip flops - dagtid

Hvite "mokkasiner" - kveld

Høye sølv sko - kveld

Brune pene sko m høy hæl - kveld

Jupp det blir 5 her og :ler:

Har ikke turt å si det til sambo engang ..he he

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:vinke:

hatt en fin ferie??

Ja det var deilig - skikkelig nedtur å komme hjem. Selvom jeg må innrømme at ferie med to små barn ikke akurat er avslappende....selvom vi hadde flere til å "hjelpe til med passing".

Nå er det bare 1 uke til jeg skal ringe å bekerefte/booke bryllupsdatoen! WOOHOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...