Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Full kontroll. Alt er liksom klargjort for sålenge siden så vi bare venter på å dra :)

Utdrikkingslaget gikk rolig for seg, men var en veldig koselig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll. Alt er liksom klargjort for sålenge siden så vi bare venter på å dra :)

Utdrikkingslaget gikk rolig for seg, men var en veldig koselig dag.

Har du hatt utdrikningslag?? Fortell! Er moro å høre om hvordan dagen din var. Gruer meg litt til mitt....

Endret av Victori@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk helt stille og rolig for seg. Vi var få for flere av de som "natulig ville vært der" kunne ikke.

På dagen var vi på et senter m svømmehall og diverse varme/kalde basseng osv og etterpå fikk jeg skrubb og leirinnpakning..deilig. Så spiste vi lunsj og etterpå dro noen hjem mens jeg og noen vennder shoppet litt. På kvelden møttes vi hos forlovern min igjen og spiste middag og festet - etterpåd ro vi på byen.

Bare en koselig dag rett og slett. Ikke noe utdriting og tull. Jeg hadde sagt fra på forhånd at jeg ikke ville ha noe sånt og heldigvis hørte de på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du hadde en fin dag! Det er det som er det viktigste.

Jeg var med på å arrangere utdrikninglaget til en venninne, så jeg regner med å få gjennomgå noe... Men det er helt greit, bare man ikke drar den for langt. Så det blir spennende å se hva de har funnet på!

To uker til du drar!! Det kommer til å gå utrolig fort. Gleder meg til å høre om bryllupet deres. Det må bli fantastisk vakkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk helt stille og rolig for seg. Vi var få for flere av de som "natulig ville vært der" kunne ikke.

På dagen var vi på et senter m svømmehall og diverse varme/kalde basseng osv og etterpå fikk jeg skrubb og leirinnpakning..deilig. Så spiste vi lunsj og etterpå dro noen hjem mens jeg og noen vennder shoppet litt. På kvelden møttes vi hos forlovern min igjen og spiste middag og festet - etterpåd ro vi på byen.

Bare en koselig dag rett og slett. Ikke noe utdriting og tull. Jeg hadde sagt fra på forhånd at jeg ikke ville ha noe sånt og heldigvis hørte de på meg.

akkurat vil jeg ha det også.. uten utdriting.. Hørtes ut som en kjempedeilig dag med gode venner. PERFEKT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres ut som et perfekt utdrikningslag jeg :) Det viktige er jo at man selv trives med det..

Så du skulle dra om bare to uker, det må være mye sommerfugler i magen din nå?? Det blir så morsomt å lese om deres store dager fremover, gleder meg sånn til det er min tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par uker igjen til du blir frue nå!! :)

Lykke til med de siste forberedelsene og koooooooooooooooos deg masse i tiden fremover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo snart så dagen er her, så da vil jeg ønske deg lykke til og god tur :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere stikker innom. :)

Ikke lenge igjen nå! Må innrømme at jeg begynner å stresse litt. Det står igjen et par småting som på en måte er "utenfor min kontroll" og da får jeg litt småangst. Må få klippet sønnen min bla men de tar ikke timebestilling der han klippes (og jeg vil ikke gå noe annet sted) også stenger de 17 så vi må stresse innom etter jobb en dag....

Også må jeg få fikset neglene mine. Var der forrige uke men allerede har flere knekt og begynt å "slippe" sså jeg må få dratt tilbake å fikset dem...men jeg vet jo ikke når hun har tid...aaaaaarg...kunne hun ikke bare gjort en skikkelig jobb med en gang da!!!

Ellers har jeg begynt å pakke er og ganske så klar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også innom med en :klem: og sier lykke til! Gleder oss til å høre alt om bryllupet når du kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohh.. får litt sommerfugler i magen av å lese her nå. husk å koose de disse siste dagene også nå da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting er krysset av lista. Erlend fikk klippet seg i går så nå ser ha mye bedre ut.

Fikk helt panikk i går kveld da Emma (som er dattern min..ikke meg ;) ) var full av utslett over hele seg...hun fikk vakksine for vannkopper for 3,5 uke siden men det så akkurat ut som vannkopper så jeg lurte på om hun var smittet likevel. Ser flyselskapene det lar de henne ikke fly.....jeg fikk helt panikk....men heldigvis leste vi på nett av reaksjon på vaksinen (vannkoppliknende symptomer) kan komme i flere uker etter atd en er satt..... I dag var de fleste av prikkene borte. Noen er der fortsatt men hadde det vært vannkopper ville de vært blemmer nå og ikke gått bort......veldig lettet! Tanken på ferie og bryllup uten henne er helt grusom!

Nå må jeg bare få fikset neglene mine......3 er brukket, 1 er sprekt, 3 bobler seg og truer m å løsne og 3 er fortsatt fine.....det er bare 5 dager siden jeg satte dem på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Utrolig nydelig, intimt bryllup. *Emma* var så utrolig vakker. Alle bertene i bryllupet klarte ikke å holde tårene unna, og det var en veldig høytidelig stemning over det hele, samt at alt fra bryllup til limo, til restaurant var kjempe bra gjennomført, god mat og godt selskap. Og stemninga var kjempegod. :-D

Kjempefin utsikt fra restauranten og et nydelig fyrverkeri, et bryllup i Norge kan ikke sammenlignes en gang da alt er så perfekt tilrettelagt et mega romantisk bryllup i Disney World. Kjempeglad for at jeg reiste over dammen for å oppleve dette sammen med familie og vennene til min kommende svigerinne.

-Kjæresten til *Emma* sin bror-

(Alt var visst helt KJEMPE...hehe ;) )

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det var veldig koselig sagt!

Har lagt ut et par bilder i eget innlegg nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...