Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kor på Kreta var dokke? Vi skal på bryllaups-reise til Kreta vest i slutten av august! :hjerte:

Hei Veslo - vi var i Chania. (Dvs Agia Marina) Det ligger på vestsiden av Kreta. Veldig koselig.

Anbefaler på det varmeste en dagstur til Elafonissi også! Enten v å leie bil eller ta en busstur dit. Nyyyydelig strand....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått booket bryllupsdagen vår :hjerte: Så nå er det helt sikkert at vi får 13 mars :)

Skulle gjerne visst litt mere men det eneste jeg vet nå er at datoen er grei. Skulle ringe Disney men fikk bare svarern til hun dama....har ventet og ventet på svar og den ene halvtimen jeg går ut ringer hun såklart.....da jeg ringte tilbake hadde hun gått ut igjen...men nå har vi altså "snakket sammen" via hverandres tlf svarere og hun har holdt av dagen til meg og skal ringe på mandag... :danse:

Jippi!!

:hjerte: 13 mars 207 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende tiden Veslo...for oss begge!!

Ellers driver jeg og skal shoppe brudepike kjoler...ja ja jeg er tidlig ute men jeg føler liksom at jeg har lyst til å gjøre NOE og det er ikke så mye annet jeg får gjort før jeg får mere infor fra Disney :)

Har narrowed it down til 2 kjoler nå....

Men nå er jeg usikker....

Kjole nr 1 er helt hvit. Veldig enkel og pen. Men jeg vet ikke om jeg synes den passer til min...dessuten er jeg redd vi blir FOR HVITE...

Kjole nr 2 har rosa "pynt". Den er mere "dillete" men fortsatt veldig fin syns jeg. Sambo syns faktisk det var finest med rosa fordi da blir ikke alt så hvitt. Jeg skal ha rosa bukett også...samme farge som det rosa i brudepike kjolen...om det blir denne...

Hadde vel egentlig bestemt meg for den hvite helt til sambo sa at han likte den rosa bedre.... + at jeg når jeg så dem sammen med MIN kjole s synes jeg den rosa matchet bedre......så nå heller jeg mot den rosa (for jeg er en skikkelig råååååååsa berte)...men er såååååå usikker....

------Har fjernet bildene-----

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk begge to....for at dere er enige med meg :ler: Som sagt heller jeg mere og mere mot den rosa. Syns den er utrolig søt. Og jeg har faktisk lett etter noe rosa...følte liksom jeg MÅTTE ha noe rosa...siden jeg bare ER sånn ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å bare slå til! Så da har jeg kjøpt RÅÅÅÅÅSA brudepikekjol til snuppemor :hjerte:

400kr! (Bare de sender den "riktig" nå så jeg slipper toll og mva...hvis ikke blir det vel rundt 650kr)...

Fingers crossed!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Nydelig kjole du har bestilt til vesla, hun kommer til å bli nydelig! :hjerter_rundt: Dvs nydelig er hun jo allerede da... Blir lekkert sammen med kjolen din også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mye gjort :)

Brudepiken kom mindre enn uke etter at jeg bestilte - kjempe nydelig!!

Har bekreftet dato og klokke slett for seremonien og betalt depositum. Nå venter vi på "bryllups pakken" hvor vi skal velge en hel masse småting som blomster og kake etc.

Har bestilt et privat rom på en restaurant til middag etter seremonien (dvs har ikke fått bekreftet at det er ledig enda men krysser fingrene mens bryllupeplanleggern (Juliana) sjekker). Har bestemt menyen og bar etc etc.

Har bestemt meg for å fjerne endel detjer rundt seremonien, middagen og klærne våre etc etc....endel av mine venninder som skal i bryllupet leser her inne (hei hei) og jeg vil at noe skal være litt hemmelig. Jeg har planer om å lage invitasjoner etc etc og om alle vet alt allerede er det liksom litt bortkastet!

Så fra nå av blir det litt mere hemmelighets-kremmeri :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mye gjort :)

Brudepiken kom mindre enn uke etter at jeg bestilte - kjempe nydelig!!

Det må man kalle et kort svangerskap, emma :ler:

Kunne bare ikke la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må man kalle et kort svangerskap, emma  :ler:

Kunne bare ikke la være ;)

Du er jammen meg frekk altså :frustrert:

Ha ha ha ha ha.... :ironi:

Gidder ikke rette det nå som du har quotet meg for da er jo halve moroa borte :ler: KJOLEN var ihvertfall helt nydelig ;)

Takk for i kveld :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg endelig at jeg har kommet en vei.

Juliana (bryllups planleggern) har sjekket at steder jeg vil ha middag på er ledig. Nå skal hun booke for meg. Vi har meny klart (selvom den muligens må endres om restauranten endrer menyene sine ved år skiftet.) Dte blir åpen bar mens vi er der og fyrverkeri!

Har fått en hel masse skjemaer jeg skal sende inn med valg av kake,brudebukett etc etc.

Har snakket med prest som skal vie oss. (Det skal være en ikke kristen seremoni men han gjør alt mulig.)

Har også snakket med hår/sminke og venter bare på tilbakemelding fra ei venninde (dama til min bror) på om hun og vil ha sitt hår satt opp. De tre andre vennindene mine skal sette opp håret. Frisøren kommer til hotellrommet mitt og gjør det så det blir moro!

Og dett var dett for nå tror jeg...veldig happy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med frsør på hotellrommet, da kan man liksom slappe litt av.

Forøvrig bare innom og sier hei jeg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei BareBea så koselig :klem:

Nå har jeg fått berkeftelse fra frisøren på at hun kan ta oss. Det blir meg og mine 3 venninder som skal sette opp håret..også skal jeg sminkes i tillegg. Gleder meg. Blir sikkert litt mat og drikke på rommet - og masse skravling...moro!! :ler:

Har også booket presten...Reverend Jack som forøvrig har egen web-side og greier :ler:

Hjemmesiden til Reverend Jack ;)

Syns jeg ser norske prester m websider og valg av kappe til bruk i seremonien etc..ha ha ha ha...han har visst vært på tv også og viet et par som giftet seg der etter Ekstrem Forvandlig...ha ha ha. Virker som en koselig kar da. Nå venter jeg på en pakke m informasjon over alt mulig vi kan velge at han skal si eller gjøre under seremonien....litt cut/paste opplegg :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg så den episoden av ekstrem forvandling, de hadde bryllupet i det store rommet med sånne hvite kappegardiner overalt.....

Så du vet det så er hjemmesiden du har linka til litt feil... du har skrevet "www.refjackday" når det er "www.revjackday".

Morsomt å se den siden hans, jeg bare gler meg såååå masse til bryllupet og reisen.

Mitt dilemma er når jeg skal kjøpe en kjole til bryllupet da det ser ut til at jeg kommer hjem fra en 4 ukers studietur til Kenya bare en uke før Floridaturen.

Jeg vil på en måte ikke kjøpe kjole før Kenyaturen i tilfelle (forhåpentligvis) jeg blir litt slankere av den turen. ;)

Såg no på siden til han fyren at joda, det var det jeg hadde sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - jeg har rettet linken nå :)

Jeg gleder meg veldig. Er kjempe fornøyd med hvordan tingene ser ut til å bli.

Du får finne en kjole som det ikke gjør noe om du går ned et par kg i kanskje...om sånne finnes.....men tror du at det blir så mye slanking på turen da? Om du kjper en før du drar som er litt trang og går ned et par kg mens du er der bør den jo sitte som støpt når vi er i USA :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja da kom min "Jack Pack" i posten :ler: Den inneholdt 5 ulike seremonier med ulike tekster til alle delene (vows, ring exchange etc etc). Jeg har sett på dem og valgt det jeg ønsker meg også må sambo se gjennom når han kommer hjem fra reise til helga. Mulig han har andre ønsker enn meg så da må vi forandre men jeg er egentlig ganske trygg på at vi ønsker det samme...

Også har jeg hørt en helt nyyyyyydelig sang som jeg bare må overtale sambo til å ta med ett eller annet sted...vet ikke helt hvor enda men den er jo sååååå fin...

Peter Gabriel - Wedding Book :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...