Gå til innhold

*Emma* skal endelig gifte seg


*Emma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du kan "rapportere" når du får den Nordlandspia.

Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk. Altså kjolene er jo kjempe fine på bildene. Men bildene er jo hentet fra original sidene tl designerne. Jeg har ingenting imot å kjøpe en kopi kjole.....penger spart er bare flott....men jeg lurer liksom på om den blir like fin. Bruker de samme materialene feks? Bruker de like blonder, perler og "diamanter" eller tar de bare noe som likner???

For noen av de kjolene er jo fra Mori Lee og Maggie Sottero og er de fine er det jo deilig å spare 6-7.000kr!!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte i tillegg om hun kunne legge ut bilder av kjoler hun har solgt.

Flotte greier damer :klem:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med kjole-ting!!! :hoppe:

Kjempegøy! Følger spent med her jeg... enda kjolen min er bestemt for leeenge siden... Mye lekre kjoler der ute ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy! Følger spent med her jeg... enda kjolen min er bestemt for leeenge siden... Mye lekre kjoler der ute ja!

Det er det!!! Min er også valgt for leeeenge siden, men moro med kjole-kikking endog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma.

Har du lest i det nyeste "ditt bryllup"? Der står det om Disney bryllup.

Tenkte bare å si i fra om det jeg :vinke:

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål og svar på kjolesalget:

Hei! Er dette bilder av kjoler dere har sydd, eller er det bilder fra designere som dere så syr like kjoler? Har dere bilde av en kjole dere har sydd? (Er interessert i US0099 eventuelt...)

Hej, Jeg har desværre ikke flere billeder af kjolen, men du kan selv vælge om ryggen skal være med snørre, glidelås eller knapper. om der skal være slæb eller uden. Mvh. Brudecouture

Syns vel ikke akkurat at spørsmål og svar samsvarer så bra her, men siden det er folk her som er fornøyd blir jeg litt i tvil da... har litt lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mart'n - nei det har jeg ikke lest. Skal jammen sjekke. Kanskje jeg kan spare noen telefoner når det gjelder å finne ut av dette m papirer etc. Takk for tipset :klem:

Elise: nei det var dårlig svar. Men bildene er definitivt designernes altså. Jeg kjenner igjen modellene både fra Mori Lee, Maggie Sottero go Bonnies Bridal......(har snust endel rundt). Jeg spurte jo en helt annen da...ang å se flere bilder og fikk masse bilder av andre kjoler hvor hun skrev - det blir jo nesten det samme...men de kjolene var helt annerledes.....blir litt skeptisk..samtidig er jo prisene bra da!

Men jeg sjekket en av de Mori Lee kjolene jeg liker. Den lå i den gruppen som kostet 4600 tror jeg. Kjøper jeg den på Ebay (helt ny, syes i den str jeg vi ha og er ekte) så kommer den på 4.000 inkludert toll og mva. Eneste jeg tenker på ang det at det er uekte er at det kanskje er lettere å få god pris for en ekte kjole etterpå?! ELler.....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Er veldig enig med deg. Men for meg og min litt rare kropp har det en del å si at kjolen kan skreddersys. Det er en gigantisk fordel fordi det ellers er vanskelig å få noe til å passe.

Så jeg har igrunn kjøpt jeg da. Så får det bare være om jeg ikke får solgt den etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse grattis - den var kjempe fin.

Og jeg vil gjerne høre når du får den. For hvis den er bra er det mulig jeg slenger meg på og kjøper er jeg også :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen! :klem: Endelig fikk jeg kommet meg inn hit! Har lest og kikket masse!

Kjempefine kjoler du har kikket på! Men som andre her sier så burde du prøve en del kjoler før du bestemmer deg, for de ser virkelig helt annerledes ut når man får dem på selv! :) og du må bare si ifra om du trenger noen til å være med rundt og kikke på kjoler... :sjenert:

Likte den hårfrisyrefavoritten din kjempegodt (minnet litt om den jeg selv hadde faktisk... :lol: ) Fin å feste slør i overkant om kan tas av etter vielsen.

Blir skikkelig drømmebryllup dette! Håper det ordner seg med gjestelisten også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Epica - takk for tips. Jeg skal ut å prøve til lørdag allerede og har en time til et annet sted i mars. Planen er å ikke titte noe mere på nett nå før jeg har hatt de to timene. Da burde jeg vite mere om hva som passer meg aller best :hjerte:

Hei hei Engel så du fant veien inn ;) Skal si ifra om jeg skal dra å prøve noe mere. Har allerede avtalt "følge" på de to timene jeg har satt opp....men hvem sier at det ikke kan bli flere?! He he.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg lest DITT BRYLLUP! Godt å se at de som hadde hatt Disney bryllup var sååååå fornøyde. Var litt redd for at det skulle stå noe kjipt sånn at jeg skulle få "skår i gledene" før jeg enda fikk satt igang liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg lest DITT BRYLLUP! Godt å se at de som hadde hatt Disney bryllup var sååååå fornøyde. Var litt redd for at det skulle stå noe kjipt sånn at jeg skulle få "skår i gledene" før jeg enda fikk satt igang liksom ;)

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...