Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2006 #141 Del Skrevet 15. mars 2006 Gratulerer med kjempesøt kanin! (Kanskje du skal forsøke deg med alternative skrivemåter på navnet. Du kan jo likestille Hoppi og Håppi?) Bør vel gratulere med kjolen også! Har ikke gjort det før tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #142 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Takk takk.... Neida HÅPPI er kuult det. Da blir det liksom litt "humor" i det også, (Det andre navnealternativet var nemlig BØNNI....som i bunny.... ) Kjolen er i boks ja. Skal muligens inn igjen på lørdag å prøve den igjen. For vi må hente kvittering for at vi har betalt depositum også vil sikkert mormor gjerne se den på også. Og jeg sier ikke nei akkurat..... Endret 15. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2006 #143 Del Skrevet 15. mars 2006 Litt misunnelig på alle dere som får prøve i butikk da... Min ble kjøpt brukt, og p.g.a. litt forskjellig fikk jeg ikke prøvd den først. Men den sitter perfekt, og er fortsatt den vakreste kjolen jeg har sett altså! (Så det ikke er noen tvil.) På den annen side kan jeg jo nesten prøve min så ofte jeg vil, og invitere alle jeg kjenner til å se. (Bare min kjære som ikke får se.) Sikkert hyggelig for mormor som betaler å få se ja... Hun synes sikkert du er kjempefin i den flotte kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 19. mars 2006 Nå har jeg shoppet på Ebay for første gang SLØR! Håper det er like fint IRL som det så ut på nett. Jeg prøvde ett som var likt i butikken og syns den stilen passer meg godt. Har fått tilbud om å låne av noen men når det er så billig er det bare å slå til Er litt usikker på kursen men tror det kommer på i underkant av 200kr BILDE. (Skal ha den bakpå hodet som på bilde nr 2...ikke oppå som bilde nr 1). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mars 2006 #145 Del Skrevet 20. mars 2006 Sløret ser kjempefint ut. Samme stil sm jeg har valgt jo... Hvilken ebay bestilte du fra da? uk? Håper det er like fint IRL til deg som det du har prøvd! Du får gå og glede deg til det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Ja fra UK....selvom jeg tror det sto at det kom fra USA. Det skulle ta 2 uker før det kom Tror det var du som tipset meg om Ebay uk Takk Endret 20. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Ooops Ebay er ikke bra for lommeboken min...he he he....og vips...da hadde jeg shoppet TIARA også. Hadde bestemt meg for denne for evigheter siden og fant den i en norsk butikk til 550nok. Nå er den på vei til meg fra USA for latterlige 161nok!! Håper den er fin IRL også...og er det ikke det er det ingen krise siden den var sååå billig Bilder. Bilde - forfra Bilde - close up Bilde - fra siden Endret 22. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 22. mars 2006 #148 Del Skrevet 22. mars 2006 Wow, så flink du er!! Jeg har bare ikke tålmodighet til å sette meg inn i hvordan betaling og sånn på ebay funker, så jeg har ikke giddet å kikke noe særlig der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #149 Del Skrevet 22. mars 2006 Wow, så flink du er!! Jeg har bare ikke tålmodighet til å sette meg inn i hvordan betaling og sånn på ebay funker, så jeg har ikke giddet å kikke noe særlig der heller. ← Det er super enkelt. Registrerte meg med PAYPAL for en stund siden. La ikk kredittkortet mitt. Er ikke helt sikker på hvordan det funker egentlig men ALLE siden er det trygt og de drar penger rett fra kontoen. Veldig enkelt og greit. Men jeg har enda ikke fått noen av tingene mine da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Idag kom sløret! Er ikke helt sikker på om jeg synes det er noe fint eller ikke. Det virker liksom så "stort" (dårlig forklaring. ) Mulig det er fordi det er skrukkete etter reisen fra USA. Skal stryke det og se....uansett var det 160kr så ingen krise om det ikke blir brukt. Rask levering da!! Tok 1 uke fra USA. Endret 28. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. mars 2006 #151 Del Skrevet 28. mars 2006 Heng sløret på badet, og ta deg en lang, god dusj. Så får du heller prøve det etterpå, når det har glattet seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Takk for tipset. Skal gjøre det i kveld..... Er fortsatt usikker på om det egentlig er noe "dårligere" enn det jeg prøvde i butikken eller om jeg husker feil..... Off topic: vi har fått barnehageplass!!! Ritignok ikke før fra august (men det var mulighet for å begynne allerede i juni/juli! Da må jeg finne megen jobb!!! Endret 29. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. mars 2006 #153 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper sløret føles bedre når det blir prøvd med kjolen! Synd om du skulle ble så skuffet at du må kjøpe et nytt! Barnehageplass er kjempebra! Det er jo absolutt ikke noen selvfølge! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #154 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja det håper jeg også...men det er uansett ingen krise...det kostet bare 160kr inkludert frakt Ja barnehage er flotters!! Endret 29. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) I dag er lille prinsessa mi 1 år Tiden har bare flydd og fra å være en helt nydelig liten rosa bylt er hun nå blitt stor og kjempe fin bursdagsprinsesse! Gratulerer med dagen Emma Helene Her er bilde av prinsessa mi.... Flere bursdagsbilder! Til slutt noen bilder av begge gullungene tatt i går.... Endret 30. mars 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 30. mars 2006 #156 Del Skrevet 30. mars 2006 Herregud, for en herlig unge!!! Kanskje jeg har litt lyst på beibi likevel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #157 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Tusen takk Det var veldig koselig sagt Endret 2. april 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2006 #158 Del Skrevet 30. mars 2006 Nydlige unger du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. mars 2006 #159 Del Skrevet 30. mars 2006 Må bare si meg enig, kjempenydelig unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. mars 2006 #160 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei du! Vil bare si at det jeg hørte om at Bruden i Fokus leide ut kjoler ulovlig, hørte jeg fra ei annen dame som driver med utleie... Vet jo ikke noe om slikt selv..Samme det egentlig, sålenge du har fått/funnet DRØMMEKJOLEN! Den lille Håppi'n var jammen søt... :kose:Jeg har en kanin selv også, hin heter Trampeline og er så vakker at...Og SÅ snill! Koselig med dyr.. Lykke til videre her inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå