Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tilbake i denne tråden da svangerskapet endte i MA.. fjerde graviditet uten at det har blitt baby av det💔 var første ivf forsøk. Er helt knust. Prøvd i 3 år..

Noen som har erfaring med MA og IVF? Når kan jeg ha neste innsett?

-Tingeling97

Anonymkode: e9a6e...406

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tilbake i denne tråden da svangerskapet endte i MA.. fjerde graviditet uten at det har blitt baby av det💔 var første ivf forsøk. Er helt knust. Prøvd i 3 år..

Noen som har erfaring med MA og IVF? Når kan jeg ha neste innsett?

-Tingeling97

Anonymkode: e9a6e...406

Uff, så trist :klem3:Håper det går for dere snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på første forsøk. Hadde egguttak i dag, og var så utrolig spent på hvor vondt det kom til å bli og hvor mange egg vi fikk ut. Det hele endte opp med 12 egg, jeg er så lettet og håper gullegget er blant de tolv. Skal ha innsett på torsdag🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 48c5b...5b1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er på første forsøk. Hadde egguttak i dag, og var så utrolig spent på hvor vondt det kom til å bli og hvor mange egg vi fikk ut. Det hele endte opp med 12 egg, jeg er så lettet og håper gullegget er blant de tolv. Skal ha innsett på torsdag🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 48c5b...5b1

Masse lykke til🤞🤞🤞☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (På 27.3.2023 den 21.05):

Takk🙏

ja det stemmer, første uttak og innsett😊 ja nei symptomtolking er ingen vits. Er det en ting jeg har lært er at alt er symptomer på alt og ingenting😂 Hvordan blir det med testdag ved fryseforsøk, Samme som ved ferskforsøk?

Hvordan går det med deg? Har du testet enda? Hvis jeg har lest riktig så er det vel en ukes tid siden innsett nå… Jeg begynner å bli spent, men vet at jeg bare må prøve å tenke mest mulig på andre ting i noen dager til før det er vits å begynne å teste😇🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 16.58):

Jeg er på første forsøk. Hadde egguttak i dag, og var så utrolig spent på hvor vondt det kom til å bli og hvor mange egg vi fikk ut. Det hele endte opp med 12 egg, jeg er så lettet og håper gullegget er blant de tolv. Skal ha innsett på torsdag🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 48c5b...5b1

Lykke til!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertespar skrev (1 time siden):

Hvordan går det med deg? Har du testet enda? Hvis jeg har lest riktig så er det vel en ukes tid siden innsett nå… Jeg begynner å bli spent, men vet at jeg bare må prøve å tenke mest mulig på andre ting i noen dager til før det er vits å begynne å teste😇🙃 

Det går bra! Testet ut ovitrelle 5 dager etter innsett (8 dpo) og i dag (10 dpo) kan jeg skimte strek på test i ettermiddag🥹 Håper så inderlig🤞❤️ 

Når skal du teste?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (7 minutter siden):

Det går bra! Testet ut ovitrelle 5 dager etter innsett (8 dpo) og i dag (10 dpo) kan jeg skimte strek på test i ettermiddag🥹 Håper så inderlig🤞❤️ 

Når skal du teste?😀

Oj, så spennende❤️

Det er jo bare to dager etter innsett for meg, så jeg bør nok holde meg til det i hvertfall har gått en uke, tror jeg🧐🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp Friends episoden hvor Phoebe får satt inn 5 (!) befruktede egg, og samme dag tar hun en graviditetstest som er positiv :plystre:

Om det bare hadde vært så lett/gått så fort  :ler:

Anonymkode: 0d2b5...880

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det påan igjen! Slapp unna en runde med provera da mensen endelig kom - syklusen endte på 62 dager 🙈  Tror ikke jeg har hatt en såå lang syklus før! Men nå er jeg mer enn klar for en ny runde, og krysser fingrene for at set ikke blir noe tull dette forsøket ! De fleste av oss håper vel mest på at mensen uteblir, men jeg jublet en smule der jeg stod på badet i dag tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (15 timer siden):

Oj, så spennende❤️

Det er jo bare to dager etter innsett for meg, så jeg bør nok holde meg til det i hvertfall har gått en uke, tror jeg🧐🙃 

Det er nok lurt🥰🤞

I dag morges var testen min negativ, 11 DPO. Mistet fullstendig håpet for at det skal bli klaff på dette innsettet. Og må vente til onsdag før jeg får ta blodprøve. Føles ut som en evighet, «bare» for å bekrefte et mislykket forsøk🥹 Er så usikker på om 11 DPO antas tidlig og at jeg burde ha håpet oppe litt til, men akkuratt nå føles det håpløst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor den blodprøva er så viktig? Må jo ta den  selv om man tester negativt og har fått mensen. 
Og om en er gravid så burde eneveldet ta to om den skal gi noen mening  og ikke bare en? 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (2 minutter siden):

Det er nok lurt🥰🤞

I dag morges var testen min negativ, 11 DPO. Mistet fullstendig håpet for at det skal bli klaff på dette innsettet. Og må vente til onsdag før jeg får ta blodprøve. Føles ut som en evighet, «bare» for å bekrefte et mislykket forsøk🥹 Er så usikker på om 11 DPO antas tidlig og at jeg burde ha håpet oppe litt til, men akkuratt nå føles det håpløst ut.

Jeg testet positivt på kvelden og nærmest negativt på morgenen 11 dpo

Anonymkode: d5eb4...7c0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg testet positivt på kvelden og nærmest negativt på morgenen 11 dpo

Anonymkode: d5eb4...7c0

Åh, så kanskje jeg kan holde litt på håpet likevel?🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (49 minutter siden):

Åh, så kanskje jeg kan holde litt på håpet likevel?🥹

Litt kanskje? Hvis ikke streken var helt helt borte i dag tidlig da? 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Litt kanskje? Hvis ikke streken var helt helt borte i dag tidlig da? 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Nei jeg ser at det er noe der, litt svakere enn i går🥴 gårsdagen ble tatt på tidlig kveld, i dag i morges. Kan jo være for tett opp mot hverandre til at det var nok hcg stigning for testen å fange opp. Aner ikke🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Newbee skrev (2 minutter siden):

Nei jeg ser at det er noe der, litt svakere enn i går🥴 gårsdagen ble tatt på tidlig kveld, i dag i morges. Kan jo være for tett opp mot hverandre til at det var nok hcg stigning for testen å fange opp. Aner ikke🥵

Det var det på mine babyplantester i alle fall. Svaaaak på morgenen og sterkere på kvelden. Det samme skjedde flere dager etter 11 dpo også så trodde det måtte være noe galt. I går testet jeg 3+ på digital og andre tester er sterke. Helt sikker på at alt er som det skal er jeg ikke, men hcg blodprøven var fin ifølge sykehuset, selv om det i følge Google  ikke var av de høye målingene akkurat. Så må man bare vente 🙁

Anonymkode: d5eb4...7c0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som vet hvorfor den blodprøva er så viktig? Må jo ta den  selv om man tester negativt og har fått mensen. 
Og om en er gravid så burde eneveldet ta to om den skal gi noen mening  og ikke bare en? 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Jeg har tatt to blodprøver når jeg har tatt den for å sjekke stigning.. uavhengig av om det var graviditet naturlig eller ivf.. 

Den er "viktig" fordi hcg nivåer kan si noe om graviditeten i det stadiet man er når man tar den. Ved mistanke om SA eller kjemisk graviditet, flerlinger osv... Generelt sett fortelle om graviditeten utvikler seg som forventet. Det er den sikreste måten å bruke til diagnosering, oppfølging tidlig i svangerskap før fosteret er synlig på UL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det var det på mine babyplantester i alle fall. Svaaaak på morgenen og sterkere på kvelden. Det samme skjedde flere dager etter 11 dpo også så trodde det måtte være noe galt. I går testet jeg 3+ på digital og andre tester er sterke. Helt sikker på at alt er som det skal er jeg ikke, men hcg blodprøven var fin ifølge sykehuset, selv om det i følge Google  ikke var av de høye målingene akkurat. Så må man bare vente 🙁

Anonymkode: d5eb4...7c0

Tusen takk for at du deler, det gir meg enda et håp🙏🤞❤️

Husker du hvilke DPO du først fikk skikkelig positive strek?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i gang med nesespray om 2 uker. Tredje og siste offentlige forsøk. Er skikkelig nervøs merker jeg. Det er godt å ha fremgang, men skummelt at det er siste sjanse (offentlig).

Jeg skal virkelig gjøre absolutt alt jeg kan for at dette skal gå bra.

Det jeg synes er merkelig er hvor vanskelig det er å få sjekket forholdene i livmoren. Jeg skulle gjerne sjekket både PH og Ureaplasma og de tingene de sjekker i bl.a. Hellas, men de gynekologene jeg har snakket med aner ikke hva jeg prater om engang. Har noen tatt slike tester i Norge? Hvor gikk dere for å få det sjekket?

Anonymkode: 0ce56...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...