Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Newbee skrev (2 timer siden):

Tusen takk for at du deler, det gir meg enda et håp🙏🤞❤️

Husker du hvilke DPO du først fikk skikkelig positive strek?😊

Testene var veldig sterke 13dpo og 14 dpo. Men var også ganske tydelige 10,11 og 12 dpo på kveldsurin. Men ekstremt svake på morgenurin så svake at jeg hadde tenkt at de var negative. 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Newbee skrev (5 timer siden):

Det er nok lurt🥰🤞

I dag morges var testen min negativ, 11 DPO. Mistet fullstendig håpet for at det skal bli klaff på dette innsettet. Og må vente til onsdag før jeg får ta blodprøve. Føles ut som en evighet, «bare» for å bekrefte et mislykket forsøk🥹 Er så usikker på om 11 DPO antas tidlig og at jeg burde ha håpet oppe litt til, men akkuratt nå føles det håpløst ut.

Det er vel ikke noe som er helt sikkert før ordinær testdato😌🤞🏻 Hvis blodprøven først skal tas på onsdag, er det vel lurt å ta hjemmetester helt fram til det? Beskjeden jeg fikk på klinikken var at om jeg fikk 2 negative tester, trenger jeg ikke å ta blodprøve. Men det er mulig det er litt ulike rutiner på de forskjellige klinikkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (4 minutter siden):

Det er vel ikke noe som er helt sikkert før ordinær testdato😌🤞🏻 Hvis blodprøven først skal tas på onsdag, er det vel lurt å ta hjemmetester helt fram til det? Beskjeden jeg fikk på klinikken var at om jeg fikk 2 negative tester, trenger jeg ikke å ta blodprøve. Men det er mulig det er litt ulike rutiner på de forskjellige klinikkene. 

Jeg fikk beskjed om at jeg skal ta blodprøver uansett🥴 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Testene var veldig sterke 13dpo og 14 dpo. Men var også ganske tydelige 10,11 og 12 dpo på kveldsurin. Men ekstremt svake på morgenurin så svake at jeg hadde tenkt at de var negative. 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Såpass ja. Det gir meg jo et håp faktisk!

Den jeg tok i går ettermiddag/kveld var ikke vanskelig å se. Får smøre meg med tålmodighet, men tror ikke jeg orker å teste mer før over helgen😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (Akkurat nå):

Såpass ja. Det gir meg jo et håp faktisk!

Den jeg tok i går ettermiddag/kveld var ikke vanskelig å se. Får smøre meg med tålmodighet, men tror ikke jeg orker å teste mer før over helgen😬

Hadde ikke jeg klart! Ønsker deg  lykke til ❤️🤞

Anonymkode: d5eb4...7c0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk beskjed om at jeg skal ta blodprøver uansett🥴 

Å ja… da er det tydeligvis litt forskjellig. Er dette offentlig eller privat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertespar skrev (Akkurat nå):

Å ja… da er det tydeligvis litt forskjellig. Er dette offentlig eller privat? 

Det er offentlig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (1 time siden):

Det er offentlig😊

Vi går også offentlig, og fått testdato 14 dager etter innsett. Ikke hørt noe om blodprøve. Så praksisen er nok forskjellig fra sted til sted 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathildabc skrev (52 minutter siden):

Vi går også offentlig, og fått testdato 14 dager etter innsett. Ikke hørt noe om blodprøve. Så praksisen er nok forskjellig fra sted til sted 😅 

Fascinerende at det er så ulik praksis selv i det offentlige🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk nr. 2 rett etter påske her.. Men lurer på en ting: Er det helt nødvendig å ta progesteron etter innsett? Hva skjer hvis man ikke tar det? Fikk ikke klart svar fra legen sist, og hadde noen helt forferdelige bivirkninger🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camrod skrev (5 minutter siden):

Forsøk nr. 2 rett etter påske her.. Men lurer på en ting: Er det helt nødvendig å ta progesteron etter innsett? Hva skjer hvis man ikke tar det? Fikk ikke klart svar fra legen sist, og hadde noen helt forferdelige bivirkninger🙄

Hvis du har lav progesteron i utgangspunktet så er det helt nødvendig 

Anonymkode: 0d2b5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis du har lav progesteron i utgangspunktet så er det helt nødvendig 

Anonymkode: 0d2b5...880

Men det måles som vanlig ikke, da.

De fleste har nok egenproduksjon. Tilskudd er mest for å sikre seg. Burde måles for å se om ts kan slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gjør prøverør med ivf, må alle bruke alle medisiner eller holder det med f.eks femar, fostimon og ovitrelle slik det gjør på assistert befruktning med insemering? 

Anonymkode: 678f2...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Newbee skrev (17 timer siden):

Det er offentlig😊

Hmm, litt rart det ja🙃 lykke til med videre testing! Hold oss oppdatert 🌸

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (16 timer siden):

Fascinerende at det er så ulik praksis selv i det offentlige🤓

Jeg er så spent? 😁

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så spent? 😁

Anonymkode: d5eb4...7c0

Jeg har ikke testet noe mer, orker ikke😬 tar blodprøve neste uke som klinikken vil og ser hva det svaret sier🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De som gjør prøverør med ivf, må alle bruke alle medisiner eller holder det med f.eks femar, fostimon og ovitrelle slik det gjør på assistert befruktning med insemering? 

Anonymkode: 678f2...6e8

Det blir vurdert utifra hvert enkelt tilfelle hvordan behandling og medisinering blir gjort alt etter hva den enkelte trenger med tanke på årsak til at man trenger IVF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De som gjør prøverør med ivf, må alle bruke alle medisiner eller holder det med f.eks femar, fostimon og ovitrelle slik det gjør på assistert befruktning med insemering? 

Anonymkode: 678f2...6e8

Hvis du tenker uttak og hele pakka er det andre medisiner. 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke testet noe mer, orker ikke😬 tar blodprøve neste uke som klinikken vil og ser hva det svaret sier🫣

Jeg beundrer din tålmodighet!🤩🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke testet noe mer, orker ikke😬 tar blodprøve neste uke som klinikken vil og ser hva det svaret sier🫣

How :ler: Jeg testet hver eneste dag, i noen tilfeller to ganger om dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...