Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg må bare dele det et sted! Jeg har to streker på testen 😭🙈😍

Anonymkode: d5eb4...7c0

Gratulerer så masse 💕💕

Anonymkode: e9a6e...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gratulerer så masse 💕💕

Anonymkode: e9a6e...406

Takk 😊😍 Håper min IVFreise ender her 😊

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen som vet når Riksen er sommerstengt? Hele juli eller bare deler av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at IVF gir større sjanse for gutt enn jente? Jeg har en jente og ønsker en søster til henne. Ifølge venninnen min er det en overvekt av gutter etter IVF. Må ha IVF pga steril partner.

Anonymkode: b37d0...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det sant at IVF gir større sjanse for gutt enn jente? Jeg har en jente og ønsker en søster til henne. Ifølge venninnen min er det en overvekt av gutter etter IVF. Må ha IVF pga steril partner.

Anonymkode: b37d0...7ea

I følge Google så er sjansen 56% at det blir en gutt med ivf og dermed 44% at det blir ei jente.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal denne uka privat for utredning av min fertilitet. Mannen er allerede sjekket, ingenting galt der.

Jeg ønsker å bli henvist til offentlig prøverørsbehandling, men jeg kunne virkelig tenke meg å prøve hormoner først hvis det er mulig. Syklusene mine er stabile og jeg får positive eggløsningstester, så jeg har et håp om at jeg bare trenger litt ekstra hjelp av medisiner. Vil i alle fall prøve det før det evt. må bli fullt opplegg.

Dere som har vært igjennom dette, hva er det viktig at jeg spør om?

Anonymkode: d0d1b...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal denne uka privat for utredning av min fertilitet. Mannen er allerede sjekket, ingenting galt der.

Jeg ønsker å bli henvist til offentlig prøverørsbehandling, men jeg kunne virkelig tenke meg å prøve hormoner først hvis det er mulig. Syklusene mine er stabile og jeg får positive eggløsningstester, så jeg har et håp om at jeg bare trenger litt ekstra hjelp av medisiner. Vil i alle fall prøve det før det evt. må bli fullt opplegg.

Dere som har vært igjennom dette, hva er det viktig at jeg spør om?

Anonymkode: d0d1b...75f

Ville tatt det opp når du nå skal på utredning 👍 De kan der vurdere ut i fra dine undersøkelser om de tror at hormoner vil kunne være tilstrekkelig hjelp og skrive ut resepter. Det er ventetid på offentlig IVF så å prøve hormoner i ventetiden kan være en god løsning 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt såg greit ut på kontroll i dag, men som forespeilet ville de vente til neste syklus før de setter inn noe. Litt irriterende å "kaste vekk" en eggløsning og nok en syklus, men samtidig greit siden det var det jeg var innstilt på..  Nå bare håper jeg endelig kroppen vil spille litt på lag og ikke hikke noe mer 🙈🤞🏻🤞🏻🤞🏻  bare å smøre seg med tålmodighet og håpe April mnd blir rett mnd.. Slitsomt at det har da eventuelt har gått 11 mnd fra sist innsett 🤮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (6 timer siden):

Alt såg greit ut på kontroll i dag, men som forespeilet ville de vente til neste syklus før de setter inn noe. Litt irriterende å "kaste vekk" en eggløsning og nok en syklus, men samtidig greit siden det var det jeg var innstilt på..  Nå bare håper jeg endelig kroppen vil spille litt på lag og ikke hikke noe mer 🙈🤞🏻🤞🏻🤞🏻  bare å smøre seg med tålmodighet og håpe April mnd blir rett mnd.. Slitsomt at det har da eventuelt har gått 11 mnd fra sist innsett 🤮 

Krysser fingrene for at april blir måneden din! Skjønner godt det er frustrerende 😩 Men det er håp 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathildabc skrev (14 minutter siden):

Krysser fingrene for at april blir måneden din! Skjønner godt det er frustrerende 😩 Men det er håp 🤞🏼 

Ja det er det 😉🥰 Regnet ikke med de kom til å hoppe på denne uken, men en liten sjanse var det jo 😊 Får slite ut netflix litt til da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheeet i dag er det innsettsdag!😍Labratoriet ringte i går med bare gode nyheter, så håper på flere gode nyheter hva angår antall befruktede egg i dag🤞

Jeg er så spent at jeg har problemer med å tenke på noe annet! Har aldri hvert gjennom innsett før, så noen som vet hvor lang tid det tar?  Ellers noen gode tips og råd for denne dagen, og dagene som kommer?😊🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (3 timer siden):

Herligheeet i dag er det innsettsdag!😍Labratoriet ringte i går med bare gode nyheter, så håper på flere gode nyheter hva angår antall befruktede egg i dag🤞

Jeg er så spent at jeg har problemer med å tenke på noe annet! Har aldri hvert gjennom innsett før, så noen som vet hvor lang tid det tar?  Ellers noen gode tips og råd for denne dagen, og dagene som kommer?😊🤞🤞

Innsett er gjort på ett par min.. 10-15 min totalt så er du ute igjen 👍 Lykke til 🌹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (3 timer siden):

Herligheeet i dag er det innsettsdag!😍Labratoriet ringte i går med bare gode nyheter, så håper på flere gode nyheter hva angår antall befruktede egg i dag🤞

Jeg er så spent at jeg har problemer med å tenke på noe annet! Har aldri hvert gjennom innsett før, så noen som vet hvor lang tid det tar?  Ellers noen gode tips og råd for denne dagen, og dagene som kommer?😊🤞🤞

Lykke til i dag 😊🤞🏼 Vi har innsett i morgen tidlig 😱😄 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene90 skrev (På 20.3.2023 den 21.14):

Ja det er det 😉🥰 Regnet ikke med de kom til å hoppe på denne uken, men en liten sjanse var det jo 😊 Får slite ut netflix litt til da 😂

Blir fort noen timer på Netflix ja 🙈 Da går det forhåpentligvis veien i neste syklus for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud. Bedre. Så lang tid Porsgrunn bruker på å svare på Crypho i dag :gråter:Sitter bare og stirrer på telefonen og venter 

Anonymkode: 0d2b5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Dere som er i Porsgrunn. Hvor lang tid har dere opplevd at de bruker på å svare i crypho? Ny rekord i dag. Det er så kjedelig å vente

Anonymkode: 0d2b5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Seriøst. Dere som er i Porsgrunn. Hvor lang tid har dere opplevd at de bruker på å svare i crypho? Ny rekord i dag. Det er så kjedelig å vente

Anonymkode: 0d2b5...880

På riksen bruker de to dager på å ta i mot tlf henvendelse. Venter på svar på blodprøve, får den vel ikke før på mandag ☹️

Anonymkode: d5eb4...7c0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

På riksen bruker de to dager på å ta i mot tlf henvendelse. Venter på svar på blodprøve, får den vel ikke før på mandag ☹️

Anonymkode: d5eb4...7c0

De har vært oppe i 6 dager flere ganger. Da stenger de telefonen. Og det tar mer enn 2 dager å få svar på helsenorge. Ikke de ansatte sin skyld, det er helt håpløst at de er så underbemannet. 

Anonymkode: 0ce56...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har vært oppe i 6 dager flere ganger. Da stenger de telefonen. Og det tar mer enn 2 dager å få svar på helsenorge. Ikke de ansatte sin skyld, det er helt håpløst at de er så underbemannet. 

Anonymkode: 0ce56...af5

Absolutt ikke de ansatte sin skyld! Jeg er bare så satans spent på svaret! Noen som vet hvor lang tid det har tatt å få svar når en tar prøva hos fastlegen sin og den sendes til Riksen? 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke de ansatte sin skyld! Jeg er bare så satans spent på svaret! Noen som vet hvor lang tid det har tatt å få svar når en tar prøva hos fastlegen sin og den sendes til Riksen? 

Anonymkode: d5eb4...7c0

Når blodprøvesvaret er klart liksom? De burde hatt et sted man kunne logge inn og  se svaret sitt ! 

Anonymkode: d5eb4...7c0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...