Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fame skrev (32 minutter siden):

4 av mine 6 egg ble befruktet :danser:

Hurra! 🥳❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer! Håper det går greit med alle :danse2:

Dere som har gjort dette før, hva gjør dere på innsett dagen? Tar dere det helt med ro? Jeg har innsett i morgen, men jeg skal også på jobb da jeg leste innsett er omtrent som en celleprøve. Jobben min er relativt rolig, så jeg tenker det ikke burde være noe problem. Tenker dere erfarne damer at det er greit å jobbe denne dagen? :laugh:

Anonymkode: 0d2b5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hei, damer! Håper det går greit med alle :danse2:

Dere som har gjort dette før, hva gjør dere på innsett dagen? Tar dere det helt med ro? Jeg har innsett i morgen, men jeg skal også på jobb da jeg leste innsett er omtrent som en celleprøve. Jobben min er relativt rolig, så jeg tenker det ikke burde være noe problem. Tenker dere erfarne damer at det er greit å jobbe denne dagen? :laugh:

Anonymkode: 0d2b5...880

Jeg brukte dagen KUN på meg selv 😂 Kjøpte med meg noe digg mat på vei hjem, la meg på sofaen med varmeflasken min og en velfortjent sjokolade, såg på serie og slappet helt av 😂🙈 på kvelden hadde jeg fotbad, ansiktsmaske og baaaare avslapping 😂🙈  Alle som ringte for å klage eller sutre fikk beskjed om å ringe tilbake en annen dag 😂🙈  

Masse lykke til i morgen! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Endret av Helene90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (4 minutter siden):

Jeg brukte dagen KUN på meg selv 😂 Kjøpte med meg noe digg mat på vei hjem, la meg på sofaen med varmeflasken min og en velfortjent sjokolade, såg på serie og slappet helt av 😂🙈 på kvelden hadde jeg fotbad, ansiktsmaske og baaaare avslapping 😂🙈  Alle som ringte for å klage eller sutre fikk beskjed om å ringe tilbake en annen dag 😂🙈  

Masse lykke til i morgen! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Men det var fordi du ville det, regner jeg med? :ler: Satser på at man er i fin form når man er ferdig. Har vært sykemeldt hele helga og er drittlei 

Anonymkode: 0d2b5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det var fordi du ville det, regner jeg med? :ler: Satser på at man er i fin form når man er ferdig. Har vært sykemeldt hele helga og er drittlei 

Anonymkode: 0d2b5...880

Hehe ja! Jeg valgte selv å ta meg en avslappende dag den dagen.. 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (På 2.3.2023 den 15.12):

Ja, jeg har alltid hatt litt forsinket første eggløsning etter uttak 🙂 alt er litt i ulage etter stimulering liksom

 

Helene90 skrev (På 3.3.2023 den 10.06):

Jeg venter på frysforsøk nå, og mens er forsinket 🙈  fikk beskjed om å bare vente å se når se når den dukket opp 🙈

Tusen takk for svar :) den kom til slutt 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ang venteliste på Riksen/Ullevål? Det står ikke på helsenorge. 
 

vi får endelig henvisnig❤️

hvor mye koster medisiner ca for ett forsøk?

Andre ting jeg burde vite? Del gjerne❤️ 

er såååå spendt🥰😍🥰

 

 

Anonymkode: fcb50...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de 4 eggene jeg tok ut var det dessverre bare 1 som delte seg som det skulle. Til gjengjeld var det visst et supert embryo :laugh: får se om det er nok

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (16 minutter siden):

Av de 4 eggene jeg tok ut var det dessverre bare 1 som delte seg som det skulle. Til gjengjeld var det visst et supert embryo :laugh: får se om det er nok

Satse på at det er gullegget! Heier på deg, @Fame ❤️ Klem fra Tingeling97

Anonymkode: e9a6e...406

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Noen som vet ang venteliste på Riksen/Ullevål? Det står ikke på helsenorge. 
 

vi får endelig henvisnig❤️

hvor mye koster medisiner ca for ett forsøk?

Andre ting jeg burde vite? Del gjerne❤️ 

er såååå spendt🥰😍🥰

 

 

Anonymkode: fcb50...80a

Vi ble henvist i april 2022, hadde første samtale i september  og første forsøk nå i februar/mars 🥰 ble vel ca 12.000 for medisiner på et forsøk hos meg. Masse lykke til!

Anonymkode: e9a6e...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som vet ang venteliste på Riksen/Ullevål? Det står ikke på helsenorge. 
 

vi får endelig henvisnig❤️

hvor mye koster medisiner ca for ett forsøk?

Andre ting jeg burde vite? Del gjerne❤️ 

er såååå spendt🥰😍🥰

 

 

Anonymkode: fcb50...80a

Jeg var på Haukeland, men brukte ca. 20000 kr på medisiner for uttakk og 1 insett. Fikk tilbake betalt det over 18000. 😊

Anonymkode: a19ab...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 timer siden):

Av de 4 eggene jeg tok ut var det dessverre bare 1 som delte seg som det skulle. Til gjengjeld var det visst et supert embryo :laugh: får se om det er nok

Masse lykke til, krysser fingrene 🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi ble henvist i april 2022, hadde første samtale i september  og første forsøk nå i februar/mars 🥰 ble vel ca 12.000 for medisiner på et forsøk hos meg. Masse lykke til!

Anonymkode: e9a6e...406

OI, det er lenger ventetid enn jeg trodde. :( Vi har prøvd 10 måneder, så jeg begynner å innstille meg på prøverør, men da er det jo kanskje ikke snakk om første forsøk før om 1 år. 

Anonymkode: d0d1b...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi ble henvist i april 2022, hadde første samtale i september  og første forsøk nå i februar/mars 🥰 ble vel ca 12.000 for medisiner på et forsøk hos meg. Masse lykke til!

Anonymkode: e9a6e...406

Det var lenge 😳 hvilket sykehus valgte dere?❤️ 

Anonymkode: fcb50...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

OI, det er lenger ventetid enn jeg trodde. :( Vi har prøvd 10 måneder, så jeg begynner å innstille meg på prøverør, men da er det jo kanskje ikke snakk om første forsøk før om 1 år. 

Anonymkode: d0d1b...75f

Jeg ville gått privat tidligere om jeg visste hvor mye venting det ble gjennom behandlingstiden i det offentlige. Men det er min opplevelse. Er så klart forskjellig og økonomi spiller også en stor rolle i valget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var lenge 😳 hvilket sykehus valgte dere?❤️ 

Anonymkode: fcb50...80a

Riksen var vi på. Veldig lang ventetid, hadde prøvd to år før vi ble henvist. Så har prøvd totalt tre år 💕

Anonymkode: e9a6e...406

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathildabc skrev (11 timer siden):

 

Tusen takk for svar :) den kom til slutt 🙈 

Så bra! Jeg venter enda 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (22 timer siden):

Så bra! Jeg venter enda 😂🙈

Satser på at din kommer snart også 🤞🏼🤞🏼 Er det første fryseforsøk for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Riksen var vi på. Veldig lang ventetid, hadde prøvd to år før vi ble henvist. Så har prøvd totalt tre år 💕

Anonymkode: e9a6e...406

Uff, det er lenge. Jeg sjekket for en stund siden denne listen over ventetid: https://tjenester.helsenorge.no/velg-behandlingssted/behandlinger/ventetider-for?bid=183

Men nå står både Ullevål og RIksen med ikke oppdatert, så det er jo helt umulig å vite hva man står ovenfor. 

Vi kan nok klare en pakke med 3 prøverørsbehandlinger privat, men det er så utrolig sure penger som man kunne brukt på f. eks ulønnet permisjon. :( Vet ikke om mannen er med på å gjøre det privat først heller.

Anonymkode: d0d1b...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...