Gå til innhold

It's the end of the world as we know it...


Imax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har passert 15 uker, men har ikke mye tid til å tenke på det, med snuppa som har 40 i feber og vi andre som er trøtte og slitne.

Fremdeles kvalm på kvelden, men tror kanskje det letter litt? Håper i hvert fall!

15+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært veldig kvalm igjen. :tristbla: Begynner å bli alvorlig bekymret for at jeg må ha det sånn leeeenge... Men, det er til å leve med, må bare huske å spise. Men sexlysten er ikke akkurat på topp, og det savner vi begge to. Mannen min er forståelsesfull, men jeg tror det tærer ganske mye på ham å ikke ha sex på flere måneder.

Ellers ser jeg stadig på UL-bildene fra forrige UL, for det var et profilbilde der som er utrolig fint. Venter spent på om jeg kjenner noe bobling snart? Kanskje litt vanskelig med all den kvalmen. Men jeg gleder meg til å kjenne liv i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex? Hva er det? :klø:

Jeg har ikke kjent noe før denne uken (uke 20). Morkaken ligger nå mellom ungen og meg, og ikke bak slik som sist.

Lykke til med kvalmen, håper det bedrer seg. Jeg er i uforskammet god form...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 16 uker! Har ikke turt å gå opp på badevekta :fnise:

Er fremdeles kvalm... :tristbla:

Men så er jo Lava også gravid - 15 uker! Vi havner vel på sykehuset samtidig! Det blir jo fryktelig stas med både Murmel og Lava i samme situasjon enda en gang! Ikke dårlig! Da må bare Murfern, Grooo og Kaffedama sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 16 uker! Har ikke turt å gå opp på badevekta :fnise:

Er fremdeles kvalm... :tristbla:

Men så er jo Lava også gravid - 15 uker! Vi havner vel på sykehuset samtidig! Det blir jo fryktelig stas med både Murmel og Lava i samme situasjon enda en gang! Ikke dårlig! Da må bare Murfern, Grooo og Kaffedama sette i gang.

Godt planlagt, ikke sant?

Jeg er 20 uker i dag :overrasket:. Synes tiden har gått så fort, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har na vaert den heldige vinner av omgangssjuke! PYTON! :tristbla: Akkurat som om jeg ikke har hatt nok kvalme de siste 3 manedene. Synes fryktelig synd pa meg selv. Spydde hele natt til i gaar, litt i gaar kveld, men har sovet i natt og er fin i dag. Bare vanlig gravidkvalme igjen. Haleluja. Ikke noe saerlig med kombinasjon graviditet og omgangssyke, for aa si det saann! Men naa ser det ut til aa ha gaatt over. Haaper det er det, og haaper jeg slipper mer svangerskapskvalme ogsaa. Blir sproe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutenom svangerskapskvalme så har jeg også nettopp vært i gjennom omgangssyke. Mannen også. Heldigvis har mr T sluppet unna :Nikke:. God bedring!

...mon tro om det er ei lita jente til som kommer i Imax-heimen? (selv om jeg ikke har vært kvalm og er i bedre form denne gangen til tross for jentebaby)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i bedre form igjen, heldigvis! Vanlig gravidkvalme blir peanuts i forhold... Men jeg lurer på om det begynner å gi seg? *kjenne etter* Det er i så fall på tide!

Ellers har jeg noen skikkelig strekk i lysken for tiden, er vel ligamentene som strekker seg. Pyton og skikkelig vondt! :kjefte: Halsbrannen har også tatt seg opp, ellers venter jeg spent på spark og bobler, men ganske vanskelig å få med seg det når man er omgangssyke kanskje? :fnise:

17+1 uke

74,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 16 uker!

Men så er jo Lava også gravid - 15 uker! Vi havner vel på sykehuset samtidig! Det blir jo fryktelig stas med både Murmel og Lava i samme situasjon enda en gang! Ikke dårlig! Da må bare Murfern, Grooo og Kaffedama sette i gang.

Her holder vi oss i skinnet :fnise:

Nåja, jeg leker med tanken, men han vil helst vente litt. Vi har iallefall kommet til at det hadde vært ok med en til, men ikke akkurat nå. Så får jeg se når jeg er fed up med turnuskabaler på jobb, sutring og teite kunder. (Gi meg noen måneder til, jeg har en tendens til å kikke etter ny jobb etter et års tid....)

Men ærlig talt, jeg har brukt Cerazette, og de har drept det som var av sexlyst. Så det er lite å spire på av sånt. Har endelig fått somlet meg til å bytte merke nå. Mye bedre. Og nå sover jo dyret stort sett om natta! Feire, feire! Må nyte litt nattesøvn.

Ikke kjekt å lese om kvalming. Håper du slipper snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultralyd om en TIME! Det blir utrolig spennende...

Nå har også kvalmen gitt seg, heldigvis! Har til og med skeiet ut med en liten runde i senga! He he he (her er smilyene gått bananas...)

Må løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi vært på ultralyd. Og alt så bra ut! Vi hadde med videokamera, for vi tenkte det kunne være morsomt å se. Men nei, det fikk vi ikke lov til. Ja, ja. Det tok litt tid, for krabaten lå veldig tett og ville ikke vise seg frem noe særlig. Så det ble en lang undersøkelse. Og til slutt så vi at det var en gutt! :danser: Det er jo utrolig morsomt da, selv om jeg nesten hadde håpet og trodd på en jente! Mannen satset penger på en gutt, han fikk rett denne gangen også!

Murmel, vi får bare bytte esker med klær vi da, har lass med rosa! :fnise: Mamma har allerede vært og kjøpt blått garn, nå skal det strikkes!

Blir fint med en gutt, har allerede fått tips om at tissen må legges ned i bleia, eller så kommer det tiss over alt! :ler: Men nå har jo mange av dere gutter da, så det skal nok gå bra! Den største utfordringen er nok å være lillebror til krutt-tønna A! Ikke bare-bare.

Foreløpig prosjektnavn er nå Kåre-Roald, etter sine bestefedre (tror nesten ikke jeg kan tenke meg verre navn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Kåre-Roald! Måtte han bli et barn som sover gjennom natta fra dag en...

Hvordan tar turbotuppa det? Noe snakk om bebis, eller er det for mystisk ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :hoppe:

Og det derre med tissen opp/ned har vi aldri tatt hensyn til. Snabelen er som regel klistret til pungen og peker derfor nedover :fnise:

Er vi ikke heldige som oppleve å få både en sønn og en datter???

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Kåre-Roald du :fnise:

Morsomt at det denne gangen blir en gutt, og gøy blir det for dere å oppdage alle forskjellene på gutt og jente - mye man hører må nesten oppleves...

Håper du og dine får en riktig god jul - kos dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...